اجاره جرثقیل ۵ تن کفی دار در تهران

اجاره جرثقیل 5 تن کفی دار در تهران

اجاره جرثقیل ۵ تن کفی دار:

همانطور که گفته شد جرثقیل کفی در انواع ۳، ۵، ۱۰ و ۱۵ تن مورد استفاده قرار می‌گیرد. از پرکاربردترین آن‌ها اجاره جرثقیل ۵ تن کفی دار است.

جرثقیل کفی دار به جرثقیلی گفته می‌شود که از کفی و جرثقیل تشکیل شده است. از این جرثقیل برای حمل و جا به جایی بار از وزن ۳ الی ۱۵ تن استفاده می‌شود. بیشتر جرثقیل‌های کفی بوم کوتاه دارند. اما می‌توان بر روی آن‌ها سبد نصب کرده و برای تعمیرات، نصب در ارتفاعات، زیباسازی تمیزکاری و… از آن استفاده کرد.

استفاده از جرثقیل کفی مقرون به صرفه است. زیرا با اجاره آن دیگر نیازی به اجاره جرثقیل و کفی به صورت مجزا نیست. علاوه بر این در هنگام استفاده از جرثقیل کفی در زمان نیز صرفه جویی می‌شود. چرا که دیگر نیازی به هماهنگ کردن کفی و جرثقیل نیست.

از اجاره جرثقیل کفی برای جا به جایی و حمل دستگاه‌های صنعتی مورد استفاده در کارخانه و کارگاه‌ها، جا به جایی پالت، خودرو، کانکس و … استفاده می‌شود. از این جرثقیل برای حمل بارهایی تا سقف ۵ تن با ابعاد ۲٫۵ در ۶ متر استفاده می‌شود. که بار بر روی کفی قرار گرفته و جا به جا می‌شود.

کاربرد اجاره جرثقیل ۵ تن کفی دار

اجاره جرثقیل 5 تن
ارزانترین جرثقیل برای کرایه

اجاره جرثقیل ۵ تن برای حمل، جا به جایی و بارگیری اجسام تا وزن ۵ تن مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله کاربرد آن:

  • حمل دستگاه‌های صنعتی
  • حمل و جا به جایی خودرو
  • حمل و جا به جایی کانکس
  • حمل و جا به جایی اجسام سنگین تا سقف ۵ تن
  • حمل و جا به جایی کانتینر
  • حمل و جا به جایی پالت

مشخصات جرثقیل پنج تن کفی دار

اجاره بالابر در تهران
اجاره بالابر در تهران
  • طول بوم جرثقیل ۵ تن کفی دار ۹، ۱۱ و ۱۳ متر است.
  • این جرثقیل دارای وینچ است.
  • بارگیری و قرار دادن اجسام بر روی کفی توسط خود جرثقیل انجام می‌شود.
  • عرض جرثقیل ۲/۲۰ و طول آن ۴ متر می‌باشد.

نکات ایمنی اجاره جرثقیل ۵ تن کفی دار

 اجاره جرثقیل ۵ تن کفی دار در جای جای ایران از جمله تهران انجام می‌شود. برای استفاده از آن همواره نکات ایمنی باید رعایت شوند. هر جرثقیلی از جمله جرثقیل ۵ تن کفی دار دارای استانداردها و نکات ایمنی در زمان استفاده است.

عدم رعایت آن‌ها باعث بروز حوادث و مشکلات جبران ناپذیری خواهد شد. در زمان استفاده از جرثقیل اپراتور باید فرده مجرب و متخصص باشد تا بروز مشکلات به حداقل برسد.

نکات ایمنی درباره اجاره جرثقیل ۵ تن کفی دار در تهران:

شاخص نیسان جرثقیل
کرایه نیسان جرثقیل
  • راننده جرثقیل می‌بایست تجربه و مهارت کافی را برای حمل و جا به جایی بار داشته باشد.
  • اگر محیطی که قرار است جرثقیل در آن استفاده شود دارای خاک نرم بود و جک‌های تعادلی جرثقیل از زیر سازی لازم برخوردار نبودند نباید از جرثقیل کفی دار استفاده شود.
  • فاصله استاندارد هنگام جا به جایی بار باید رعایت شود. در غیر این صورت احتمال برخورد بوم با سیم برق وجود دارد.
  • ایمنی خودرو بررسی شود و در صورت داشتن اشکالات فنی، اشکالات برطرف شوند.
  • جدول بار جرثقیل حتما بررسی شود. اگر باری اضافه‌تر از وزن تعیین شده جا به شود، اضافه بار روی بوم موجب واژگونی جرثقیل و شکستن بوم خواهد شکست.

مشخصات فنّی جرثقیل ۵ تن کفی دار

دانستن اطلاعات فنّی مربوط به جرثقیل، باعث انتخاب بهتر هنگام اجاره جرثقیل ۵ تن کفی دار می­ شود. علاوه بر کاربردها و نکات عملیاتی این نوع جرثقیل، دانستن اطلاعات فنّی و جدول بار نیز به شما در این امر کمک خواهد کرد.

UNIC

یکی از برندهای مطرح در حوزه جرثقیل شرکت UNIC می­باشد که جرثقیل ۵تن کفی دار آن دارای مشخصات فنّی زیر می­باشد. در این جدول، اطلاعات فنّی جرثقیل ۵ تن کفی دار شرکت UNIC قرار داده شده است و از آن می­توان به قدرت و کارایی این جرثقیل پی برد.

جدول بار جرثقیل 5 تن کفی دار یونیک
جدول بار جرثقیل ۵ تن کفی دار یونیک (unic)

TADANO

یکی دیگر از برندهای مطرح این حوزه، شرکت TADANO می­باشد که اطلاعات فنّی مربوط به جرثقیل ۵ تن کفی دار این شرکت نیز در زیر ارائه شده است.

مشخصات فنی جرثقیل 5 تن تادانو
مشخصات فنی جرثقیل ۵ تن کفی دار شرکت تادانو

جدول بار جرثقیل ۵ تن کفی دار

مسئله مهمی که در انتخاب و اجاره جرثقیل ۵ تن کفی دار باید لحاظ شود، جدول بار آن است. به این صورت که شما هنگام بلند کردن یک جسم پنج تنی در ارتفاع پنج متر و یا پنجاه متر، به دو جرثقیل کاملاً متفاوت نیازمندید! جدول بار به شما این کمک را می­دهد که در انتخاب جرثقیل مناسب دچار اشتباه نشوید چون یک اشتباه در این انتخاب ممکن است عواقب خطرناکی را داشته باشد. در زیر یک نمونه از جدول بار محصولات UNIC را برای شما آورده‌ایم تا آشنایی بهتری با نحوه محاسبه بار در ارتفاع متفاوت داشته باشید.

جدول بار جرثقیل 5 تن
جدول بار جرثقیل ۵ تن یونیک (unic)

همین‌طور در زیر نمونه دیگری از جدول بار جرثقیل ۵ تن را برای شما ارائه داده ­ایم. جدول بار زیر مربوط به جرثقیل TADANO می­باشد که در کنار آن، جدول برد آن نیز قرار داده شده است.

جدول بار جرثقیل 5 تن تادانو
جدول بار جرثقیل ۵ تن تادانو (tadano)

اطلاع داشتن از این جداول بار، به شما در اجاره جرثقیل کمک شایانی می­کند؛ به این صورت که با دانستن محدودیت حمل بار در ارتفاع، متناسب با حجم بار و ارتفاع مدنظر خود یک جرثقیل مناسب را انتخاب می­کنید؛ هرچند کارشناسان ما در جرثقیل تهران آماده ارائه مشاوره تخصصی در انتخاب بهترین تجهیزات متناسب با کار شما هستند و توصیه ما نیز همین است، تماس با ما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

تماس سریع