اجاره جرثقیل چپقی ۱۰ تن

اجاره جرثقیل چپقی 10 تن

اجاره جرثقیل چپقی ۱۰ تن

برای این که بتوانید در زمان نیاز به اجاره جرثقیل انتخاب درستی از تناژ باری آن داشته باشید، بهتر است که این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب اطلاعات دقیق را در مورد اجاره جرثقیل چپقی ۱۰ تن خواهیم داد. با ما همراه باشید.

جرثقیل ها جزو ماشین آلات سنگین به شمار می آیند که با داشتن ساز و کاری مشخص، امکان بار برداری و جا به جایی اجسام فوق سنگین را برای ما میسر نموده اند. این نوع از ماشین آلات مدل های مخلتفی دارند و به دلیل تناژ باری که دارند در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند.

به طور مثال اگر نیاز به خدمات اجاره جرثقیل چپقی ۱۰ تن داشته باشید، باید به سراغ اجاره جرثقیل سبک بروید. هم چنین جرثقیل های چپقی به دلیل داشتن کفی در دسته جرثقیل های کفی دار نیز قرار می گیرند.

اجاره جرثقیل چپقی 10 تن
نکاتی در مورد اجاره جرثقیل چپقی ۱۰ تن

جرثقیل چپقی ۱۰ تن چیست؟

پیش از این که اقدام به اجاره جرثقیل چپقی ۱۰ تن کنید، لازم است تا اطلاعاتی را در مورد این گونه از جرثقیل ها به دست آورید. این نوع از جرثقیل ها به دلیل مکانیزم منحصر به فردی که دارند، یکی از پر استفاده ترین جرثقیل ها به شمار می آیند.

برای اجاره جرثقیل کفی، اجاره جرثقیل چپقی ۱۰ تن، بهترین گزینه به شمار می آید. چرا که جرثقیل های چپقی، برای داشتن عملکردی مطلوب و مناسب، نیاز دارند تا بر روی یک کفی مانند تریلر و یا کامیون نصب شوند. شما می توانید در زمان اجاره جرثقیل چپقی ۱۰ تن، علاوه بر استفاده از خود جرثقیل به منظور بار برداری، از کفی آن برای جا به جایی بار نیز استفاده نمایید.

جرثقیل های چپقی، با داشتن بوم و یا تلسکوپ به شکل خم شونده برای بار برداری هایی که نیاز به خم شدن بوم جرثقیل می باشد، بسیار مناسب می باشند. در واقع این نوع از جرثقیل ها این قابلیت را دارند تا از بوم خود همانند یک چنگک استفاده کنند. همین طور به دلیل داشتن قابلیت خم شوندگی در زمان اجاره جرثقیل ۱۰ تن، بهترین گزینه برای کارفرما به شمار می آیند.

چه زمان نیاز به اجاره جرثقیل چپقی ۱۰ تن داریم؟

برای این که اقدام به اجاره جرثقیل چپقی ۱۰ تن کنید، لازم است که پروژه و عملیات از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار بگیرد. به طور کلی باید این نوع از ماشین آلات برای بار برداری و همین طور جا به جایی بار، کارایی لازم را برای شما داشته باشند.

به شما توصیه می کنیم که در این زمینه با مشاورین جرثقیل تهران مشورت نمایید. جرثقیل تهران یکی از مجموعه های شناخته شده در سطح شهر تهران می باشد که خدمات مختلفی را در زمینه اجاره انواع ماشین آلات سنگین ارائه داده و شما می توانید از طریق خدمات کارشناسی رایگان این مجموعه، به راحتی جرثقیل مورد نیاز خود را کرایه نمایید.

اجاره جرثقیل چپقی 10 تن
چه زمان به خدمات اجاره جرثقیل چپقی ۱۰ تن نیاز داریم؟

مشخصات فنی و ظاهری جرثقیل چپقی

جرثقیل چپقی، در ظاهر شبیه به جرثقیل های کفی می باشد. این نوع از جرثقیل ها به طور کلی برای داشتن عملکرد مطلوب، نیازمند اتصال پیدا کردن به خودروی دیگری می باشند. به همین خاطر اجاره جرثقیل چپقی ۱۰ تن، یک گزینه مقرون به صرفه به شمار می آید. چرا که شما علاوه بر داشتن جرثقیل در جهت باربرداری، یک کفی برای جا به جایی آن خواهید داشت.

تفاوت ظاهری جرثقیل چپقی با سایر جرثقیل های کفی، در دستگاهی است که بر روی کفی نصب می گردد. هم چنین لازم است بدانید که جرثقیل های چپقی می توانند بوم خود را خم نمایند و اصطلاحا بوم آن ها قابلیت خم شوندگی دارد. اما به طور کلی جرثقیل های چپقی ۱۰ تن در دسته جرثقیل های سبک و کفی دار قرار می گیرند.

آشنایی با جدول بار (Load chart) جرثقیل چپقی ۱۰ تن

تمامی جرثقیل ها به صورت اختصاصی دارای یک جدول بار می باشند. این جدول بار حداقل و حداکثر تناژ بار برداری و سایر نکات را در مورد جرثقیل  گوشزد خواهد نمود تا در زمان استفاده از جرثقیل، از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

این که شما به عنوان یکی از کاربران جرثقیل چپقی، با جدول بار یا همان Load Chart آشنایی کامل داشته باشید، می تواند از بروز حوادث ناگوار و یا حتی مرگبار در زمان استفاده از این ماشین جلوگیری کند.

ابعاد و وزن

در بخشی از جدول جرثقیل، اطلاعاتی مانند ابعاد، وزن کلی و سایر اطلاعاتی در مورد جا به جایی جرثقیل نوشته شده است. شما در این بخش از جدول می توانید با وزن کلی جرثقیل و وزن بار بر روی محور های جلو عقب آشنا شوید.

ظرفیت بار برداری بخشی از جدول بار جرثقیل چپقی می باشد تا شما با حداقل و حداکثر ظرفیت بار برداری آن آشنا شوید.

محدوده بار برداری

محدوده بار برداری اطلاعاتی نظیر طول بوم مناسب برای بلند نمودن بار در یک شعاع و ارتفاع مشخص را شامل می شود. محدوده بار برداری مانند ظرفیت بار برداری از دیگر موارد حائز اهمیت درج شده در جدول بار جرثقیل چپقی ۱۰ تنی می باشد که باید برای جلوگیری از چپ شدن جرثقیل از آن استفاده نمود.

جرثقیل در حال حرکت

در جدول بار بخشی به نام جرثقیل در حال حرکت درج شده است. در این بخش شما با ظرفیت های بالابری در حالت بار برداری و حرکت جرثقیل آشنا خواهید شد. هم چنین در این بخش از جدول در مورد شعاع کاری و طول بوم مورد نیاز نوشته شده است که رعایت آن می تواند به شما در انجام عملیات و پروژه کمک شایانی کند.

تعرفه کرایه جرثقیل چپقی ۱۰ تن در تهران چگونه محاسبه می شود؟

به طور کلی در زمان محاسبه هزینه اجاره جرثقیل چپقی ۱۰ تن، عوامل مختلفی از جمله مدت زمان استفاده از جرثقیل و… می باشد. اما برای برآورد دقیق تعرفه کرایه جرثقیل چپقی ۱۰ تن به شما توصیه می کنیم که از مشاوران و کارشناسان مجموعه جرثقیل تهران مشورت بگیرید.

مجموعه جرثقیل تهران، با به کار گیری افرادی متخصص و زبده در زمینه اجاره جرثقیل در تهران، می توانند به صورت رایگان تمامی نیاز های پروژه و عملیات شما را محاسبه کنند و در بین مدل های مختلف جرثقیل، بهترین گزینه را به شما معرفی کنند.

اجاره جرثقیل چپقی 10 تن
نحوه برآورد هزینه و تعرفه اجاره جرثقیل چپقی ۱۰ تن

مجموعه جرثقیل تهران و خدمات گسترده این مجموعه:

مجموعه جرثقیل تهران، یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین مراکز برای کرایه انواع ماشین آلات سنگین از جمله جرثقیل می باشد. خدمات متنوع و بی نظیری که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته است، همگی مقرون به صرفه و کارآمد می باشند. از مهم ترین آن ها می توانیم به مشاوره رایگان و بررسی و کارشناسی محل انجام پروژه اشاره نماییم.

از دیگر خدماتی که شما می توانید از طریق مجموعه جرثقیل تهران از آن ها بهره مند شوید اجاره بابکت، کرایه لیفتراک، اجاره جرثقیل در تناژ باری مختلف و مدل های متنوع، کرایه مینی بیل، تریلر، کامیون و…. می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

تماس سریع