اجاره جرثقیل کفی دار

اجاره جرثقیل کفی دار

اجاره جرثقیل کفی دار

یکی از کار هایی که می توانید برای جا به جایی و حمل بار در انجام پروژه و عملیات خود انجام دهید، اجاره جرثقیل کفی دار است.

اجاره جرثقیل کفی دار، دارای مزایای مختلفی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. اما توجه داشته باشید که در صورت اطلاعات کافی در این باره، می توانید با مشاورین جرثقیل تهران تماس داشته باشید.

معرفی جرثقیل و انواع آن ها

جرثقیل ها مدل های مختلفی دارند. همین طور هر کدام بر اساس نوع نیازی که شما دارید، می توانید اقدام به کرایه و اجاره آن ها بکنید.

در نظر داشته باشید که باید تناژ باری متناسب از جرثقیل ها را انتخاب کنید تا زمان انجام عملیات، دچار مشکل نشوید.

جرثقیل به طور کلی جزو ماشین آلاتی به شمار می آید که جهت بار برداری و جا به جایی بار و اجسام مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول، حمل و جا به جایی این اجسام و بار ها، از توان انسان ها خارج بوده و نیاز داریم تا از ماشین آلاتی که مختص به این کار طراحی و تولید شده اند، استفاده نماییم.

اجاره جرثقیل کفی دار
اجاره جرثقیل کفی دار و سایر جرثقیل ها

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، جرثقیل ها مدل های مختلفی دارند. شما می توانید از بوم بلند و بوم کوتاه و همین طور سبد دار و یا کفی دار آن ها را در مراکز اجاره جرثقیل کفی دار مشاهده کنیم.

این که کدام نوع آن برای شما مناسب تر است، بستگی به نوع و انجام پروژه دارد. در صورتی که نمی دانید کدام تناژ باری جرثقیل و کدام نوع آن برای شما مناسب تر است، می توانید از جرثقیل تهران بخواهید تا کارشناس خود را به محل شما اعزام نماید.

انواع جرثقیل ها و کاربرد آن ها در انجام عملیات و پروژه

  1. جرثقیل های سقفی:

جرثقیل های سقفی برای سوله هایی که نسبتا سقف کوتاهی دارند، مناسب هستند. شما می توانید در کارگاه و یا سوله مورد نظر خود، جرثقیل های سقفی را نصب کنید و جهت بار برداری و جا به جایی اجسام اقدام کنید. این نوع از جرثقیل ها معمولا در محیط هایی استفاده می شود که امکان استفاده از جرثقیل های ماشینی وجود نداشته باشد.

  1. جرثقیل های سبد دار:

اگر شما نیاز دارید تا افرادی را در ارتفاع به کاری مانند نظافت نمای ساختمان، نصب بنر، تعمیرات، زیبا سازی شهر و…  مشغول کنید، به شما جرثقیل های سبد دار را توصیه می کنیم.

این نوع از جرثقیل ها دارای سبد بوده و این امکان را به شما می دهند تا یک یا دو نفر را جهت انجام کار، به ارتفاع ببرید.

اجاره جرثقیل کفی دار
اجاره جرثقیل کفی دار و سبد دار
  1. جرثقیل های بوم بلند:

جرثقیل های بوم بلند، همان طور که از نامشان مشخص است، می توان از آن ها برای بار برداری و جا به جایی اجسام در اتفاع استفاده نمود.

توجه داشته باشید که جرثقیل های بوم بلند، دارای تناژ باری های مختلفی هستند که باید بسته به وزن بار و اجسامی که می خواهید به وسیله جرثقیل آن ها را جا به جا کنید، نوع متناسبی را انتخاب کنید.

  1. جرثقیل کفی دار:

یکی از پر کاربرد ترین جرثقیل ها، جرثقیل های سکفی دار می باشند. این نوع از جرثقیل ها می توانند از ۳ تن تا ۱۵ تن را بار برداری نموده و برای شما جا به جا کنند.

توجه داشته باشید که اجاره جرثقیل کفی دار، می تواند برای شما مقرون به صرفه تر باشد. چرا که نیازی نیست هزینه ای جداگانه برای اجاره کفی و جرثقیل پرداخت نمایید.

در ادامه بیش تر در مورد مزایای اجاره جرثقیل کفی دار صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مزایای اجاره جرثقیل کفی دار

شما با اجاره جرثقیل های کفی دار، می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

در هزینه صرفه جویی می کنید، چرا که دیگر نیازی نیست تا کفی و جرثقیلف هر کدام را به صورت مجزا اجاره کنید و برای هر کدام هزینه ای را پرداخت کنید.

در وقت خود صرفه جویی می کنید، چرا که مجبور به تنظیم نمودن کفی با جرثقیل برای بار گذاری و یا بار برداری نخواهید بود. در این صورت مدت زمان انجام عملیات و پروژه شما کاهش پیدا خواهد کرد.

اجاره جرثقیل کفی دار
مزایای اجاره جرثقیل کفی دار

به نکات زیر در زمان اجاره جرثقیل کفی دار توجه کنید:

یکی از مهم ترین مسائلی که باید در زمان اجاره جرثقیل کفی دار به آن توجه کنید، داشتن یک اپراتور ماهر است. این جرثقیل ها باید توسط یک اپراتور ماهر مشغول به کار شوند. چرا که عدم مهارت و تسلط در کنترل جرثقیل های کفی دار، امکان دارد که حادثه آفرین شود.

در زمان اجاره این جرثقیل ها، حتما به سراغ مراکزی بروید که به صورت مداوم به جرثقیل های خود رسیدگی می کنند و در زمان مناسب آن ها را روغن کاری می کنند. توجه داشته باشید عدم رسیدگی به جرثقیل توسط مرکز اجاره جرثقیل، می تواند در زمان استفاده از جرثقیل خطر آفرین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + نوزده =

تماس سریع