اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن

اجاره جرثقیل چپقی 7 تن

اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن

جرثقیل در دسته ماشین آلات سنگین قرار می گیرد که باید در زمان استفاده از آن اطلاعات کافی را داشته باشید. به همین خاطر اگر تصمیم دارید برای اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن اقدام کنید، بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

جرثقیل ها به طور کلی از جمله ماشین آلاتی به شمار می آیند که با حضور خود بار برداری و جا به جایی اجسام سنگین و خارج از توان انسان را برای ما سهولت بخشیده اند. این نوع از ماشین آلات دارای مدل های مختلف و همین طور مشخصات منحصر به فردی می باشند که در این مطلب تصمیم داریم اطلاعاتی را در مورد اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن به شما بدهیم.

توجه داشته باشید که در زمان اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن شما باید به سراغ اجاره جرثقیل سبک بروید. چرا که تناژ باری این جرثقیل ۷ تن بوده و در دسته جرثقیل های سبک قرار می گیرد.

اجاره جرثقیل چپقی 7 تن
خدمات اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن

جرثقیل چپقی ۷ تن چیست؟

برای اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن، لازم است در مورد ساز و کار این ماشین اطلاعاتی را به دست آورید. جرثقیل های چپقی به دلیل داشتن کفی، علاوه بر این که در دسته جرثقیل های کفی دار قرار می گیرند، می توانند در هزینه های شما صرفه جویی کنند.

به طور مثال بوم و یا تلسکوپ این نوع از جرثقیل ها قابلیت خم شوندگی دارد. به همین خاطر زمانی که بار برداری شما نیاز به خم شوندگی بود داشته باشد، اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن بهترین گزینه می باشد. در واقع عملکرد این نوع از جرثقیل ها، مانند چنگک عمل می کند.

جرثقیل های چپقی بهترین گزینه برای اجاره جرثقیل کفی دار می باشند. چرا که شما تنها با پرداخت یک هزینه، هم می توانید از جرثقیل برای بار برداری استفاده کنید و هم از کفی، می توانید از آن جهت جا به جایی بار بهره مند شوید.

بهترین زمان برای اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن

در زمان اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن، باید موارد زیادی را مورد بررسی قرار دهید. به طور مثال باید محل انجام بار برداری و پس از آن محل تخلیه بار و مسافت جا به جایی بار یک به یک به صورت تخصصی مورد محاسبه و ارزیابی قرار بگیرند. به همین خاطر اگر در برآورد و محاسبه نکات گفته شده احساس ضعف می کنید، به شما توصیه می کنیم که با کارشناسان جرثقیل تهران تماس بگیرید و از خدمات کارشناسی رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

اجاره جرثقیل چپقی 7 تن
بهترین زمان برای اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن

مشخصات فنی و ظاهری جرثقیل چپقی

جرثقیل های چپقی از نظر ظاهری، کاملا شبیه به جرثقیل های کفی دار می باشند. برای استفاده از جرثقیل های چپقی لازم است که به یک خودرو مانند تریلر و یا کامیون متصل شوند. به همین خاطر در دسته جرثقیل های کفی دار قرار می گیرند. هم چنین در زمان نیاز داشتن به کفی و جرثقیل به صورت هم زمان، بهترین گزینه پیش رو اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن است!

تنها تفاوت جرثقیل های چپقی با جرثقیل های کفی، در دستگاهی است که بر روی کفی برای عملکرد بهتر جرثقیل چپقی نصب می گردد.

آشنایی با جدول بار (Load chart) جرثقیل چپقی ۷ تن

یک به یک جرثقیل ها، دارای یک جدول بار می باشند. این جدول به مصرف کننده کمک می کند تا تمامی نکات را در مورد تناژ باری، حداکثر و حداقل وزن بار برداری و… بداند. در این صورت از بروز خطرات احتمالی جلوگیری می شود.

لازم است پیش از اقدامات لازم برای اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن، نکاتی را در مورد جدول بار (Load Chart) بدانید تا به صورت ایمن از جرثقیل استفاده کنید. با ما همراه باشید.

ابعاد و وزن

بخشی از جدول بار جرثقیل چپقی، به ابعاد، وزن کلی و سایر اطلاعات در مورد جا به جایی جرثقیل اختصاص داده شده است. این بخش از جدول بار به شما کمک خواهد نمود تا با وزن کلی جرثقیل و همین طور وزن بار بر روی محور های جلو و عقب آشنا شوید.

ظرفیت بار برداری

ظرفیت بار برداری به بخشی از جدول گفته می شود تا کاربر با حداقل و حداکثر ظرفیت بار برداری جرثقیل چپقی آشنا شود.

محدوده بار برداری

محدوده بار برداری بیش تر در مورد طول بوم استاندارد در جهت بلند نمودن بار صحبت کرده است. شما می توانید بر اساس گفته های این بخش از جدول، برای بلند نمودن بار در شعاع و ارتفاع مشخص شده از طول بومی مناسب استفاده نمایید. این امر از سقوط جرثقیل جلوگیری می کند.

جرثقیل در حال حرکت

بخشی در جدول به (جرثقیل در حال حرکت) اختصاص داده شده است. این بخش جهت آشنایی شما با ظرفیت های بالابری در زمان بار برداری و حرکت جرثقیل می باشد. شما می توانید به کمک این بخش از جدول شعاع کاری و طول بوم مناسب را به درستی انتخاب کنید تا به روند انجام پروژه و عملیات سرعت بیش تری بخشیده شود.

تعرفه کرایه جرثقیل چپقی ۷ تن در تهران چگونه محاسبه می شود؟

در زمان محاسبه هزینه اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن، موارد مختلفی در نظر گرفته می شوند. به طور مثال این که شما چه مدت نیاز به استفاده از جرثقیل چپقی دارید، می تواند یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی تعرفه اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن باشد. شما می توانید در زمان اجاره جرثقیل در تهران، با کارشناسان و مشاوران جرثقیل تهران مشورت نمایید و بر همان اساس مناسب ترین جرثقیل را کرایه کنید.

مجموعه جرثقیل تهران با داشتن کارشناسانی زبده و کاربلد، می توانند به صورت رایگان راهنمایی های لازم را در زمان اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن به شما بدهند.

اجاره جرثقیل چپقی 7 تن
تعرفه هزینه اجاره جرثقیل چپقی ۷ تن

مجموعه جرثقیل تهران و خدمات گسترده این مجموعه:

مجموعه جرثقیل تهران، یکی از شرکت های معتبر در تهران می باشد که در زمینه کرایه و اجاره انواع ماشین آلات سنگین مانند اجاره بابکت، اجاره لیفتراک، اجاره جرثقیل در مدل های مختلف، اجاره مینی بیل، تریلر، کامیون و… فعالیت دارد.

این شرکت با داشتن کارشناسان و مشاورین کاربلد در زمینه اجاره جرثقیل و سایر ماشین آلات می توانند پس از بررسی پروژه شما و نیاز هایی که دارد، بهترین نوع ماشین آلات سنگین را برای کرایه به شما معرفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − شش =

تماس سریع