اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی برای چه کاربردهایی مناسب است؟

نکات جرثقیل 5 تن کفی دار

مقدمه:

جرثقیل ۱۵ تن کفی جزو پرکاربردترین موارد اجاره است که توسط یک شرکت اجاره جرثقیل معتبر انجام می‌شود.اجاره جرثقیل کفی برای انجام کارهای مختلف در زمینه‌های گوناگون کاربرد بسیاری دارد. جرثقیل‌های کفی‌دار دارای ظرفیت‌های گوناگونی هستند؛ ظرفیت‌های آن‌ها ۳ تن، ۵ تن، ۱۰ تن و ۱۵ تن است. جرثقیل کفی‌دار ۱۵ تن قوی‌ترین و پرکاربردترین جرثقیل کفی دار است و به همین دلیل کارفرماهای مختلف ترجیح می‌دهند برای اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی اقدام کنند.

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل در مورد ویژگی‌ها و کاربردهای این نوع جرثقیل اطلاعاتی ارائه دهیم و به شما کمک کنیم که بتوانید بهترین در مورد کرایه جرثقیل ۱۵ تن کفی به طور صحیح تصمیم‌گیری نمایید. به یاد داشته باشید که انتخاب درست مدل و ظرفیت جرثقیل در به سرانجام رساندن پروژه شما اهمیت بسیار زیاد دارد.

جرثقیل ۱۵ تن کفی چیست؟

جرثقیل ۱۵ تن پرکاربردترین ظرفیت جرثقیل کفی است.

اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی برای  افرادی که قصد دارند در پروژه خود بارهایی با وزن زیاد را  بردارند و از نقطه‌ای به نقطه دیگر ببرند، مناسب است. به یاد داشته باشید که جرثقیل‌های کفی‌دار هم می‌توانند باربرداری انجام دهند و هم باربری کنند. با این نوع جرثقیل شما می‌توانید تمام وسایل اعم از دستگاه‌های صنعتی و غیر صنعتی، کانتینرها، کانکس‌ها و هر وسیله سنگین دیگری را جابجا کنید. به یاد داشته باشید که در صورتی که شرایط باربرداری فراهم باشد و جرثقیل دار از لحاظ فنی سالم باشد، می‌تواند تا وزن ۲۰ تن را نیز جابجا نماید.

چنانچه قصد اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی را دارید، بهتر است قسمت‌های مختلف این جرثقیل را بشناسید تا بتوانید به بهترین نحو از آن استفاده کنید. در ادامه قسمت‌های مختلف جرثقیل ۱۵ تن را معرفی کرده و در مورد آن‌ها توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

  • بوم: بوم یکی از قسمت‌هایی است که برای باربرداری جرثقیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی‌دار با طول بوم‌های مختلف اقدام کنید. طول بوم‌های جرثقیل کفی‌دار در متراژ‌های مختلف مانند ۷ متر، ۱۰ متر، ۱۳ متر و… هستند. با توجه به نحوه نصب بوم روی کامیون و نوع بوم، دسترسی بوم جرثقیل می‌تواند تا ۳۶۰ درجه نیز برسد. هنگام اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی دار باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که زاویه باربرداری توسط بوم این جرثقیل بین ۵ تا ۷۵ درجه است.
  • وینچ: جرثقیل ۱۵ تن کفی‌دار می‌تواند وینچ دار یا بدون وینچ باشد. وینچ دستگاهی است که به کمک آن می‌توان اجسام را در راستای افق کشید یا هل داد. جرثقیل‌های وینچ‌دار می‌توانند در محیط‌های مختلف مانند سوله‌ها و… نیز مورد استفاده قرار بگیرند. شما می‌توانید متناسب با کاربرد مورد نظر خود برای اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی وینچ دار یا بدون وینچ اقدام نمایید.
  • جک: جک‌های به کار رفته در جرثقیل‌های کفی دار از نوع هیدرولیکی هستند. وظیفه جک‌ها تأمین امنیت جرثقیل هنگام باربرداری است.
  • سیم بکسل و قلاب نیز از دیگر قسمت‌های مهم تشکیل دهنده جرثقیل هستند. به یاد داشته باشید که سلامت این دو وسیله در اولویت قرار دارد و حتما باید پیش از هر بار استفاده سرویس‌دهی شده باشند.

این نوع جرثقیل ها روی کامیون‌ها و کامیونت‌های مختلفی نصب می‌شود. کامیون‌های بنز یکی از بهترین کامیون‌ها برای نصب جرثقیل ۱۵ تن هستند. وزن جرثقیل ۱۵ تن به تنهایی حدود ۷ تن است و هنگام نصب روی کامیون وزن آن به ۱۸ تن می‌رسد. برای اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی‌‌دار لازم است بدانید که عرض آن ۵/۲ متر و طول آن ۶/۵ متر است. شما می‌توانید با استفاده از این جرثقیل اجسام تا وزن ۱۵ تن و طول و عرض کم‌تر از کفی کامیون را حمل یا جابجا کنید.

کاربرد جرثقیل ۱۵ تن کفی

جرثقیل‌های کفی برای پروژه‌های مختلف کاربرد دارند.

اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی، کاربرد عمومی دارد. به عنوان مثال جرثقیل‌های تاورکرین بیشتر برای پروژه‌‌های عمرانی و راهسازی که نیاز به کار در ارتفاع دارند، مناسبند یا جرثقیل‌های سقفی برای محیط‌های کارگاهی کاربرد دارند؛ اما جرثقیل ۱۵ تن کفی برای کاربردهای مختلف اعم از پروژه‌های عمرانی و صنعتی و… کاربردی است.

از آن‌جایی که می‌توان برای جرثقیل ۱۵ تن بوم‌هایی با طول‌های متفاوت نصب کرد، کارفرماها ترجیح می‌دهند از این جرثقیل برای محیط‌های مختلف استفاده کنند. شما می‌توانید به بررسی کلی و تقریبی به این نتیجه برسید که آیا اجاره جرثقیل ۱۵ تن برای شما مناسب است یا خیر.

از طرف دیگر از آن‌جایی که این ماشین می‌تواند علاوه بر باربرداری آن را از نقطه‌ای به نقطه دیگر ببرد، جزو اولین انتخاب‌ها برای حمل اجسام سنگین می‌باشد. مسلما اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی نسبت به اجاره یک کامیون و یک جرثقیل به صورت مجزا مقرون به صرفه‌تر است.

اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی

تعین ابعاد و وزن بار پیش از اقدام برای اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی الزامی است.

پیش از اقدام برای اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی باید به موارد مختلفی در مورد پروژه و کاربرد مورد نظر خود و همچنین تناسب میان جرثقیل و این کاربرد توجه کافی داشته باشید تا حین انجام پروژه با مشکل مواجه نشوید. به یاد داشته باشید که مشورت با افراد متخصص در این زمینه تا حد زیادی برای شما کمک کننده است. به همین دلیل اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی از مجموعه‌ای حرفه‌ای و معتبر اهمیت زیادی دارد.

در ادامه لیستی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باید هنگام اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی را در نظر بگیرید، ارائه داده‌ایم.

  • اطلاعات دقیق در مورد بار داشته باشید. این اطلاعات شامل وزن بار و طول و عرض آن می‌باشد. همچنین لوکیشن پروژه شما نیز اهمیت زیادی دارد. اگر لوکیشن مورد نظر در شهر است، باید اطلاعات دقیقی در مورد نحوه عبور و مرور و طرح‌های ترافیک و… داشته باشید. طول خیابان و کوچه مورد نظر نیز اهمیت بسیاری برای عبور جرثقیل دارد. همچنین اگر لوکیشن پروژه در خیابان اصلی باشد، باید مجوز انسداد راه را از راهنمایی رانندگی دریافت کنید.
  • تهیه مجوزهای لازم از جمله بارنامه و بیمه‌نامه هنگام کار با جرثقیل کفی ۱۵ تن الزامی است. اهمیت تهیه بیمه‌نامه زمانی بیشتر می‌شود که جسم مورد نظر ارزش مالی بسیاری داشته باشد یا حساس باشد.
  • حرفه‌ای بودن اپراتور جرثقیل اهمیت بسیاری دارد و مستقیما با امنیت کارکنان پروژه و سلامت وسایل حمل شده در ارتباط است. به همین دلیل اپراتورهای کار با جرثقیل علاوه بر گواهینامه پایه یک باید گواهی‌نامه‌های کار با جرثقیل را داشته باشند و از مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشند.

رعایت این نکات باعث می‌شود که بتوانید پروژه خود را به سلامت و در امنیت کامل به پایان برسانید. اما مسئله‌ای که در این باره وجود دارد، این است که ممکن است به دلیل مشغله زیاد، نکات بالا را فراموش کنید و نتوانید تمام آن‌ها را بررسی کنید. ایمن‌ترین راه برای اطمینان از رعایت تمام نکات در رابطه با اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی، همکاری با یک مرکز معتبر و قابل اعتماد می‌باشد.

نکات جرثقیل 5 تن کفی دار
چندین نکته درباره جرثقیل ۵ تن کفی دار

نکات ایمنی در مورد جرثقیل ۱۵ تن کفی

رعایت نکات ایمنی هنگام کار با جرثقیل الزامی است.

کار با تمام جرثقیل‌ها نیازمند رعایت نکات ایمنی از سوی شرکت اجاره دهنده، اپراتورها و کارفرما‌ها می‌باشد. به همین دلیل بهتر است پیش از اقدام برای اجاره جرثقیل از نکات ایمنی در رابطه با کار این جرثقیل آگاهی داشته باشید.

  • استفاده از جرثقیل‌های فرسوده مطلقا ممنوع است.
  • جرثقیل‌ها باید به صورت کامل سرویس دهی شده باشند. روغن‌کاری، بررسی کامل کامیون جرثقیل و سلامت تمام قطعات جرثقیل اعم از سیم بکسل، بوم و… در اولویت قرار دارد.
  • اپراتورهایی که با جرثقیل کار می‌کنند، باید از مهارت کامل در کنترل جرثقیل برخوردار باشند. خوردن و آشامیدن هنگام کار با جرثقیل ممنوع است. همچنین اپراتور نباید در حالت خواب‌آلودگی یا زمان استفاده از داروهای خواب آور یا روانگردان با جرثقیل کار کند.
  • حضور افراد هنگام باربرداری در اطراف جرثقیل یا زیر بار مورد نظر ممنوع است.
  • هنگام باربرداری اپراتور حق ترک جرثقیل را ندارد.
  • پیش از اقدام برای برداشت بار باید از محکم بودن زمین و محکم بودن جک‌ها اطمینان حاصل کرد.
  • دور بودن از خطوط آب و گاز اهمیت دارد. همچنین اطمینان حاصل کنید که بوم جرثقیل هنگام بالا رفتن با سیم‌های برق یا مخابرات برخورد نمی‌کند.

رعایت این نکات ایمنی باعث می‌شود که کار حساس جرثقیل در امنیت کامل انجام شود و بار بدون هر گونه آسیب به مقصد برسد.

چرا تهران جرثقیل را برای اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی انتخاب کنیم؟

تهران جرثقیل خدمات گوناگونی را به شما ارائه می‌دهد.

با توجه به اطلاعات ارائه شده در مقاله فهمیده‌اید این که اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی را از چه مرکزی انجام می‌دهید، اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل بهتر است پیش از اقدام برای اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی از خدمات و ویژگی‌های شرکت مورد نظر آگاه شوید. در این قسمت خدمات تهران جرثقیل را برای شما نام می‌بریم.

  • شما می‌توانید از مشاوره رایگان مرکز تهران جرثقیل بهره ببرید. پیش از اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی، همکاران ما ویژگی‌های کامل پروژه و محموله مورد نظر شما را بررسی می‌کنند. آن‌ها جرثقیل‌های مناسب برای کاربرد مورد نظر را به شما معرفی می‌کنند و به صورت کامل شما را در این باره راهنمایی خواهند کرد.
  • تنکسین‌های حرفه‌ای که در مجموعه تهران جرثقیل فعالیت می‌کنند، خاطر مشتریان عزیز را از بابت امنیت کامل پروژه آسوده می‌سازند. به یاد داشته باشید که علاوه بر مهارت اپراتورها، توانایی و مهارت تعمیر کنندگان و سرویس دهندگان جرثقیل نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در تمام قسمت‌های مجموعه جرثقیل تهران افرادی حرفه‌ای مشغول به کار هستند.
  • بدون شک شما برای انجام پروژه مورد نظر خود برنامه ریزی کرده‌اید و زمانبندی خاصی داشته‌اید. تهران جرثقیل پس از اقدام شما برای اجاره جرثقیل ۱۵ تن کفی و طی کردن روند قرارداد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن جرثقیل مورد نظر را به شما تحویل می‌دهد.
  • جرثقیل‌‌های تهران جرثقیل از همه نظر سالم هستند. این موضوع نیز باعث آسایش خاطر مشتریان عزیز است. تمامی قطعات جرثقیل در موعد مقرر سرویس‌دهی و تعویض می‌شوند. همچنین پس از انجام هر پروژه و قبل از انجام پروژه بعدی، سلامت جرثقیل‌ها به صورت کامل بررسی می‌شود.
  • تهران جرثقیل تمام مجوز‌های لازم را دارد و جزو مراکز معتبر شهر تهران محسوب می‌شود.

با توجه به این ویژگی‌ها می‌توانید مقایسه انجام دهید و دریابید که تهران جرثقیل جزو بهترین مراکز برای کرایه جرثقیل محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =

تماس سریع