اجاره جرثقیل ۶۰ تن

اجاره جرثقیل 60 تن

اجاره جرثقیل ۶۰ تن تادانو:

جرثقیل ۶۰ تن برند خوش‌نام تادانو برای انبارداران، سوله داران، فعالان حوزه‌های ساخت‌وساز و تمامی مدیران اجرایی که به ماشین‌آلات باربرداری نیاز دارند، یک نشان تجاری بی‌رقیب است. اجاره جرثقیل ۶۰ تن نیازی است که نمی‌شود آن را از پروژه‌های غول‌پیکر بارگیری و باربرداری حذف نمود. فقط باید یک ماشین قدرتمند از یک برند معتبر را تهیه نمود و با آن به عرصه فعالیت‌های فوق سنگین رفت.

اجاره جرثقیل در هر تناژ و با هر قابلیتی می‌تواند، راه‌گشای بسیاری از فعالیت‌ها باشد. ولی جرثقیل تادانو کوشیده با تنوع دادن به محصولات خود در ظرفیت‌های مختلف، تمامی نیازهای مخاطبان خود را برآورده سازد. وجود جرثقیل هیدرولیک کامیونی، جرثقیل محموله‌ای و جرثقیل سکویی در میان محصولات این برند، نشانی بر صدق این ادعا است. البته تادانو در زمینه تولید جرثقیل‌های سقفی، تاور کرین و کامیونی در دو قالب ثابت و متحرک نیز صاحب‌امتیاز است. بر همین مبنا بوده که می‌توان حضور خدمات جرثقیل ۶۰ تن این برند را در تمامی پروژه‌ها فارغ از ماهیتشان حس کرد.

اجاره جرثقیل 60 تن
اجاره جرثقیل ۶۰ تن

جرثقیل ۶۰ تن:

جرثقیل ۶۰ تن امروزه با ابعاد و تناژ استاندارد خود قادر است، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات جابه‌جایی و حمل بار ایفای نقش نماید. اگرچه تادانو در حال حاضر ظرفیت‌های مختلفی از ۲ تن تا ۳۶۰ تن را پوشش می‌دهد. ولی گویی خدمات جرثقیل ۶۰ تن مطلوبیت بیشتری کسب نموده، چراکه کارایی و کارآمدی بالایی را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای ناوگان حمل‌ونقل بسیاری از شرکت‌ها به نمایش گذاشته است. بدین ترتیب می‌توان از جرثقیل‌های کامیونی این مجموعه در جهت جابه‌جایی و از بوم تلسکوپی این ماشین‌ها در جهت ارتفاع دادن به اجسام استفاده نمود.

جرثقیل 60 تن
جرثقیل ۶۰ تن

اجاره جرثقیل ۶۰ تن در تهران:

به‌منظور اجاره جرثقیل سنگین در هر تناژی بهتر است، به برندهای معتبر این عرصه اعتماد نمایید. چراکه این برندها از سیستم مدیریت کیفیت و تضمین کالای قدرتمندی برخوردار هستند. همچنین در زمینه‌ی طراحی، توسعه، تولید و نصب قطعات به دلیل تجهیز به نکات فنی و تخصصی بالا، گواهینامه‌های لازم را از مراکز معتبر اروپایی کسب نموده‌اند.

به همین دلیل است کسانی که قصد تهیه جرثقیل دکل بلند، بوم خشک و سکویی، برند تادانو رادارند، نگرانی به خود راه نمی‌دهند. چراکه تادانو باآنکه یک برند چینی بوده، موفق به اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ از بیمه لویدز انگلستان شده است. اکنون نیز به‌راحتی با برندهای آمریکایی و اروپایی سازنده جرثقیل یک رقابت سرسخت را سازمان‌دهی می‌کند. بر این مبنا یکی از برترین‌های این عرصه است.

اجاره جرثقیل 60 تن در تهران
اجاره جرثقیل ۶۰ تن

قیمت کرایه جرثقیل ۶۰ تن:

باتوجه‌به اینکه تناژ جرثقیل‌ها از ۲ تن شروع می‌شود، خود حتماً قبول دارید که قیمت کرایه جرثقیل ۶۰ تن باید به‌مراتب از رده‌های پایین‌تر خود، بیشتر باشد. البته مدت‌زمانی (هفتگی، ماهانه، سالانه) که به این جرثقیل‌ها نیاز دارید، نیز قیمت را تغییر می‌دهد. نوع برند تولیدکننده، ابزارهای جانبی، وجود اپراتور و میزان سختی کار نیز قیمت‌گذاری را به سمت‌وسوی خاصی می‌کشاند. ولی باتوجه‌به اینکه اجاره جرثقیل ۶۰ تن نقش تعیین‌کننده‌ای در سرعت‌بخشیدن به فرایندهای کاری و افزایش سهولت فعالیت‌ها دارد، به‌راستی این قیمت در هر رنجی می‌تواند به‌صرفه باشد.

قیمت کرایه جرثقیل 60 تن
اجاره جرثقیل ۶۰ تن

جدول بار جرثقیل ۶۰ تن:

دقت نمایید در زمان اجاره جرثقیل سنگین و حتی سبک بسته به نوع جرثقیل یک جدول بار اختصاصی وجود دارد. این جدول حاوی اطلاعات ارزشمندی در مورد جرثقیل مذکور است که به شما در یک انتخاب اصولی کمک می‌کند. این موضوع برای جرثقیل ۶۰ تن نیز صادق بوده و البته به دلیل وزن نسبتاً بالا از اهمیت زیادی نیز برخوردار است. پس قبل از اجاره جرثقیل ۶۰ تن حتماً به مطالعه این جدول پرداخته و با کسب آگاهی و اطمینان از مناسب‌بودن این تناژ با محدوده کاریتان به عقد قرارداد اصولی اقدام نمایید.

جدول بار جرثقیل 60 تن
اجاره جرثقیل ۶۰ تن

خدمات جرثقیل ۶۰ تن:

باتوجه‌به مشخصاتی که برای جرثقیل ۶۰ تن چون ۳۲ متر شعاع باربرداری، ۴۴ متر ارتفاع بوم تا زمین و ۱۷۵۰۰۰ کیلوگرم گشتاور باربرداری ذکر می‌شود. طبیعی است که خدمات جرثقیل ۶۰ تن حیرت‌آور و درخور ستایش بوده و بتوانیم کارایی بالایی را از این ماشین شاهد باشیم. اگرچه این جرثقیل‌ها در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند، اما همگی آنها تا حد زیادی می‌توانند، عکس‌العمل‌های بالایی را در سایت‌های عمرانی، صنعتی و احداثی از خود بروز دهند.

به همین دلیل است که مجریان امر اذعان دارند که قیمت کرایه جرثقیل ۶۰ تن به نسبت آپشن‌های متنوعی که عرضه می‌کند، کاملاً به‌صرفه و اقتصادی است. در ادامه از مهم‌ترین خدمات جرثقیل ۶۰ تن در قالب یک جدول باهدف آشنایی بیشتر کارفرمایان این حوزه یاد می‌کنیم.

  • خدمات جرثقیل ۶۰ تن
  • نصب چیلرهای صنعتی
  • نصب پل‌های راه‌سازی
  • احداث اسکیت بندی ساختمان‌ها
  • خاک‌کشی و تونل کشی
  • احداث تابلوهای تبلیغاتی
  • اجرای کابل‌کشی سازمان برق
  • مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین
  • نصب انواع سازه‌های فلزی
  • بارگیری کشتی‌های باری
  • خروج بیل و لودر از داخل گود
  • اجرای توربین‌های بادی
  • ساخت سوله و انبارها
  • ساخت‌وساز مجتمع‌های مسکونی و آسمان‌خراش‌ها
  • ساخت دیوارهای بتنی
  • احداث جاده و راهه‌ای ارتباطی
  • احداث پالایشگاه‌ها و تأسیسات پتروشیمی
  • خاک‌برداری و گودبرداری
  • ساخت نیروگاه‌ها
خدمات جرثقیل 60 تن
اجاره جرثقیل ۶۰ تن

برندهای جرثقیل ۶۰ تن در ایران:

اگر به جرثقیل ۶۰ تن نیاز داشته باشید، جرثقیل تادانو در صدر می‌تواند، شمارا به مطلوبتان که ماشینی قدرتمند، کارآمد و ایمن است، برساند. ولی در همین راستا برندهای دیگری مانند لیبهر، هیتاچی، هیاب و تریکس نیز بوده که اگر به‌منظور اجاره جرثقیل ۶۰ تن به سراغ آنها بروید، پشیمانی عایدتان نمی‌شود. چراکه محصولات این برندها نیز تأییدیه‌های جهانی را کسب نموده و اکنون به برترین‌های دنیای تجهیزات سنگین باربرداری تبدیل‌شده‌اند.

کرایه جرثقیل 60 تن
اجاره جرثقیل ۶۰ تن

مجموعه جرثقیل تهران و خدمات گسترده آن:

امروزه مجموعه جرثقیل تهران به‌عنوان یک واحد و برند تجاری سرشناس در حوزه اجاره جرثقیل سنگین و سبک فعالیت درخور ستایشی را راهبری می‌کند. ازاین‌رو تمامی شرکت‌ها و اصناف نیازمند به تجهیزات سنگین باربرداری از این مجموعه به‌عنوان یک مرکز فعال، مسئول و متخصص یاد می‌کنند. شما به هر ماشینی مانند جرثقیل دکل بلند، تاور کرین، زنجیری و هر مدل دیگر در هر ظرفیت و از هر برندی نیاز داشته باشید،

جرثقیل تهران در ایفای خدمات به شما آماده و تجهیز است. با این توصیفات وقتی از طیف وسیع خدمات این مجموعه پرده برمی‌داریم آن را بسیار متنوع می‌یابیم. اجاره بالابر، اجاره لیفتراک، اجاره تریلی و اجاره کامیون بخشی از این فهرست است. در ادامه متصدیان این شرکت حاضر هستند، در حوزه اجاره بیل مکانیکی، اجاره بابکت و مینی بیل نیز توانایی‌هایی عالی خود را در اختیار کارفرمایانشان قرار دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =

تماس سریع