اجاره بابکت

اجاره بابکت در راه سازی

تاریخچه‌ای کوتاه در مورد بابکت:

شرکت بابکت که با نام لاتین Bibcat Company شناخته می‌شود، جزو به نام ترین شرکت‌ها در زمینه ساخت تجهیزات سنگین ساخت‌وساز و ماشین‌آلات ساختمانی می‌باشد. وسیله‌ای که امروزه با نام بابکت شناخته شده است، در واقع حاصل خلاقیت دو برادر به نام‌های لوییس و سیریل کلر در آمریکا می‌باشد.

در ابتدا لوییس و سیریل کلر، ایده اولیه ساخت این مینی لودر را در سال‌های دهه ۵۰ میلادی مطرح نمودند. اما این ایده تا زمانی که سفارش ساخت آن را دریافت نکردند، بیش‌تر شبیه به یک پروژه شخصی بود.

پس از گذشت مدت زمانی کم، آن‌ها توانستند اولین سفارش ساخت بابکت را دریافت کنند. این دستگاه قابلیت جابه‌جایی در محیط محدود انبارها را دارا بود. در این زمان بود که آن‌ها تصمیم گرفتند با جدیت بیش‌تری بر روی ساخت این دستگاه تمرکز کنند.

پس از گذشت تقریباً ۶ هفته، دستگاه جدید آماده شد و توانست به‌درستی از عهده انتظارات صاحبان پروژه برآید. خبر موفقیت این دستگاه فوق‌العاده باعث شدن تا مدیران شرکت‌های ملرو (Melroe) به این دستگاه علاقه خاصی پیدا کنند. شرکت ملرو در ابتدای شروع به کار، با تولید تجهیزات پزشکی در سال ۱۹۴۷ فعالیت خود را آغاز نمود. اما پس از آن ساخت و تولید دستگاه‌های راه‌سازی کوچک را آغاز کرد. در سال‌های دهه ۵۰ میلادی این شرکت توانست آوازه‌ای را در بازار کسب‌وکار آمریکا برای خود به دست آورد.

اجاره بابکت
تاریخچه پیدایش بابکت

آیا اجاره بابکت ارزش و صرفه اقتصادی دارد؟

بابکت ها، جزو ماشین‌آلات صنعتی محسوب می‌شوند که به دلیل اندازه کم و همین‌طور وزن متعادلی که دارند، کاربردهای مختلفی در صنایع متفاوت دارند که از مهم‌ترین آن‌ها را در این مطلب نام خواهیم برد و توضیح خواهیم داد. به همین خاطر به دلیل کاربردی بودن آن‌ها می‌توان گفت اجاره بابکت می‌تواند برای کارفرما صرفه اقتصادی داشته باشد. البته منوط به این که کارایی لازم را برای انجام پروژه و مسئولیت‌هایی که به آن محول کرده‌اید، داشته باشد.

کرایه بابکت
ارزش اجاره بابکت

کرایه انواع بابکت چگونه است؟

بابکت در واقع به‌نوعی مینی لودر گفته می‌شود. اجاره انواع بابکت در صنعت‌های مختلفی انجام می‌شود. این مینی لودر پرکاربرد، به دلیل اندازه و ابعاد کوچک و منحصربه‌فردی که دارد، از قدرت و سرعت بالایی برخوردار بوده و می‌توان از آن در صنایع مختلف استفاده نمود.

از مهم‌ترین صنایعی که کرایه انواع بابکت برای آن‌ها مثمر ثمر می‌باشد، می‌توان به صنایع کشاورزی، ساختمان‌سازی، راه‌سازی، معدن و… اشاره نمود. لازم به ذکر است که بابکت این قابلیت را دارد تا تجهیزات و وسایل مختلفی به آن متصل شود و انجام کارهای مختلفی با آن انجام پذیرد. به‌طورکلی مدل‌های مختلفی از بابکت وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های انحصاری خود را دارا می‌باشند.

کرایه انواع بابکت
کرایه انواع بابکت در تهران

چه مواردی در قیمت اجاره بابکت تأثیرگذار است؟

اگر به دنبال عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت اجاره بابکت هستید، به شما توصیه می‌کنیم که این بخش از مطلب را از دست ندهید.

به‌طورکلی عوامل مختلفی بر روی تعرفه قیمت بابکت تأثیر می‌گذارند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به مدت زمانی که شما به آن نیاز دارید، اشاره کنیم. البته ناگفته نماند که استفاده و به‌کارگیری تجهیزات دیگر بر روی بابکت ها، می‌توانند جزو سایر عواملی باشند که بر روی قیمت اجاره بابکت تأثیر می‌گذارند.

اما جای نگرانی وجود نداشته و شما می‌توانید به کمک کارشناسان و تکنسین‌های جرثقیل تهران، به‌راحتی قیمت اجاره بابکت را برآورد کنید و تناژ مناسبی از آن را کرایه نمایید. هم چنین این امکان وجود دارد که خودتان اطلاعات کافی در مورد این مینی لودر نداشته باشید و با راهنمایی‌های کارشناسان ما، بتوانید استفاده بهتر و مثمر ثمر تری از آن داشته باشید.

قیمت اجاره بابکت
چه عواملی بر روی قیمت اجاره بابکت تاثیر گذار می باشند؟

اجاره ساعتی بابکت به‌صرفه‌تر است یا روزانه و یا ماهانه؟

اجاره ساعتی بابکت، به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم‌ترین آن‌ها، مدت زمانی است که شما تصمیم دارید از بابکت استفاده کنید. به طور مثال قیمت اجاره بابکت، به‌صورت روزانه و یا ساعتی، آن هم برای استفاده در پروژه و عملیاتی که حداقل به اتمام رساندن آن دو ماه به طول می‌انجامد، کار چندان مقرون‌به‌صرفه‌ای نیست. بلکه باید برای انجام چنین پروژه‌ای، قیمت اجاره بابکت به‌صورت ماهانه مورد محاسبه قرار بگیرد. مشاورین جرثقیل تهران می‌توانند به‌صورت تخصصی شما را در این زمینه یاری دهند.

اجاره ساعتی بابکت
اجاره ساعتی بابکت در مجموعه جرثقیل تهران

روش به‌دست‌آوردن قیمت کرایه بابکت در تهران

بابکت ها در واقع همان مینی لودرهایی می‌باشند که با نصب تجهیزات مختلف بر روی آن‌ها می‌توان کارایی‌های متفاوتی داشته باشند. اجاره بابکت، جزو مسائلی است که باید اطلاعات مختلفی در زمینه آن داشته باشید. به طور مثال برآورد قیمت کرایه بابکت، می‌تواند یکی از مسائلی باشد که باید به‌صورت تخصصی و در موارد مختلف مورد بررسی قرار بگیرد. بابکت ها استفاده‌های مختلفی در صنعت‌ها دارند. این مینی لودرها با داشتن جثه کوچک و همین‌طور توانایی بالایی که دارند، گزینه مناسبی برای انجام امور مختلف اعم از جابه‌جایی مواد و مصالح در زمان ساخت‌وساز به شمار می‌آیند.

قیمت کرایه بابکت
روش به دست آوردن قیمت کرایه بابکت

مشخصات و ویژگی‌های انواع بابکت اجاره ‌ای:

پیش‌ازاین که اقدام به اجاره بابکت کنید، بهتر است با انواع آن‌ها و کاربرد هر یک از بابکت های اجاره ای آشنا شوید. چرا که این لودرهای کوچک کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند. با ما همراه باشید.

کاربرد اجاره بابکت در صنعت

به‌طورکلی می‌توان در صنایع مختلفی اقدام به اجاره بابکت نمود. این صنایع شامل صنایع دارویی، صنایع غذایی و… می‌شود. هم چنین می‌توان در صورت نیاز در زمان انجام پروژه‌های عمرانی مانند ساخت سوله در جهت انجام کارهای گودبرداری و حمل اجسام سنگین و کارهای نگهداری و مرمت، اقدام به اجاره بابکت نمود.

اجاره بابکت در صنعت
کاربرد بابکت در صنعت

کاربرد اجاره بابکت در ساختمان‌سازی

بابکت در ساختمان‌سازی کاربردهای گسترده‌ای دارد. به همین خاطر اغلب افرادی که بر روی پروژه‌های ساختمانی مشغول می‌باشند، نیاز به اجاره بابکت دارند. همین‌طور باید ضوابط و محدودیت‌های زیادی را رعایت کنند که بابکت ها با جثه کوچکی که دارند و از وزن کمی که برخوردار می‌باشند، مناسب‌ترین گزینه به شمار می‌آیند.

لازم است بدانید که در زمان اجاره بابکت برای انجام پروژه‌های ساختمانی، نیازی به اخذ مجوزهای مختلف از اداره راهنمایی‌ورانندگی و یا شهرداری نمی‌باشد. چرا که این مینی لودرهای کارآمد، می‌توانند برای کار به‌راحتی حرکت کنند و نیازی به بستن کوچه و خیابان نیست.

یکی از مزایای استفاده از بابکت اجاره ای در ساختمان‌سازی، چندمنظوره بودن آن می‌باشد. چرا که پس از اجاره بابکت، می‌توان تجهیزات و وسایل مختلفی را به آن متصل نمود و از یک بابکت به‌جای چند وسیله نقلیه استفاده کرد.

اجاره بابکت در ساختمان سازی
کاربرد بابکت در ساختمان سازی

کاربرد کرایه بابکت در دامداری

دامداری از دیگر صنایعی می‌باشد که می‌توان در صورت نیاز اقدام به کرایه بابکت نمود. بابکت ها آلایندگی و صدای کمی از خود تولید می‌کنند. به همین خاطر گزینه مناسبی برای استفاده در دامداری به شمار می‌آیند. چرا که دام‌هایی که در آن جا زندگی می‌کنند، آسیب نخواهند دید.

ایمنی بالایی که بابکت ها دارند، باعث می‌شود تا آسیب و ضرری که در زمان کار با آن‌ها، متوجه دام‌ها و حیوانات اهلی حاضر در دامداری نشود.

اجاره بابکت در دامداری
کاربرد بابکت در دامداری

کاربرد کرایه بابکت در راه‌سازی

کرایه بابکت، یکی از کارهایی است که در زمان راه‌سازی انجام می‌شود. چرا که بابکت ها به‌طورکلی از وزن کم و اندازه کوچکی برخوردار می‌باشند. به همین خاطر سرعت و مقاومت آن‌ها، برای مهندسین راه‌سازی و کارفرماها بسیار قابل‌توجه است.

یکی از مواردی که در صنعت راه‌سازی نیاز به بابکت اجاره‌ای دارد، بازکردن راه در زمان ریزش کوه و یا بارش برف شدید می‌باشد. انواع بابکت ها به شکل‌های چرخ و زنجیر طراحی شده‌اند تا بتوانند در تمامی شرایط آب‌وهوایی به‌خوبی مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده بگیرند.

اجاره بابکت در راه سازی
کاربرد بابکت در راه سازی

کاربرد اجاره بابکت در کشاورزی

اجاره بابکت به طور معمول برای صنعت کشاورزی در زمینه جابه‌جایی محصولات، خاک، کلوخ، سنگ و ریختن آن‌ها در کامیون‌های حمل بار صورت می‌پذیرد. هم چنین لازم است بدانید که می‌توان تجهیزات مختلفی را به آن‌ها اضافه نمود تا برای کارهای دیگر مانند سوراخ کردن و ایجاد حفره در زمین‌های کشاورزی، از آن‌ها استفاده کرد. ابعاد کوچک و همین‌طور وزن کمی که بابکت ها از آن برخوردار می‌باشند، باعث شده است تا کم‌ترین آسیب به سازه‌های کشاورزی و محصولات وارد شود.

اجاره بابکت در کشاورزی
کاربرد اجاره بابکت در کشاورزی

کاربرد کرایه بابکت در معدن

صنعت معدن از دیگر صنایعی است که قطع به‌یقین کرایه بابکت در آن صورت می‌گیرد. شاید تصور کنید که به دلیل جثه کوچکی که دارند توانایی جابه‌جایی سنگ‌های بزرگ را ندارد، اما مهم‌ترین خصوصیت و ویژگی‌های این لودرهای کوچک، توان و ظرفیت چند برابری آن‌ها نسبت به وزن و سازه‌شان می‌باشد.

بابکت ها این قابلیت را دارند تا در هر سطح و زمینی به دلیل سایز کوچکی که دارند، کار کنند. آن‌ها می‌توانند به‌سرعت انواع شن و ماسه و یا سنگ‌های بزرگ و کوچک حمل کنند و به داخل کامیون حمل بار منتقل نمایند. همین‌طور می‌توانند در با داشتن تجهیزات لازم، حفر سوراخ در زمین را به‌خوبی انجام دهند.

اجاره بابکت در معدن
استفاده از خدمات اجاره بابکت در معدن

مجموعه جرثقیل تهران و خدمات گسترده این مجموعه

مجموعه جرثقیل تهران، یکی از شرکت‌های اجاره جرثقیل و اجاره سایر ماشین‌آلات صنعتی مانند بالابر، لیفتراک، بابکت، مینی بیل، تریلی و کامیون می‌باشد. اگر تصمیم دارید هر یک از ماشین‌آلات نام‌برده‌شده را برای انجام عملیات و پروژه کرایه کنید، می‌توانید با مشاورین جرثقیل تهران در تماس باشید.

تنوع در تناژ باری هر یک از موارد نام‌برده‌شده به همراه خدمات بی‌نظیری که مجموعه جرثقیل تهران به مشتریان خود ارائه می‌دهند، باعث شده است تا این شرکت یکی از شناخته‌شده‌ترین مراکز برای کرایه جرثقیل، کرایه بابکت، اجاره بالابر، تریلی، مینی بیل، کامیون، بیل مکانیکی و… شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − دو =

تماس سریع