اجاره جرثقیل اطلس

اجاره جرثقیل اطلس

نکاتی در مورد جرثقیل اطلس:

اجاره جرثقیل اطلس به دلیل اینکه این شرکت آلمانی نزدیک به ۱۰۰ سال در زمینه تولید انواع تجهیزات مختلف باربردار در جهان صاحب‌سبک است، موردتوجه صنعتگران حوزه‌های مختلف است. امروزه اجاره جرثقیل یک نیاز غیرقابل‌انکار بوده، اما آنکه به چه برندی در این راستا می‌توان اعتماد نمود، دارای حساسیت‌های خاص خود است.

جرثقیل کفی و هر نوع جرثقیل دیگر این برند به دلیل تجهیزات قدرتمند و فوق پیشرفته‌اش مانند سیستم مانیتورینگ و عیب‌یاب خودکار، سیستم تهویه مناسب، کابین اپراتور ارگونومیک، قدرت بالا، سیستم توزیع مستقل و تناسبی جریان هیدرولیک و … دارای کیفیتی عالی هستند. ازاین‌رو در زمان نیاز به اجاره جرثقیل ۳ تن، ۵ تن، ۱۰ تن و … تمامی نگاه‌ها به سمت جرثقیل اطلس و ماشین‌آلات این برند مایل می‌شود.

 

اجاره جرثقیل اطلس
جرثقیل اطلس و آشنایی با این نوع از جرثقیل

اجاره جرثقیل اطلس در تهران:

سرویس و نگهداری آسان و دسترسی راحت به موتور و ادوات در جهت بررسی‌های روزانه سبب شده، شرکت‌های فعال در زمینه اجاره جرثقیل تمایل فراوانی برای ورود به حوزه کرایه جرثقیل اطلس داشته باشند. البته طراحی منحصربه‌فرد این جرثقیل‌ها که سبب راحتی کار اپراتورها در عملیات باربرداری شده و تسلط وی را به امور باربرداری بیشتر کرده و همچنین قابلیت باربرداری بیشتری را به این ماشین‌ها بخشیده، علاقه نهادها و سازمان‌های مجری امور باربرداری و حمل‌ونقل را به انواع جرثقیل اطلس افزایش داده است.

به همین دلیل در حالت کلی اجاره جرثقیل اطلس در تهران با توجه بالایی روبرو بوده و مانورپذیری بالای این ماشین‌ها در کلاس خود در مقایسه با رقبا هر روز نسبت به گذشته بر محبوبیت این ماشین‌ها می‌افزاید.

کرایه جرثقیل اطلس
اجاره جرثقیل اطلس در تهران 

قیمت کرایه جرثقیل اطلس:

باتوجه‌به وجود تعمیرکاران ایرانی که به طور کامل به عیب‌یابی و تعمیر قطعات جرثقیل اطلس اشراف کامل دارند و همچنین وجود نمایندگی این شرکت در ایران که نیاز مشتریان را به تأمین قطعات از بازارهای جهانی کم می‌کند، می‌توان متصور شد که قیمت کرایه جرثقیل اطلس چندان گزاف نیست. این کمپانی کوشیده با پراکنده‌سازی نمایندگی‌های خود در سراسر جهان دسترسی مصرف‌کنندگان را به قطعات یدکی ماشین‌آلات خود را راحت نماید و همین امر سبب کاهش فراوان قیمت‌های خرید و به‌تبع آن کرایه این ماشین‌آلات شده است.

به همین دلیل تفاوتی ندارد به اجاره جرثقیل ۵ تن یا ۱۰ تن و … این برند نیاز داشته باشید، می‌توانید این ماشین‌ها را با هزینه‌ای نازل و درعین‌حال قطعاتی اورجینال و باکیفیت اجاره نمایید و تا مدت‌ها بدون بروز عیب از کارایی بالایشان نهایت بهره را ببرید.

 جرثقیل اطلس
نمونه ای ازجرثقیل مفصلی اطلس

انواع و تناژهای جرثقیل اطلس:

کرایه جرثقیل اطلس به دلیل پوشش انواع ماشین‌آلات راه‌سازی، ساختمانی، جرثقیل‌های دریایی و بندرها و … با رونقی وصف‌ناپذیر همراه است. ازاین‌رو اجاره جرثقیل ۱۰ تن تا ۱۰۰ تن و حتی بیشتر این برند برای امور مختلف انجام می‌پذیرد.

با نگاهی به تولیدات این شرکت بلندآوازه می‌توان آن‌ها را در دسته‌بندی‌های متفاوتی مشاهده نمود که از انواع جرثقیل‌های آن می‌شود به جرثقیل‌های تلسکوپی تاشو، جرثقیل بوم خشک، جرثقیل خود کششی، جرثقیل کارگاهی، جرثقیل موبایل ساحلی و … اشاره نمود که عرصه‌های مختلف فعالیت را فتح نموده‌اند. البته جرثقیل‌های دروازه‌ای بنادر، جرثقیل حمل بار، جرثقیل‌های دریایی روی سکو، جرثقیل‌های نظامی و … این شرکت نیز در جهان مطرح هستند. تمامی نمایندگی‌های اطلس کوشیده‌اند با پوشش انواع مختلف این ماشین‌ها مشتریان جهانی وسیعی را برای این شرکت رقم بزنند.

انواع جرثقیل اطلس
یکی از انواع جرثقیل های اطلس

آیا شرکت اطلس فقط جرثقیل تولید می‌کند؟

شرکت اطلس در زمینه تولید انواع بیل مکانیکی، جک و ادوات هیدرولیکی، خاک‌برداری‌های خزنده، جرثقیل‌های بارگذاری، لودرهای چرخ متوسط و … فعالیت وسیعی را صورت داده است. ازاین‌رو نمی‌توان تولیدات این برند را به جرثقیل اطلس محدود دانست.

اگرچه امروزه اجاره جرثقیل اطلس در ایران بیشتر از دیگر محصولات این برند متقاضی دارد، اما لودرها، غلتک‌ها، گریدرها و بسیاری محصولات دیگر این شرکت نیز در جهان مشهور و پرطرف‌دار هستند. جرثقیل کفی که در قالب جرثقیل‌های سیار و پشت کامیونی قرار می‌گیرند در کنار انواع بالابر، بکهولودر، درخت‌کن و … اطلس توانسته‌اند، واحدهای تولیدی و صنعتی بسیاری را از خدمات خود مستفیض سازند.

 

قیمت کرایه جرثقیل اطلس
قیمت اجاره جرثقیل اطلس در تهران

در حالت کلی می‌توان تولیدات این برند خوش‌نام را در دسته‌بندی‌های ماشین‌آلات خدمات شهری و کشاورزی، ماشین‌آلات نظامی، تجهیزات جابه‌جایی در بنادر و صنایع دریایی، جرثقیل‌های سبک‌وسنگین، بیل مکانیکی، لودر و غلتک جای داد. ازاین‌رو در زمان نیاز به کرایه جرثقیل اطلس باید در ابتدا دسته موردنظر خود را مشخص نموده و سپس به اجاره مدل خاص و موردنیازتان اقدام نمایید. بدین ترتیب به محصولی کارآمدتر دست می‌یابید

جرثقیل تهران
جرثقیل دکل بلند اطلس

درباره شرکت اطلس:

شرکت اطلس یک برند آلمانی است که در محله دلمنهورست تأسیس شد و در سال ۱۹۳۶ با این نام تجاری به همگان معرفی گشت. اجاره جرثقیل اطلس به دلیل اینکه این شرکت توانسته انواع تناژهای باربرداری را پوشش دهد، موردتوجه مشتریان فراوانی است. نمی‌توان انکار کرد که کمپانی اطلس در حال حاضر یکی از خوش‌نام‌ترین برندهای فعال در حوزه ادوات باربرداری در جهان است.

امروزه انواع جرثقیل‌های این شرکت در مراکزی چون انتقال برق، صنایع پتروشیمی، فولاد، نیروگاه‌ها، راه‌سازی و … پرکاربرد بوده و هرساله تقاضا به‌منظور کرایه جرثقیل اطلس بالاتر از پیش می‌شود. وجود نمایندگی انحصاری از Atlas GmbH سبب شده شرکت‌های خدماتی و فعال در حوزه اجاره جرثقیل به‌صورت ثابت به محصولات و قطعات یدکی بدون واسطه دست یابند و نگرانی از باب تکمیل فهرست ماشین‌آلات خود آن‌هم باقیمتی مقرون نداشته باشند. همین امر کرایه این ماشین‌ها را به‌صرفه ساخته و بر برندهای دیگر برتری داده است.

شرکت جرثقیل اطلس
تولیدات شرکت اطلس

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

جرثقیل تهران سال‌ها است که به‌منظور بهره‌مندی از فناوری‌های روز اروپای غربی به ارائه انواع جرثقیل اطلس و ماشین‌آلات راه‌سازی از این برند خوش‌نام پرداخته است و این عمل خود را تمهیدی در جهت ارائه تجهیزاتی با بالاترین سطح کیفی می‌داند. فرقی نمی‌کند تمایل به اجاره جرثقیل ۳ تن یا ۵ تن یا ۱۰ تن و … دارید، تمامی ظرفیت‌ها در این شرکت به‌خوبی پاسخگویی می‌شود و نگرانی از این باب برای مشتریان باقی نمی‌ماند.

بدین ترتیب این شرکت در زمینه اجاره جرثقیل سنگین همانند نمونه‌های سبک‌وزن فعالیت وسیعی داشته و در کنار آن اجاره بالابر، اجاره لیفتراک و اجاره تریلی را نیز در دستور کار خود قرار داده است. البته بسیاری از سازمان‌ها به‌منظور رفع و فتق امور خود به اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل نیز نیاز دارند که این مجموعه توانمند با پوشش تمامی این ماشین‌آلات ارائه خدماتی همه‌جانبه را از این باب نیز در راستای خدمات خود قرار داده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =

تماس سریع