خدمات شرکت جرثقیل تهران

خدمات شرکت تهران جرثقیل

انواع خدمات شرکت جرثقیل تهران

یکی از خدمات شرکت جرثقیل تهران نصب انواع تیر های بتنی اعم از تیر های گرد و چهار گوش می باشد که در ادامه مقاله در مورد انواع تیر های بتنی در اندازه و سایز های مختلف و وزن و چگونگی نصب آن به وسیله جرثقیل کفی یا همان جرثقیل کامیونی توضیح خواهیم داد. یکی از کار های تخصصی که شرکت جرثقیل تهران با کادر آموزش دیده انجام می دهد نصب انواع تیر های بتنی می باشد که به دو صورت نصب می گردد:
۱٫خط گرم
۲٫خط سرد

خط گرم:

خدمات شرکت تهران جرثقیل
خدمات شرکت جرثقیل تهران

به زبان عامیانه نصب انواع تیر در شبکه برق دار را خط گرم می گویند.

خط سرد:

نصب انواع تیر بدون شبکه و بی برق را خط سرد می نامند.

نحوه نصب تیر خط گرم:

خدمات شرکت تهران جرثقیل
جرثقیل دکل بلند یکی از خدمات شرکت جرثقیل تهران

نصب تیر خط گرم و چگونگی انجام آن یکی از خدمات شرکت جرثقیل تهران می باشد که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

نصب تیر خط گرم به این صورت است که در ابتدای نصب تیرمی بایست از بالابرهای خط گرم استفاده بشود. که اجاره این نوع بالابر از دیگر خدمات شرکت جرثقیل تهران می باشد. طراحی این مدل از بالابر به این صورت است که، بوم سوم آن از جنس عایق بوده و هیچ گاه به زمین آرت نمی شوند و دلیلش فقط بوم یا تلسکوپ سوم آن است که از جنس رسانا برق نیست.

کار این بالابر در هنگام نصب تیر های خط گرم به این صورت است که با لاستیک کاملا فشرده و عایق به نام (حوضینگ) سیم های برق فشار قوی که در یک ردیف قرار دارد را می پوشانند و یا (کاور) می کنند و به وسیله طناب هایی که به هر سه سیم به صورت جدا جدا بسته می شود به وسیله دستگاه وینچ که بر روی بالا بر نصب شده است کشیده می شود.

با این کار سیم های برق فشار قوی از محل نصب تیر تاحدودی دور خواهند شد و در نتیجه هنگام نصب تیر این امر سبب می شود که امکان برخورد سیم های برق فشار قوی به تیر کمتر شود بعد از این کار توسط بالابر و گروه تخصصی (خط گرم) نوبت به نصب تیر بتنی توسط جرثقیل می رسد که وظیفه اصلی را برای نصب تیر خط گرم بر عهده دارد و با قرار گرفتن جک های جرثقیل کامیونی رو به روی چاهی که برای نصب تیر حفاری شده است کار نصب تیر شروع می شود.

در ابتدا تیر را به صورت کاملا صاف و موازی با جرثقیل قرار داده به صورتی که راس تیر یا همان سر تیر به سمت سر ماشین قرار بگیرد. سپس تیر را با زنجیر هایی مخصوص که برای اپراتور جرثقیل از نظر کیفیت مورد تایید هست می بندند.

معمولا جایی که برای بستن تیر خط گرم اپراتور در نظر گرفته می شود پله چهارم تیر از بالا می باشد و دلیل عمده آن این است که تیر برق از حد معمول بالاتر نرود و حتی المقدور به شبکه برق نزدیک نشود هر چند که تمهیدات کافی و استاندارد برای این کار توسط گروه (خط گرم ) انجام گرفته است ولی احتیاط شرط عقل و کاملا طبیعی می باشد بعد از بستن تیر و اطمینان کامل اپراتور جرثقیل از درست بسته شدن زنجیر مرحله آخر که همان نصب تیر می باشد انجام خواهد شد.

با بالا بردن تیر از پشت شبکه برق فشار قوی و گذاشتن آن در چاه یا گودالی که برای آن حفاری شده است که معمولا عمق این چاه بین ۱/۸۰ تا ۲ متر قرار داده می شود و بعد از قرار گرفتن تیر در گودال پای تیر را توسط سنگ و بتون محکم کرده و سیم های برق فشار قوی را با رعایت استاندارد های مختلف و شرایط کامل ایمنی روی تیر قرار می دهند.

جرثقیل تهران:

خدمات شرکت تهران جرثقیل
بالابر خط گرم از دیگر خدمات شرکت جرثقیل تهران

موارد ذکر شده در بالا یکی از خدمات شرکت جرثقیل تهران می باشد. این شرکت توانایی ارائه خدمات زیادی در مورد اجاره جرثقیل در تهران و بالابر را دارد.  مختلف زیادی را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۶۵۰۶۴۳۰ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 19 =

تماس سریع