کرایه جرثقیل کفی ۱۵ تن

کرایه جرثقیل کفی 15 تن

کرایه جرثقیل کفی ۱۵ تن، از جمله کار هایی است که در زمان انجام پروژه و عملیات انجام می شود. از این رو تصمیم داریم شما را با کلیه نکات حائز اهمیت در این زمینه آشنا کنیم. اما پیش از هر کاری، مشخصاتی را در مورد این جرثقیل و هم چنین کرایه جرثقیل کفی ۱۵ تن و سایر جرثقیل های کفی دار به شما ارائه خواهیم داد.

جرثقیل های کفی دار، انواع مختلفی دارند که می توان از جمله پر کاربرد ترین آن ها به جرثقیل کفی دار ۳ تن، جرثقیل کفی دار ۵ تن و جرثقیل کفی دار ۱۵ تن اشاره کرد. اما از قوی ترین و پر کاربرد ترین آن ها جرثقیل کفی دار ۱۵ تن می باشد.

این جرثقیل ها را می توان برای بار برداری و جا به جایی اجسام تا وزن ۲۰ تن، مورد استفاده قرار داد. چرا که می توانند بار و اجسامی که شما مد نظر دارید را بلند کرده و بر روی کفی خود قرار داده و آن را به راحتی جا به جا کنند.

جرثقیل های کفی دار ۱۵ تن به دلیل داشتن کفی بزرگ، این امکان را برای شما فراهم نموده اند تا بتوانید هر وسیله ای به ابعاد ۲٫۵۰ در ۶ متر، را حمل نمایید.

کرایه جرثقیل کفی 15 تن
کرایه جرثقیل کفی ۱۵ تن

جرثقیل ۱۵ تن:

اکثر سایت‌های عمرانی احتیاجشان با جرثقیل ۱۵ تن به دلیل قدرت کافی و ابعاد مناسب برطرف می‌شود و کمتر به جرثقیلی با اوزان بالاتر نیاز پیدا می‌کنند. بدین ترتیب انواع جرثقیل ۱۵ تن به دلیل توانایی عالی، صرفه اقتصادی بالا و عدم محدودیت در حمل محموله‌ها با ماهیت‌های مختلف بسیار پر متقاضی است. البته از به‌صرفه‌بودن قیمت کرایه جرثقیل ۱۵ تن که با بودجه تمامی پروژه‌ها سازگاری بالایی دارد در افزایش محبوبیت این خودرو نمی‌توان غافل شد.

 

جرثقیل ۱۵ تن برای جابه‌جایی بارهای عظیم‌الجثه باهدف حذف حوادث غیرمترقبه از سایت‌های کاری طراحی‌شده است. به‌واقع در زمان کرایه جرثقیل این نوع اوزان در دسته سنگین‌وزن‌ها قرار دارد. به همین دلیل حساسیت‌های بالایی در زمان انتخاب آن‌ها باید لحاظ گردد. اگر بارهای شما در محدوده ۱۵ تن است، اجاره جرثقیل ۱۵ تن در انواع مدل‌های بازویی، دروازه‌ای، مفصلی، کامیونی و بسیاری مدل‌های دیگر خدمات قابل‌تحسینی را ارائه می‌دهند. بدین ترتیب در صورت تمایل به بهره‌وری از خدمات جرثقیل ۱۵ تن، نوع آنکه ثابت یا متحرک است را بادقت انتخاب نمایید. تا در زمان کار برای طی مصافت و فاصله‌های مکانی احتمالی پیشرو به مشکلی برنخورید.

جرثقیل 15 تن
جرثقیل ۱۵ تن

اجاره جرثقیل کفی ۱۵ تن در تهران:

اجاره جرثقیل کفی در میان تمامی مدل‌های جرثقیل ۱۵ تن در تهران پرطرف‌دارتر است. چراکه با آن می‌توان هم‌بارهای را بارگیری و تخلیه نمود و هم سوار بر خودرو آن‌ها را جابه‌جا کرد و حتی بارها را به ارتفاعات موردنیاز انتقال داد. امکان انجام سه عمل متفاوت با یک ماشین توانایی فوق‌العاده آن را می‌رساند. به‌هرحال باید دانست، جرثقیل ۱۵ تن در هر شکل، شمایلی و ساختاری برای انواع امور جاده‌سازی، احداث ساختمان‌های مرتفع، پیاده‌سازی قطعات صنایع و آب و فاضلاب و تمامی عرصه‌های که با متریال‌های سنگین و حجیم سروکار دارد، بسیار ایدئال به نظر می‌آید. به همین دلیل کرایه آن از شرکت‌های مجری اجاره جرثقیل ۱۵ تن پر درخواست‌کردن کیس موجود است.

کرایه انواع جرثقیل ۱۵ تن:

شما برای اجاره، انواع جرثقیل ۱۵ تن را در اختیاردارید. این جرثقیل‌ها از نمونه‌های ثابت مانند تاور کرین، سقفی، سرچکشی و دروازه‌ای تا نمونه‌های متحرک و قابل نقل‌وانتقال چون بازویی، مفصلی، موبایلی، چپقی، کانتینر، آل‌ترین و راف‌ترین را شامل می‌شود. بدین ترتیب وقتی ادعا می‌شود با کرایه و پرداخت حداقل قیمت کرایه جرثقیل ۱۵ تن به توانایی‌های فوق تصور دست می‌یابید، جای هیچ تعجبی نیست.

 

اجاره جرثقیل 15 تن در تهران
اجاره جرثقیل ۱۵ تن در تهران

مشخصات ظاهری و اجزای جرثقیل ۱۵ تن:

جرثقیل های کفی ۱۵ تن، دارای کف جرثقیل به عرض ۲٫۵۰ سانتی متر و طول ۵٫۶۰ سانتی متر می باشند.

بوم جرثقیل های کفی دار ۱۵ تن، انواع مختلفی دارند. معمولا رایج ترین آن ها، ۷ متری، ۱۰ متری و ۱۳ متری است.

در تعریف اصلی انواع جرثقیل ۱۵ تن باید گفت، این ماشین‌ها یک دستگاه بالابر مکانیکی بوده که برای انتقال مواد از مکانی به مکان دیگر استفاده می‌شوند. آن‌ها به قطعات زیادی مجهز هستند که برای کارهای مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. جرثقیل‌ها در زمان ساخت‌وساز در یک لیگ خاص قرار داشته، زیرا در عملکرد خوب خود، برای کارکردن به ماشین دیگری نیاز ندارند. جرثقیل‌ها که اسب‌های قدرتی در تجارت ساختمان هستند، وظایف سنگین حمل‌ونقل مواد را بر عهده می‌گیرند. در این بخش فهرستی از اجزای اصلی جرثقیل و نحوه عملکرد آن‌ها را ارائه داده‌ایم تا بتوانید، بهترین جرثقیل را برای پروژه بعدی خود انتخاب کنید.

• قلاب: این بخش می‌تواند به‌عنوان مهم‌ترین قطعه یک جرثقیل ساختمانی دیده شود. قلاب نقطه اتصال اصلی بین جرثقیل و باری است که قرار است، بلند شود. هنگام مانور دادن وسایل در محل، می‌توانید به قلاب برای نگه‌داشتن آن‌ها اتکا کنید تا بقیه قطعات جرثقیل بتواند کار خود را انجام دهد.

• بالابر: این قسمتی از جرثقیل است که با استفاده از مکانیزم میل‌لنگ و کابلی که قلاب را بالا و پایین می‌آورد، بلند می‌شود. بدون این قطعه کالاها جابه‌جا نمی‌شوند.

• بوم: یکی از بزرگ‌ترین قسمت‌های جرثقیل، بوم با ساختاری برای پشتیبانی بیشتر است. این بازوی فولادی بلند که طول دستگاه را گسترش می‌دهد در دو نو مشبک و هیدرولیک تولید می‌شود. بوم مشبک از یک سازه فولادی جوش داده شده، تشکیل‌شده که ظاهری شبیه به شبکه دارد. این قطعه به دستگاه استحکام زیادی می‌بخشد درحالی‌که وزن بوم را کاهش می‌دهد. در مقایسه، بوم هیدرولیک دارای بخش‌های تلسکوپی است که به شما این امکان را می‌دهد، در صورت نیاز دسترسی خود را به‌صورت خشابی افزایش دهید.

• بازو: یک ویژگی جرثقیل بوده که به‌صورت افقی گسترش می‌یابد. گاهی اوقات جرثقیل نیاز به انتقال مواد به منطقه‌ای دارد که ممکن است، دور از دسترس بوم باشد، در این ‌زمان به یک بازو نیاز دارید.

• وزنه‌های تعادلی: به کمک این وزنه‌ها جرثقیل هنگام بلندکردن بارهای سنگین متعادل می‌ماند. وزنه تعادل موردنیاز به پروژه شما بستگی دارد، بنابراین وزنه‌ها قابل‌تعویض هستند. علاوه بر این، آن‌ها برای حمل‌ونقل قابل‌جابه‌جایی نیز می‌باشند.

• تثبیت‌کننده‌ها: مانند وزنه‌های تعادل، تثبیت‌کننده‌ها اجزایی برای ثابت نگه‌داشتن جرثقیل‌ها هستند. این قسمت اغلب به شکل H در قسمت پایینی جرثقیل قرار می‌گیرد و آن را بر روی زمین تثبیت می‌کند.

کرایه انواع جرثقیل کفی 15 تن
کرایه انواع جرثقیل کفی ۱۵ تن

مزایای کرایه جرثقیل ۱۵ تن:

مزایای کرایه جرثقیل ۱۵ تن زمانی که به طور دقیق مشخص نمایید به کدام نوع از میان مدل‌های ثابت یا متحرک نیاز دارید، بهتر مشخص می‌شود. چراکه هرکدام از جرثقیل‌های ثابت و متحرک به مزایای ویژه‌ای آراسته هستند که در مدل دیگر یافت نمی‌شود.

• مزایا کرایه جرثقیل ۱۵ تن از نوع ثابت:

با به‌خدمت‌گرفتن خدمات جرثقیل ۱۵ تن از نوع ثابت مزایایی چون سرعت بالا، قدرت مانور عالی و توانایی خوب در انجام کارهای پراکنده را به دست می‌آورید. قیمت کرایه جرثقیل بسته به آنکه کدام نوع را انتخاب می‌کنید بسیار متغیر است. ولی مالکان پروژه‌ها صرف‌نظر از قیمت باید بیشتر بر روی نوع کاربری این ماشین‌ها تمرکز نمایند تا بهترین بهره‌وری را از این خودروهای توانمند شاهد باشند. از دیگر مزایای جرثقیل‌های ثابت باید به ساخت ساده و بدون پیچیدگی، پایداری بالا و عدم نیاز به پشتیبانی مکانیکی و هیدرولیکی این ماشین‌ها اشاره نمود. از دیگر مزایای این نوع جرثقیل‌ها می‌توان این موارد را نیز ذکر کرد:

 توانایی در نصب سازه‌های فوق سنگین
 امکان حرکت چرخشی
 بهترین فعالیت در زمین‌های ناهموار
 مقاوم در شرایط جوی مختلف

• مزایای کرایه جرثقیل ۱۵ تن کفی از نوع متحرک:

اجاره جرثقیل کفی، چپقی، بازویی و نمونه‌هایی با این ماهیت که در دسته جرثقیل‌های متحرک قرار می‌گیرند، مزایایی متنوعی دارد. از این مزایا می‌توان به بزرگ‌بودن سطح تحمل، کاهش فشار به سطح زمین و توانایی حرکت مستقل در محل ساخت‌وساز اشاره نمود. البته قدرت خوب در جابه‌جایی افقی و عمودی بارها، امکان مانور بهتر در فضاهای محدود و عدم وجود مانع برای حضور در کارهای عمرانی شهری نیز در فهرست مزایای این نوع جرثقیل قرار می‌گیرد. از دیگر مزایای این سازه متحرک توانمند می‌توان به این موارد نیز اشاره نمود:
 بسیار مناسب برای پروژه‌ها با محدودیت زمان

 بدون نیاز به مونتاژ و دمونتاژ قبل و بعد از پروژه‌های کاری
 امکان استفاده از نیروی هیدرولیکی در زمان جابه‌جایی بار
 عدم احتیاج به نصب تخصصی و استقرار به صورتی حرفه‌ای
 قابلیت جابه‌جایی از یک نقطه به مکان دیگر
 زمان آماده‌سازی بسیار کوتاه برای کار و فعالیت

مزایای کرایه جرثقیل 15 تن
مزایای کرایه جرثقیل ۱۵ تن

جدول بار جرثقیل ۱۵ تن:

نمودار بار جرثقیل ۱۵ تن مهم‌ترین اطلاعاتی است که به یک اپراتور کمک می‌کند تا ایمنی کلی بالابر را تضمین نموده و وزن قابل‌تحمل دستگاه را تشخیص دهد. فرقی نمی‌کند از کدام‌یک جرثقیل‌ها مانند Grove، Link-Belt، Manitowoc، Kato یا Tadano استفاده می‌کنید. فقط دقت نمایید آن‌ها درحالی‌که شباهت‌هایی بسیاری به هم داشته در جداول بار تفاوت‌های زیادی نیز باهم دارند. نادیده‌گرفتن این تفاوت‌ها می‌تواند منجر به واژگونی یا خرابی جرثقیل شود.

ظرفیت‌های نشان‌داده‌شده در نمودار بار جرثقیل، بارهای واقعی قابل‌حمل بر روی قلاب نیستند، بلکه مقادیر داده شده در جداول «ظرفیت ناخالص» یا «ظرفیت اسمی» محسوب می‌شوند. بار واقعی که جرثقیل می‌تواند، بلند کند «ظرفیت خالص» نامیده می‌شود. حداکثر بار هرگز نباید از ظرفیت خالص جرثقیل تجاوز کند. ظرفیت ناخالص باید شامل وزن هر چیزی باشد که بر روی بازوی جرثقیل نصب یا قرار داده شده یا از دماغه بازوی آویزان شده است، به این موارد «کاهش ظرفیت» گفته می‌شود.

جدول بار جرثقیل 15 تن
جدول بار جرثقیل ۱۵ تن

خدمات جرثقیل ۱۵ تن:

تهیه انواع جرثقیل ۱۵ تن به دلیل تناژ قابل‌قبول، ابعاد مناسب، قدرت ایدئال و مانور پرتوان در خدمات شهری، برون‌شهری و در پایگاه‌های ترانزیتی مخصوص خطوط ریلی، هوایی، زمینی و دریایی بسیار پررونق به چشم می‌خورد. بدین ترتیب اجاره جرثقیل ۱۵ تن بسیار پرمصرف و برای هر حوزه کاری مطلوب است.

قیمت کرایه جرثقیل ۱۵ تن:

قیمت کرایه جرثقیل ۱۵ تن بسته به آنکه کدام مدل را انتخاب نمایید، بسیار متغیر است. مسلماً یک موبایل کرین که نیازی به نصب، پیاده‌سازی و جمع‌آوری پس از پایان کار ندارد، بسیار کم‌هزینه‌تر از یک تاور کرین بوده که باید عملیات مونتاژ و دمونتاژ را بر روی آن پیاده‌سازی نمایید. از دیگر مؤلفه‌های تأثیرگذار بر قیمت موقعیت جغرافیایی، حجم کار، مدت‌زمان و نوع محموله و میزان فرسایشی است که به جرثقیل وارد می‌سازد.

یک متخصص حوزه باربری با بررسی جدول بار به انتخاب یک جرثقیل مناسب با عرصه کاری شما پرداخته و سپس با ارزیابی فاکتورهای یادشده، قیمت نهایی را اعلام می‌کند. پس برآورد قیمت را بهتر است، به افراد حرفه‌ای و کاردان فعال در شرکت‌های باربری معتبر حتماً واگذار نمایید.

 

قیمت کرایه جرثقیل 15 تن
خدمات جرثقیل ۱۵ تن

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =

تماس سریع