کرایه جرثقیل کفی ۱۰ تن

کرایه جرثقیل کفی 10 تن

کرایه جرثقیل کفی ۱۰ تن

کرایه جرثقیل کفی ۱۰ تن، برای انجام پروژه هایی که حمل بار و جا به جایی آن تا سقف ۱۰ تن، صورت می پذیرد. جرثقیل های کفی ۱۰ تن، دارای ویژگی هایی هستند که جرثقیل تهران در این مطلب یک به یک آن ها را برای شما توضیح می دهد.

همین طور نکاتی را پیش از کرایه جرثقیل کفی ۱۰ تن برای شما خواهد گفت تا در زمان انجام پروژه و کرایه آن، بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید.

مشخصات جزئی جرثقیل کفی ۱۰ تن

بهتر است پیش از آن که اقدام به کرایه جرثقیل کفی ۱۰ تن کنید، با ساختار و مشخصات آن آشنا شوید. به همین خاطر درا ین بخش از مطلب، به این مسئله پرداخته ایم.

طول بوم جرثقیل های کفی ۱۰ تن، دارای طول های مختلفی است. هم چنین دارای وینچ و سیم بکسل و بدون وینچ و به همراه ترمز می باشند. در نظر داشته باشید که نصب شدن‌ بر روی کامیون، دسترسی و نوع بوم آن با گردش ۳۶۰ درجه، چه شرایطی را خواهد داشت.

زاویه بلند کردن بار و اجسام برای بوم این نوع از جرثقیل ها از ۵ درجه تا ۷۵ درجه می باشد. همین طور جک این جرثقیل از نوع هیدرولیک بوده تا بتواند در زمان بلند کردن اجسام و بار، ایمنی کافی و لازم را برای بهبود کار داشته باشد.

کرایه جرثقیل کفی 10 تن
نحوه کرایه جرثقیل کفی ۱۰ تن

استفاده کاربردی از جرثقیل کفی ۱۰ تن

جرثقیل های کفی ۱۰ تن، در وقت هایی که نیاز به بار برداری و جا به جایی اجسام که بیش تر از ۱۰ تن وزن دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع به علت دارا بودن بوم های متفاوت، می توان از آن ها در هر جا و مکانی استفاده نمود.

لازم به ذکر است که جرثقیل های کفی ۱۰ تن، بسته به نوع بوم و قدرت تحملی که دارند در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند.

در زمان کرایه جرثقیل کفی ۱۰ تن به نکات زیر توجه کنید:

قبل از آن که بخواهید با جرثقیل تهران جهت کرایه جرثقیل کفی ۱۰ تن تماس بگیرید، حتما باید یک سری اطلاعات در مورد کالا و بار خود داشته باشید. در این صورت می توانید‌ انتخاب مناسبی از جرثقیل برای انجام پروژه و عملیات خود داشته باشید.

حتما اطلاعات مربوط به بار ها و اجسامی که می خواهید از جرثقیل برای جا به جایی آن استفاده کنید را داشته باشید. این اطلاعات شامل حجم بار، وزن بار و… می باشد.

اطلاعات ساختمانی که محموله در آن قرار می گیرد را به طور کامل داشته باشید. این اطلاعات شامل ارتفاع ساختمان، فاصله بین محل استقرار جرثقیل تا ساختمان و … می باشد.

باید متراژ کوچه و یا خیابانی که محل قرار گیری جرثقیل می باشد را به طور کامل بدانید.

بهتر است یک روز قبل تر جهت کرایه جرثقیل کفی ۱۰ تن اقدام نمایید.

برای داشتن اطلاعات خواسته شده به طور دقیق تر می توانید از کارشناسان جرثقیل تهران بخواهید تا به محل انجام پروژه و عملیات شما اعزام شوند و تمامی موارد گفته شده را به طور کامل مورد بررسی قرار دهند.

در نظر داشته باشید که برای سهولت در جا به جایی جرثقیل، بهتر است از محدوده و منطقه انجام عملیات و پروژه اقدام به کرایه جرثقیل کفی ۱۰ تن کنید.

حتما ساعات‌ تردد جرثقیل کفی ۱۰ تن را طوری برنامه ریزی کنید که به ساعات اوج ترافیک بر نخورد.

توجه داشته باشید در صورتی که محل انجام پروژه و عملیات شما در محدوده طرح ترافیک است، به سراغ جرثقیل هایی بروید که مجاز به تردد در این طرح باشند.

در صورتی که بار و یا کالا شما از حساسیت بالایی برخوردار است، حتما پیش از جا به جایی قلاب آن را بیمه نمایید.

کرایه جرثقیل کفی 10 تن
کرایه جرثقیل کفی ۱۰ تن برای حمل و بار برداری

در زمان استفاده از جرثقیل کفی ۱۰ تن به نکات ایمنی توجه کنید:

روزانه تعداد زیادی از جرثقیل ها در سطح شهر تردد می کنند. اما باید بدانید که در زمان استفاده از جرثقیل کفی ۱۰ تن، باید نکات ایمنی را در نظر بگیرید و به آن ها عمل کنید.

به طور کلی جرثقیل ها جزو ماشین آلات پر کاربرد به شمار می آیند. به همین خاطر استفاده از آن ها توسط افراد غیر حرفه ای می تواند خطرناک باشد و موجب بروز حادثه شود.

ما عواملی که در صورت عدم رعایت آن ها، حادثه رخ می دهد را در ادامه برای شما می آوریم.

  1. از استفاده جرثقیل کفی ۱۰ تن در محیط هایی که خاک نرم و یا زیر سازی نامناسبی در قسمت جک های تعادلی دارند، خودداری کنید.
  2. عدم توجه به جداول بار همان مدل جرثقیل و اضافه بار روی بوم می تواند منجر به واژگونی جرثقیل و یا شکست بوم آن شود.
  3. اپراتور باید از ایمنی کافی برخوردار باشد و در کنترل جرثقیل کفی ۱۰ تن، تجربه و مهارت لازم را داشته باشد.
  4. از برخورد بوم با خطوط برق و یا سایر تجهیزات متحرک در محل بهره برداری، خودداری کنید.
  5. عدم چک کردن جرثقیل و استفاده از وسایل فرسوده توسط اپراتور می تواند در زمان استفاده از جرثقیل خطر ساز شود.
کرایه جرثقیل کفی 10 تن
اطلاعات کافی در مورد کرایه جرثقیل کفی ۱۰ تن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

تماس سریع