برند های مختلف جرثقیل

برند های مختلف جرثقیل

برند های مختلف جرثقیل

جرثقیل، یکی از ماشین آلاتی است که امروزه در بسیاری از صنعت ها به خصوص صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر اگر تصمیم دارید که خرید و یا کرایه جرثقیل برای پروژه خود داشته باشید، باید برند های مختلف جرثقیل را بشناسید. ما در این مطلب سعی داریم انواع برند های تولید کننده و سازنده این ماشین را به شما معرفی کنیم.

برند های مختلف جرثقیل
شناخت برند های مختلف جرثقیل

لیبهر (Liebherr)

لیبهر، یک کمپانی خصوصی آلمانی است. این کمپانی به ساخت جرثقیل های با دوام، در سرتاسر جهان شناخته شده است. همین طور محصولات متنوعی را‌ در این زمینه تولید کرده است که بهترین آن ها جرثقیل بوده است.

لازم به ذکر است که کمپانی لیبهر، توانسته طی چهار سال جایزه بهترین جرثقیل را دریافت کند. جالب است بدانید، اولین محصولی که کمپانی لیبهر تولید کرد، جرثقیل تاور کرین مدل TK10 بود. این جرثقیل، در طول ۹ متر و از نوع متحرک بود.

امروزه کمپانی لیبهر توانسته انواع مختلفی از جرثقیل را تولید و عرضه کند؛ از جمله جرثقیل های متحرک، جرثقیل های دریایی، تاور کرین، جرثقیل زنجیری و دیگر مدل های شناخته شده جرثقیل که امروزه به راحتی آن ها را‌ در صنعت های مختلف مشاهده می کنید.

برند های مختلف جرثقیل
معرفی برند های مختلف جرثقیل

هیتاچی (HSC)

هیتاچی یکی از کمپانی هایی است که ‌به صورت‌ اختصاری به نام‌ HSC شناخته می شود. این کمپانی، فعالیت خود را‌در سال ۲۰۰۲ آغاز نمود. هیتاچی نیز به عنوان یکی دیگر از برند‌ های شناخته شده جرثقیل است‌ که می توانید محصولات آن را در انواع جرثقیل های لاستیکی و زنجیری مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که اگر نتیجه بهتری در مورد استفاده از جرثقیل می خواهید، باید به سراغ جرثقیل های زنجیری بروید.

کمپانی هیتاچی در سال ۲۰۰۵، مدلی جدید از جرثقیل را تحت عنوان UCX300 روانه بازار کرد. سپس توانست در عرصه فروش خود، رشد قابل توجهی داشته باشد.

Manitowoc

یکی دیگر از برند های مختلف جرثقیل، کمپانی Manitowoc می باشد. این برند شناخته شده توانسته تا به امروز نیاز های مشتریان خود را در قالب چهار دسته بندی از انواع جرثقیل ها برآورده سازد.

  1. جرثقیل های متحرک یا تلسکوپی
  2. جرثقیل ها بوم تراک
  3. تاور کرین
  4. جرثقیل های زنجیری

اگر به دنبال یک برند جهانی هستید، ما به شما کمپانی Manitowoc را پیشنهاد می دهیم. کمپانی Manitowoc، با تولید بهترین انواع‌ جرثقیل، توانسته تا به امروز جایگاه ویژه ای را در سطح جهانی به خود اختصاص ‌دهد.

برند های مختلف جرثقیل
انواع برند های مختلف جرثقیل

Kobelco

کمپانی Kobelco، یکی دیگر از برند های مختلف جرثقیل است. این کمپانی به عنوان یکی از بزرگ ترین کمپانی های سازنده ماشین آلات ساخت و ساز در کشور ژاپن می باشد. کمپانی Kobelco، در سال ۱۹۳۰ فعالیت خود را آغاز کرد و ابتدا زیر مجموعه شرکت فولاد Kobe بود. اما امروزه توانسته به عنوان یکی از بزرگ ترین کمپانی ها‌ی تولید کننده ماشین آلات ساخت و ساز، سری در سر ها دربیاورد.

از جمله جرثقیل های زنجیری با ظرفیت ‌باربرداری ۳۹ تن تا ۸۸۲ تن، یکی از مهم ترین محصولات این کمپانی می باشد. ضمن این که کمپانی Kobelco توانسته جرثقیل های کارگاهی را با ظرفیت های مختلف به بازار عرضه کند.

کمپانی نام برده، در سال ۱۹۹۹ میلادی، توانست‌ از گروه فولاد Kobe جدا شود و امروز به عنوان یک شرکت مستقل در امر ساخت و ساز ماشین آلات فعالیت می کند.

Terex

یکی دیگر از برند های مختلف جرثقیل، کمپانی Terex است. این برند آمریکایی، سازنده جرثقیل و وسایل بارگیری است که در صنعت های متفاوتی از جمله ساخت و ساز، زیر ساخت، استخراج، باز یافت، انرژی، معدن، حمل و نقل، پالایش و صنعت آب و برق فعالیت می نماید.

لازم به ذکر است‌ که بخش اصلی فعالیت های کمپانی Terex شامل سیستم‌ های بالابر، ساخت و ساز، جرثقیل، جا به جایی مواد اولیه، فعالیت های ساحلی و پردازش مواد می باشد.

برند های مختلف جرثقیل
مشخصات و معرفی برند های مختلف جرثقیل

Hiab

Hiab، یکی از کمپانی های شناخته شده سوئدی است که توانسته در زمینه تولید و ساخت انواع جرثقیل ها، فعالیت نماید. لازم به ذکر است که کمپانی Hiab، یکی از شرکت های زیر مجموعه کمپانی Cargotec می باشد. ضمن این که این کمپانی در زمینه ماشین آلات مختلف در رابطه با باربرداری، جا به جایی، توزیع و بسیاری دیگر از پروژه های مختلف، ماشین آلات مناسبی ارائه می دهد.

XCMG

XCMG از جمله کارخانجات چینی است که نیم قرن سابقه در طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بار برداری، راه سازی و معدنی دارد. همین طور نمی توان نقش پر رنگ XCMG را در زمینه صنعت نادیده گرفت.

لازم به ذکر است XCMG، در حال حاضر رتبه پنجم کیفیت و میزان تولید در دنیا را در دست دارد. از جمله محصولات این کمپانی می توان به جرثقیل لاستیکی ۲۰۰۰ تن، جرثقیل چرخ زنجیری ۴۰۰۰ تن و لودر سنگین ۱۲ تنی اشاره نمود.

برند های مختلف جرثقیل
مشخصات و معرفی برند های مختلف جرثقیل

Tadano

شرکت تادانو، از دیگر برند های مختلف جرثقیل است که توانسته ‌در ژاپن انواع مختلفی از جرثقیل را تولید نماید. لازم به ذکر است که شرکت تادانو ۶۰ سال سابقه فعالیت داشته و اولین جرثقیل خود را با تناژ بار ۲ تن تولید نمود.

شما برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه بهترین برند های جرثقیل می توانید با مشاوران جرثقیل تهران مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هشت =

تماس سریع