اجاره جرثقیل ۵۰ تن

اجاره جرثقیل 50 تن

اجاره جرثقیل ۵۰ تن و نکاتی در مورد این جرثقیل:

امکان چرخش ۳۶۰ درجه کابین اپراتور، ظرفیت بالا، سرعت عالی در سطوح ناهموار و … سبب شده اجاره جرثقیل ۵۰ تن طالبان بسیاری داشته باشد. قابلیت حرکت و مانور خوب در سراشیبی‌ها از این ماشین‌ها، کارایی چندین برابر نمونه‌های دیگر را پدید آورده است. امروزه شرکت‌های بسیاری به حوزه کرایه جرثقیل ۵۰ تن واردشده‌اند و با رعایت نکات ایمنی این ابزارهای بزرگ و حجیم را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

وجود هزینه‌های گزاف بابت تعمیرات نقص‌های فنی و نیاز به پارکینگ‌های بزرگ به‌منظور نگهداری این ماشین‌ها به‌راستی ورود به مقوله خرید این تجهیزات راکمی سخت نموده اما در مقابل کرایه آن‌ها را مطلوب تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در امور عمرانی کرده است.

اجاره جرثقیل 50 تن
اجاره جرثقیل ۵۰ تن و نکات جذاب آن

اجاره جرثقیل ۵۰ تن در تهران:

به حتم درخواست اجاره جرثقیل سنگین از شرکت‌های معتبر بهترین رویکردی است که نباید مورد بی‌توجهی از جانب شما قرار گیرد. باوجود مزایایی که این ماشین‌ها دارند، خطرات آن‌ها نیز سهمگین و غیرقابل‌تصور است. گاهی صدمات وارد توسط این ماشین‌ها در سایت‌های عمرانی چنان بزرگ است که جریمه‌های مالی گزافی را به هر دو طرف قرارداد اجاره وارد می‌سازد.

از طرفی شرکت‌های معتبر به کارشناسانی زبده مجهز هستند که شمارا در امر اجاره جرثقیل و انتخابی بهینه یاری می‌رسانند. بدین ترتیب از اتلاف سرمایه‌تان به دلیل گزینش‌های ناصواب بر حذرتان می‌دارند. درواقع این شرکت‌های یک‌روند کاری حساب‌شده دارند و در این راستا ابتدا به اعزام متخصصین پرداخته، سپس تعداد، نوع و ظرفیت جرثقیل‌های موردنیازتان را به‌صورت دقیق تعیین نموده و درنهایت پس از برآورد هزینه به عقد قرارداد می‌پردازند.

کرایه جرثقیل 50 تن
کرایه جرثقیل ۵۰ تن در تهران

 

جرثقیل۵۰تن چیست و چگونه کار می‌کند:

به جرثقیل‌هایی با ظرفیت‌های بالا جرثقیل سنگین یا دکل بلند اتخاذ می‌شود. جرثقیل۵۰تن نیز در این دسته قرار گرفته و درواقع به ماشینی گفته می‌شود که توانایی بلند نمودن ۵۰ تن وزن را دارد. اغلب وقتی صحبت از جابه‌جایی بارهایی فوق سنگین به میان می‌آید، به‌تبع باید ماشینی در همین اوزان نیز به میدان آمده تا توانایی ابراز وجود در برابر این حجم و ابعاد را داشته باشد.

ازاین‌رو اجاره جرثقیل سنگین مطلوب سازمان‌هایی است که فعالیت در محیط‌های مرتفع و غیرقابل‌دسترس جزء امور رایج آن‌ها است. این ماشین‌ها به کمک بوم تلسکوپی خود که می‌تواند دارای ارتفاع‌های متفاوتی شوند و کارکردی عالی را از خود نشان می‌دهند. بدین ترتیب کرایه جرثقیل ۵۰ تن انجام امور سختی چون نصب چیلرها، اجرای اسکلت برج‌ها، احداث پل‌ها و … را سهولت می‌بخشد.

اجاره جرثقیل50تن
 جرثقیل۵۰تن و نحوه کارکرد آن

مشخصات ظاهری و اجزای جرثقیل ۵۰تن:

مشخصات کلی جرثقیل ۵۰تن با نمونه‌هایی در تناژ پایین‌تر تفاوت چندانی ندارد، آنچه تمایز را ایجاد می‌کند، ابعاد بزرگ‌تر، وزن بیشتر، موتور قدرتمندتر و وجود چهاربخش برای بوم تلسکوپ به‌منظور پوشش ارتفاعات بالاتر است. ازاین‌رو طول این ماشین‌ها را در مقدار بالایی چون ۲۵٫۱۳ متر دانسته و عرض آن‌ها را با احتساب جک ۸۰٫۲ برمی‌شمارند. اعداد ذکرشده ابعاد بزرگ این ماشین‌ها را به‌خوبی معرفی می‌کنند. به همین دلیل است کسانی که به اجاره جرثقیل سنگین نیاز دارند به سمت این نمونه‌های عظیم‌الجثه متمایل می‌شوند. شما می‌توانید این ماشین‌ها را در حالت بوم بسته با ارتفاع ۱۰٫۶ متر و در مرتفع‌ترین حالت بوم با حداکثر طول ۳۳٫۷ متر بیابید و با این اطلاعات به کرایه آن‌ها بپردازید.

 

اجاره جرثقیل 50تن
مشخصات جرثقیل ۵۰تن

جدول بار (Load Chart) جرثقیل ۵۰ تن:

در زمان اجاره جرثقیل نظارت بر جدول بار مخصوص به آن برای دریافت جزئیات و ویژگی‌های این ماشین ضروری است. این جدول کمک می‌کند، در مورد ظرفیت، قدرت موتور، گشتاور، ابعاد و … به دیدی واقع‌بینانه رسیده و به سمت گزینه‌ای نامناسب با موقعیت و محیط کاری‌مان نرویم. اگر در فضای آزادکار می‌کنید، مسلماً ساختمان‌های مجاور، ستون‌های تیر برق، درختان و … محدودیت‌هایی را برای شما ایجاد نموده که در محیط بسته این محدودیت‌ها به نسبت بیشتر می‌شوند. بدین ترتیب جدول بار شمارا یاری رسانده تا با درنظرگرفتن این محدودیت‌ها بهترین انتخاب را صورت دهید و در اجاره جرثقیل سنگین بر سر تناژ دچار اشتباه نشوید.

اجاره جرثقیل پنجاه تن
جدول بار جرثقیل پنجاه تن

برندهای مختلف جرثقیل ۵۰ تن در ایران:

با نگاهی به بازار ایران عرصه خرید، فروش و اجاره جرثقیل را پرمتقاضی می‌بینیم. این امر به دلیل وجود برندهایی است که در جهان حائز رتبه هستند. از معتبرترین برندهای جرثقیل باسابقه‌ای درخشان و مورد تأیید به مواردی چون یونیک، لیبهر، تادانو و … می‌توان اشاره نمود که توانسته‌اند بالاترین استانداردها، ظرفیت‌های مختلف و تجهیزاتی ایمن و تضمین‌شده را در اختیار قرار دهند. وجود تمامی اوزان در میان محصولات برندهای یادشده اجاره جرثقیل ۵۰ تن را در ایران بدون مشکل امکان‌پذیر ساخته است. از طرفی کیفیت پروژه‌ها را ارتقا داده و درصد خطای امور ساخت‌وساز را به حداقل ممکن رسانده است.

برندهای جرثقیل 50 تن در ایران
برند های جرثقیل ۵۰ تن در ایران

تعرفه کرایه جرثقیل ۵۰ تن در تهران:

تعرفه کرایه جرثقیل ۵۰ تن بر اساس نرخ‌های مصوب و توسط سازمان‌های نظارتی و ارگان‌های مجری امور حمل‌ونقل تعیین می‌گردد. ازاین‌رو شرکت‌های اجاره دهنده سهم چندانی در تعیین این اعداد و ارقام نداشته و فقط موظف به رعایت آن هستند. اجرای چنین قانون سبب شده مشتریان با خیال آسوده به سمت اجاره جرثقیل رهسپار شده و نگران تخطی و تقلب در این عرصه نباشند.

البته این موضوع مربوط به زمانی است که ماشین‌های یک شرکت دارای استانداردهای لازم باشد، در غیر این صورت نمی‌توان تجهیزاتی بی‌کیفیت و نامرغوب را در این دسته جای داد و قیمت‌گذاری نمود. پس قبل از انتخاب یک شرکت اجاره دهنده، حتماً از مرغوبیت ماشین‌های آن و استانداردهای لازمشان مطمئن شوید و سپس بر سر اجاره‌بها به توافق برسید.

تعرفه کرایه جرثقیل 50 تن در تهران
تعرفه کرایه جرثقیل ۵۰ تن در تهران

 

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

اجاره جرثقیل از مجموعه جرثقیل تهران نوید دستیابی به محصولاتی مطابق با معیارهایی مورد تأیید مراجع ذی‌صلاح را برایتان به ارمغان می‌آورد. به دلیل ایمنی بالای تجهیزات، خدمات ارزنده و قیمت مناسب سال‌ها است جزء مراکز مهم و موردتوجه مدیران صنعتی و فعالان امور ساختمانی است. این شرکت در زمینه اجاره انواع جرثقیل سنگین و سبک در تناژهای گوناگون و اجاره بالابر، اجاره لیفتراک، اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره باکت و مینی بیل به موفقیت‌های چشمگیری نائل شده است.

از طرفی هرگونه تجهیزات قدیمی و فرسوده‌ای از میان ماشین‌های این شرکت حذف و ناوگان تاحدامکان با نمونه‌های نو و مدرن بازسازی می‌شود. ازاین‌رو است که ادعای می‌شود این مجموعه توانایی بالقوه‌ای در پاسخگویی به نیاز مشتریان و رعایت پارامترها و مؤلفه‌های امنیتی دارد. البته این موقعیت عالی را مدیون نظارت‌های پی‌درپی و پیگیری‌های همیشگی مدیرانش به‌منظور ارائه بالاترین خدمات می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

تماس سریع