اجاره جرثقیل چپقی ۳ تن

اجاره جرثقیل 3 تن چپقی

اجاره جرثقیل چپقی ۳ تن

برای اجاره جرثقیل چپقی ۳ تن، لازم است نکاتی را در مورد این نوع از ماشین آلات سنگین بدانید. هم چنین اگر به دنبال شرکتی برای اجاره جرثقیل با نازل ترین قیمت هستید، در ادامه این شرکت را به شما معرفی خواهیم نمود.

به طور کلی اجاره جرثقیل چپقی ۳ تن، جزو مواردی است که باید بررسی های مختلفی صورت پذیرد تا در زمان انجام کار در پروژه و عملیات، مشکلی به وجود نیامده و جرثقیل کرایه شده کارایی لازم را داشته باشد.

اجاره جرثقیل چپقی 3 تن
نحوه کرایه جرثقیل چپقی ۳ تن

تفاوت و شباهت های جرثقیل چپقی ۳ تن با جرثقیل ۳ تن معمولی

تلسکوپ که همان بوم جرثقیل می باشد، از فولاد و آلیاژ های آن ساخته شده است. بوم با کمک هیدرولیک و به صورت خشاب مانند یک به یک در داخل یکدیگر قرار می گیرند. به طور مثال یک جرثقیل بیست تن از پنج تلسکوپ بهره مند شده است که طول هر یک از تلسکوپ ها در این نوع از جرثقیل ها به ۵٫۵ متر می رسد. هر کدام به صورت یک جک مجزا که در داخل خود دارد از یکدیگر بیرون می آیند و در مجموع ۲۷٫۵ متر متراژ بوم جرثقیل را تشکیل می دهند.

جرثقیل های تلسکوپی دارای یک بوم می باشد که از تعدادی لوله که همان تلسکوپ می باشد، تشکیل شده است. یک سیلندر هیدرولیک یا یک مکانیزم دیگر برای باز نمودن و یا بستن این لوله های آهنی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از بوم ها برای کار های ساختمانی کوتاه مدت مورد استفاده قرار می گیرند.

در صورتی که جرثقیل چپقی ۳ تن، ساختاری شبیه به انگشتان دست دارد و دارای قابلیت خم شدن می باشد. این جرثقیل ها به دلیل داشتن قابلیت خم شوندگی در برخی از مکان ها نسبت به جرثقیل های تلسکوپی کاربرد بیش تری دارند. این در حالی است که هزینه نگهداری آن ها بالا تر است و یا نیاز به یک نیروی پشتیبانی برای بلند کردن اجسام وجود دارد.

جرثقیل چپقی ۳ تن چگونه کار می کند؟

برای این که بتوانید به صورت صحیح از خدمات جرثقیل کفی و کرایه جرثقیل چپقی ۳ تن استفاده کنید، لازم است تا بیش تر با نحوه کار آن آشنا شوید. در ادامه به توضیح مفصل تری در این باره می پردازیم.

جرثقیل های چپقی در دسته بندی جرثقیل های متحرک قرار می گیرند. این نوع از جرثقیل ها به گونه طراحی و تولید می شوند تا بتوانند به کمک گروهی از ماشین های ساده نیروی مکانیکی مورد نیاز برای بالا بردن اشیا سنگین را به دست بیاورند.

این که شما با نحوه کار جرثقیل چپقی ۳ تن آشنا شوید، به شما کمک خواهد کرد تا بدانید که آیا این نوع از جرثقیل ها برای انجام عملیات مناسب می باشد یا نه.

جرثقیل های متحرک توسط بوم و یا تلسکوپ می توانند بار را بلند و یا به طرفین جا به جا کنند. نیروی بوم به وسیله سیستم های هیدرولیکی فراهم می شود. بوم و یا تلسکوپ و بار همراه در جرثقیل وزن زیادی دارد که توسط جک هایی که در اطراف جرثقیل تعبیه شده اند، حمایت و نگهداری می شود. این جک ها با نام جک های تعادل جرثقیل نیز شناخته می شوند.

چرا که باعث حفظ تعادل جرثقیل و مانع از واژگونی جرثقیل و بار همراه آن می شود. قلاب یا هوک جرثقیل وظیفه نگهداری از بار را دارد. البته لازم به ذکر است که در جرثقیل های چپقی، قلاب شبیه به چنگک و یا انگشتان دست می باشد.

کرایه جرثقیل چپقی ۳ تن در چه زمانی مورد استفاده قرار می گیرد؟

شاید از خود بپرسید که چه زمان نیاز به کرایه جرثقیل چپقی ۳ تن دارید. توجه داشته باشید که باید برای بررسی نیاز خود نسبت به نوع جرثقیل، از یک کارشناس کمک بگیرید. چرا که مدل های مختلفی از جرثقیل ها امروزه در انجام پروژه و عملیات های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و هر کدام کارایی منحصر به فرد خود را دارند.

در صورتی که در زمان اجاره جرثقیل چپقی ۳ تن مردد مانده اید، با مشاورین و کارشناسان جرثقیل تهران تماس بگیرید و در خواست اعزام کارشناس کنید. در این صورت پس از بررسی های لازم نوع، تناژ باری و هم چنین مدل جرثقیل مورد نیاز شما مشخص خواهد شد.

کرایه جرثقیل چپقی 3 تن
چه زمانی نیاز به استفاده از خدمات اجاره جرثقیل چپقی ۳ تن می باشد؟

آشنایی با جدول بار (Load chart) جرثقیل چپقی ۳ تن

هر یک از جرثقیل ها دارای یک جدول بار می باشند که به صورت خلاصه امکانات و ظرفیت های آن را مشخص کرده است. این جدول جزییات و ویژگی های آن را بیان می کند و نشان می دهد که چگونه با تغییر شعاع کاری و زاویه، ظرفیت های بالابری تغییر می کند. در صورتی که پیش از اجاره جرثقیل چپقی ۳ تن، جدول آن را به درستی بررسی نکنید، امکان دارد که به ظرفیتی بیش تر و یا کم تر از آن چه که نیاز دارید برسید.

به طور مثال در بخشی از این جدول، ابعاد جرثقیل آورده شده است. این بخش حاوی اطلاعاتی در مورد کار با جرثقیل در حالتی که جک های تعادل باز شده اند، وزن در زمان جا به جایی و ابعاد دیگر می باشد. اطلاع داشتن از این جزییات به خصوص در زمانی که در یک فضای محدود تصمیم به استفاده از خدمات اجاره جرثقیل چپقی ۳ تن را دارید، مفید می باشد.

قیمت کرایه جرثقیل چپقی ۳ تن بر چه اساسی محاسبه می شود؟

قیمت کرایه جرثقیل چپقی ۳ تن، به طور معمول بر اساس تناژ باری و هم چنین مدت زمانی که نیاز به جرثقیل دارید مورد محاسبه قرار می گیرد. به همین خاطر باید پیش از این که اقدام به اجاره جرثقیل چپقی ۳ تن کنید، حتما مدت زمان و تناژ باری که برای انجام عملیات نیاز دارید را به صورت تخصصی بررسی نمایید. برای این کار می توانید از کارشناسان مجموعه جرثقیل تهران کمک بگیرید تا مناسب ترین و کارآمد ترین جرثقیل را کرایه نمایید.

اجاره جرثقیل چپقی 3تن
هزینه اجاره جرثقیل چپقی ۳تن چگونه مورد محاسبه قرار می گیرد؟

مجموعه جرثقیل تهران و خدمات گسترده این مجموعه:

مجموعه جرثقیل تهران، یکی از به نام ترین و شناخته شده ترین مراکز برای ارائه خدمات کرایه جرثقیل، اجاره جرثقیل ۳ تن ، اجاره بالابر، کرایه لیفترک، بابکت، مینی بیل، تریلی و کامیون می باشد.

این مجموعه با به کار گیری کارشناسان و همین طور اپراتور های ماهر، مناسب ترین و کارآمد ترین نوع جرثقیل و تناژ باری را به شما معرفی خواهند نمود و شما را در انجام عملیات های مختلف یاری خواهند داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 14 =

تماس سریع