اجاره جرثقیل ۱۰۰ تن لیبهر

اجاره جرثقیل 100 تن لیبهر

اجاره جرثقیل ۱۰۰ تن لیبهر در تهران:

جرثقیل ۱۰۰ تن از برند لیبهر امروزه در انواع جرثقیل دکل بلند، چیقی، تلسکوپی و تعداد کثیری مدل‌های دیگر توانسته، در عرصه حمل بارهای نامتقارن و ناموزون عملکردی فوق تصور عالی را ارائه نماید. به‌گونه‌ای که یکی از قدرتمندترین تجهیزات جهت احداث و پی‌ریزی ساخت‌وسازهای عظیم‌الجثه به‌حساب می‌آید.

اجاره جرثقیل در حال حاضر یکی از مطالبات مهم بسیاری از پروژه‌ها است، اما انتخاب تناژ آن به‌منظور ارائه یک حمل و جابه‌جایی اصولی، مهم‌تر از هر نکته دیگری است. ازاین‌رو در زمان اجاره جرثقیل ۱۰۰ تن یقین کنید که حجم بار با ظرفیت باربری ماشین سازگاری کاملی داشته باشد. با این تفاسیر است که خدمات جرثقیل ۱۰۰ تن مطابق با نیازتان بوده و مشکلی حین کار پیش نمی‌آید.

باید قبول کرد، قیمت کرایه جرثقیل ۱۰۰ تن شرکت لیبهر مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین برای رفع امور شهرهای بزرگ و صنعتی مانند خاک‌کشی، نصب پل‌ها، احداث جاده‌ها و بسیاری فعالیت‌های دیگر است.

اجاره جرثقیل 100 تن
اجاره جرثقیل ۱۰۰ تن لیبهر در تهران

جرثقیل ۱۰۰ تن لیبهر:

اگر دائماً درگیر پروسه‌های اجرایی بزرگ و حجیم هستید، اجاره جرثقیل سنگین در تناژهای بالا آن‌هم از برند نام‌آشنا و محبوب لیبهر می‌تواند، برایتان راه‌گشا باشد. آلمانی‌ها توانسته‌اند باکیفیت‌ترین و بادوام‌ترین جرثقیل‌ها را به عرصه‌های کاری تقدیم نمایند. فرقی نمی‌کند به جرثقیل دکل بلند، تاور کرین، زنجیری و دیگر مدل‌ها نیاز داشته باشید. برند لیبهر تمام‌قد برای ارائه انواع مختلف جرثقیل و دیگر تجهیزات حوزه باربری آماده خدمت‌رسانی است.

این کمپانی در حوزه عرضه انواع جرثقیل‌های دریایی، ثابت و متحرک توانسته به بهترین‌های دنیا تبدیل شود. بدین ترتیب اکنون اجاره جرثقیل ۱۰۰ تن از میان محصولات این برند، ایده‌ای معقول و پسندیده است.

کرایه جرثقیل 100 تن لیبهر در تهران
جرثقیل ۱۰۰ تن لیبهر یک برند آلمانی

کرایه جرثقیل ۱۰۰ تن در تهران:

به‌صرفه‌بودن قیمت کرایه جرثقیل ۱۰۰ تن و تنوع موجود سبب شده کرایه این ماشین‌ها در انواع مختلفشان با تعداد بالا انجام پذیرد. اکنون جرثقیل ۱۰۰ تن در تناژهای مختلف و در انواع گوناگون موبایلی، سقفی، بازوئی، آویز و دروازه‌ای عرضه می‌شود. البته اگر به خدمات این ماشین‌ها نیاز دارید می‌توانید آنها را در مدل‌های دیگری مانند جرثقیل دکل بلند، سبد دار، کمرشکن، سقفی، کفی و بالابر نیز کرایه نموده و از خدمات عالی این ماشین‌های قدرتی بهره‌مند شوید.

قیمت کرایه جرثقیل ۱۰۰ تن:

برآورد قیمت کرایه جرثقیل ۱۰۰ تن امری تخصصی است و از عهده افراد تازه‌کار برنمی‌آید. چراکه نیاز است، مؤلفه‌های بسیاری بادقت فراوان بررسی‌شده و درنهایت هزینه به صورتی کامل و مهندسی‌شده اعلام گردد. ولی از عوامل تأثیرگذاری که قیمت خدمات جرثقیل ۱۰۰ تن را دارای نوسان می‌سازد، می‌توان به این موارد اشاره نمود.

قیمت اجاره جرثقیل 100 تن لیبهر در تهران
قیمت اجاره جرثقیل ۱۰۰ تن
  •       اولین عامل: مدت‌زمان اجاره

شرکت‌های مجری کرایه جرثقیل ماشین‌های خود را به‌صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. هرکدام از این مدت‌زمان‌ها تعرفه مخصوص به خوددارند که باید در زمان تهیه جرثقیل ۱۰۰ تن بدان توجه نمود.

  •       دومین عامل: نوع جرثقیل

همان‌طور که اشاره نمودیم جرثقیل‌ها در تناژ ۱۰۰ تن دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام هزینه‌ای خاصی را طلب می‌کنند. ازاین‌رو برای آنکه قیمت اجاره جرثقیل ۱۰۰ تن برایتان به‌صرفه تمام شود و همچنین متناسب با کارتان بتوانید، جرثقیلی را انتخاب نمایید، نوع این ماشین‌ها را مدنظر آورید.

  •       سومین عامل: وجود یا عدم وجود اپراتور

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت کرایه جرثقیل ۱۰۰ تن نیاز یا عدم نیاز مشتری به اپراتور و ریگر به همراه جرثقیل است. به‌هرحال جرثقیل‌ها ابزارهای سهمگینی هستند که در هنگام حمل بار خطرناک‌تر نیز می‌شوند. به همین دلیل در اکثر اوقات درخواست اجاره به همراه راننده، باهدف ایمنی بیشتر ثبت می‌شود.

  •       چهارمین عامل: سختی کار

شرایط آب‌وهوایی، موقعیت زمین، سختی کار، کیفیت جک زدن، فصل و اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی جوی همگی از دیگر عواملی هستند که قیمت را دستخوش تغییرات می‌کنند. به‌هرحال در اجاره جرثقیل فقط یک یا دو مؤلفه وجود ندارد و این امر برآورد قیمت را سخت می‌سازد.

 

جدول بار جرثقیل ۱۰۰ تن:

جدول بار به شما کمک می‌کند، شناختتان را در مورد جرثقیل پیشروی‌تان افزایش دهید. در حال حاضر هرکدام از جرثقیل‌ها به یک جدول بار منحصربه‌فرد آراسته هستند که تناژ دقیق باربری، ارتفاع تحت پوشش، میزان کاهش توان باربری در صورت افزایش ارتفاع و بسیاری موارد دیگر را به کاربران این ماشین‌ها گوشزد می‌کنند. با این تفاسیر در زمان تهیه جرثقیل ۱۰۰ تن مطالعه و بررسی این جدول برای مشتریان الزامی بوده و آن‌ها را از خطرات ناخواسته و غیرقابل‌پیش‌بینی بسیاری مصون می‌دارد.

جدول بارجرثقیل 100 تن
جدول بار جرثقیل ۱۰۰ تن

خدمات جرثقیل ۱۰۰ تن:

خدمات جرثقیل ۱۰۰ تن را در صنایع مختلف به‌وضوح می‌توان دید. شاید پروژه‌های ساخت‌وساز رایج‌ترین و مرسوم‌ترین حوزه کاری این جرثقیل‌های سنگین‌وزن را به نمایش بگذارد. ولی صنایع دیگری چون معدن و استخراج مواد، پالایشگاه‌ها، بازیافت و صنعت آب و برق نیز به‌راستی جایگاه جولان دهی قدرت مافوق تصور این ماشین‌ها هستند. بدین ترتیب از حوزه وسیع خدماتی اجاره جرثقیل سنگین می‌توان به موارد متعددی در قالب یک جدول اشاره نمود.

  • خدمات جرثقیل ۱۰۰ تن
  • نصب انواع سازه‌های فلزی
  • خارج‌سازی بیل و لودر از گودال
  • جابه‌جایی دستگاه‌های صنعتی ساختمانی
  • نصب چیلر
  • نصب تابلو تبلیغاتی
  • انتقال دیزل‌ژنراتورها
  • مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین
  • حمل انواع کانکس
  • بنای سازه نگهبان
  • احداث اسکلت فلزی
  • سوارکردن مینی بیل و بابکت درون تریلی
  • جابه‌جایی تجهیزات خانگی و پزشکی
  • تخلیه میل‌گرد و ستون و تیرآهن
  • تعمیرات و نظافت نمای ساختمان
  • قراردادن کانتینر بر روی کامیون
  • حمل بلوکه‌ای شهرداری
  • انتقال تیرچه
  • احداث بزرگراه‌ها

برندهای جرثقیل ۱۰۰ تن در ایران

اگرچه جرثقیل لیبهر یکی از سردمداران تولید جرثقیل ۱۰۰ تن است، اما برندهای دیگری نیز در سراسر جهان کوشیده‌اند تا به همپای این برند آلمانی خوش‌نام و نشان برسند. از این برندهای می‌توان به هیتاچی، هیاب و تادانو اشاره نمود که هرکدام از تولیدکنندگان برتر به شمار می‌روند. ولی در همین راستا کارخانه‌هایی دیگری نیز بانام‌های XCMG، TEREX و KOBELCO در گوشه‌وکنار جهان احداث‌شده‌اند که توانایی بالای خود را در جهت ساخت جرثقیل‌ها به رخ همگان می‌کشند و انصافاً نیز از عهده چنین رسالت سنگینی به‌خوبی برآمده‌اند.

خدمات جرثقیل 100 تن
چند نمونه از خدمات جرثقیل ۱۰۰ تن

مجموعه جرثقیل تهران و خدمات گسترده آن:

مجموعه جرثقیل تهران به‌عنوان یکی از پیشتازان صنعت کرایه تجهیزات سنگین باربری شناخته می‌شود. دلیل این نام‌آوری حضور فعال در زمینه‌های مختلف و کرایه انواع ماشین‌های این حوزه آن‌هم از برندهای بزرگ و معتبر جهانی است. با نگاهی به فهرست پروپیمان ماشین‌های این شرکت خود به صدق این ادعا پی می‌برید. اکنون جرثقیل تهران در عرصه اجاره جرثقیل سنگین، اجاره بالابر، اجاره لیفتراک، اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بیل مکانیکی، اجاره بابکت و مینی بیل صاحب‌امتیاز است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =

تماس سریع