اجاره جرثقیل کفی ۵ تن

اجاره جرثقیل کفی 5 تن

اجاره جرثقیل کفی ۵ تن

جرثقیل های کفی در انواع، ۳، ۵، ۱۰ و ۱۵ تن مورد استفاده قرار می گیرند. که یکی از پر کاربرد ترین آن ها، جرثقیل کفی ۵ تن است. در این مطلب می خواهیم شما را با اجاره جرثقیل کفی ۵ تن آشنا کنیم. در صورتی که تصمیم دارید برای انجام عملیات و پروژه های خود جرثقیل کفی ۵ تن را کرایه کنید، با جرثقیل تهران تا انتهای این مطلب همراه باشید.

جرثقیل کفی چیست؟

جرثقیل ها، به طور کلی به ماشین آلاتی گفته می شود که برای بار برداری و جا به جایی اجسام و بار های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند که از توان یک انسان معمولی و عادی خارج است. این ماشین آلات در تناژ های مختلف و مدل ها و کاربرد های متفاوت در دسترس پیمانکاران می باشد. هر شخص بسته به نوع عملیات و پروژه خود، جرثقیلی متناسبی را برای اجاره و انجام امور خود انتخاب می نماید.

توجه کنید در صورتی که نمی دانید برای پروژه شما، کدام نوع جرثقیل متناسب تر است، می توانید از مشاورین جرثقیل تهران یاری جویید.

جرثقیل کفی در واقع به جرثقیلی گفته می شود که از کفی و جرثقیل تشکیل شده است. این نوع از جرثقیل ها برای حمل بار و جا به جایی اجسام از وزن ۳ تن تاا ۱۵ تن مورد استفاده قرار می گیرند.

معمولا جرثقیل های کفی، بوم کوتاه هستند. اما این امکان را به شما می دهند تا سبد بر روی آن ها نصب کنید و جهت تعمیرات، نصب در ارتفاعات، زیبا سازی، تمیز کاری و… از آن ها استفاده نمایید.

اجاره جرثقیل کفی 5 تن
مشخصات و ویژگی های اجاره جرثقیل کفی ۵ تن

مزایای اجاره جرثقیل کفی ۵ تن

یکی از مزیت های اجاره جرثقیل کفی ۵ تن و به طور کلی جرثقیل های کفی، مقرون به صرفه بودن آن ها است. چرا که دیگر نیازی نیست که شما به صورت مجزا هزینه ای را برای اجاره جرثقیل و اجاره کفی اختصاص دهید و پرداخت نمایید. هم چنین در وقت شما نیز صرفه جویی خواهد شد. به این دلیل که دیگر نیازی به هماهنگ کردن کفی و جرثقیل نخواهید داشت.

از جرثقیل کفی برای چه مواردی استفاده می شود؟

شما می توانید از جرثقیل کفی برای جا به جا نمودن و همین طور حمل دستگاه های صنعتی که در کارخانه ها و کارگاه ها، جا به جایی پالت، خودرو، کانکس، کیوسک و… استفاده نمایید. البته لازم به ذکر است که جرثقیل کفی ۵ تن، می تواند برای حمل سایر بار ها که نیاز به جا به جایی دارند نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

باید بدانید که شما می توانید با کمک جرثقیل کفی ۵ تن، بار هایی که تا سقف ۵ تن وزن و با ابعاد ۲٫۵ در ۶ متر، می باشند را به راحتی جا به جا نمایید. در این صورت بار و اجسام به وسیله جرثقیل بلند شده و بر روی کفی قرار گرفته و شما می توانید آن ها را جا به جا نمایید.

اجاره جرثقیل کفی 5 تن
اجاره جرثقیل کفی ۵ تن و کاربرد آن

مشخصات و ویژگی های جرثقیل کفی ۵ تن

اجاره جرثقیل کفی ۵ تن، نیز مانند سایر جرثقیل ها، دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد است که در این بخش از مطلب یک به یک آن ها را برای شما می گوییم:

طول بوم جرثقیل کفی ۵ تن، ۹، ۱۱ و ۱۳ متر می باشد. انتخاب طول بوم، کاملا به نیاز شما بستگی دارد. پس حتما در زمان اجاره جرثقیل، نیاز خود را بررسی کنید.

جرثقیل کفی دار ۵ تنی، دارای وینچ است. همین طور بار برداری، بار گیری و قرار دادن اجسام و بار بر روی کفی کاملا توسط خود جرثقیل و با کمک اپراتور انجام شده و نیازی به دخالت دست نمی باشد.

ابعاد جرثقیل کفی ۵ تن بدین شرح می باشد: عرض ۲ متر و ۲۰ سانتی متر و طول آن ۴ متر.

در زمان اجاره جرثقیل کفی ۵ تن، به موارد زیر توجه کنید:

جرثقیل ها، به طور کلی جزو ماشین آلات سنگین به حساب می آیند. از این رو باید در زمان استفاده از آن ها نکات ایمنی را برای حفظ جان افراد مشغول در سایت، رعایت نمود.

توجه کنید که کلیه جرثقیل ها که امروزه در سطح شهر تهران و در کل ایران، برای اجاره و کرایه دادن آماده می باشند، همگی از استاندارد های لازم برخوردار هستند. اما امکان دارد که شما کلیه موارد را ندانید، از همین رو تصمیم داریم، به شما کلیه موارد ضروری و قابل رعایت را بگوییم:

– در نظر داشته باشید که رانند و اپراتور جرثقیل باید مهارت و تجربه کافی برای استفاده و کنترل جرثقیل را داشته باشد.

– در صورتی که محل استفاده از جرثقیل، دارای خاک نرم است، به شما توصیه می کنیم که از جرثقیل های کفی دار استفاده نمایید.

– باید فاصله استاندارد در زمان جا به جایی بار رعایت شود. در غیر این صورت امکان برخورد بوم با سیم برق وجود خواهد داشت.

– بیش از تناژ باری تعریف شده برای جرثقیل، نباید برای بار برداری و جا به جایی اجسام سنگین تر از آن استفاده نمود.

اجاره جرثقیل کفی 5 تن
در زمان اجاره جرثقیل کفی ۵ تن به این نکات توجه کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =

تماس سریع