اجاره جرثقیل چپقی ۱۵ تن

اجاره جرثقیل چپقی 15 تن

اجاره جرثقیل چپقی ۱۵ تن

اجاره جرثقیل چپقی ۱۵ تن جزو خدماتی است که از سوی مجموعه جرثقیل تهران ارائه می شود. اگر تصمیم دارید که از خدمات اجاره جرثقیل چپقی ۱۵ تن استفاده کنید، لازم است نکاتی را در رابطه با این جرثقیل بدانید. با ما همراه باشید.

اجاره جرثقیل چپقی 15 تن
خدمات اجاره جرثقیل چپقی ۱۵ تن

جرثقیل چیست؟

جرثقیل به نوعی ماشین، دکل یا سازه مرتفع گفته می شود که به وسیله طناب و قرقره هایی به بالا کشیدن و پایین آوردن اجسام سنگین که از توان انسان خارج می باشد، کمک می کند. این دستگاه با بهره گیری از یک ماشین و یا چند ماشین ساده در جهت ایجاد مزیت مکانیکی و در نتیجه حرکت بار هایی که فراتر از توانایی طبیعی انسان می باشند، مورد استفاده قرار می گیرد.

جرثقیل ها به طور کلی در صنایع مختلفی از جمله راه سازی، ساختمان سازی و… استفاده می شوند و دارای مدل های مختلفی هستند. علاوه بر این که تنوع مدل در جرثقیل ها بسیار است و هر کدام برای انجام کاری مناسب می باشند، دارای تناژ باری مختلف نیز هستند.

توجه داشته باشید که هر جرثقیل دارای تناژ باری، طول بوم و مدلی منحصر به فرد می باشد که برای انجام پروژه و عملیاتی مناسب است.

جرثقیل چپقی ۱۵ تن چیست؟

اگر هنوز تصمیم دارید که از خدمات اجاره جرثقیل چپقی ۱۵ تن استفاده کنید، بهتر است بیش از پیش با مشخصات و همین طور عملکرد این جرثقیل اطلاعاتی را به دست آورید.

در وهله اول لازم است بدانید که جرثقیل چپقی ۱۵ تن در دسته جرثقیل های کفی دار قرار می گیرد. این نوع جرثقیل باید در زمان استفاده و بار برداری، به خودروی دیگری مانند کامیون، تریلر و… متصل شود تا عملکرد مناسبی از خود نشان دهد و در واقع قابل استفاده باشد.

از این رو استفاده از خدمات جرثقیل کفی، می تواند در هزینه های شما برای انجام پروژه و بار برداری صرفه جویی کند. چرا که شما با پرداخت یک هزینه، علاوه بر اجاره جرثقیل در تهران، از یک خودرو کفی نیز بهره مند می شوید که می توانید از آن در جهت جا به جایی بار و اجسام استفاده نمایید.

نکته دیگری که باید در زمان استفاده از خدمات اجاره جرثقیل چپقی ۱۵ تن بدانید، قابلیت خم شوندگی بوم یا تلسکوپ آن می باشد. بوم جرثقیل چپقی ۱۵ تن به صورت یک چنگک بوده و می تواند برای بار برداری هم استفاده شود.

تفاوت جرثقیل تلسکوپی و جرثقیل چپقی در چیست؟

جرثقیل تلسکوپی دارای یک بوم می باشد که از تعدادی لوله به نام تلسکوپ تشکیل شده است. این لوله های در داخل یکدیگر قرار می گیرند. از یک سیلندر هیدرولیک و یا از یک مکانیزم دیگر برای باز نمودن و بستن این لوله های آهنی استفاده می شود. به طور معمول از این نوع بوم ها بیش تر برای کار های ساختمانی کوتاه مدت استفاده می گردد.

اما جرثقیل چپقی ۱۵ تن و به طور کلی تمامی جرثقیل های چپقی، مانند انگشتان یک دست عمل کرده و همان طور که پیش تر گفته شد، قابلیت خم شوندگی دارند. این نوع از جرثقیل ها به دلیل داشتن قابلیت خم شدن، در بسیاری از مکان ها و انجام عملیات های مختلف، نسبت به جرثقیل های تلسکوپی کاربردی تر می باشند.

مشخصات فنی و ظاهری جرثقیل چپقی

جرثقیل های چپقی، از نظر ظاهری، شبیه به جرثقیل های کفی می باشند. چرا که شما نیاز دارید در زمان استفاده از جرثقیل چپقی ۱۵ تن، آن را به یک خودرو کفی ماندن کامیون و تریلر متصل نمایید. از این رو شما در زمان استفاده از خدمات جرثقیل چپقی ۱۵ تن، علاوه بر این که می توانید از خدمات اجاره جرثقیل سبک استفاده کنید، می توانید به سراغ خدمات اجاره جرثقیل کفی دار نیز بروید.

جرثقیل های چپقی صرفا یک تفاوت کوچک با جرثقیل های کفی دار دارند. این تقاوت فقط شامل دستگاهی می شود که بر روی کفی جهت عملکرد بهتر جرثقیل چپقی نصب می شود.

اجاره جرثقیل چپقی15تن
توضیحی در مورد خدمات اجاره جرثقیل چپقی ۱۵ تن

آشنایی با جدول بار (Load chart) جرثقیل چپقی ۱۵ تن

تمامی جرثقیل ها، دارای یک جدول بار یا همان Load chart می باشند که اطلاعاتی تخصصی در مورد تناژ باری، حداکثر و حداقل وزن بار برداری، طول بوم مناسب برای بار برداری و… داده است. این اطلاعات به مصرف کننده و یا کاربر در زمان کار با جرثقیل چپقی ۱۵ تن کمک خواهد نمود تا از سقوط بار و یا چپ شدن جرثقیل جلوگیری کند. همین طور رعایت این نکته ها از بروز حوادث ناگوار نیز جلوگیری خواهد نمود.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن شامل وزن کلی و اطلاعات دیگر در مورد جا به جایی جرثقیل می باشد. این بخش از جدول به شما کمک خواهد کرد تا با وزن کلی جرثقیل آشنا شوید و حداقل و حداکثر وزن بار را بر روی محور های عقب و جلو رعایت کنید.

ظرفیت بار برداری

همان طور که از نام این بخش مشخص است، اطلاعاتی را در مورد حداقل و حداکثر ظرفیت بار برداری در اختیار شما قرار داده است.

محدوده بار برداری

محدوده بار برداری شامل طول بوم مناسب و استاندارد برای بار برداری می باشد. لازم است بدانید که پس از اجاره جرثقیل چپقی ۱۵ تن، باید بر اساس نوشته های درج شده در این بخش از جدول، طول بوم مناسبی را برای بار برداری انتخاب کنید. لازم به ذکر است که شعاع بار برداری و ارتفاع آن به خوبی در این جدول مشخص شده اند.

جرثقیل در حال حرکت

این بخش از جدول جهت آشنایی کاربر با ظرفیت های بالابری در زمان بار برداری و حرکت جرثقیل می باشد. این بخش به کاربر کمک خواهد نمود تا شعاع کاری و طول بوم مناسبی را برای بار برداری انتخاب کند. این امر نیز به انجام عملیات سرعت بخشیده و از خطرات احتمالی جلوگیری می کند.

تعرفه کرایه جرثقیل چپقی ۱۵ تن در تهران چگونه محاسبه می شود؟

محاسبه و برآورد هزینه اجاره جرثقیل چپقی ۱۵ تن، به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر در زمینه اجاره جرثقیل چپقی ۱۵ تن تجربه ای ندارید، به شما توصیه می کنیم که با مجموعه جرثقیل تهران تماس بگیرید و درخواست کنید تا کارشناسی را به محل انجام پروژه و عملیات شما اعزام کند.

این خدمات از سوی مجموعه جرثقیل تهران رایگان بوده و به شما کمک خواهد نمود تا به درستی جرثقیل مناسبی را برای پروژه خود انتخاب کنید. کارشناسان مجموعه جرثقیل تهران به شما کمک خواهند کرد تا بر اساس حجم کار، میزان بار برداری و… جرثقیل چپقی را برای مدت زمان مشخصی کرایه کنید.

اجاره جرثقیل چپقی 15تن
تعرفه خدمات اجاره جرثقیل چپقی ۱۵ تن

مجموعه جرثقیل تهران و خدمات گسترده این مجموعه:

مجموعه جرثقیل تهران، از جمله شرکت های شناخته شده در زمینه اجاره انواع ماشین آلات سنگین می باشد. شما می توانید از خدمات این مجموعه مانند اجاره جرثقیل کفی ۱۵ تن، کرایه بابکت، کرایه لیفتراک، مینی بیل، تریلر، کامیون و… استفاده نمایید. تنها کافی است که بدانید که کدام یک از ماشین آلات برای انجام عملیات شما مناسب تر است.

به شما توصیه می کنیم که برای استفاده از خدمات اجاره جرثقیل چپقی ۱۵ تن و سایر خدمات گفته شده، حتما از کارشناسان و مشاوران این مجموعه کمک بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 13 =

تماس سریع