اجاره لیفتراک ۶ تن

اجاره لیفتراک 6 تن

 

معیارهای اجاره لیفتراک ۶ تن 

اجاره لیفتراک ۶ تن به‌منظور پیشبرد اهداف صنعتی و انجام امور کارگاهی یکی از دغدغه‌های مسئولین این بخش‌ها است. به دلیل پرکاربرد بودن این ابزار، لزوم انتخاب نمونه‌ای کارآمد که ازنظر فنی در سطحی ایدئال قرار داشته و توانایی ساپورت تناژهای بالای بارها را داشته باشد، یک ضرورت مهم است. بازدهی چنین مراکزی به‌راستی به تجهیزات باربری آن‌ها و سرعت عمل و دقت نظر این لوازم بازمی‌گردد.

باوجود برندهای مطرحی چون تویوتا، کوماتسو، سپاهان، بائولی و … که در این عرصه به تولید و عرضه انواع لیفتراک در ظرفیت‌های مختلف و مدل‌های گوناگون پرداخته‌اند، یافتن یک نمونه باکیفیت، کار سختی نیست. این شرکت ارائه‌دهنده کرایه لیفتراک ۶ تن است که با مسئولیت‌پذیری خود می‌تواند، واسطه‌ای برای رسیدن به ماشین‌هایی مستحکم، مقاوم و بادوام باشد و از ارائه ماشین‌هایی با کارکردی طولانی که کیفیت خود را ازدست‌داده‌اند، به حتم پرهیز نماید.

اجاره لیفتراک 6 تن
معیارهای اجاره لیفتراک ۶ تن

اجاره لیفتراک ۶ تن در تهران:

اجاره لیفتراک شش تن در تهران باید کاملاً متناسب با فاکتورهای محل کار و بار شما انجام پذیرد. اگرچه لیفتراک‌ها توانایی حضور در فضای بسته و سرپوشیده را همانند مکان‌های بازدارند اما باید در این زمان نوع و مدل آن‌ها را به‌درستی انتخاب نمایید. برای مثال هرگز نمی‌توان لیفتراک ۶ تن دیزلی را برای سردخانه‌های مواد غذایی و بهداشتی اجاره نمود یا لیفتراک‌های برقی توان کارهای حجیم ساختمانی و عمرانی را ندارند و به‌سرعت با کار در چنین فضاهایی فرسوده و مستهلک می‌شوند. ازاین‌رو انتخاب صحیح منوط به شناختی کامل در مورد چگونگی کارکرد لیفتراک‌ها است.

معرفی لیفتراک ۶ تن و کارایی آن:

لیفتراک‌ها اگرچه دارای نمونه‌های متعددی هستند، اما مهم‌ترین مشخصه آن‌ها شاخک‌های جلویی‌شان است. لیفتراک ۶ تن به علت مقاومت بیشتری که از خود نشان می‌دهد در سطح وسیع در مکان‌های ساختمانی یا بارگیری‌های سنگین و حجیم در کامیون‌ها، کفی‌ها و … کاربرد دارد. به‌راحتی می‌تواند با دکل خود بارها را تا سطحی بسیار بالا جابه‌جا نماید و بر فراز دیگر کالاها آن‌ها را چیدمان کند. امروزه از لیفتراک‌هایی با ظرفیت ۶ تن در انبارها، حمل‌ونقل کالاها، ساخت‌وسازهای ساختمانی و … در حجم وسیع استفاده می‌کنند.

کرایه لیفتراک 6 تن در تهران
کرایه لیفتراک ۶ تن در تهران

مشخصات ظاهری لیفتراک ۶ تن:

مشخصات ظاهری و فنی لیفتراک‌ها بسیار متمایز از جرثقیل‌ها بوده، ازاین‌رو اجاره جرثقیل را برای تناژهای بسیار بالا ترجیح می‌دهند و از استقامت عالی آن‌ها در جابه‌جایی اجرامی فوق سنگین بهره می‌برند. ولی اجاره لیفتراک نیز پررونق است، زیرا این ابزارها تأثیر خوبی بر رشد راندمان خط تولید کارخانه‌ها و صنایع دارند. البته مشخصات لیفتراک‌ها بسته به نوع موتور و سوخت آن‌ها باهم متفاوت است. امروزه لیفتراک‌ها را با موتورهای دیزلی، گازسوز، بنزینی و الکتریکی طراحی می‌کنند، بدین ترتیب هرکدام قدرت و گشتاوری متمایز را عرضه می‌نمایند. حتی این طراحی متمایز می‌تواند بر روی تجهیزات داخلی و قطعات تشکیل‌دهنده لیفتراک‌ها نیز تأثیر گذاشته و آن‌ها را دارای گوناگونی فراوانی نماید.

اجاره لیفتراک6تن
مشخصات و اجزای لیفتراک۶تن

اجزای تشکیل‌دهنده لیفتراک۶تن:

لیفتراک‌ها از اجزای متفاوتی تشکیل‌شده‌اند که در معرفی آن‌ها می‌توان به چند مورد مهم‌تر اشاره نمود. موتور با مصرف سوخت پایین، عدم آلایندگی، انتشار صوت ناچیز، استارت آسان و … همچنین گیربکس با تنظیم دقت توان و دور موتور، کارایی بالا در سطوح شیب‌دار، ایجاد لرزش و توانایی ایجاد صدای خنثی و راندمان و کارایی بالا از مهم‌ترین این اجزا هستند. در ادامه می‌توان به سیستم فرمان هیدرواستاتیک باقدرت مانور بالا، برای فعالیت در سطوح ناهموار و جک دوطرفه بدون سیبک باهدف چرخش راحت لیفتراک اشاره نمود.

البته از سیستم VCM که سبب هماهنگ‌سازی فرمان و چرخ‌ها شده و سیستم دکل دارای زاویه دید عالی و حرکت نرم، جک‌های تنظیم‌کننده و بالابرنده ضدزنگ، سیستم قفل و آزادسازی دکل که در نمونه‌های مرغوب یافت می‌شوند نیز نمی‌توان گذشت. در زمان اجاره لیفتراک دقت در وجود چنین اجزایی الزامی است تاحدامکان بتوان نمونه‌ای کارآمد و ماندگار را تهیه نمود.

اجاره لیفتراک 6تن
 لیفتراک ۶تن و اجزای مختلف آن

مراکز خدمات لیفتراک ۶تن:

در زمان مراجعه به مراکز خدمات اجاره لیفتراک شش تن حتماً دقت نمایید، ماشین‌های عرضه‌شده توسط این شرکت‌ها دارایی کارایی خوب، بهره‌وری بالا و قدرت مانور ایدئال باشند. بسیاری از این مجموعه‌ها به عرضه لیفتراک‌هایی با مصرف سوخت پایین، هزینه راهبری کم، عدم مشکلات زیست‌محیطی و … اقدام کرده و بدین ترتیب محصولاتی باکیفیت و به‌صرفه را در اختیار مشتریانشان می‌گذارند.

این موضوع سبب می‌شود در ساعت‌های طولانی فعالیت ماشین، راندمان و کارایی آن حفظ‌شده و در مدت‌زمان طولانی نیز دستگاه همانند روز اول فعالیت نماید. در زمان اجاره لیفتراک ۶ تن انتظار می‌رود، ماشین بتواند به‌راحتی در فضاهای باز و انبارهای بزرگ باقدرت مانور دهد که این امر بسیار به کیفیت تجهیزات، سرویس دوره‌ای و عدم مشکلات فنی در این وسیله وابسته است.

اجاره لیفتراک شش تن
دریافت خدمات لیفتراک شش تن

تعرفه کرایه لیفتراک ۶ تن در تهران:

لیفتراک‌ها جزء ماشین‌های انبارداری هستند که توانایی کار در تناژهای مختلف رادارند. کسانی که مایل به کرایه لیفتراک ۶ تن هستند، این ابزار را اغلب برای کارهای سنگین‌تر صنعتی می‌طلبند. ازاین‌رو علاوه بر ظرفیت به نوع کارکرد موتور آن نیز به‌منظور دریافت قدرت مدنظر باید دقت نمایند. تمامی این امور بر تعرفه لیفتراک ۶ تن تأثیر گذاشته و آن را متحول می‌سازد.

به‌گونه‌ای که اغلب لیفتراک‌های الکتریکی در بالاترین سطح قیمتی و لیفتراک‌های دیزلی در پایین‌ترین رنج قرار می‌گیرند. ایمنی بالاتر، بهداشت و عدم انتشار گازهای سمی سبب مرغوبیت لیفتراک‌های برقی شده و قیمت اجاره آن‌ها را نیز اضافه نموده است. ولی به حال از قدرت مانور و گشتاور لیفتراک‌های دیزلی و به دنبال آن گازی و بنزینی نیز نمی‌توان گذشت که این امر سبب رغبت کارفرمایان به آن‌ها می‌شود.

قیمت کرایه لیفتراک 6 تن در تهران
تعرفه کرایه لیفتراک ۶ تن در تهران

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

امروزه بسیاری به دنبال اجاره لیفتراک و اجاره جرثقیل این دو ابزار قدرتمند از مراکزی معتبر بوده تا نیازشان را در امور باربری به مدد این ابزارها با ساختاری متفاوت اما کاربری ضروری برطرف سازند. برای این منظور مجموعه جرثقیل تهران بهترین گزینه است. سابقه طولانی و موفق این مجموعه اعتماد بسیاری از کارفرمایان و مجریان صنعتی را جلب نموده و کادر متخصص این مجموعه که در پروژه‌ها همراهانی دلسوز و کاربلد هستند، نقطه قوت و اتکای این شرکت به شمار می‌روند.

علاوه بر خدمات ذکرشده شما می‌توانید به اجاره بالابر، اجاره تریلی، اجاره کامیون نیز از این مجموعه اقدام نمایید. همچنین بابکت و مینی بیل‌هایی باکیفیت را نیز در فهرست تجهیزات و ماشین لات این شرکت بیابید و به اجاره آن‌ها از این مجموعه بی اندیشید و از این ماشین‌های مرغوب و باکیفیتشان نیز بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − یک =

تماس سریع