بیل مکانیکی هپکو

بیل مکانیکی هپکو

آشنایی بیشتر با بیل مکانیکی هپکو

نمی‌توان انکار کرد که بیل مکانیکی هپکو به طرز عجیبی باعث پیشرفت ساخت‌وسازهای مختلف و عملیات حفاری در صنایع آب و برق و گاز و راه‌سازی و جاده‌سازی شده است. این بیل‌ها بیشتر با نام بیل هیدرولیکی شناخته می‌شوند و کارایی‌های وسیعشان این ماشین‌ها را در دنیا زبان زد نموده است. کمتر کار سنگین عمرانی و مهندسی است که به اجاره بیل مکانیکی  در انواع مدل‌های آن نیازی نداشته باشد. اگرچه اجاره جرثقیل توانسته حجم بالایی از کارها را سروسامان دهد و پروژه‌ها را بدون مشکل به نقطه آرمانی مدنظر برساند، اما اجاره بیل مکانیکی نیز امروزه به دلیل وسعت خدماتی که عرضه می‌کند، پرطرف‌دار و محبوب است.

بیل مکانیکی هپکو
بیل مکانیکی هپکو مدل HSL330

ساختار ویژه بیل مکانیکی هپکو:

بیل مکانیکی هپکو ماشینی است که در نگاه اول بازوهای مفصلی قدرتمند آن خودنمایی می‌کنند. این بازوها رسالت بلند نمودن ملحقات بیل و بار داخل آن رادارند. بدین ترتیب از مستحکم‌ترین و باکیفیت‌ترین قطعات فلزی و فولادی ساخته می‌شوند. باکت و کابین نیز در ادامه جز بخش‌های لاینفک بیل‌های مکانیکی است که نبودشان خلل بزرگی در کارایی این ماشین‌ها ایجاد می‌کند. در آخرین مرحله نیز لاستیک یا زنجیرها قرار گرفته که به ماشین قدرت حرکت و نقل‌وانتقال را بر سطوح مختلف از خاکی تا سنگی می‌دهند.

بیل مکانیکی هپکو
ساختار بیل مکانیکی هپکو

اجاره بیل مکانیکی هپکو:

امروزه اجاره بیل مکانیکی هپکو به دلیل بهترین قیمت و برترین کیفیت در صدر قرار دارد. هپکو برندی جهانی است که واردات و فروش محصولات آن موردتوجه بسیاری است. اکنون این ماشین‌ها بر اساس نوع شاسی، تنوع جام، توانایی حفاری، سیستم هدایت و … دارای گوناگونی فوق‌العاده است. با این توصیفات می‌توان باور کرد که هر کاری از عهده این تجهیزات سنگین برمی‌آید.

در زمان تهیه بیل مکانیکی هپکو حتماً به پارامترهایی مانند نوع پروژه، عملیات در دست احداث و قدرت موتور بیل دقت نمایید تا از تطابق دستگاه با کار پیشروی‌تان مطمئن شوید. البته معیارهای مهم دیگری مانند وزن دستگاه، فشار سیستم هیدرولیکی واردشده و درنهایت ظرفیت باکت یا جام و ارتفاع کلی تجهیزات و همچنین میزان عمق حفاری نیز مدنظر آورید تا در انتها از انتخاب خود کمال رضایت را داشته باشید.

اجاره بیل مکانیکی هپکو
اجاره بیل مکانیکی هپکو

دلیل برتری بیل مکانیکی بر لودرها:

بسیاری گمان می‌کنند با اجاره جرثقیل و لودر دیگر تجهیزات سنگین عمرانی آن‌ها تکمیل‌شده و به بیل‌های مکانیکی در تناژها و ابعاد مختلف نیازی ندارند. این در حالی است که در مقایسه بیل‌ها با لودرها درمی‌یابیم اگرچه لودرها در هم‌جواری جرثقیل‌ها یک ترکیب عالی و بی‌نقص را می‌سازند اما زمانی که صحبت از فعالیت در عرصه‌های شهری به میان می‌آید، موضوع کمی فرق می‌کند. اگرچه لودرها دربرداشتن خاک‌های نرم و با حجم زیاد بسیار اقتصادی ظاهر می‌شود، اما به‌واقع برای مصارف شهری به‌هیچ‌وجه مناسب و کارآمد نیستند.

ممانعت از امکان رانش زمین به دلیل حرکت متناسب بیل‌ها، سبب شده اجاره بیل مکانیکی هپکو برای عرصه‌های شهری بسیار عالی ظاهر شود. بدین ترتیب از احتمال آسیب به ساختمان‌های مجاور و صدمه دیدن محیط‌های اطراف پیشگیری به عمل می‌آید. از طرفی جابه‌جایی بیل‌های مکانیکی در محیط‌های کوچک بسیار راحت‌تر از لودرها بوده و این امور برتری بیل‌ها بر لودرها را به اثبات می‌رساند. از طرفی امکان نصب چکش و پیکور بر روی بیل‌ها و به خدمت گرفتن دو وسیله بیل و چکش و عدم نیاز به مواد منفجره به‌منظور تخریب به‌راستی بیل‌ها را به ماشین‌هایی پرکاربردتر نسبت به لودرها تبدیل نموده است.

کرایه بیل مکانیکی هپکو
دلیل برتری بیل مکانیکی بر لودرها

نحوه کار بیل مکانیکی بوم بلند:

در برخی زمان‌ها باتوجه‌به نیاز عملیات و پروژه‌های عمرانی مهندسان به این نتیجه می‌رسند که ارتفاع حاضر بوم بیل جوابگو نبوده و باید بر طول بوم افزوده گردد. در چنین شرایطی باید به سراغ اجاره بیل مکانیکی از نوع بوم بلند رفت و به‌منظور عملکرد بهتر این تجهیزات و حفظ تعادل ماشین و ایجاد بالاترین سطح ثبات از وزنه‌های تعادلی در انتهای ماشین استفاده نمود. در اینجا یا گاه می‌توان از وزنه‌های تعادلی قابل حرکت یا نمونه‌های ثابت بهره برد و کار پروژه را به اتمام رساند.

اغلب در زمان‌هایی که از بیل‌هایی با ظرفیت بالا و ابعاد حجیم برای رفع امور کمک گرفته می‌شود که دارای بوم‌هایی بسیار طویل هستند، باید ماشین را به وزنه‌های تعادلی مجهز ساخت تا نقصانی در عملکرد دستگاه ایجاد نشود و واژگونی سبب واردشدن صدمه به ماشین نگردد.

انواع بیل مکانیکی هپکو
انواع بیل مکانیکی هپکو

کرایه بیل مکانیکی هپکو و کاربردهای آن:

به‌منظور انجام کارهای وسیعی می‌توان به کرایه بیل مکانیکی هپکو پرداخت که از ابتدایی‌ترین این فعالیت‌ها باید به گودبرداری و خاک‌برداری اشاره نمود. البته به دلیل امکان نصب ملحقات این ماشین‌ها در عرصه برش زمین نیز به موفقیت‌های چشم‌گیری نائل شده‌اند. همچنین اجسام سنگین را نیز می‌توان به‌راحتی با این ماشین‌ها برش داد و قطعه‌قطعه نمود. این ماشین‌ها برای حمل مواد مختلف نیز کارآمد هستند، ازاین‌رو در معدن‌کاری، ساختمان‌سازی، احداث بزرگراه‌ها و … که مجموعه‌ای از کارها مانند حفر، تخریب، حمل و … باید به‌صورت هم‌زمان انجام پذیرد، بیل مکانیکی هپکو داوطلبانه حضوری فعال را از خود به نمایش می‌گذارد.

کرایه بیل مکانیکی هپکو در تهران
بیل مکانیکی هپکو و کاربردهای آن

رقبای برند هپکو در بازارهای جهانی:

با نگاهی به بازارهای جهانی متوجه می‌شویم که برندهای کوماتسو، ایکس سی‌ام‌جی و جان دیر با فروشی فوق‌العاده عالی جزء رقبای سرسخت کمپانی هپکو به شمار می‌روند و گویی قصد خالی‌کردن میدان را نیز به نفع هپکو ندارند. البته نمی‌توان انکار نمود باوجود برندهای چینی و کره مانند سانی، زوملاین و … که در حال حاضر در بین ۱۰ برند برتر جایگاه ویژه‌ای دارند، رقابت برای هپکو سخت و سخت‌تر خواهد شد. به‌هرحال امروزه رقابت بر سر کسب سهم بیشتری از فروش تجهیزات سنگین و خصوصاً بیل‌های مکانیکی است که این امر کمپانی‌ها را بر آن داشته به‌منظور حفظ جایگاه خاص خود تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را در جهت ارتقا کیفیت و قابلیت‌های تجهیزات خود صورت دهند.

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

سال‌ها است شرکت جرثقیل تهران به‌عنوان یک مجموعه موفق در عرصه اجاره جرثقیل سنگین، اجاره بالابر و اجاره لیفتراک شناخته می‌شود. خدمات شایان ارائه‌شده توسط این مجموعه سبب شده به‌عنوان یک واحد تجاری با نام و نشانی درخشان به همگان معرفی گردد. البته پاسخگویی این مجموعه در باب اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل نیز بدان معنی بوده که نیازی در باب کرایه ماشین‌های سنگین نیست که توسط جرثقیل تهران پاسخگویی نشده باشد. شما نیز به هر مدل از این ماشین‌ها نیاز دارید می‌توانید با دریافت مشاوره از متخصصان این مجموعه نمونه مدنظر خود را دریافت و به کار گیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 5 =

تماس سریع