اجاره جرثقیل ساعتی

اجاره جرثقیل ساعتی

مقدمه:

شرکت جرثقیل تهران به دلیل رعایت رفاه مشتریان خود، اقدام به اجاره جرثقیل ساعتی با ارزانترین قیمت نموده است.

جرثقیل نوعی ماشین، دکل یا سازه مرتفع است که با استفاده از طناب و قرقره برای به حرکت درآوردن اشیا از آن استفاده می‌شود. از این نوع ماشین برای جابجایی اجسامی با وزن زیاد که انسان قادر به حرکت آنها نیست استفاده می‌شود. از جرثقیل معمولاً در صنعت حمل و نقل برای بارگیری و تخلیه یا برای حرکت اجسام بکار می‌رود.

جرثقیل ها به دو روش کنترل می‌شوند.

روش اول یک کاربر درون کابینی که همراه جرثقیل حرکت می‌کند نشسته و توسط دکمه هایی که با یک کابل به ایستگاه کنترل وصل هستند، جرثقیل را کنترل می‌کند.

روش دیگر از روش کنترل بیسیم استفاده می‌شود. درهرصورت اپراتور مذکور مسئول ایمنی جرثقیل و جان افرادی است که در ارتباط با جرثقیل کار می‌کنند.

کاربرد جرثقیل ها بیشتر در صنایع ساختمانی یا سازه های عظیم دیگر است. جرثقیل هایی که در صنایع ساختمانی از آنها استفاده می‌شود اغلب به‌طور موقت نصب می‌شوند و البته می‌توان آنها را روی زمین یا بر روی وسایل نقلیه مخصوصی نیز نصب کرد.عموما صاحبان کار به اجاره جرثقیل ساعتی روی می‌آورند و دلیل آن نیاز مقطعی به جرثقیل است

انواع جرثقیل:

گرانبر برجی یا تاورکرین (Tower crane)
گرانبر های موبایل (ماشینی)
گرانبر های سقفی
گرانبر های دروازه ای
گرانبر های بازویی
گرانبر های آویز
گرانبر های خاص

در بین انواع جرثقیل های گفته شده، تاور کرین بیشترین استفاده را در پروژه های عمرانی دارد.

کاربرد جرثقیل ها در پروژه‌ های عمرانی:

بتن ریزی بالاخص سازه‌ های بلند مرتبه
استفاده به‌عنوان بالابر
تخلیه و بارگیری مصالح و لوازم
کمک به اجرای اسکلت بتنی
برپانمودن اسکات فلزی

اجاره جرثقیل ساعتی
اجاره جرثقیل ساعتی

اجاره جرثقیل ساعتی در جرثقیل تهران

از آنجایی که صاحبان کار به‌صورت پروژه ای و مدت کوتاه نیاز به جرثقیل دارند، اقدام به اجاره جرثقیل در زمان نیاز خود می‌کنند.

بهتر است در زمینه اجاره جرثقیل ابتدا اعتبار شرکت، ایمنی دستگاه ها و در آخر قیمت آن را در نظر گرفت. این مسئله بسیار مهم است که شرکت کرایه جرثقیل علاوه بر داشتن قیمت پایین ایمنی دستگاه و اقلامی که می‌خواهیم جابجا شوند را تضمین کند.

باید شرکت به‌صورت دوره ای معاینات فنی جرثقیل های خود را انجام دهد و همچنین از خدمات بیمه برای جرثقیل های خود استفاده کند.

 از دیگر مسائل مهم در اجاره جرثقیل ساعتی، داشتن اپراتور حرفه ای و با تجربه است. کنترل جرثقیل کار ساده ای نیست و هرکسی نمی‌تواند به‌درستی از عهده آن برآید. پس نیازمند یک فرد متخصص در این زمینه هستیم.

جرثقیل باید متناسب با نیاز باشد. اگر جرثقیل کمتر از سطح نیاز انتخاب شود باعث وارد کردن خسارات جبران ناپذیری خواهد شد. اگر هم که از سطح مورد نیاز بیشتر باشد باعث هدر رفتن هزینه می‌شود.

درصورتی‌که درباره اجاره جرثقیل مورد نیاز خود اطلاعات کافی نداشتید، نگران این موضوع نباشید زیرا جرثقیل تهران برای رفع این مشکل متخصصانی را در این حوزه درو هم جمع کرده تا بتوانند سؤالات و ابهامات مشتریان را به بهترین نحو پاسخگو باشند.

بر روی هر جرثقیلی یک جدول تعبیه شده که شامل یکسری اعداد است. این اعداد میزان باری که جرثقیل با حفظ استحکام و پایداری می‌تواند جا به جا کند را مشخص می‌کند. علاوه بر این اعداد مواردی نیز هستند که هنگام جا به جایی بار می‌بایست به آن‌ها توجه کرد. وزن جرثقیل، نیروی گریز از مرکز که در اثر بالا بردن بوم به وجود می‌آید و نیروی باد از جمله این موارد هستند. اجزایی از جرثقیل که تحت فشار یا در معرض ضربه هستند از فولاد نرم ساخته می‌شوند.

برای ارتباط با مشاوران و اجاره جرثقیل می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۶۳۵۶۸۰۰ تماس حاصل فرمایید.

اجاره جرثقیل ساعتی در جرثقیل تهران اجاره داده می‌شوند

اجاره جرثقیل ساعتی
اجاره جرثقیل ساعتی

جرثقیل سبددار: از جرثقیل سبد دار برای نصب، تعمیرات و زیباسازی استفاده می‌شود.

جرثقیل سقفی: جرثقیل سقفی در دو نوع تک پل و جفت پل کاربرد دارد. در مکان‌های نظیر کارگاه که فضا برای جا به جایی و حمل اجسام کم است از جرثقیل های سقفی استفاده می‌شود.

جرثقیل تاورکرین یا برجی: یکی از پرکاربردترین جرثقیل‌ها در ساخت و ساز جرثقیل تاورکرین است. از این جرثقیل برای عموما در ساخت برج و آسمان خراش استفاده می‌شود.

جرثقیل بازویی: جرثقیلی است که می‌تواند حول محور ۳۶۰ درجه چرخیده و اجسام را جا به جا کند.

جرثقیل موبایل: در دو نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی استفاده می‌شود. چرخ زنجیری سرعت پایینی داشته و برای جا به جایی  در مسافت‌های کوتاه مناسب است. جرثقیل چرخ لاستیکی یا کامیونی سرعت بالایی در حمل و جا به جایی دارد و می‌تواند مسافت طولانی را پیمایش کند. اما ظرفیت باری که می‌تواند حمل کند نسبت به چرخ زنجیری کمتر است.

قیمت اجاره جرثقیل ساعتی به نوع جرثقیل، حجم باری که قرار است حمل شود و مدت زمان استفاده از جرثقیل بستگی دارد.

برای اطلاع از قیمت‌های اجاره جرثقیل ساعتی با کارشناسان جرثقیل تهران تماس گرفته تا از خدمات مشاوره آن‌ها بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 12 =

تماس سریع