اجاره جرثقیل ۳ تن

اجاره جرثقیل 3 تن

اجاره جرثقیل 3 تن

اجاره جرثقیل ۳ تن با بهترین خدمات

مهمترین ویژگی‌های جرثقیل ۳ تن

ویژگی های جرثقیل ۳ تن عبارتند از:

• جرثقیل‌ ۳ تن اجاره ای که با نام جرثقیل‌ های کفی دار نیز شناخته می‌ شوند؛ معمولا روی خاور ها نصب می‌ شوند.

• جرثقیل ۳ تن کرایه ای قابلیت حرکت بدون نیاز به مسیر ویژه را دارد.

• پس از اجاره جرثقیل ۳ تن کفیدار، با نصب جک به جرثقیل ثابت تبدیل می‌ شود و با برداشتن جک‌ ها می‌ تواند حرکت کند.

• بوم‌ های جرثقیل می‌ توانند اندازه‌ های مختلفی داشته باشند که می‌ توانید با توجه به نیاز خود آن‌ ها را متغیر انتخاب نمایید.

• جنس بوم و دکل این نوع جرثقیل از فولاد بسیار مقاوم است و احتمال آسیب رسیدن به آن حین بارگیری بسیار کم است. بوم‌ های جرثقیل معمولا به صورت تلسکوپی هستند که قابلیت پشتیبانی از ارتفاع‌ های مختلف را دارند.

• جرثقیل مجهز به سیم بکسل است که امنیت بالابری و حمل بار را بیشتر می‌ کند. ضامن ایمنی قلاب، شیر اطمینان و شیر قفل کن از دیگر تجهیزات ایمنی جرثقیل ۳ تن محسوب می‌ شوند.

• جرثقیل‌ های ۳ تن می‌ توانند دارای سبد یا قلاب باشند. این موضوع بستگی به کاربردی دارد که شما از آن‌ ها انتظار دارید.

• در طراحی این جرثقیل تمام جک‌ های بوم و شلنگ‌ ها داخل محفظه قرار می‌ گیرند. این طراحی باعث پیشگیری از آسیب رسیدن به این قطعات حساس می‌ شود.
اگر شرکتی که از آن برای اجاره جرثقیل ۳ تن اقدام می‌ کنید، شما را در انتخاب جرثقیل راهنمایی کند؛ می‌ توانید به سادگی بهترین جرثقیل را انتخاب نمایید. چرا که شرکت‌ های اجاره جرثقیل در پروژه‌ های مختلف کار کرده‌ اند و با دانستن اطلاعات پروژه شما می‌ توانند بهترین راهنما برای شما باشند.

کرایه جرثقیل 3 تن
درباره کرایه جرثقیل ۳ تن بیشتر بدانید

اجاره جرثقیل کفی دار۳تن برای چه کار هایی مناسب است؟

ارائه مثال‌ هایی در مورد کاربرد های جرثقیل۳تن کفیدار باعث می‌ شود کاربرد آن را به صورت ملموس تر درک نمایید.
جرثقیل‌ های۳تن برای حمل و نقل تجهیزات و بارهای مختلفی مناسب هستند و از آن‌ جایی که دارای کفی می‌ باشند، امن‌ ترین نوع جرثقیل برای حمل بار هستند. اجاره جرثقیل کفی دار۳تن برای حمل بارهایی مانند: تجهیزات و ماشین‌های کارخانه‌‌ها و کارگاه‌ها، حمل خودرو، حمل کانکس‌ها و غیره… کاربرد دارند.

کرایه جرثقیل ۳ تن کفیدار برای انجام فعالیت‌ هایی که نیاز به کار در ارتفاع دارند، نیز مناسب هستند. می‌توان به جای قلاب و بوم تلسکوپی از سبد برای آن‌ ها استفاده کرد تا پاسخگوی نیاز شما باشند.
جرثقیل ۳ تن کفیدار یکی از مهمترین وسیله‌ ها برای امداد رسانی است. معمولا در مراکز آتش نشانی می‌ توانید بوم تلسکوپی این نوع جرثقیل را مشاهده کنید.

اجاره جرثقیل ۳ تن کفی دار به دلیل اندازه مناسب آن، طرفداران زیادی دارد. در واقع این جرثقیل نه آنقدر کوچک است که برای حمل بار هایی با وزن بیش از یک تن مناسب نباشد و نه آنقدر بزرگ است که امکان تردد آن در سطح شهر سخت باشد. به همین دلیل اگر نیاز به حمل بار و تردد در سطح شهر داشته باشید، کرایه جرثقیل ۳ تن می‌ تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

اجاره جرثقیل3تن
جرثقیل۳تن کفی دار بغل باز شو

اجاره جرثقیل سه تن به صرفه است؟

نکته دیگری که وجود دارد در مورد این است که اجاره جرثقیل سه تن به صرفه‌ تر است یا خرید آن؟ این موضوع بستگی به میزان کاربرد شما از جرثقیل دارد. اجاره جرثقیل سه تن به صورت روزانه و ساعتی امکان‌ پذیر است و شما هر زمان نیاز به جرثقیل داشته باشید، می‌ توانید برای اجاره آن اقدام کنید. از طرف دیگر اگر بخواهید جرثقیل سه تن را بخرید.

باید نیروی اپراتور را نیز استخدام کنید و در صورت نیاز به سرویس‌ دهی، هزینه‌ای برای تعمیرات آن صرف کنید. اما در صورت اجاره جرثقیل سه تن ارائه این خدمات با شرکت اجاره دهنده است و شما می‌ توانید تنها با آن کار کنید و دغدغه اپراتور، سرویس‌ دهی و غیره… را نداشته باشید.

اجاره انواع جرثقیل ۳تن و شرکت جرثقیل تهران

به نظر شما بهترین مرکز اجاره جرثقیل ۳تن چه ویژگی‌ هایی دارد و چه خدماتی باید به مشتریان ارائه دهد؟ ما ادعا می‌ کنیم که شرکت اجاره جرثقیل در تهران یکی از بهترین شرکت‌ های ارائه دهنده انواع جرثقیل برای پروژه‌ های مختلف است و برای این حرف خود دلیل داریم.
کرایه جرثقیل ۳تن یکی از خدماتی است که توسط شرکت جرثقیل تهران ارائه می‌ شود.

ما می‌ توانیم وابسته به نیاز شما انواع جرثقیل‌ ها را به شما اجاره دهیم و خدمات مورد نیاز شما را نیز انجام دهیم. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۲۶۵۰۶۴۳۰ تماس حاصل فرمایید.

مسلما شما بهترین زمان برای اجاره جرثقیل ۳تن کفی را در نظر می‌ گیرید و برای آن اقدام می‌ کنید؛ حال اگر درخواست اجاره شما به موقع پاسخ داده نشود و جرثقیل به موقع به دست شما نرسد چه اتفاقی می‌ افتد؟ در بهترین حالت که مشکل دیگری پیش نیاید، اتمام کار شما با تعویق مواجه می‌ شود. این موضوع در روند سرویس‌ دهی نیز وجود دارد. اگر سرویس‌ دهی و تعمیرات جرثقیل حین کار به موقع انجام نشود، باعث اتلاف وقت و هزینه شما می‌ شود. شرکت جرثقیل تهران مانع از بروز این مشکلات برای شما می‌ شود. ارائه خدمات سریع و به موقع یکی از مهمترین ویژگی‌ های جرثقیل تهران است.

اجاره جرثقیل 3تن
اجاره انواع جرثقیل ۳تن

بهترین مرکز کرایه جرثقیل ۳ تن

شرکت جرثقیل تهران جزو شرکت‌ های معتبر اجاره جرثقیل ۳ تن در تهران می‌ باشد. کار با یک شرکت معتبر به معنی آسایش خاطر شما در روند استفاده از جرثقیل است. شما اطمینان دارید که جرثقیل ارائه شده تمام استاندارد های لازم را دارد، سرویس‌ دهی شده است و در حین کار نیاز به تعمیر پیدا نمی‌ کند.

در صورت بروز مشکل احتمالی شرکت تکنسین‌ های خود را برای حل مشکل به سرعت اعزام می‌ کند، در بازه‌ های زمانی مشخص سلامت جرثقیل بررسی می‌ شود، تکنسین‌ ها و اپراتور های کار با جرثقیل با مهارت کامل و حرفه‌ ای هستند. اطمینان از تمام این موارد تنها با اجاره جرثقیل ۳ تن از یک مرکز معتبر میسر می‌ شود.

هزینه‌ ای که برای اجاره جرثقیل ۳ تن پرداخت می‌ کنید، مناسب است و دقیقا مطابق با خدماتی است که به شما ارائه می‌ شود. گاهی اوقات ممکن است برخی جرثقیل ارزان به شما اجاره دهند.

اما مسلما هیچ اطمینانی از کیفیت جرثقیل و پشتیبانی آن ندارید. پرداخت هزینه مناسب و بهره‌ مندی از بهترین کارکردها چیزی است که جرثقیل تهران به شما ارائه می‌ دهد.
تنها کافی است یک بار کار با شرکت جرثقیل تهران را با اجاره جرثقیل ۳ تن یا سایر جرثقیل‌ ها تجربه کنید. بعد از آن شما به یکی از مشترکان ما تبدیل خواهید شد و ما مفتخر خواهیم بود در پروژه‌ هایتان همراه شما باشیم.

اجاره جرثقیل 3 تن
بهترین مرکز برای اجاره جرثقیل ۳ تن

نکات ایمنی درباره کار با جرثقیل ۳ تن

بعد از این که برای اجاره جرثقیل ۳ تن کفی دار اقدام کردید و پیش از شروع کار لازم است که از نکات ایمنی کار با جرثقیل اطلاع داشته باشید. دانستن این نکات ایمنی و رعایت آن‌ ها برای تمام افرادی که در پروژه با جرثقیل کار می‌ کنند، ضروری است.

• پیش از شروع کار سلامت جرثقیل کفیدار سه تن و کارکرد صحیح آن باید بررسی شود. چک شدن جرثقیل و سرویس‌ دهی به آن باید در مدت معین تکرار شود. هر بار پیش از شروع کار نیز پرسنل باید از صحت سیم‌ ها و قلاب‌ ها و عدم نشتی روغن از جرثقیل اطمینان حاصل کنند.

• اپراتور جرثقیل باید از سلامت کامل جسمی و روانی برخوردار باشد و حین کار با جرثقیل خواب‌ آلود نباشد. همچنین خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات حین کار با جرثقیل کفی دار۳تن ممنوع است.

• در شرایط نامناسب جوی مانند طوفان و باد و باران از کار با جرثقیل ۳ تن کفی پرهیز کنید.

• پیش از بارگیری و کار با جرثقیل باید اطمینان داشته باشید که زمین زیر جرثقیل کفی رانش نداشته باشد. همچنین مراقب محل رد شدن لوله‌ های آب و گاز و سیم‌ های برق باشید.

• کلیه اعلان‌ های هشدار جرثقیل ۳ تن کفی دار اعم از هشدار دنده عقب و بوق جرثقیل باید حین کار سالم باشند.

• بارگیری بیش از ظرفیت جرثقیل ممنوع است.

سایر نکات ایمنی در زمان اجاره جرثقیل ۳ تن کفی دار

• چنان چه وزن بار نزدیک به ظرفیت جرثقیل باشد، اپراتور ابتدا باید بار را در حد نیم متر از زمین جدا کند تا از صحت تمام قطعات جرثقیل و توانایی حمل بار توسط جرثقیل اطمینان حاصل شود. سپس برای حمل بار به صورت کامل اقدام کند.

• وقتی قلاب در پایین‌ ترین حالت ممکن قرار دارد؛ باید اطمینان داشته باشید که سیم بکسل حداقل دو دور روی قرقره باقی مانده است.

• دستگاه‌ های اطفا حریق باید در کابین جرثقیل یا در نزدیکی محل کار با جرثقیل وجود داشته باشد.
این‌ ها مهمترین نکاتی بود که لازم است درباره کار با جرثقیل بدانید. اعضای تیم جرثقیل تهران به خوبی به تمام نکات ایمنی واقف هستند. تمام آن‌ ها را به همراه اطلاعات لازم برای کار با جرثقیل به شما ارائه می‌ دهند و تمام تلاش خود را انجام می‌ دهند تا شما از اجاره جرثقیل سه تن و کار باجرثقیل تهران رضایت کامل داشته باشید.

اجاره جرثقیل سه تن
رعایت نکات ایمنی پس از اجاره جرثقیل سه تن

مشخصات فنّی جرثقیل ۳ تن

یکی از نکاتی که برای پیمانکاران ساختمانی هنگام اجاره جرثقیل ۳ تن مهم است، مشخصات فنّی این دستگاه­هاست. برای نمونه ما اطلاعاتی از دو برند مطرح جرثقیل یعنی UNIC و TADANO را برای شما آماده کرده­ایم.

UNIC

عموم جرثقیل­های ۳ تن دارای استاندارد کیفی قابل‌قبول و مطمئنی هستند اما همواره اعتماد و آرامش خاطر نسبت به برندهایی که جزئی‌ترین اطلاعات تخصصی از تجهیزات خود ارائه می­دهند بیشتر است. برند UNIC همواره در کاتالوگ محصولات خود، به این نکته اشاره داشته است.

در زیر شما نمونه­ای از انواع مدل­های ۳ تن آن را مشاهده می­نمایید.

 

اجاره جرثقیل 3 تن
انواع جرثقیل ۳ تن یونیک (unic)

TADANO

درباره محصولات TADANO نیز این اعتماد به دلیل وجود دستورالعمل­های دقیق به وجود آمده است. نکته­ای که درباره کاتالوگ محصولات تادانو وجود دارد، این است که به‌صورت بصری بهترین راهنمایی­ها را در خصوص ظرفیت بار و زوایای قابل بهره­برداری در حجم­های مختلف باری ارائه داده است.

اجاره جرثقیل سه تن
انواع جرثقیل سه تن تادانو (TADANO)

در تصویر بالا، بیشترین حجم بار متناسب با هر طول بوم را در محصولات تادانو مشاهده می­نمایید.

جدول بار جرثقیل ۳ تن

همان‌طور که می­دانید قدرت اسمی جرثقیل­ها در بلندکردن اجسام، در ساده­ ترین حالت ممکن است؛ یعنی در جرثقیل­های ۳ تن، تلسکوپ تمام بسته و جابه‌جایی بار تنها در مدار حدوداً ۱۷۰ درجه چرخش صورت می­گیرد.

اما هرچه ارتفاع بیشتر شود، بسته به جدول بار، توان جرثقیل کاهش پیدا می­کند. این جدول برای آشنایی شما با میزان قدرت بار جرثقیل هنگام جابه‌جایی در ارتفاعات مختلف قرار داده شده است تا هنگام اجاره جرثقیل ۳ تن و درضمن دانستن حجم و ارتفاع لازم، انتخاب درستی انجام دهید.

جدول بار جرثقیل 3 تن
جدول بار جرثقیل ۳ تن یونیک (UNIC)

جدول بار فوق مربوط به جرثقیل UNIC است. ضمن اینکه علاوه بر جدول بار، یک جدول زاویه بوم هم باید هنگام کار با جرثقیل لحاظ شود. به این صورت که با افزایش طول تلسکوپی، زاویه چرخش آن محدودتر خواهد شد. نمونه­ای از این جدول را در زیر مشاهده می­کنید.

جدول بار جرثقیل3تن
جدول بارجرثقیل۳تن یونیک (UNIC)

موارد فوق در هر مدل جرثقیل صدق می­کند؛ اما نکته­ای که باید همیشه مدنظر داشت این است که جدول بار هر دستگاه، مختص به آن دستگاه است و نمی­توان با استناد به جدول بار یک دستگاه، دستگاه دیگری را اپراتوری نمود. برای اینکه بتوانید درک بهتری نسبت به این مسئله پیدا کنید، بهتر است جدول بار دستگاه TADANO را نیز در زیر مشاهده نمایید.

جدول بار جرثقیل 3تن
جدول بار جرثقیل ۳ تن تادانو (TADANO)

به‌طورکلی، هنگام اجاره جرثقیل ۳ تن، قبل از عقد قرارداد باید اطلاعات جامعی در خصوص میزان بار و ارتفاع کاری خود به کارشناسان جرثقیل تهران ارائه دهید؛ هرچند که در تمامی موارد، کارشناسان ما یا به‌صورت میدانی و یا تلفنی این اطلاعات را از شما دریافت خواهند کرد و خیال شما از این بابت راحت است.

زمانی شما می توانید از خدمات کرایه جرثقیل ۳ تن کفی دار استفاده کنید که بخواهید بار و یا جسمی را تا ظرفیت ۳۰۰۰ کیلو گرم جا به جا و یا حمل نمایید. در واقع اجاره جرثقیل ۳ تن، به عنوان یکی از رایج ترین و شناخته شده ترین نوع جرثقیل ها به شمار می آید.

چرا که مقدار تناژ باری آن، برای انجام هر نوع عملیات و بار برداری مناسب بوده و کاربرد فراوانی در امور مختلف دارد. لازم به ذکر است که جرثقیل ۳ تن کفی علاوه بر این که می تواند در بار برداری و جا به جایی آن ها به شما کمک کند، این امکان را برای شما فراهم نموده است تا در صورت نیاز بار خود را به هر کجا که می خواهید، حمل نمایید.

قیمت اجاره جرثقیل ۳ تن

اجاره جرثقیل ۳ تن برای انجام بسیاری از پروژه‌ ها کاربردی است. کاربرد های جرثقیل بسیار زیاد می باشد و شما می‌ توانید در پروژه‌ های مختلف از آن ها استفاده نمایید. کرایه جرثقیل ۳ تن همزمان برای حمل و نقل درون شهری اجسام سنگین، بالابری به صورت سبد دار یا بدون سبد و جا به جایی اجسام سنگین کاربرد دارد.

پیش از این که برای اجاره جرثقیل اقدام کنید؛ لازم است اطلاعات دقیقی از کاربرد آن مدنظر خود داشته باشید؛ تعیین کنید که بار قابل جا به جایی چه وزنی دارد، در چه مسافتی باید جا به جا شود، آیا به بالابر هم نیاز دارید یا خیر، کاربرد جرثقیل برای شما چه مدت است و چه زمانی باید برای اجاره اقدام کنید و غیره… .

تعیین کردن چنین مشخصاتی باعث می‌ شود، بتوانید برنامه ریزی کنید و بهترین جرثقیل برای کاربرد مورد نظرتان را در بهترین زمان ممکن اجاره کنید.

جرثقیل کفی چیست؟

جرثقیل کفی در واقع از همان مکانیزم اصلی جرثقیل که از بوم، قلاب، سیم بکسل و وینچ می باشد، پیروی می کند. اما با این تفاوت که بر روی یک کامیون کفی دار نصب شده است و برای شما این امکان را فراهم می کند که پس از بار برداری، آن را بر روی پشت کامیون قرار دهید و به محلی که مد نظرتان می باشد، منتقل کنید.

این نوع از جرثقیل ها دارای تناژ باری های مختلفی هستند که معمولا برای یک ظرفیت از بار مناسب می باشند. شما می توانید به راحتی جرثقیل های کفی را در تناژ های ۳ تن، ۵ تن، ۷ تن و ۱۵ تن، از مرکز جرثقیل تهران، کرایه نمایید.

کرایه جرثقیل 3 تن کفی دار
اطلاعات لازم و کافی در مورد کرایه جرثقیل ۳ تن کفی دار

قسمت های مختلف جرثقیل کفی

آشنایی شما با اجزای مختلف تشکیل دهنده جرثقیل کفی می تواند به شما در زمان کرایه جرثقیل کمک کند تا انتخاب درستی برای بار برداری و جا به جایی اجسام خود داشته باشید. از این رو در ادامه شما را با بخش های مختلف جرثقیل کفی دار آشنا خواهیم کرد:

بوم

بوم در واقع به بخشی از جرثقیل گفته می شود که در جهت بار برداری مورد استفاده قرار می گیرد. بوم جرثقیل طول های مختلفی دارد. اما در جرثقیل های کفی، بوم آن ها با متراژ ۷ متر، ۱۰ متر و ۱۳ متر در دسترس می باشد.

شما می توانید بسته به مقدار نیاز خود، طول بوم جرثقیل کفی را مشخص نمایید. هم چنین باید بدانید که زاویه بار برداری بوم این دسته از جرثقیل ها بین ۵ درجه تا ۷۵ درجه می باشد.

وینچ

وینچ‌ به دستگاهی در ساختار جرثقیل گفته می شود که در ساختار جرثقیل نقش کششی دارد. جالب است بدانید که جرثقیل های کفی دار می توانند در مدل های وینچ دار و بدون وینچ مورد استفاده قرار بگیرند.

به طور معمول جرثقیل های وینچ دار بیش ترین استفاده را در فضای باز دارند و جرثقیل های بدون وینچ در کارگاه ها و سوله ها مورد استفاده قرار می گیرند. بهتر است در زمان کرایه جرثقیل ۳ تن کفی دار، ابتدا به محیط انجام پروژه و عملیات دقت کنید تا متوجه شوید که‌ کدام نوع جرثقیل (وینچ دار و یا بدون وینچ) برای شما مناسب تر است.

جک

جک های به کار رفته در ساختار جرثقیل کفی دار، معمولا هیدرولیکی می باشند. جک به طور کلی در جرثقیل وظیفه دارد تا امنیت این ماشین را در زمان بار برداری تامین نماید.

سیم بکسل و قلاب

دو قسمت نام برده شده در ساختار جرثقیل کفی، در واقع به عنوان اصلی ترین و مهم ترین بخش ها به شمار می آیند. چرا که باید به صورت ویژه ای به آن ها رسیدگی شود. هم چنین سلامت این دو بخش در جرثقیل کفی دار، می تواند امنیت آن را تامین کند. در صورتی که سیم بکسل و قلاب از سلامت کامل برخوردار نباشند، در زمان بار برداری امکان رخ دادن حادثه وجود خواهد داشت.

کرایه جرثقیل 3 تن کفی دار
درباره کرایه جرثقیل ۳ تن کفی دار و مشخصات آن

در زمان کرایه جرثقیل ۳ تن کفی دار به این نکات توجه کنید:

همان طور که می دانید، اجاره جرثقیل کفی شامل نکاتی می شود که یک به یک آن ها را در ادامه برای ایمنی و همین طور اطلاعات بیش تر شما آورده ایم.

– توجه داشته باشید که اجزای نام برده شده در ساختار جرثقیل، همگی از سلامت کامل برخوردار باشند و در مدت زمان های مشخصی سرویس و روغن کاری شده باشند. در غیر این صورت می توانند در زمان بار برداری برای شما خطر آفرین شوند.

– حتما برای کنترل و هدایت جرثقیل کفی دار از یک اپراتور ماهر که گواهینامه مربوط به کنترل جرثقیل کفی دار را دارد، کمک بگیرید.

– برای کرایه جرثقیل ۳ تن کفی دار، می توانید یک تا دو روز زود تر با مراکز خدمات اجاره جرثقیل هماهنگی های لازم را داشته باشید.

– به محل انجام پروژه خود دقت کنید تا امکان تردد جرثقیل کفی دار برای آن فراهم باشد و پس از اجاره جرثقیل با مشکل مواجه نشوید.

– در صورتی که اطلاعات کاملی در مورد پروژه و عملیات خود ندارید، می توانید از کارشناسان جرثقیل تهران بخواهید تا به محل مورد نظر شما مراجعه کنند و به طور تخصصی محل را مورد بررسی قرار دهند.

– در صورتی که برای کرایه جرثقیل ۳ تن کفی دار سوال دارید می توانید از مشاورین جرثقیل تهران کمک بگیرید.

کرایه جرثقیل 3 تن کفی دار
نکاتی در مورد کرایه جرثقیل ۳ تن کفی دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

تماس سریع