کرایه جرثقیل های کفی هفت تن

کرایه جرثقیل کفی 7 تن

کرایه جرثقیل کفی ۷ تن

کرایه جرثقیل کفی ۷ تن، یکی از خدمات قابل ارائه از سوی جرثقیل تهران می باشد. این جرثقیل دارای ویژگی های منحصر به فرد است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

در صورتی که به دنبال جرثقیل مناسب برای انجام عملیات و پروژه خود هستید، می توانید برای کرایه جرثقیل کفی دار در تناژ های مختلف، با مشاورین جرثقیل تهران در تماس باشید.

کرایه جرثقیل کفی 7 تن
راهکار هایی برای کرایه جرثقیل کفی ۷ تن

معرفی جرثقیل کفی دار ۷ تن

جرثقیل کفی ۷ تن، یک دکل بلند دارد. این دکل بر روی کفی یا همان کامیون نصب شده است و توانایی بار برداری و جا به جایی اجسام را تا سقف وزنی ۴ تن و ۹۰۰ کیلو گرم را دارا می باشد. لازم به ذکر است که صرفا در نام آن تناژ باری ۷ تن آورده شده است. در واقع نمی تواند بیش از مقدار گفته شده، بار برداری را انجام دهد.

جرثقیل کفی ۷ تن، به طول کلی دارای یک دکل ۲۱ متری است که در حالت جمع شده مقدار طول آن به ۷ متر می رسد. از جرثقیل کفی دار ۷ تن می توان به عنوان یکی از پر کاربرد ترین جرثقیل ها در ساختمان سازی و هم چنین بار برداری نام برد.

مشخصات ظاهری جرثقیل کفی ۷ تن

یکی از مسائلی که امکان دارد در زمان کرایه جرثقیل کفی ۷ تن، برای شما لازم باشد، داشتن اطلاعات در مورد ابعاد اندازه و همین طور ظاهر این جرثقیل می باشد. در این صورت می توانید مکان مناسبی را برای قرار گیری جرثقیل کفی ۷ تن در عملیات و پروژه خود مشخص کنید.

طول جرثقیل کفی دار ۷ تن، ۸ متر است. همین طور عرض آن ۲٫۴۰ سانتی متر می باشد. لازم است بدانید که وزن این جرثقیل بیش از ۸ تن بوده و ارتفاع آن بیش از ۳ متر می باشد.

توجه داشته باشید اگر فضای کافی برای ابعاد گفته شده در مورد این جرثقیل را در عملیات و پروژه خود ندارید، بهتر است برای اجاره جرثقیل، به سراغ انواع کوچک تر و همین طور تناژ باری کم تری بروید.

جرثقیل چیست؟

به ماشین آلاتی که در بار برداری و جا به جایی اجسام سنگین وزن به ما کمک می کنند، جرثقیل می گویند. این ماشین آلات سنگین، در تناژ باری های مختلف و برند های تولید کننده متفاوت برای اجاره در دسترس شما عزیزان می باشند.

بهتر است پیش از اقدام برای کرایه جرثقیل، ابتدا مواردی را در نظر داشته باشید. در ادامه به توضیح بیش تری در این باره خواهیم پرداخت.

به طور کلی اگر می خواهید اجسام سنگین وزنی را بار برداری کنید و جهت جا به جایی آن ها اقدام نمایید، به شما اجاره جرثقیل را توصیه می کنیم.

کرایه جرثقیل کفی 7 تن
درباره جرثقیل و کرایه جرثقیل کفی ۷ تن

کاربرد جرثقیل کفی ۷ تن

شما پس از آن که برای کرایه جرثقیل کفی ۷ تن اقدام کردید، باید کاربرد آن و همین طور ویژگی ها و امکاناتی را که برای شما فراهم می کند را بدانید. در ادامه به توضیح بیش تری در مورد امکانات این جرثقیل پرداخته ایم:

توجه داشته باشید که جرثقیل کفی ۷ تن، این امکان را به شما می دهد تا بر روی آن سبد نصب کنید.

همین طور می توانید از آن برای تخلیه بار و یا بار گیری استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که یکی از کاربرد های جرثقیل کفی دار ۷ تن، نصب اسکلت می باشد. در صورتی که می خواهید نصب اسکلت را انجام دهید، اجاره جرثقیل کفی دار ۷ تن، می تواند گزینه مناسبی برای شما به شمار آید.

در زمان کرایه جرثقیل کفی ۷ تن به این نکات توجه کنید:

بهتر است نکاتی را در مورد اجاره جرثقیل با هر تناژ باری بدانید. در این صورت می توانید انتخاب راحت تری در بین انواع جرثقیل ها داشته باشید. همین طور این نکات می توانند در روند پروژه و عملیات شما تاثیر گذار باشند:

۱٫ حتما اطلاعات دقیق در مورد وزن بار، حجم بار و… را داشته باشید.

۲٫ اطلاعات ساختمانی خود را کامل کنید. شما باید بدانید که بار برداری تا چه ارتفاعی انجام می شود. هم چنین حد فاصل محل قرار گیری جرثقیل تا ساختمان چقدر می باشد.

۳٫ برای دریافت خدمات بهتر و مناسب تر، چند روز قبل تر برای اجاره جرثقیل اقدام کنید.

کرایه جرثقیل کفی 7 تن
نکاتی مهم در مورد کرایه جرثقیل کفی ۷ تن

۴٫ در صورتی که اطلاعات کافی را در مورد عملیات و یا پروژه خود ندارید، می توانید از مرکز کرایه جرثقیل، جرثقیل تهران بخواهید تا کارشناس خود را به محل مورد نظر شما اعزام کند.

۵٫ از به کار گیری افرادی که در کنترل جرثقیل کفی دار مهارتی ندارند به شدت خودداری کنید.

۶٫ شما می توانید از جرثقیل تهران بخواهید تا اپراتور ماهری را جهت کنترل و هدایت جرثقیل کفی دار ۷ تن برای شما اعزام کنند.

۷٫ شما می توانید برای ایمنی بیش تر در مورد کالا و یا بار خود، پیش از آن که برای بار برداری و جا به جایی آن اقدام نمایید، از بیمه قلاب استفاده کنید.

۸٫ لازم به ذکر است که در صورت بروز هر گونه سوال و دریافت مشاوره می توانید با تکنسین های جرثقیل تهران در تماس باشید.

کرایه جرثقیل کفی 7 تن
درباره کرایه جرثقیل کفی ۷ تن بیش تر بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

تماس سریع