بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی نوعی ماشین با چرخ‌های لاستیکی دارای یک سازه فوقانی باقابلیت چرخش ۳۶۰ درجه بوده و به‌گونه‌ای طراحی‌شده که ارابه کشنده آن در حین چرخه کاری حرکت نمی‌کند. این مشخصات فنی منحصربه‌فرد سبب شده، اجاره بیل مکانیکی برای انواع فعالیت‌ها و عملیات خاکی موردتوجه باشد. چرخ‌های لاستیکی به این ابزار اجازه می‌دهد در زمین‌های سخت و خاکی به‌راحتی حرکت کند، ازاین‌رو در دسته ماشین‌آلات مدرن ساختمانی به‌خوبی جای می‌گیرد.

 

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی
بیل مکانیکی چرخ لاستیکی لیبهر

اجاره بیل مکانیکی چرخ لاستیکی در تهران:

چه در حومه شهر تهران و چه در نقاط دیگر کشورمان زندگی کرده و به اجاره بیل مکانیکی چرخ لاستیکی نیاز دارید، دقت داشته باشید، علاوه بر انتخاب یک شرکت خدماتی معتبر، نکاتی را به‌منظور ایمنی بیشتر، حین کار با این ماشین‌ها رعایت نمایید. مطمئن شوید در زمان کار، ماشین حتی‌الامکان در سطحی بالاتر قرار گیرد. برای ضربه‌زدن به سطوح سخت از ملحقات مخصوص مانند چکش استفاده نموده و از انجام این عمل با جام اکیداً خودداری نمایید. درنهایت از تمیز بودن دندانه‌های بیل حین بارگیری، عدم ایستادن اشخاص در زیر تجهیزات و ایمنی کامل کابل برق اطمینان کسب نمایید.

اجاره بیل مکانیکی چرخ لاستیکی
اجاره بیل مکانیکی چرخ لاستیکی در تهران

کاربردهای متنوع بیل مکانیکی چرخ لاستیکی:

کاربردهای متنوعی را برای بیل‌های مکانیکی ذکر می‌کنند، ازاین‌رو کرایه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی برای برش ابزارآلات هیدرولیکی، حفر کانال و زیرسازی و گودبرداری در زمین‌های سخت پرکاربرد است. البته تخریب بتن و سنگ، لای‌روبی رودخانه‌ها و هموارسازی زمین‌ها نیز به مدد افزودن ملحقاتی خاص از عهده این ماشین‌های قدرتمند برمی‌آید. همچنین اگر به حمل مصالح، معدن‌کاری و خاک‌برداری نیز نیاز داشته باشید، بیل مکانیکی چرخ لاستیکی کارآمدی بالایی را از خود نشان می‌دهد، هرچند عمده فعالیت آن‌ها را گودبرداری و تخریب به شمار می‌آورند.

کرایه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی
بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و تنوع کاری آن

مزایای گوناگون به‌کارگیری بیل مکانیکی چرخ لاستیکی:

اگرچه اجاره جرثقیل برای انجام امور مختلف ساختمانی و صنعتی مطلوبی بی‌تکرار است و جرثقیل‌ها در انواع مختلفشان جایگاه خاصی در صنعت باربرداری و لیفتینگ دارند، اما این سبب نمی‌شود، بتوان مزایای فراوان بیل مکانیکی چرخ لاستیکی را نادیده گرفت.

بدین ترتیب از مزایای استفاده از چنین ماشین‌هایی می‌توان به انجام امور بدون نیاز به فضایی گسترده و قابلیت رفق و فتق کارها به‌صورت ثابت و در حالت بی‌حرکت ماشین اشاره نمود. البته از مزیت ارزنده امکان نصب انواع مختلفی از تجهیزات جانبی باهدف ارتقا عملکرد این ماشین‌ها نیز نمی‌توان غافل شد و آن را جزء شاخصه‌های ارزنده این ماشین‌ها به‌حساب نیاورد. قابلیت انجام کار در عمق‌های زیاد نیز سبب شده، اجاره بیل مکانیکی چرخ لاستیکی بدون نگرانی از محدودیت فضا و عمق در تعداد بالا انجام شود. بر تمامی این مزایایی که ذکر نمودیم قدرت مانور و پایداری بالا این ماشین‌ها را نیز اضافه کنید تا دیگر تردیدی باب کرایه آن‌ها نداشته باشید.

قیمت کرایه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی
بیل مکانیکی چرخ لاستیکی هیتاچی

قسمت‌های گوناگون تشکیل‌دهنده بیل مکانیکی چرخ لاستیکی:

قسمت‌های مختلف بیل مکانیکی چرخ لاستیکی را در سه بخش کلی جای‌داده و بر اساس این تقسیم‌بندی به معرفی هر قسمت می‌پردازند. قسمت اول شامل ملحقاتی مانند بوم، استیک، باکت و … است. اتاق گردان که به کابین راننده، موتور و وزنه تعادلی اختصاص دارد را در قسمت دوم قرار می‌دهند و برای شرح قسمت سوم ارابه ماشین که لاستیک‌های آن است را نام می‌برند. در ادامه برای آنکه دید بهتری نسبت به این ماشین داشته و مطمئن شوید، اجاره جرثقیل بهتر به کارتان می‌آید یا همان بیل مکانیکی برایتان راه‌گشا است، به توضیح هر بخش به صورتی کامل‌تر می‌پردازیم.

  •          کابین بیل مکانیکی:

دلیل اینکه بیل مکانیکی به‌راحتی می‌تواند در یک محور ثابت به مانورهایی وسیعی دست یابد، قرارگرفتن کابین و بازوی بیل بر روی یک صفحه گردان و با زاویه گردش ۳۶۰ درجه است.

  •          بازوی بیل مکانیکی

بیل‌های مکانیکی دارای یک بازو و چندین مفصل به‌منظور افزایش امکان خم و راست شدن و حرکت بازو در زوایای مختلف است. بدون چنین مشخصه‌ای در بازوها امکان انجام عملیات حفاری با این ماشین‌ها در این سطح بهینه وجود ندارد.

  •          موتور دیزلی:

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی از موتور دیزلی به‌خاطر قدرت فراوانش بهره می‌برد و این عمل سبب شده در عرصه‌های سخت کوچک‌ترین ضعف و خللی در عملکرد این دستگاه مشاهده نشود. پمپ‌های هیدرولیکی، سلکتور و … در این راستا به موتور به‌منظور تولید نیروی بیشتر کمک می‌کنند.

  •          پمپ هیدرولیکی:

پمپ هیدرولیکی باهدف تولید توان هیدرولیکی برای ماشین در بیل‌های مکانیکی تعبیه‌شده است. این پمپ‌ها با دبی روغن می‌توانند، توانی بالا را به‌عنوان خروجی تولید نمایند، البته توان ورودی خود را از موتور دیزلی دریافت نموده ازاین‌رو یکی از مهم‌ترین اجزای در این ماشین‌ها به شمار می‌روند.

  •          سلکتور:

باهدف تقسیم موزون و مناسب فشار و دبی روغن به جک‌ها و هیدرو موتورها وجود سلکتور برای انجام چنین امری ضروری است. رابطه مستقیم و اصولی پمپ هیدرولیکی و سلکتور سبب دوام کارایی بیل مکانیکی است.

قیمت اجاره بیل مکانیکی چرخ لاستیکی
قسمت های مختلف بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

نقش وزنه تعادلی در بیل مکانیکی چرخ لاستیکی:

به جهت افزایش ایمنی در زمان کرایه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی از وزنه‌های تعادلی در قسمت انتهایی ماشین استفاده می‌کنند. این امر باعث سنگین شدن پشت ماشین و عدم واژگونی آن می‌شود. وزنه‌ها در مدل‌های مختلف متصل و متحرک وجود دارند و این قابلیت را ایجاد می‌کنند تا در زمان خاک‌برداری بیل و واردشدن فشار از سمت ماشین به‌طرف زمین، قسمت انتهایی از سطح جدا نشده و پایداری ماشین حفظ شود. علاوه بر این، وزنه‌ها کمک می‌کنند درزمانی که بیل، خاک را به سمت پایین فشار می‌دهد، بازوها مقاومت بیشتری را به دلیل افزایش طول لنگر داشته و همین موضوع به افزایش قدرت دستگاه بیانجامد.

اجاره مکانیکی چرخ لاستیکی در تهران
یکی از انواع بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

قیمت کرایه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی:

بیل مکانیکی‌ها در سه مدل چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری و پایه‌دار تولید و روانه بازار می‌شوند. بدین ترتیب وقتی به دنبال قیمت کرایه بیل مکانیکی هستید در ابتدای امر باید نوع این ماشین را مشخص نمایید، با این رویکرد برآورد دقیق‌تری از هزینه‌های خودخواهید داشت. درنهایت نوع بار (آهن‌قراضه، سنگ، خاک‌روبه و …)، نوع کار (خاک‌برداری، گودبرداری، تخریب و …) که در دست انجام دارید و نوع ملحقات (چکش، گراب، باکت و …) موردنیاز، حجم بار، سایز بیل و … همگی بر قیمت کرایه تأثیرگذار بوده و آن را به محدوده خاصی می‌کشاند.

خدمات بیل مکانیکی چرخ لاستیکی
قیمت کرایه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

اگر به اجاره جرثقیل سنگین، اجاره بالابر، اجاره لیفتراک، اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل مکانیکی نیاز دارید، شرکت جرثقیل تهران در این راستا حامی شما است. پس از مراجعه به این شرکت به‌هیچ‌وجه نگران هزینه‌های خود نیز نباشید، زیرا مجموعه جرثقیل تهران با کاهش قیمت کرایه بیل مکانیکی و انواع جرثقیل و پایین آوردن سود خود در معاملات توانسته، تخفیفات ارزنده‌ای را عرضه نماید که برای مشتریان جالب‌توجه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

تماس سریع