اجاره جرثقیل کفی دار

اجاره جرثقیل کفی دار

اجاره جرثقیل کفی دار:

موضوعی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت اجاره جرثقیل کفی دار یا همان موبایل کرین می باشد. جرثقیل انواع و اقسام مختلفی دارد که یکی از آن ها موبایل کرین می باشد. این نوع جرثقیل به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها و کاربردشان می پردازیم.

شرکت جرثقیل تهران ارائه دهنده انواع خدمات از جمله اجاره جرثقیل در تهران می باشد. این شرکت با کمک رانندگان خود بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد.

اجاره جرثقیل کفی دار ۳ تن:

این نوع جرثقیل به دلیل سبک بودن و حجم تقریبا کوچکش معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و اجسام و بار های مختلف را تا سقف ۳۰۰۰ کیلو گرم جا به جا می کند برای مثال:  انواع پالت ها، انواع کانکس و غیره… .

اگر بخواهیم از یکی دیگر از خدمات اجاره جرثقیل صحبت کنیم می توان به جرثقیل سبد دار اشاره کرد که در مطالب بعدی اجاره جرثقیل در مبحث بالابر ها مفصلا به آن خواهیم پرداخت.

اجاره جرثقیل کفی دار ۵ تن:

خدمات اجاره جرثقیل کفی دار ۵ تن هم مثل سایر جرثقیل های کفی دار دیگر می باشد. با این تفاوت که از نظر کاربرد بعد از جرثقیل های کفی دار ۳ تن رتبه دوم را دارا می باشد و اجسام را تا وزن ۵۰۰۰ کیلو گرم (۵ تن) جا به جا می کند برای مثال: جا به جایی انواع دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی، انواع دستگاه های تزریق با وزن متناسب با تحمل باربرداری برای این جرثقیل.

جرثقیل کفی دار ۷ تن

 

در مورد این جرثقیل لازم به ذکر است که اجاره جرثقیل کفی دار ۷ تن معمولا از نظر مساحت، طول و عرض با دو نوع دیگری که تا به حال در مورد آن صحبت کردیم تفاوت‌ هایی دارد. برای مثال کف این جرثقیل از ۲/۳۰ عرض به ۲/۵۰ و از ۴/۸۰ طول به ۶ متر متغیر می باشد که در نوع خود بی نظیر بوده و امکان جا به جایی اجسامی در این مساحت را برای مشتریان جرثقیل تهران محیا نموده است.

جرثقیل کفی دار ۱۰ تن:

این نوع جرثقیل انواع مختلف و کاربرد های گوناگونی دارد که در ادامه به آن اشاره کوچکی خواهیم داشت.

۱. جرثقیل کفی دار ۱۰ تن دکل بلند

۲. جرثقیل کفی دار ۱۰ تن دکل کوتاه

۳. جرثقیل کفی دار ۱۰ تن وینچ دار

۴. جرثقیل کفی دار ۱۰ تن بدون وینچ

اگر بخواهیم از موارد استفاده از جرثقیل کفی دار ۱۰ تن بدون وینچ صحبت کنیم این است که مورد استفاده آن ها در مکان هایی که قدرت مانور و ارتفاع سقف کم می باشد کارایی فوق العاده ای دارد که در نوع خود تقریبا بی نظیر هستند.

جرثقیل کفی دار ۱۵ تن:

جرثقیل کفی دار ۱۵ تن همانند مواردی که در بالا به آن اشاره شد استفاده های فراوانی از آن می شود با این تفاوت که تناژ و توان بار برداری آن بالاتر و در نوع خود کم نظیر است نمونه کار هایی که با این نوع جرثقیل می توان مثال زد:

جا به جایی انواع چیلر های صنعتی، تخلیه و بار گیری انواع کانتینرها (۲۰ و ۴۰ فوت) قرار دادن انواع باب کت و بیل درون گود، و قابلیت جا به جایی انواع اجسام از ۱۰۰۰ کیلوگرم تا ۱۵۰۰۰ کیلوگرم می باشد.

اجاره جرثقیل کفی دار به فاکتور های خیلی زیادی بستگی دارد و همچنین به اطلاعاتی مانند: نوع بار یا جسم، ابعاد آن اعم از طول، عرض و ارتفاع نیاز دارد.

موقعیت مکانی (ارتفاع سقف مکانی که جسم یا اجسام در آن قرار دارد، فاصله جسم مورد نظر با جرثقیل، وزن جسم، محل جک زدن جرثقیل ) بستگی دارد.

پیشنهاد ما به شما این است که از کارشناسان ما به صورت رایگان برای راهنمایی و زودتر به نتیجه رسیدن خود کمک بگیرید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۲۶۵۰۶۴۳۰ تماس حاصل فرمایید.

این کار در شرکت جرثقیل تهران توسط افراد کاملا آموزش دیده و کار بلد انجام می شود تا اطمینان خاطر شما عزیزان نسبت به این شرکت و کارکنان و نحوه صحیح کار برای شما عزیزان آشکار شود.

اجاره جرثقیل کفی دار
اجاره جرثقیل کفی دار

جرثقیل کفی دار و جرثقیل تهران:

اگر بخواهیم در مورد تفاوت و خدمات این نوع جرثقیل نسبت به بقیه جرثقیل ها چند جمله ای صحبت کنیم و شما را از آن مطلع سازیم این است که با اجاره جرثقیل کفی دار از شرکت جرثقیل تهران می توانید به جای پرداخت هزینه اضافی، اتلاف وقت و ریسک زیاد، هزینه را کمتر، اتلاف وقت را به حداقل و ریسک را تا حد امکان به پایین ترین درصد آن برسانید.

اگر جرثقیلی که اجاره می کنید، بدون کفی باشد فقط می تواندبار یا جسم شما رو بارگیری و یا تخلیه کند و اگر شما نیاز داشته باشید که بار خود را حتی ۳۰ متر از مکان تخلیه جا به جا کنید این امکان برای شما وجود نخواهد داشت و شما را به زحمت خواهد انداخت.

با اجاره جرثقیل کفی دار همه این مسائل به خودی خود حل می شود و یا اگر بخواهید برای نمونه در مکان هایی برای تخلیه و بارگیری امکان ایستادن دو ماشین در کنار هم وجود ندارد و یا به زبان ساده تر محیط شما فقط جای یک ماشین و آن هم جرثقیل می باشد در این صورت است که جرثقیل کفی دار بیشتر از پیش کارایی دارد و مشکل شما را مرتفع می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

تماس سریع