خدمات اجاره نیسان جرثقیل

شاخص نیسان جرثقیل

جرثقیل نیسانی درواقع همان موبایل کرین یا جرثقیل‌های خودرویی قابل‌حمل است که خودروی آن با انواع نیسان جایگزین و بوم آن با نمونه‌های کوتاه‌تر تعویض شده است. نیسان جرثقیل‌دار به دلیل قدرت خوب باوجود ابعاد کوچک‌تر و محدودتر برای بارهایی با حجم کم و سبک بسیار ایدئال بوده و هزینه اجرای پروژه را نیز کاهش می‌دهد. کرایه جرثقیل نیاز بسیاری از فرایندهای کاری است، اما با اجاره جرثقیل نیسانی می‌توان حتی پروژه‌ها با محدودیت فضا و دارای تنگنای در مسیرهای عبوری و ترددی را نیز پوشش داد. ولی اگر بازهم برای کرایه نیسان جرثقیل‌دار مردد هستید، در این مطلب با ارائه مطالبی سعی داریم، شناختتان را در مورد انواع جرثقیل نیسان و خدمات آن ارتقا دهیم.

خدمات اجاره نیسان جرثقیل
نیسان جرثقیل یا همان جرثقیل نیسان

 جرثقیل نیسان، چاره ساز جابجایی های سبک شهری

با نفوذ هرچه بیشتر صنعت و تکنولوژی در پی رنگ زندگی شهری، راه برای ورود هرچه بیشتر محصولات صنعتی به دفاتر کاری، سالن های صنعتی و منازل بیش از گذشته باز می شود. بخش قابل توجهی از این ملزومات را سازه های پر حجم و سنگین تشکیل می دهند که انتقال و جابجایی آن ها با نیروی بدنی میسر نخواهد بود.

این شکل از جابجایی ها همه روزه در ابعاد گسترده ای در خدمات درون شهری در حال انجام است. نصب و جابجایی دستگاه های خودپرداز بانکی، گاو صندوق ها، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی بزرگ مانند چیلرها و تجهیزات صنعتی و پزشکی از عمده این خدمات محسوب می شوند. برای ارسال و تحویل این دست وسایل تا محل مورد نظر نیاز به ناوگان حمل و نقلی داریم که برای عبور و مرور در خیابان ها و گذر از کوچه های کم عرض با چالش مواجه نشوند. استفاده از خدمات اجاره نیسان جرثقیل راهکار مناسبی برای این گونه جابجایی ها می باشد.

نیسان جرثقیل‌دار یا جرثقیل نیسانی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مهم‌ترین مشخصه خودروهای باربری و بارگیری استحکام بدنه، توان عالی و قدرت بالا است. با نگاهی به ساختار جرثقیل نیسانی تمامی این ویژگی‌ها را در چنین خودرویی با ابعاد کوچک می‌یابیم. نیسان وانت در مقایسه با وانت پیکان و وانت مزدا از قدرت بالاتر و ظرفیت بیشتری برای بارگیری برخوردار است که این امر آن را برای عرصه‌های کاری سخت و پرتنش‌تر آماده می‌سازد. البته قیمت اجاره جرثقیل نیسان نیز به نسبت دیگر جرثقیل‌ها ارزان‌تر است.

تمامی این مزایا سبب شده، مدیران اجرایی بر روی مانور و انعطاف کاری بالای نیسان جرثقیل‌دار حساب ویژه بازنمایند. بدین ترتیب روزبه‌روز بر کاربردهای جدید این ماشین و توانایی‌های پنهانی آن پی ببرند و کاردبردها و مصارف وسیع‌تری را بسته به ظرفیتش برای آن در نظر بگیرند.

جرثقیل نیسان
جرثقیل نیسان چرخگیر

مشخصات منحصربه‌فرد نیسان جرثقیل‌دار:

از مشخصات منحصربه‌فرد انواع جرثقیل نیسان باید به ایجاد تغییر در فنربندی سیستم عقب خودرو باهدف افزایش قدرت و توان باربری ماشین اشاره نمود. به همین دلیل حمل‌ونقل اجسام نیمه‌سنگین با این خودروها بدون مشکل صورت می‌گیرد. درواقع این ماشین‌ها به‌عنوان یک پیکاپ میان سایز و یک جرثقیل کوچک شناخته قدرتی می‌شوند.

ظرفیت باربری این ماشین نیز مقدار بین ۲ تا ۲٫۵ تن است که این حجم را به‌راحتی تا ارتفاعات نیز منتقل می‌سازد. طناب، قرقره‌ها و دکل قدرتمند وظیفه انتقال بارها را در ارتفاعات بر عهده‌دارند. اغلب مدل‌های نیسان جرثقیل‌دار دارای یک اتاق، تیر مشبک و قلاب نیز هستند تا کاربری‌های مدنظر را بدون مشکل ارائه نمایند.

اجاره جرثقیل نیسان در تهران:

عبور از گذرگاه‌های محدود و کوچه‌های کم‌عرض برخی از معابر پایتخت کشور به‌راستی اجاره انواع جرثقیل نیسان را به‌جای ماشین‌های حجیم به یک نیاز تبدیل نموده است. در تهران بزرگ بسیار پیش می‌آید که تجهیزات پزشکی حساس به لرزش، فشار و ضربه باید به طبقات بالای بیمارستان‌ها انتقال یابد یا محموله‌های کارگاهی در سالن‌ها و فضایی محدود جابه‌جا شوند. همچنین در ساعات پرترافیک بارهای فسادپذیر با سرعت عمل بالا نقل‌وانتقال یابند.

در چنین شرایطی بدون درنظرگرفتن یک جرثقیل نیسانی در میان ناوگان حمل‌ونقل نمی‌توان به چنین درخواست‌های پاسخی اصولی دارد. کیفیت خدمات، ضمانت سلامت بار، رعایت نکات ایمن کاری و فردی و ارائه پایین‌ترین قیمت اجاره جرثقیل بدون اتلاف انرژی و زمان از عمده مزایایی است که کرایه نیسان جرثقیل‌دار شرکت‌های معتبر را با درخواستی روزافزون مواجه ساخته است.

اجاره جرثقیل نیسان در تهران
اجاره نیسان جرثقیل در تهران

انواع نیسان جرثقیل‌دار:

انواع جرثقیل نیسان را می‌توانید، در مدل‌های سبد دار، مخصوص حمل کالا، خودروبر، یدک‌کش بیابید و مورد بهره‌برداری قرار دهید. این نیسان قدرت خوب و تنوع بالایی را ارائه داده، ازاین‌رو کرایه نیسان جرثقیل‌دار بسیار به‌صرفه، کارآمد و اقتصادی است. باهم بیشتر با انواع مختلف نیسان جرثقیل‌دار و نحوه عملکردشان آشنا می‌شویم تا برای انتخابی مناسب، بهینه‌تر رفتار نمایید.

• جرثقیل کابین دار (سبد دار):

جرثقیل کابین دار با یک فضای اختصاصی برای قرارگیری اپراتور و انتقال این شخص به ارتفاع طراحی‌شده است. البته کابین در برخی از این خودروها با سبد جایگزین می‌شود که همان کارایی را ارائه می‌دهد. ازنظر جنس، کابین یا سبد می‌تواند، در دو متریال گالوانیزه (عایق الکتریسیته) و آهن (رسانای الکتریسیته) عرضه شود. برای ایمنی بیشتر بهتر است در زمان اجاره جرثقیل نیسانی نوع گالوانیزه را باوجود قیمت بالاتر تهیه نمایید و از جان اپراتور و راننده حراست و حفاظت کنید.

• نیسان جرثقیل حمل:

این نوع جرثقیل نیسانی را با یک کفی تولید می‌کنند تا امکان قراردادن کالاهای نیمه‌سنگینی مانند گاوصندوق، عابربانک و تجهیزات صنعتی با آن میسر باشد. برای‌آنکه قیمت اجاره جرثقیل را دقیق‌تر برآورد نمایید، توجه به نوع نیسان و حیطه خدمات این ماشین بسیار مهم است.

• جرثقیل نیسان یدک‌کش:

انواع جرثقیل نیسان از نوع یدک‌کش دارای سه مدل یدک‌کش دکل دار، یدک‌کش زنجیری و یدک‌کش چرخ گیر است. این نوع جرثقیل‌ها بدون بلند نمودن خودروها و فقط به کمک اتصال سازه جلویی جرثقیل، به حمل خودروهای آسیب‌دیده می‌پردازد. بدین ترتیب عمده کارایی این نوع نیسان جرثقیل‌دار حمل ماشین‌های تصادفی اما به شیوه‌های مختلف و در ایمن‌ترین شرایط ممکن است.

• نیسان جرثقیل‌دار خودروبر:

کرایه نیسان جرثقیل‌دار از نوع خودروبر بیشتر برای انتقال اتومبیل‌های پنچر، دارای نقص فنی، تصادفی و حتی نو و آکبند نیز استفاده می‌شود. بدین ترتیب وسعت خدماتی این نوع ماشین بر حمل و جابه‌جایی اصولی ماشین‌های سواری سبک محدود است. اگرچه در زمره فعالیت‌های جرثقیل نیسانی انتقال بارها به ارتفاعات یا حمل کالاها از مکانی به مکان دیگر نیز وجود دارد.

انواع نیسان جرثقیل دار
انواع نیسان جرثقیل دار و کاربرد های آنها

موارد استفاده از جرثقیل نیسان:

بسته به آنکه کدام‌یک از جرثقیل‌های نیسانی مانند جرثقیل کابین دار، خودروبر، امدادی یا مدل‌های دیگر را انتخاب نمایید. مصارف مختلفی را می‌توان از این ماشین‌ها انتظار داشت. ولی در حالت کلی انتقال، نصب و پیاده‌سازی سازه‌ها، دستگاه‌های صنعتی و اتصالات کارگاهی در ارتفاعات با اجاره جرثقیل نیسانی امکان‌پذیر می‌شود. البته جابه‌جایی کالاها، طی مصافت برای انتقال محصولات بسته به ظرفیت و انتقال خودروهای آسیب‌دیده نیز از عهده این خودروها برمی‌آید.

• خدمات جرثقیل کابین دار:

از خدمات جرثقیل کابین دار می‌توان به نصب بنرهای شهری، نصب تابلوهای تبلیغاتی، کابل‌کشی، شستشوی تجهیزات در ارتفاعات، نصب دوربین‌های مداربسته، انتقال متریال‌های مورداستفاده در نماسازی برج‌های چندطبقه اشاره نمود. با بررسی همین موارد اندک نیز به وسعت کاربری جرثقیل نیسانی از نوع کابین دار پی می‌برید.

• خدمات نیسان جرثقیل حمل:

همان‌طور که از نام این نوع نیسان جرثقیل‌دار برمی‌آید، وظیفه آن جابه‌جایی اجسام تا محدوده ۲٫۵ تن است. این محصولات می‌تواند، شامل کالاهای تولیدی یا مواد اولیه کارخانه‌ها، تجهیزات شرکت‌ها، متریال‌های مورداستفاده سایت‌های عمرانی، سازه‌های ازپیش‌ساخته‌شده شهری، حمل مواد دارویی و غذایی و بسیاری موارد دیگر برحسب نیاز شما باشد.

• خدمات نیسان جرثقیل‌دار خودروبر:

گاهی خودروها چنان فرسوده، معیوب و آسیب‌دیده هستند که قابلیت راندن نداشته و باید با یک جرثقیل بلند و بر صفحه کفی جاسازی‌شده و به تعمیرگاه‌ها یا محل‌های انبار خودروهای ازکارافتاده منتقل شوند. در این زمان نیسان جرثقیل‌دار خودروبر بهترین انتخاب است تا به کمک کفی و بوم خود چنین فعالیتی را انجام دهد. ولی از این جرثقیل‌ها به دلیل کفی مناسب برای جابه‌جایی دیگر لوازم مانند اتاق خودرو، کانکس، مصالح ساختمانی و بسیاری مواد دیگر نیز استفاده می‌کنند.

• خدمات جرثقیل نیسان یدک‌کش:

اجاره جرثقیل نیسانی یدک برای کاربری چون یدک‌کشی خودروها در جاده مانده صورت می‌گیرد. به مدد دکل، زنجیر یا میله‌های فلزی تعبیه‌شده در این جرثقیل‌ها و نیروی هیدرولیک بدون آسیب به خودرو می‌توان آن‌ها را با بلند نمودن محور جلو و اتکا به چرخ‌های محور عقب تا منطقه ایمن بکسل و حمل نمود. مهم‌ترین مزیت این نوع جرثقیل‌ها پوشش اوزانی بالاتر از ۲ تن است.

مزایای کرایه جرثقیل نیسان
مزایای اجاره نیسان جرثقیل

مزایای کرایه نیسان جرثقیل:

مزایای بسیاری را برای کرایه نیسان جرثقیل‌دار ذکر می‌کنند که از آن‌ها می‌توان به افزایش سرعت عمل در جابه‌جایی، کاهش قیمت اجاره جرثقیل، سهولت بارگیری و آسان‌شدن پروسه حمل یاد نمود که از مهم‌ترین این مزایا به شمار می‌روند. این مزایا بسته به نوع انتخابی‌تان از میان انواع جرثقیل نیسان ممکن است، افزایش نیز بیابد. برای مثال ایجاد سطحی ایمن برای مهندسین، انتقال ایمن‌تر تجهیزات در ارتفاعات و عدم نیاز به دریافت مجوز تردد از مزایای جرثقیل کابین دار است. ولی در حالت کلی از مزایای این جرثقیل‌ها می‌توان به این موارد نیز اشاره نمود.

• عدم محدودیت تردد در مسیرهای درون‌شهری
• امکان نزدیک‌شدن حداکثری جرثقیل به محیط کار
• قابلیت عبور و مرور راحت حتی در معابر پرترافیک و پرازدحام
• امکان آمدوشد در تمامی ساعات شبانه‌روز و پیک تردد
• پوشش فضاهای سرپوشیده سوله‌ها، انبارها و سالن‌های کارخانه‌ها

خدمات جرثقیل نیسان:

همان‌طور که اشاره نمودیم، خدمات جرثقیل نیسانی بسته به نوع آن تعیین می‌شود. اگرچه می‌توان از این جرثقیل‌ها نیز به‌مانند دیگر نمونه‌ها انتظار کارایی وسیعی را داشت. ولی برای آشنایی بیشتر با حیطه فعالیت انواع جرثقیل نیسان بهتر است، به‌صورت تفکیک‌شده کارایی هر یک را مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت اجاره جرثقیل نیسان:

قیمت اجاره جرثقیل نیسان بسته به آنکه کدام‌یک از این ماشین‌ها را برای انجام امور کاری خود انتخاب نمایید، متغیر است. البته ظرفیت و تناژ باربری به دلیل آنکه انواع این نیسان‌ها اوزانی تا ۲٫۵ تن و در برخی موارد بالاتر را نیز پوشش می‌دهند، جزء مؤلفه‌های تأثیرگذار محسوب می‌شود. همچنین مدت‌زمان کرایه، نوع بار، مصافت باربری، درون‌شهری یا برون‌شهری بودن خدمات، همگی از معیارهای مهم در قیمت کرایه نیسان جرثقیل‌دار محسوب می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هشت =

تماس سریع