اجاره جرثقیل ۳۰ تن

اجاره جرثقیل 30 تن

جرثقیل ۳۰ تن

جرثقیل ۳۰ تن یکی از انواع جرثقیل‌های سبک است که دارای کاربردهای گسترده و مهمی در صنایع مختلف است. هزینه خرید این نوع جرثقیل با توجه به بالا بودن قیمت آن برای کارفرماهای پروژه صرفه اقتصادی ندارد! مگر اینکه کار به‌صورت دائم و شبانه‌روزی باشد و به اصلاح پروژه بزرگی در دست یک کارفرما باشد. در غیر این صورت اجاره جرثقیل ۳۰ تن می‌تواند صرفه اقتصادی بیشتری برای یک پروژه داشته باشد

شرکت‌های ساختمان‌سازی معمولاً برای انجام پروژه‌های خود به جرثقیل ۳۰ تن نیاز پیدا می‌کنند. مواد سازنده بدنه  این نوع جرثقیل از بهترین آلیاژها می‌باشد. جرثقیل ۳۰ تن در مواردی دارای یک بوم بلند به نام تلسکوپ بوده که در مواردی که امکان تردد وجود ندارد کاربرد زیادی دارد. این نوع جرثقیل برای انجام کار به فضای خالی احتیاج دارد زیرا محدوده‌ی مشخصی را اشغال می‌کند. بهتر است قبل از شروع کار به این موردتوجه ویژه‌ای کنید تا از ایجاد خطرات احتمالی جلوگیری شود.

گفتگو و بررسی موقعیت یک پروژه توسط کارشناسان یک مجموعه خدماتی جرثقیل از اصلی‌ترین موارد شروع کار می‌باشد. گاهی ممکن است که با توجه به موقعیت مکانی پروژه، کارشناس جرثقیلی با تناژ دیگر به ناظر پروژه پیشنهاد نماید تا کار بهتر و سریع‌تر پیش برود.

جرثقیل 30 تن
جرثقیل ۳۰ تن

اجاره جرثقیل ۳۰ تن و نکاتی در این مورد:

فرقی نمی‌کند، هدفتان از اجاره جرثقیل ۳۰ تن کدام مدل از این ماشین‌های کارآمد است. به‌هرحال این نوع ماشین‌ها در دسته جرثقیل دکل بلند قرار گرفته و مهم‌ترین فاکتور در آن‌ها طول بوم می‌باشد. جرثقیل‌ها موظف هستند تا بارهای سنگین را در شرایط سخت جابه‌جا سازند، ازاین‌رو طول بوم معیار مهمی در آن‌ها تلقی می‌شود.

به‌گونه‌ای که به یک مؤلفه مهم در زمان انتخاب جرثقیل‌ها مبدل شده است. بدین ترتیب می‌توان گفت جرثقیل ۳۰ تن که توانایی پوشش حداقل ارتفاع ۱۰ متر و حداکثر ۲۴ متر را داشته باشد یک گزینه خوب محسوب می‌شود. ولی برخی جرثقیل‌های ۳۰ تن که به اپراتورها و کارفرمایان ارتفاعی بالغ‌بر ۳۰ متر را ارائه می‌دهند، به‌راستی در میان نمونه‌های برتر جای می‌گیرند. بدین ترتیب شما نیز در زمان کرایه جرثقیل ۳۰ تن حتماً از بررسی طول بوم این فاکتور ارزنده غفلت نورزید.

اجاره جرثقیل 30 تن
نکاتی در مورد اجاره جرثقیل ۳۰ تن

اجاره جرثقیل ۳۰ تن در تهران:

اجاره جرثقیل در تهران توسط شرکت‌های مجهز و کار بلدی صورت می‌گیرد که ناوگانی تمام‌وکمال را تدارک دیده و از انواع جرثقیل سبک‌وسنگین در انبارهای خود انباشته نموده‌اند. این مراکز ارائه تناژهای مختلف، به‌روزرسانی تجهیزات، کسب گواهی‌نامه‌های معتبر و به‌کارگیری اپراتورهای آموزش‌دیده را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

بدین ترتیب توانایی کمک‌رسانی در انتقال و حمل بارهای فوق سنگین شمارا در هر شرایط سخت جغرافیایی و محیطی دارند. اجاره جرثقیل ۳۰ تن نیز جزء خدمات رایج این مجموعه‌ها است، زیرا این نوع جرثقیل دارای تناژی مناسب بوده و از عهده کارهای سنگین‌تر به‌خوبی برمی‌آید.

کرایه جرثقیل 30 تن
کرایه جرثقیل ۳۰ تن در تهران

موارد استفاده از جرثقیل ۳۰تن:

کرایه جرثقیل ۳۰تن یک راهکار ایدئال برای شرکت‌های ساختمانی با پروژه‌های سنگین برج‌سازی است. خصوصیات، ویژگی‌ها، اجزا و قطعات منحصربه‌فرد این ماشین بدان اجاره می‌دهد تا بالاترین کیفیت را در حمل و جابه‌جایی اجرام مختلف از خود نشان دهد. مقاومت این ماشین‌ها عالی بوده ولی در صورت نیاز به تعمیرات، هزینه‌های سنگینی را بر دوش مالکان و شرکت‌های اجاره دهنده تحمیل می‌سازند که به‌راستی پرداخت آن از توان مدیران پروژه‌های عمرانی بیرون است.

ازاین‌رو برای آن متصدیانی که به‌صورت دائمی به این ابزارها نیاز ندارند، اجاره جرثقیل ۳۰تن بهترین راهکار می‌باشد. بدین ترتیب در حالت کلی می‌توان موارد استفاده از این نوع جرثقیل را ساخت برج‌های بلند، کار در مناطق صعب‌العبور که دسترسی بدان برای نیروهای انسانی و دیگر تجهیزات سخت یا غیرممکن است و خلاصه کار در هرگونه ارتفاع و با هر شرایطی دانست.

 

اجاره جرثقیل 30تن
جرثقیل ۳۰تن و موارد استفاده از آن

البته از کارایی این ماشین‌ها به‌صورت جزئی‌تر می‌توان بدین‌گونه نام برد:

  •    نگهداری محموله‌های معلق در هوا
  •    بارگیری اجسام و اجرام فوق سنگین
  •    تخلیه بار و بارگیری دستگاه‌های صنعتی
  •    لوله‌گذاری در گودها
  •    جابه‌جایی انواع کانکس‌های صنعتی
  •    نصب و بازکردن تاور کرین در ارتفاع
  •    تخلیه و حمل دستگاه‌های بیمارستانی
  •    رساندن انواع چیلرها به ارتفاع
  •    حمل انواع پالت‌ها
  •    جابه‌جایی خودروها
  •    نصب و بازگشایی آنتن‌های مخابراتی
  •    تخلیه آهن‌آلات و میل‌گرد
  •    راه‌اندازی و جمع‌آوری سیلوهای و سوله‌ها
  •    نگهداری قطعات برای برش در هوا و زمین

این موارد تنها گوشه‌ای از خدمات گسترده‌ی این جرثقیل می‌باشد. هنگام اجاره جرثقیل ۳۰ تن از شرکت‌های باربری و خدماتی باید به موارد مهمی همچون قیمت، توانایی کارکنان و سرعت کار توجه کرد و سپس اقدام نمود.

مشخصات و اجزای جرثقیل۳۰تن:

جرثقیل دکل بلند را به دلیل پوشش‌دهی ارتفاعات بالا می‌توان در امور سخت و سهمگین به‌راحتی مورد بهره‌برداری قرارداد. این جرثقیل‌ها شامل موارد متعددی هستند، اما جرثقیل۳۰تن در این میان با مشخصاتی چون بوم‌های آرواره‌ای، تعادلی یا هیدرولیکی، آرواره‌هایی باقابلیت افزایش ارتفاع به بوم، شاخص‌تر و پرقدرت‌تر ظاهرشده است.

البته از چرخ دهنده‌هایی با امکان چرخش قدرتمند کابین، کابینی مجهز به فرمان و پدال جهت مدیریت حرکت بوم و درنهایت وزنه‌های تعادلی باهدف بالانس نمودن جرثقیل و جک‌هایی در جهت انجام بی‌نقص عملیات نیز نمی‌توان با بی‌توجهی گذشت. این موارد سرنوشت پروژه‌های را تغییر داده و اجرای بهینه آن‌ها را تضمین می‌کند. ازاین‌رو اجاره جرثقیل از نوع ۳۰تن آن به دلیل کارایی بیشتر، محبوب‌تر ظاهرشده است.

اجاره جرثقیل30تن
اجزای جرثقیل۳۰تن

جدول بار (Load Chart) جرثقیل ۳۰ تن:

جدول بار جرثقیل ۳۰ تن رسالت شرح خلاصه‌ای از ظرفیت باربرداری جرثقیل‌ها را در ارتفاع و شعاع کاری متفاوت بر عهده دارد. به همین دلیل است که مطالعه آن قبل از اجاره جرثقیل ۳۰ تن به‌منظور کاهش حوادث باربرداری توصیه می‌شود. صنعت لیفتینگ همیشه کوشیده با تجهیزات و امکانات متفاوت خطرات حین حمل بار را کاهش دهد، ارائه جدول بار مختص به هر جرثقیل نیز رویکردی در همین راستا است.

این جدول جزئیات و ویژگی‌های جرثقیل را به‌وضوح نشان داده و تناسب تغییر شعاع و زاویه کاری را با ظرفیت ماشین بیان می‌کند. بدین ترتیب عدم توجه بدان، افراد را در پروژه‌ها اعم از متصدیان، کارگران و … تجهیزات باربرداری و حتی سازه‌ها و کالاهای قابل‌حمل را با مخاطرات جدی روبرو می‌سازد.

اجاره جرثقیل سی تن
جدول بار جرثقیل سی تن

قیمت کرایه جرثقیل ۳۰ تن چگونه است؟

کسانی که کرایه جرثقیل ۳۰ تن را برای رفع و فتق امور خود می‌طلبند باید در ابتدا بدانند که این نوع جرثقیل‌ها برای کار در فضای آزاد طراحی‌شده‌اند. ازاین‌رو بررسی محل استقرار جرثقیل به جهت کاربری بدون خطر الزامی است. آماده‌سازی فضا و رفع موانع احتمالی بر عهده متصدیان پروژه‌ها است. اگر جویای قیمت اجاره جرثقیل ۳۰ تن هستید به علت بوم بلندتر و قابلیت حضور در پروژه‌های مرتفع مسلماً هزینه آن از نمونه‌های ۵ تن، ۱۵ تن و … بالاتر است. ولی قدرت و عکس عمل عالی این ماشین سبب شده، علاوه بر ارتقا کیفیت، زمان انجام پروژه‌های شما کاهش‌یافته که این امر درنهایت کار از هزینه‌های عمرانی شما می‌کاهد.

 

قیمت اجاره جرثقیل 30 تن
قیمت کرایه جرثقیل ۳۰ تن در تهران

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

مجموعه جرثقیل تهران همیشه کوشیده علاوه بر ارائه مشاوره‌های لازم به مشتریانش، قیمتی کاملاً رقابتی را نیز بدان‌ها عرضه نماید تا بهره‌مندی هم‌وطنانش را از این ماشین‌ها دوچندان سازد. خدمات این مجموعه شامل موارد متعددی است که از آن می‌توان به اجاره جرثقیل سنگین، اجاره بالابر، اجاره لیفتراک، اجاره جرثقیل کفی، اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل اشاره نمود.

پاسخگویی شبانه‌روزی و ارائه انواع تناژهای مختلف اعم از جرثقیل دکل بلند و جرثقیل‌های سبک در جهت رضایت صددرصدی مخاطبان این مجموعه در نظر گرفته‌شده است. همراهی با شرکت جرثقیل تهران برای شما تجربه‌ای جدید و مطلوب را رقم خواهد زد و خدمت‌رسانی ورای آنچه تا حال مشاهده نموده‌اید را برایتان مهیا می‌سازد.

از ویژگی‌های بارز و ممتاز مجموعه جرثقیل تهران به این موارد می‌توان اشاره نمود:

  •    یک مرکز مجاز و معتبر
  •    دارای بهترین و جدیدترین جرثقیل‌های موجود در بازار
  •    وجود کارشناسان مجرب جهت کارشناسی جرثقیل‌ها قبل از اعزام به محل کار
  •    ارائه مشاوره به‌منظور انتخاب بهترین جرثقیل متناسب با توان حمل، انتقال بار و مصالح موردنیاز
  •    پوشش هر مقدار زمان موردنیاز شما
  •     ارائه مهم‌ترین نکات ایمنی حین کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

تماس سریع