اجاره جرثقیل در شمال تهران

اجاره انواع جرثقیل در تهران

اجاره جرثقیل در شمال تهران

جرثقیل وسیله‌ای برای جا به جا کردن و یا بلند کردن اجسام در راستای افقی و عمودی است. این سازه مرتفع برای بالا و پایین کشیدن اجسام از طناب و قرقره استفاده می‌کند. جرثقیل از یک یا چند ماشین ساده تشکیل شده است که می‌توانند بارهایی که انسان قادر به جا به جا کردن آن‌ها نیست را در زوایا مختلف جا به جا کنند. استفاده موقت از جرثقیل‌ها برای انجام پروژه و هزینه بالای خرید آن‌ها موجب شده تا بسیاری از ساکنین تهران، اقدام به کرایه جرثقیل در شمال تهران بنمایند. اجاره جرثقیل در شمال تهران به منظور تخلیه و بارگیری کامیون‌ها، سنگبری، کارخانه‌ها، انبارها، سوله‌ها، محیط‌های صنعتی، ساختمان سازی انجام می‌شود.

جرثقیل به دو روش کنترل می‌شود. روش اول اپراتور در درون کابین جرثقیل نشسته و با دکمه‌های موجود جرثقیل را کنترل می‌کند. در روش دوم از کنترل بی سیم برای کنترل جرثقیل استفاده می‌شود. اپراتوری که وظیفه کنترل جرثقیل را بر عهده دارد باید فردی با تجربه بوده و آموزش‌های لازم را برای کنترل جرثقیل دیده باشد. در غیر این صورت ممکن است اولین خطا آخرین خطا باشد.

اجاره جرثقیل در شمال تهران
اجاره جرثقیل در شمال تهران

در زمان اجاره جرثقیل در شمال تهران می‌بایست تمام جوانب و شرایط پروژه در نظر گرفته شود. جرثقیل باید متناسب با پروژه انتخاب شود. در غیر این صورت موجب از دست رفتن زمان و هزینه خواهد شد. کارشناسان جرثقیل تهران با دادن مشاوره قبل از اجاره جرثقیل شما را در این امر راهنمایی خواهند کرد. اجاره جرثقیل در شمال تهران انواع گوناگونی دارد. برخی از آن‌ها عبارتند از اجاره جرثقیل خشک، جرثقیل متحرک، جرثقیل تلسکوپی، جرثقیل برجی، جرثقیل بوم ثابت و جرثقیل تاورکرین.

دسته بندی جرثقیل ها

اجاره جرثقیل در شمال تهران

به طور کلی می‌توانیم جرثقیل‌ها را به دو دسته جرثقیل ثابت و جرثقیل متحرک دسته بندی کنیم. جرثقیل متحرک شامل چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بوم دار هستند. امکان حرکت در محوطه کارگاه، چرخاندن بار، تنظیم بوم و زاویه آن از ویژگی‌های مشترک جرثقیل‌های متحرک است. جرثقیل ثابت همانطور که از اسمش پیداست امکان جا به جایی در محوطه کارگاه را ندارد.

این جرثقیل در نقطه معینی نصب می‌شود. سپس مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از جرثقیل‌های ثابت عبارتند از جرثقیل سقفی، جرثقیل برجی، جرثقیل کابلی و جرثقیل در وازه‌ای. بالابرهای ساختمانی نیز در گروه جرثقیل‌های ثابت جای دارند. ساختار جرثقیل، پایه آن، طول بوم، زاویه بوم، شعاع و وزن بار و محل استفاده در ظرفیت دستگاه موثر هستند. برای اجاره جرثقیل در شمال تهران به ظرفیت دستگاه دقت کنید.

جدول بار

برای هر جرثقیلی جداول بار تعریف شده است. این جداول وضعیت و ترکیب بندی مجاز باری که جرثقیل می‌تواند حمل کند را مشخص می‌کنند. جداول بار باید به درستی درک شوند. استفاده درست از این جدول‌ها برای انجام عملیاتی امن، لازم و ضروری است. اگر اپراتور بدون توجه به این جداول اقدام به حمل بار کند، احتمال بروز حوادث خطرناک را در پی خواهد داشت.

اگر بارگذاری از ظرفیت جرثقیل بیشتر باشد، ممکن است جرثقیل چپ شده یا دچار نقص فنی شوند. پایین آوردن بوم و افزایش شعاع بار نیز در برهم زدن تعادل جرثقیل هنگام بارگذاری بسیار موثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 8 =

تماس سریع