جرثقیل گرو (Grove)

جرثقیل گرو (Grove)

معرفی جرثقیل گرو (Grove) ونکات جذاب آن:

جرثقیل گرو یا گروو به دلیل قدرت مضاعفی که ارائه می‌دهد، حلال مشکلات بسیاری از پروژه‌های و سایت‌های عمرانی است که نیاز مبرم به پوشش ارتفاعات بالا، قدرتی فزون‌تر و تناژهایی با حداکثر ظرفیت باربرداری دارند. ازاین‌رو اجاره جرثقیل گرو برای تمامی طالبان قابلیت‌های ویژه در جرثقیل‌ها مطلوبی تکرارنشدنی است.

فرقی نمی‌کند هدفتان نصب انواع سازه‌های فلزی باشد یا تمایل به احداث یک اسکلت ساختمانی و پی‌ریزی یک مجتمع چند صد طبقه‌ای رادارید، کرایه جرثقیل گرو می‌تواند به انجام امور شما سهولت بخشد. باکیفیت عالی که این ماشین‌ها از خود نشان داده‌اند، امروزه تمامی شرکت‌های فعال در حوزه اجاره جرثقیل حتماً خود را به چندین مدل با تناژهای متفاوت این ماشین‌آلات سنگین مجهز می‌سازند تا فعالان حوزه‌های مختلف را از ماشینی با امتیازات ویژه و کیفیتی ورای تصور بهره‌مند سازند.

جرثقیل گرو (Grove)
معرفی جرثقیل گرو (Grove)

معرفی سازوکار برند گرو:

برند گروو را می‌توان یکی از کمپانی‌های آمریکایی مقتدر و توانمند در حوزه ساخت و تولید انواع جرثقیل‌ها دانست که به دلیل سابقه کاری بالا، در حال حاضر دارای شهرتی جهانی است. همچنین به‌خاطر فعالیت خوب این شرکت و خوش‌نامی که پس از آن در جهان از نام و آوازه این برند منتشرشده است، امروزه بسیاری از تجار ایرانی سعی در تهیه انواع جرثقیل گرو در جهت تکمیل ماشین‌آلات سنگین موردنیاز در عرصه سهمگین صنعتی و عمرانی دارند.

ازاین‌رو اکنون در ایران می‌توان انواع مختلفی از محصولات این برند را یافت که کارایی منحصربه‌فرد و عالی را عرضه نموده‌اند و نیاز به چنین ابزارهای سنگین‌وزنی را برطرف ساخته‌اند. قدرت بالای این جرثقیل‌ها سبب شده این ماشین‌ها را در دسته گردن کلت به همگان معرفی شوند و فعالیت‌هایی بسیار قدرتمندانه‌ای را نیز از آن‌ها شاهد باشیم. بدین ترتیب اجاره جرثقیل سنگین از میان تولیدات گرو امروزه به یک رویکرد جدی و بدون جایگزین تبدیل‌شده است.

کرایه جرثقیل گرو (Grove)
معرفی ساز و کار برند گرو (Grove)

اجاره جرثقیل گرو (Grove)

برقراری تماس با یکی از شرکت‌های اجاره جرثقیل که در میان محصولاتش نمونه‌هایی از جرثقیل گرو را گنجانده باشد و درنظرگرفتن یک قرار حضوری به‌منظور بازدید متخصصانشان از محل پروژه یک عملکرد تخصصی است که سبب می‌شود، مشکلاتی در آتی متوجه مراحل اجرای کار نشود. به دلیل تفاوت عمده‌ای که در میان نوع زمین و درجه سستی و سختی آن، فاصله ایمن قرارگیری جرثقیل از محل کار، موانع و … در هر برهه‌ای وجود دارد، به یک جرثقیل با تناژ و توانایی و طراحی متفاوتی نیاز است.

در این زمان مشاوره بهترین راهکار بوده تا دراثنای کار متوجه عدم سنخیت جرثقیل انتخابی‌تان با نوع کار و ظرفیت مدنظرتان نشوید. اگرچه کرایه جرثقیل گرو برای تمامی فعالیت‌ها راه‌گشا است، اما مشخصات منحصر هر پروژه حکم می‌کند تا قبل از انتخاب جرثقیل نکات بسیاری توسط متخصصان این حوزه بررسی و ارزیابی شود.

اجاره جرثقیل گرو (Grove)
شرایط اجاره جرثقیل گرو (Grove)

فاکتورهای مهم در انواع جرثقیل گرو:

با نگاهی به انواع جرثقیل گرو آن‌ها را مجهز به سه فاکتور مهم و اساسی می‌یابیم. ازاین‌رو تمامی مسئولانی که به جرثقیل دکل بلند نیاز دارند با خیال آسوده به ماشین‌های سنگین تولیدی این برند اعتماد می‌کنند. به‌هرحال در اجاره جرثقیل سه مؤلفه مهم موردبحث است. استحکام جرثقیل که در زمان حمل بار امکان شکستن اجزا و قطعات آن به کناری برود. قابلیت حفظ تعادل و عدم احتمال واژگونی این ماشین‌ها حتی در زمان حمل بارهایی فوق سنگین و با حجم‌هایی وسیع و درنهایت ظرفیت و توانایی خوب وینچ‌ها و قرقره‌ها به‌منظور بالا یا جابه‌جا نمودن کالاها از موارد مهم در این اثنا می‌باشد.

انواع جرثقیل گرو (Grove)
فاکتور های مهم در جرثقیل گرو (Grove)

 

با نگاهی به تولیدات شرکت گرو آن‌ها را در هر سه فاکتور یادشده توانمند می‌یابیم، ازاین‌رو است که استقبال مشتریان جهانی به سمت این ماشین‌ها بسیار فراوان می‌باشد. درواقع قدرت یک جرثقیل در بررسی عواملی مانند وزن جرثقیل، ظرفیت اسمی، نیروی انرسی، سوئیتینگ و … مشخص‌شده و میزان استحکام آن تعیین می‌گردد. با محاسبه مقادیر ذکرشده درمی‌یابیم که این ماشین‌ها در بهترین وضعیت بوده ازاین‌رو جرثقیل گرو Grove صاحب‌امتیاز برتر در میان نمونه‌های موجود است.

جرثقیل دکل بلند گرو (Grove)
یکی از انواع جرثقیل های گرو (Grove)

دامنه فعالیت جرثقیل‌های گرو:

باقابلیت‌های ارزنده‌ای که جرثقیل گرو از خود نشان داده، امروزه تهیه این ابزار برای امور مختلفی مانند نصب انواع سازه‌های فلزی با اوزان بالا، اسکلت آهن ساختمان‌ها، نصب چیلر، مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین و جرثقیل‌های برجی پرمخاطب است. اجاره جرثقیل گرو می‌تواند در خاک‌کشی، بیرون آوردن انواع بیل و لودرها از داخل گودهای عمرانی، احداث پل‌های راه‌سازی و … نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد. فقط باید در ابتدا به بررسی مشخصات فنی پروژه در دست خود پرداخته و سپس بر طبق آن نوع و میزان ظرفیت جرثقیل را انتخاب نمایید. بدین ترتیب موانعی بر سر نصب قطعات و تجهیزات جانبی این ماشین‌ها نبوده و به دلیل انسداد مسیرهای احتمالی مشکلی بر سر راه متصدیان امور پیش نمی‌آید.

دامنه فعالیت جرثقیل گرو (Grove)
دامنه فعالیت جرثقیل های گرو (Grove)

انواع تناژهای تحت پوشش شرکت گرو:

اگر به اجاره جرثقیل سنگین فکر می‌کنید شرکت گرو توانسته با ارائه ماشین‌هایی با اوزان بالا این نیاز بزرگ جهانی را برطرف نماید. اکنون می‌توانید جرثقیل‌های این شرکت را در انواع تناژهای Grove TM 875، ۱۱۵۰ Grove TM و ۱۲۷۵ Grove TM بیابید که از قدرتی فوق تصور برخوردار هستند. بعدازآن ظرفیت‌هایی چون ۱۴۰۰ Grove TM، ۲۵۰۰ Grove TM و ۶۳۰ Grove GMK و حتی بالاتر ۱۱۰۰ Grove GMK و … نیز در میان محصولات برند گرو یافت می‌شود که نیاز به تهیه جرثقیل دکل بلند و هر نوع ماشین سنگین با توانی مضاعف را برطرف نموده است. بدین ترتیب اجاره جرثقیل گرو شمارا به سمت قدرتمندتر شدن راهنمایی کرده و نوید انجام پروژه‌هایی بادقت و هوشمندی بیشتر را دارد.

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

شرکت جرثقیل تهران به جرثقیل گرو به‌عنوان یک کالای باارزش و دارای وجوه اقتصادی مورد تأیید می‌نگرد، ازاین‌رو تهیه انواع تناژهای آن را در دستور کار خود قرار داده است. بدین ترتیب مشکلات سایت‌های عمرانی را در هر نوع شرایط و مسیرهای سخت اجرایی برطرف نموده است.

اکنون با پوشش انواع خدماتی چون اجاره جرثقیل سنگین، اجاره بالابر و اجاره لیفتراک قصد دارد، خدمات خود را در عرصه‌ای وسیع به سمع و نظر تمامی فعالان حوزه‌های صنعتی برساند. البته اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل نیز از این سامانه مردمی به دلیل شرایط خاص نگهداری و بررسی‌های فنی دوره‌ای و تخفیفات جالب‌توجه موردپسند است و کمتر مؤسسه و نهادی است که پس از مراجعه به این شرکت درخواست تنظیم قرارداد با آن را نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =

تماس سریع