اجاره جرثقیل ۲۰ تن

اجاره جرثقیل 20 تن

اغلب کارفرمایان به اجاره جرثقیل ۲۰ تن به‌صورت ساعتی، روزانه، پروژه محور و … می‌پردازند و از پوشش‌دهی این ماشین در حجم، ارتفاع و وزن در تناژهای بالا نهایت بهره می‌برند. به‌راستی حمل دستگاه‌های پرس غول‌پیکر یا نصب سیلوها، انجام برخی امور ساختمانی، جابه‌جایی ماشین‌های سنگین و … از عهده جرثقیل‌های ۵، ۱۰، ۱۵ تن و … برنمی‌آید و البته نیازی نیز به‌صرف هزینه بالا بابت تهیه جرثقیل ۳۰ تن نیست. ازاین‌رو گویی با برآورد دقیق شرایط کاری کرایه جرثقیل ۲۰ تن بهترین گزینه به شمار می‌رود.

 

اجاره جرثقیل 20 تن
اجاره جرثقیل ۲۰ تن و نکاتی در این مورد

اجاره جرثقیل ۲۰ تن در تهران:

باوجود انواع مختلفی از جرثقیل ۲۰ تن مانند جرثقیل کفی دار ۲۰ تن، جرثقیل دکل بلند ۲۰ تن و جرثقیل ۲ کابین ۲۰ تن امروزه اجاره این ماشین در تهران موردتوجه بسیاری از سازمان‌های خدماتی است. جرثقیل دکل بلند در مکان‌هایی که به ارتفاع بالا نیاز است، موردتوجه می‌باشد.

ولی جرثقیل کابین دار را برای رساندن مجریان امور مانند مهندسان برق، نصابان سیستم‌های حفاظتی، مأموران شهرداری و … به ارتفاع مورداستفاده قرار می‌دهند. البته جرثقیل کفی نیز که امکان حمل بار و انتقال آن را حتی در جاده‌ها دارند نیز بسیار محبوب و کارآمد هستند. شما باید از همان ابتدا مشخص نمایید که کارتان در چه حوزه‌ای قرار می‌گیرد، سپس متناسب با آن به اجاره جرثقیل ۲۰ تن از میان موارد ذکرشده بپردازید.

کرایه جرثقیل 20 تن
کرایه جرثقیل ۲۰ تن در تهران

جرثقیل۲۰تن چگونه کار می‌کند؟

جرثقیل۲۰تن برای آنکه بتواند به‌صورت ایمن کار کند، در گام اول باید از کارکنان و رانندگانی بهره ببرد که در سطح سلامتی قابل قبولی ازنظر جسمی چون کیفیت بینایی و شنوایی باشند. همچنین جرثقیل‌ها به‌منظور کارکرد صحیح به افراد آموزش‌دیده که توانایی تشخیص فواصل و ارتفاع‌ها را داشته باشند، نیز نیازمند هستند.

همچنین به رانندگانی که به اطلاعات کافی در مورد عملکرد جرثقیل، مجوزهای لازم، آشنایی با ابزارها و تجهیزات مربوط، چگونگی عملیات نصب، تسلط بر ترتیب باربرداری و … نیز دسترسی داشته باشند. درواقع کارکرد صحیح و چگونگی و کیفیت عملکرد جرثقیل‌ها به اپراتور آن‌ها بسیار وابسته است.

در غیر این صورت جرثقیل یک ماشین مکانیکی است که به مدد یک سری المان‌ها مانند کنترل‌ها، ترمزها، موتور و … کار نموده و در صورت تبحر راننده کمتر با مشکلی روبرو می‌شود. به همین دلیل است که در زمان اجاره جرثقیل ۲۰ تن تأکید می‌شود که از تخصص کافی اپراتور اطمینان کسب نمایید، سپس جرثقیل را به دست وی بسپارید.

اجاره جرثقیل20تن
ببینیدجرثقیل۲۰تن چگونه کار می کند

مشخصات جرثقیل ۲۰تن:

جرثقیل‌ها بسته به نوعشان دارای مشخصات فیزیکی و فنی متفاوتی هستند، اما اگر در پی کرایه جرثقیل ۲۰تن هستید و تمایل دارید اطلاعات کلی بابت این ماشین‌ها کسب نمایید، باید بگوییم این ابزارها اغلب با ۴ ثابت‌کننده، ۳ عدد بوم، حداکثر گشتاور ۷۰٫۰۰۰ کیلوگرم متر و زاویه دوران ۳۶۰ درجه ممتد، می‌یابید. البته دارای مشخصات دیگری چون پمپ پیستونی، ۸ عدد سیم بکسل، نیروی محرکه P.T.O خودروی حامل و … نیز هستند.

اجاره جرثقیل 20تن
مشخصات جرثقیل ۲۰تن

جدول بار (Load Chart) جرثقیل ۲۰ تن:

تمامی مجریان فعالیت‌های صنعتی که تمایل دارند مخاطرات حین کار را کاهش دهند، حتماً قبل از اجاره جرثقیل به مطالعه جدول بار می‌پردازند. این جدول حاوی اطلاعات ارزشمندی مانند بیان جزئیات و ویژگی‌های جرثقیل، تعیین چگونگی تغییر ظرفیت بالابری در صورت تغییر شعاع کاری و زاویه کار، تعیین وزن کلی قابل‌حمل در حال حرکت با سرعت‌های مختلف و … می‌باشد.

البته اگر بادقت به بررسی این جدول بپردازید با اطلاعات دیگری چون مشخص نمودن ظرفیت‌های بالابری جرثقیل در حال باربرداری، نشان‌دادن وزن کلی قابل‌حمل، مشخص نمودن شعاع کاری و بیشترین طول بوم در دو حالت حرکت و چرخش و بسیاری موارد دیگر است که توجه به هرکدام تأثیر بسزایی در ارتقا سطح ایمنی محیط کار دارد.

اجاره جرثقیل بیست تن
جدول بار جرثقیل بیست تن

برندهای جرثقیل ۲۰ تن در ایران:

بسیاری در زمان کرایه جرثقیل ۲۰ تن در مورد برندهای معتبر این ماشین‌آلات سنگین‌وزن و انتخاب نمونه برتر آن‌ها دچار تردید می‌شوند. باید به‌جرئت گفت در ایران محصولات فراوانی از برندهای مطرح جهانی یافت می‌شود که دغدغه یافتن یک نمونه مرغوب و کارآمد را مرتفع ساخته است.

شرکت‌های فعال در حوزه اجاره و ارائه جرثقیل ۲۰ تن با تجهیز خود به آن‌ها توانسته‌اند، سطح خدمت‌رسانی‌شان را ارتقا بخشند. از این برندهای محبوب می‌توان به کونه‌کرین (KONECRANE)، این شرکت فنلاندی با هشت‌صد شعبه و مراکز خدمات پس از فروش در سطح جهان اشاره نمود. پس‌ازآن نمی‌شود از برند دماگ (DEMAG) این شرکت آلمانی با طرف‌داران فراوانش یادی نکرد. محبوبیت جرثقیل‌های این برند تا حدی است که مصرف‌کنندگان، محصولات استوک این کمپانی را بر نمونه‌های نو دیگر برندها ترجیح می‌دهند.

اجاره جرثقیل 20 تن در تهران
برندهای جرثقیل ۲۰ تن

البته برند ورلند (VERLINDE) که زیر نظر ارتش فرانسه تأسیس شد، نیز بی‌رقیب بوده و به‌عنوان یک تولیدکننده پیشرو جایگاه ویژه‌ای در صنعت جرثقیل و بالابر دارد. بعدازآن می‌توان به برندهای دیگری مانند استریت، کیتو، اشتال و چی‌اچ اشاره نموده که در بازه زمانی قبل از تحریم‌ها به ایران باقدرت وارد می‌شدند و اکنون تعدادی از آن‌ها در دست شرکت‌های اجاره جرثقیل وجود دارد.

قیمت کرایه جرثقیل ۲۰ تن در تهران:

فرقی نمی‌کند به اجاره جرثقیل ۲۰ تن از چه مدلی نیاز دارید، مسلماً اجاره روزانه آن‌ها کمی گران‌تر از اجاره ماهانه خواهد بود. به‌گونه‌ای که اگر برای مثال اجاره یک روز جرثقیل ۲۰ تن معادل ۱٫۵ میلیون تومان باشد، اجاره ماهانه آن ۳۰ میلیون خواهد بود. پس اگر فعالیت شما به‌صورت پروژه‌ای نبوده و بلندمدت است، به‌منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های خود حتماً مدت‌زمان اجاره را افزایش دهید تا باقیمتی مناسب‌تر مواجه شوید.

قیمت کرایه جرثقیل 20 تن
قیمت کرایه جرثقیل ۲۰ تن در تهران

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

نکات ایمنی حین کار با جرثقیل‌ها از موارد بسیاری تشکیل می‌شود و شامل موضوعات مختلف و گسترده‌ای است. این مسائل فقط به حین کار خلاصه نشده و شامل مراحل قبل از کار و آماده‌سازی جرثقیل، حین بارگیری و زمان تخلیه بار می‌شود.

مثلاً قبل از بارگیری باید از عدم نشتی روغن، عدم قطعی سیم‌بکسل‌ها، کیفیت ترمزها و … مطمئن شد. حین باربرداری از رفع مشکل لنگرگیری، وجود وسیله بارگیری متناسب با نوع بار مانند سیم بکسل، زنجیر و … اطمینان کسب نمود و در زمان تخلیه بار پرهیز از سرعت عمل، ایجاد فاصله مجاز تا زمین و … را در نظر داشت. به همین دلیل است که انتخاب یک شرکت معتبر و دارای کادر فنی متخصص ضروری است.

شرکت جرثقیل تهران امروزه در خدمت شما است تا علاوه بر تضمین محیط کاری ایمن به مدد اپراتورهای دوره‌دیده و حرفه‌ای‌اش درزمینه ارائه انواع ماشین‌های باربری نیز به شما کمک نماید. در این راستا خدماتی اعم از اجاره جرثقیل، اجاره بالابر، اجاره لیفتراک، اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل را نیز می‌توانید از این مجموعه انتظار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

تماس سریع