اجاره جرثقیل در خاوران

اجاره جرثقیل در خاوران

به‌منظور بهبود فرایند اجاره جرثقیل در خاوران قبل از تماس با شرکت‌های اجاره جرثقیل باید حداقل اطلاعاتی را در مورد کالا (وزن و حجم بار)، ارتفاع ساختمان و فاصله بین محل استقرار جرثقیل تا ساختمان را گردآوری نمایید. بدین ترتیب اجاره جرثقیل ۷ تن در خاوران و دیگر اوزان موردنیاز بسته به پروژه با ایمنی و امنیت بیشتری صورت گرفته و مخاطرات کمتری به سراغ پروژه شما خواهد آمد. البته به‌منظور دریافت خدمات جرثقیل در خاوران کسب اطلاعات در مورد میزان و متراژ فضای کاری، استعلام قیمت جرثقیل در خاوران از چند دفتر کرایه و ارسال درخواست بازدید فضای کار توسط پرسنل دفتر نیز باهدف کیفی سازی پروسۀ کرایه جرثقیل در خاوران الزامی است.

اجاره جرثقیل در خاوران
اجاره جرثقیل در خاوران

جرثقیل در خاوران:

تهیۀ جرثقیل در خاوران یک نیاز روزافزون بوده که دائماً بر حجم درخواست‌ها بابت آن افزوده می‌شود. ولی باتوجه‌به شلوغی معابر منتهی به خاوران، کار در معابر اصلی این منطقه نیازمند دریافت مجوز انسداد راه از راهنمایی‌ورانندگی برای مقابله با مشکلات احتمالی در آینده است. پس اجاره جرثقیل در خاوران باید با تمهیدات ویژه‌ای صورت گیرد تا ساعات اوج ترافیک باعث بروز تأخیر و کندی درروند کاری جرثقیل نشود. بدین ترتیب مدیران پروژه‌های نیازمند به اجاره جرثقیل ۳ تن، ۵ تن،۷ تن و بیشتر، به دلیل ابعاد حجیم ماشین بهتر است، در محدوده خود اقدام به تهیه این ابزارهای قدرتی نمایند. ساکنین غرب تهران از شرکت‌های فعال در غرب و مدیران پروژه‌های شرق از شرق تهران جرثقیل تهیه کنند.

جرثقیل در خاوران
جرثقیل در خاوران

اجاره جرثقیل در خاوران:

برای اجاره جرثقیل در خاوران بهتر است، به سراغ شرکت‌هایی بروید که پرسنل آن حتماً دارای گواهینامه مخصوص جرثقیل بوده و تجهیزات دارای معاینه فنی دوره‌ای را ارائه می‌دهند. همچنین اقدام به عرضه بیمه قلاب جهت جابه‌جایی بارهای حساس نموده و به‌منظور تکمیل ناوگان باربری خود از ماشین‌آلات به‌روز بهره می‌برند. البته اگر پروژۀ شما در محدودۀ طرح و ترافیک بوده؛ اما به اجاره جرثقیل ۵ تن، ۷ تن یا ظرفیت‌های بالاتر نیاز مبرم دارید، به شرکت‌های دارای جرثقیل‌های مجاز به تردد در محدوده طرح ترافیک مراجعه کنید. ولی در حالت کلی انتخاب ساعات کم تردد روز برای جابه‌جایی جرثقیل و برنامه‌ریزی صحیح برای دور ماندن از ساعات اوج ترافیک بهترین رویکرد برای حمل‌ونقل این عظیم‌الجثه‌های پرکاربرد است.

درخواست جرثقیل شبانه‌روزی در خاوران:

بهترین شرکت اجاره جرثقیل در خاوران باید آماده هرگونه عقد قرارداد به‌صورت سالیانه، ماهیانه، روزانه و ساعتی با شرکت‌های خصوصی و دولتی بوده و در صورت فعالیت بلندمدت، تخفیف‌های ویژه‌ای را بر روی نرخ نامه خود اعمال نماید. همچنین امکان اجاره جرثقیل ۷ تن، ۱۵ تن و دیگر اوزان، اجاره اینترنتی، ارائه خدمات سریع و دقیق و خصوصاً خدمات شبانه‌روزی باهماهنگی قبلی را نیز فراهم نماید. چراکه در صورت عدم ارتباط پایدار و شبانه‌روزی بین شرکت‌های مجری و مدیران پروژه‌ها کیفیت کاری افت شدیدی کرده و اتمام به‌موقع فرایندهای کاری با مشکل مواجه می‌شوند. ازاین‌رو امکان ارائه خدمات جرثقیل شبانه‌روزی در خاوران توسط یک شرکت، سبب برتری آن نسبت به رقبا می‌گردد.

درخواست جرثقیل شبانه‌روزی در خاوران
درخواست جرثقیل شبانه‌روزی در خاوران

قیمت کرایه جرثقیل در خاوران:

جرثقیل در خاوران به‌منظور جابه‌جایی چیلر، بیل مکانیکی، ژنراتور، سازه‌های خاص و تخلیه تریلی بسیار موردتوجه است. ولی قیمت کرایه جرثقیل در خاوران برحسب ساعات کاری (شیفت روز ۸ ساعت و شیفت شب ۵ ساعت)، مدت‌زمان (ماهیانه ۲۶ روز کاری) و میزان کارکرد (تعداد روزهای اجاره) تعیین می‌گردد. ولی به‌منظور برآورد دقیق‌تر باید مقدار ساعات معطلی، نوع بار (تک قلاب، چند قلاب)، نوع جرثقیل (کابین‌دار، کفی، دکل)، ماهیت کار (کار در ارتفاع یا همکف)، نیاز به انتقال یا پخش کردن بار و طول دکل را نیز در نظر گرفت.

قیمت کرایه جرثقیل در خاوران
قیمت کرایه جرثقیل در خاوران

خدمات جرثقیل در خاوران:

خدمات جرثقیل در خاوران علاوه بر امور رایج حمل و جابه‌جایی مصالح، کانتینرهای بزرگ و سیستم‌های صنعتی کارخانه‌ها برای فعالیت‌های دیگر نیز به کار می‌آید. باهم برخی از خدمات را ازنظر می‌گذرانیم.

·       حمل خودروی دچار نقص فنی یا درگیر سوانح رانندگی و دارای صدمات جدی به‌منظور حمل به پارکینگ یا به نزدیک‌ترین تعمیرگاه

·       اجرای عملیات پروژه‌های عمرانی مانند راه‌سازی، احداث سد، سیل‌گیر، پل‌عابر، ساخت بزرگراه و خطوط ریلی

·       حمل اجسام سنگین و یا جابه‌جایی و انتقال اشیا حساس (شکننده یا الکتریکی) یا تجهیزات دارای اوزان بالای چند تن

·       ساخت واحدهای مسکونی و پروژه‌های ساختمانی و احداث اماکن اسکان موقت

·       حمل نفرات و یا بار و تجهیزات به ارتفاع مشخص

·       نصب تجهیزات مخابراتی یا دوربین‌های مداربسته و تعمیر نمای ساختمان

خدمات جرثقیل در خاوران
خدمات جرثقیل در خاوران

اجاره انواع جرثقیل سبک‌ و سنگین در خاوران:

اجاره جرثقیل در خاوران در دو نوع سبک (۱ تن تا ۱۰ تن) و سنگین (۱۰ الی ۱۰۰ تن) برای بالا بردن و انتقال عمودی اجسام، انجام پروژه‌های عمرانی و جابه‌جایی بار در وزن‌های بالا با استفاده از بوم، قلاب و اتاق کنترل صورت می‌پذیرد. البته این جرثقیل‌ها به دودسته ثابت و متحرک نیز تقسیم‌شده که خصوصیات یکسانی در حمل بار دارند. جرثقیل ثابت در انواع سقفی، دروازه‌ای، بازویی، آویز و برجی در محل ثابتی نصب‌شده اما جرثقیل متحرک (بوم بلند، چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری) با حرکت بوم، تحرک جرثقیل، چرخاندن بار و حرکت در محوطه، بار را جابه‌جا می‌کند. از انواع جرثقیل‌های سبک و سنگین باید به این موارد اشاره نمود:

·       جرثقیل خود کششی چرخ زنجیری

·       جرثقیل کامیونی

·        جرثقیل توپوگرافی سخت

·       جرثقیل چرخ زنجیری بالابر

·       جرثقیل تمام توپوگرافی

·       جرثقیل چرخ زنجیری بوم شبکه‌ای

·       جرثقیل بالابری سنگین

·       جرثقیل شناور

·       جرثقیل سبد دار

اجاره انواع جرثقیل سبک‌ و سنگین در خاوران
اجاره انواع جرثقیل سبک‌ و سنگین در خاوران

جرثقیل سبد دار در خاوران:

کرایه جرثقیل در خاوران از نوع سبد دار یا کابین دار به دلیل نصب بر روی کامیون یا نیسان و وجود انواع مدل‌های مفصلی ـ تلسکوپی، تلسکوپی و آکاردئونی، بیشترین کاربرد برای کار در ارتفاع با ظرفیت‌های مختلف را دارد. جرثقیل سبد دار یا بسکت دار با ترکیب خدمات بالابری و جرثقیل به عنصری کاربردی در صنایع مختلف با توانایی انتقال بار و انسان به ارتفاعات فوق تصور تبدیل‌شده است. البته این ماشین ازنظر ظرفیت نیز دارای انواع مختلفی است که بر میزان باربری و عرصه کاری آن نیز تأثیر مستقیم دارد.

جرثقیل سبد دار در خاوران
جرثقیل سبد دار در خاوران

همچنین تغییر در نوع سوخت مصرفی و انتخاب نوع دیزلی، برقی یا هیبریدی توان باربرداری متفاوتی را به این ماشین می‌بخشد. بدین ترتیب اجاره جرثقیل ۷ تن در خاوران و دیگر اوزان در انواع مدل‌های سبددار، کامیونی، بازویی و دروازه‌ای در کنار هم ‌نیازهای صنایع مختلف را پاسخگویی می‌نمایند.

اجاره جرثقیل ۳ تن، ۵ تن، ۷ تن در خاوران:

اجاره جرثقیل ۳ تن برای مدیرانی که ظرفیت کاری آن‌ها بسیار محدودتر بوده و به متعادل‌سازی هزینه‌های اجرایی خود می‌اندیشند، گزینه‌ای ایده‌آل است. ولی اجاره جرثقیل ۵ تن به شما اجازه داده تا بارهای بیشتری را در زمان کوتاه‌تر جابه‌جا نمایید، به همین دلیل یکی از پرکاربردترین جرثقیل‌ها در کشور به خاطر ابعاد کوچک و قابلیت‌های فراوان به شمار می‌رود.

اجاره جرثقیل 3 تن، 5 تن، 7 تن در خاوران
اجاره جرثقیل ۳ تن، ۵ تن، ۷ تن در خاوران

اجاره جرثقیل ۷ تن نیز مناسب پروژه‌های بزرگ با کاربری بالا است تا قدرت ماشین از پس کارهای حجیم موجود برآید. چراکه این جرثقیل دارای ۶/۶ متر بوم، وزن ۷۹۵۰ کیلوگرمی، طول ۷۷۰۰ سانتی‌متری و عرض ۴۴۰۰ سانتی‌متری است.

شماره تلفن جرثقیل در خاوران:

با کسب شماره‌تلفن جرثقیل در خاوران شما به مطمئن‌ترین راه ارتباطی دست می‌یابید، زیرا کارشناسانی زبده و متخصص در آن‌سوی خط پاسخگوی تمامی سؤالات و ابهامات متعدد شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 5 =

تماس سریع