اجاره جرثقیل های بالابر

اجاره جرثقیل های بالابر

با ورود جرثقیل بالابر به عرصه‌های کاری، دیگر نگرانی برای رساندن افراد و تجهیزات به ارتفاعات غیرقابل‌دسترس وجود ندارد. بدین ترتیب با اجاره جرثقیل های بالابر در تهران می‌توان ارتفاعات فوق تصور را به‌راحتی پوشش داد و در بستر خدمات جرثقیل بالابر هرگونه فعالیتی را سازمان‌دهی نمود.

بسته به آن‌که وسعت حوزه کاری شما تا چه حد و اندازه‌ای است، باید به کرایه جرثقیل بالابر متناسب با آن بپردازید. چراکه این ماشین‌ها ازنظر نوع عملکرد در انواع ثابت و متحرک و از منظر سوخت و قدرت در انواع دیزلی، برقی و هیبریدی و از جهت سازوکار عملیاتی در گونه‌های مختلف هیدرولیکی، آکاردئونی، مفصلی، کابلی و زنجیری برای علاقه‌مندان به خرید یا اجاره انواع جرثقیل بالابر تولید و روانه بازار شده‌اند.

اجاره جرثقیل به دلیل تنوع حیرت‌آور موجود در این عرصه نیازمند دقت و بررسی‌های فراوان است تا از میان دسته‌بندی‌های متنوع نوع اشتباهی را انتخاب نکنیم.

اجاره جرثقیل های بالابر
اجاره جرثقیل های بالابر

جرثقیل بالابر چیست و چه‌کار می‌کند؟

جرثقیل بالابر نوعی ماشین قدرتمند هیدرولیکی ـ مکانیکی است که وظیفه انجام بهینه کارها را در ارتفاعات دارد. بسته به آنکه چه مدل از این بالابرها را انتخاب نمایید، می‌توانند بارها یا اپراتورها را به ارتفاعات منتقل سازید. این ماشین‌ها در انواع جرثقیل سبک و سنگین عرضه‌شده تا توانایی پوشش تناژهای باری مختلف را داشته باشند. درواقع با اجاره انواع جرثقیل بالابر شما توانایی حرکت بارها در جهت عمودی را به مدد درام این ماشین‌ها به دست می‌آورید.

چراکه بالابرها از مدار هیدرولیکی متشکل از پمپ هیدرولیکی، قرقره و سیم بکسل تشکیل‌شده که به آن‌ها توانایی جابه‌جایی بارها را در راستای عمود می‌دهند. درواقع پمپ هیدرولیکی باعث حرکت قرقره شده و این قطعه سیم بکسل را به حرکت وامی‌دارد. این فرایند ساده سازوکار جرثقیل بالابر را تا حد قابل‌توجهی شرح می‌دهد.

کرایه جرثقیل های بالابر
جرثقیل های بالابر چه کار می کنند

اجاره جرثقیل بالابر در تهران:

اجاره جرثقیل بالابر در تهران به دلیل مکانیسم خاص باربری این ماشین‌ها باقدرت و شدت فراوانی انجام می‌پذیرد. البته این ماشین‌ها به دلیل سهولت استفاده و کاربری نیز بسیار محبوب هستند. فقط کافی است بار را به بخش انتهایی بالابر یعنی سبد یا اتاقک انتقال دهید. سپس بالابر به‌راحتی بار را جابه‌جا نموده، در انتهای کار نیز با خارج نمودن بار از سبد می‌توانید، بار را رهاسازید.

بدین ترتیب با کرایه جرثقیل بالابر به‌راحتی می‌توانید، بالا بردن بار، نگه‌داشتن بار در ارتفاع و جایگذاری بار را تا مکان خاص و مدنظر انجام دهید. همان‌طور که در زمان اجاره جرثقیل سنگین و سبک علاوه بر تناژ انتخاب مدل مناسب آن نیز بسیار مهم است. برای دریافت بهینه خدمات جرثقیل بالابر نیز باید به نوع سیستم بالابری ماشین از میان نمونه‌های دستی، برقی و پنوماتیک دقت نموده و سپس یک مورد مناسب را با نیاز سایت کاری خود انتخاب نمایید.

اجاره جرثقیل بالابر در تهران
اجاره جرثقیل های بالابر در تهران

مزایای کرایه جرثقیل بالابر:

امروزه اجاره جرثقیل دکل بلند، کفی، تلسکوپی و انواع مدل‌های دیگر این تجهیزات ضرورتی غیرقابل‌اجتناب برای عرصه‌های سخت‌کاری هستند. ولی در کنار آن‌ها نمی‌توان از بالابرها و نیاز به اجاره جرثقیل بالابر در تهران و دیگر شهرها برای رفع امور مختلف غافل شد. چراکه بالابرها به دلیل قدرت لیفت کردن و ثبات عالی در ارتفاعات بسیار کارآمد هستند. این ماشین‌ها در حین بالا و پایین رفتن به‌طور کامل فاقد هرگونه لرزش و ضربه بوده و در کنار استحکام عالی، توانایی حفظ امنیت و سلامت سرنشینان و بارهای خود را نیز دارند. باهدف آشنایی شما از دیگر مزایای اجاره انواع جرثقیل بالابر بیشتر می‌گوییم.

خدمات جرثقیل بالابر در تهران
مزایای کرایه جرثقیل های بالابر

·        قیمت به‌صرفه:

اگرچه قیمت اجاره جرثقیل به دلیل حضور شرکت‌های باربری منصف که زیر نظر اتحادیه نرخ‌های مصوب دقیقی را ارائه می‌کنند، چندان گزاف نیست. ولی باید قبول کرد، قیمت کرایه جرثقیل بالابر از جرثقیل‌ها نیز به‌مراتب کمتر و به‌صرفه‌تر بوده، ازاین‌رو حامی بودجه فعالیت‌های عمرانی هستند. به همین دلیل حتی در صورت وجود جرثقیل‌ها بازهم مدیران سعی در اجاره یک یا دو مدل از بالابرها نیز برای تکمیل ماشین‌آلات باربری خود دارند.

·        وجود شرایط خوب در اتاقک و سبد:

فرقی نمی‌کند، کدام مدل و ظرفیت بالابرها را انتخاب می‌کنید. تمامی انواع آن‌ها را به‌گونه‌ای طراحی نموده‌اند که به‌خوبی می‌توانند از بارها و نفرات حامل حفاظت و حراست نمایند. بدین ترتیب محموله‌های باری را بدون بروز خسارات به ارتفاع موردنظر برسانند یا پرسنل را بدون خطر جانی نقل‌وانتقال دهند.

·        پوشش ظرفیت‌های مختلف:

آنچه جرثقیل‌ها را محبوب نموده، وجود انواع مختلفی از آن‌ها در تناژهای مختلف است. به‌گونه‌ای که می‌توانید، آن‌ها از جرثقیل ۷ تن تا مدل‌های بسیار بالاتر بیابید. ولی برای اجاره جرثقیل بالابر در تهران نیز ازنظر تناژ محدودیتی ندارید. به‌شرط آنکه شرکت خدماتی را انتخاب کنید که انبارهایی بزرگ و مملوء از ماشین را در اختیار داشته باشد.

مزایای کرایه جرثقیل های بالابر
یکی از جرثقیل های بالابر

·        سرعت‌بالا در اعزام به محل:

امروزه جرثقیل کفی، بوم تلسکوپی، مفصلی و دیگر نمونه‌های این ماشین‌ها کارایی‌هایی فوق تصوری را ارائه داده‌اند، اما به‌راستی سرعت عمل یک جرثقیل بالابر را در اعزام به محل کار ندارند. بالابرها خصوصاً نمونه‌های متحرک آن‌ها در اسرع وقت در محل موردنظر استقراریافته و به‌سرعت نیز آماده بهره‌برداری بوده و سرعت عملیات را نیز ارتقا می‌دهند.

·        قرارگیری در سطحی مسلط به پروژه:

اگر قرار باشد خدماتی در ارتفاع و کاملاً مشرف‌به مبحث عمرانی انجام شود، این فقط کرایه جرثقیل بالابر است که حلال مشکلات خواهد بود. این خودروها اپراتورها و پرسنل اجرایی و تمامی لوازم موردنیاز آن‌ها را در سطحی کاملاً مسلط به پروژه قرار داده و دسترسی سهلی را میسر می‌سازند که از عهده تمامی جرثقیل‌ها خارج است.

·        دارای انواع خودکششی یا پشت کامیونی:

در زمان اجاره جرثقیل بالابر در تهران می‌توانید، نوع آن را از میان نمونه‌های خودکششی یا پشت کامیونی انتخاب نمایید. نمونه‌های پشت کامیونی که به‌صورت ثابت بوده و با قرارگیری در پشت خودروهای بزرگ کامیون و خاور قابلیت حرکت‌دارند را حتی می‌توان بر روی نیسان نیز نصب نمود و بدین ترتیب در تناژ کمتر نیز از خدمات این تجهیزات کارآمد و موردنیاز بهره‌مند شد.

اجاره انواع جرثقیل های بالابر
اجاره انواع جرثقیل های بالابر

کرایه انواع جرثقیل بالابر در تهران:

کرایه جرثقیل بالابر بیشتر مطلوب مدیرانی اجرایی است که پهنه زمین محل فعالیت آن‌ها نبوده و ناچارند در ارتفاعات بیشترین بخش کارهای اجرایی خود را انجام دهند. اگرچه نمی‌توان از قدرت جرثقیل کفی در حمل و جابه‌جایی بارها یا از نیاز به اجاره جرثقیل دکل بلند برای پوشش ارتفاعات دور از دسترس حتی قوی‌ترین بالابرها غفلت نمود. ولی وجود ظرفیت‌های مختلف، توانایی کار حین حرکت، کارایی بهینه، عدم نیاز به جک و انجام امور گوناگون در ارتفاعات که جزء مزایای انکارناپذیر بالابرها است، نیز بسیار حیرت‌انگیز هستند. این فواید سبب شده، اجاره جرثقیل بالابر در تهران بارونقی رو به رشد مواجه بوده و رقابتی تنگاتنگ با جرثقیل‌ها را تجربه نمایند.

خدمات جرثقیل های بالابر:

باید قبول کرد، اجاره جرثقیل سنگین و سبک باید باملاحظه بیشتری انجام پذیرد. چراکه این ماشین‌ها محدودیت فضا داشته و در هر مکانی به‌راحتی قابلیت حضور ندارند. در فضاهای سرپوشیده فقط مدل‌های خاصی از آن‌ها توانایی کار داشته و در فضاهای سرباز نیز با توجه به ساختمان‌ها و ارتفاعات مجاور باید نوع خاصی از آن‌ها انتخاب شود. حال‌آنکه با اجاره انواع جرثقیل بالابر در انواع ثابت و متحرک، تمامی محدودیت‌های یادشده را به کناری گذاشته و با خیالی آسوده می‌توانید از بالابرها در هر مکانی استفاده نمایید. بدین ترتیب از عمده خدمات جرثقیل بالابر باید به حضور هم دوش جرثقیل‌ها در سایت‌های عمرانی تا فعالیت در انبارها و سوله‌ها جهت جابه‌جایی کالاها اشاره نمود.

بر اساس این توضیحات از جرثقیل بالابر به‌صورت کلی در عرصه‌هایی بدین شرح استفاده می‌شود:

·        خدمات متنوع شهری (نصب بنر، پاک‌سازی پل‌ها، تعمیر تیرهای برق)

·        تنظیم چینش بارها در کارخانه‌ها

·        انجام امور مربوط به سالن‌های تفریحی و استادیوم‌های ورزشی

·        جابه‌جایی چیلرهای صنعتی و کولرهای خانگی به ارتفاع

·        رفع امور موردنیاز شرکت مخابرات و برق

·        نصب دوربین‌های مداربسته در بلندای کارخانه‌ها و ساختمان‌های چندین طبقه

·        تعویض پروژکتورها و نورافکن‌های سطح جاده‌ها و بزرگراه‌ها

·        اجرای تابلوهای مغازه‌ها در پاساژهای مرتفع

·        انجام امور برق‌کشی و کابل‌کشی در ارتفاعات

·        نماسازی برج‌های چند صد طبقه

·        کارواش و شستشوی معابر، مکان‌ها و تجهیزات بزرگ صنعتی

·        اجرای داربست‌های اقامتگاه‌های موقتی

·        نصب سازه‌های فلزی ساختمانی

کرایه انواع جرثقیل های بالابر
نمونه خدمات جرثقیل های بالابر

قیمت اجاره جرثقیل های بالابر:

عوامل متعددی را باید در زمان برآورد قیمت کرایه جرثقیل بالابر مدنظر قرارداد. اکتفا نمودن به چندین مورد خاص سبب می‌شود با مشکلات هزینه‌ای خصوصاً در پروژه‌های بزرگ و اقتصادی که کوچک‌ترین کسری مهم بوده، مواجه شوید. از مهم‌ترین این مؤلفه‌ها به چندین مورد اثرگذارتر اشاره می‌کنیم.

·        شرایط جوی و اقلیمی منطقه:

گاهی شرایط جوی و اقلیمی منطقه حکم می‌کند تا به‌جای بالابرها به سراغ جرثقیل سبک بروید، برای مثال جرثقیل ۷ تن یا نمونه‌های دیگر را برحسب تقاضای خود انتخاب نمایید. چراکه بالابرها خصوصاً نمونه‌های ستونی و ریلی مقاومت کمی در برابر وزش بادهای شدید دارند. باید قبول کرد بالابرها سازه‌ای بادگیر دارند که این امر استفاده از آن‌ها را در اقلیم‌های خاص نیازمند کمی تأمل می‌سازد. به همین دلیل در مکان‌های طوفان‌خیز بیشتر از بالابرهای پشت کامیونی خود کششی استفاده می‌شود که هزینه اجاره بیشتری دارند.

·        حجم بار و وسعت کار:

در حجم‌های کاری بالا شما در حالت کلی به ماشینی با ظرفیت و قدرت بیشتر نیاز دارید. در اینجا قیمت اجاره جرثقیل و بالابر هردو به‌مراتب بیشتر خواهد بود. چراکه نیاز به ماشینی با ظرفیت بیشتر هزینه را به همان نسبت ارتقا می‌دهد.

·        مسیر حمل‌ونقل:

گاهی مسیر برای امور و مرور و کار یک بالابر، جاده‌ها و بزرگراه‌های هموار و هم‌سطح است، اما در برخی مواقع آن‌ها ناچار هستند در مسیرهای سنگلاخی و یا صخره‌ای تردد کنند. این موضوع استهلاک بیشتری را به بالابر تحمیل نموده و اجرت شرکت‌های خدماتی را نیز افزایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هفت =

تماس سریع