بیل مکانیکی کوماتسو

بیل مکانیکی کوماتسو

دلیل انتخاب بیل مکانیکی کوماتسو:

باتوجه‌به مساحت بالای ایران و نیاز فراوان کشورمان به راه‌سازی و جاده‌سازی اکنون بیل مکانیکی کوماتسو مورد استقبال فعالان این حوزه‌ها قرار گرفته است. دانش فنی قدرتمند و به‌کارگیری فناوری‌های روز دنیا سبب شده، کوماتسو به یکی از معدود کمپانی‌های موفق بدل شود که بیل‌های مکانیکی، بلدوزر، لودر و … این مجموعه سرآمد نمونه‌های جهانی است. تولیدات وسیع در زمینه انواع ماشین‌آلات راه‌سازی و صنعتی از کوماتسو برندی ساخته که در تمامی کشورهای جهان شهره و خوش‌نام است. ازاین‌رو محصولات این شرکت در ایران نیز با استقبال بالایی مواجه بوده و اجاره بیل مکانیکی به یک رویکرد همیشگی برای مهندسان شهرسازی و انبوه‌سازان تبدیل‌شده است.

بیل مکانیکی کوماتسو
بیل مکانیکی کوماتسو و دلیل انتخاب آن

معرفی بیشتر شرکت کوماتسو:

کوماتسو یک شرکت ژاپنی است که در سال ۱۸۹۴ فعالیت خود را آغاز نمود. اگرچه این شرکت ابتدای کارش به واحد تولیدات آهنی و تجهیزات معدنی و ابزارآلات اختصاص داشت، اما با گذر زمان به‌صورت مستقل توانست به مقوله ساخت ماشین‌آلات راه‌سازی و معدن واردشده و خود را با نام کوماتسو در این حوزه معرفی نماید. سال ۱۹۶۸ بود که اولین بیل مکانیکی کوماتسو متولد شد و با ارائه بالاترین کیفیت در سطح کلاس جهانی و مهندسی عالی به نمونه‌ای بی‌رقیب در دنیا بدل گشت.

خدمات بیل مکانیکی کوماتسو
شرکت کوماتسو و خدمات آن

چگونگی نام‌گذاری شرکت کوماتسو:

کوماتسو را از نام یکی شهرهای کشور ژاپن برگزیده‌اند، این شهر به دلیل دو اتفاق تاریخی برای مردم ژاپن دارای اهمیت است. یکی کاشت درخت کاجی به دست یکی از امپراتوری‌های ژاپنی و دیگری وجود معادن مس و آهن فراوان، این شهر را برای مردم این خطه دارای قداست نموده است. ازاین‌رو معنای ژاپنی کلمه کوماتسو نیز به عبارت «درخت کاج کوچک» اشاره دارد که همان رویداد تاریخی را یادآوری می‌کند. مدیران و مجریان شرکت کوماتسو با ابتکار عمل نام این شهر را برای کمپانی خود برگزیدند، بدین ترتیب امروزه انواع بیل مکانیکی این شرکت با نام کوماتسو به سراسر جهان عرضه می‌شود.

انواع بیل مکانیکی کوماتسو
انواع بیل مکانیکی کوماتسو

هویت بصری و لوگوی شرکت کوماتسو:

لوگوتایپ شرکت کوماتسو باحالتی مینیمالیستی، مدرن و با حروفی کاملاً محکم و بدون خط به اجرا درآمده است که کاملاً حس متعادل بودن را در ذهن تداعی می‌کند. ولی لوگوی پیشین شرکت کوماتسو در طراحی از یک تصویر انتزاعی درخت با یک علامت کلیدی که در یک قاب مربعی با گوشه‌های گرد قرار داشت، استفاده می‌نمود. با گذر زمان برند کوماتسو سعی کرد تا لوگویی منحصربه‌فردتری را ارائه دهد که در این امر به موفقیت عالی دست‌یافت و در کنار رنگ آبی سلطنتی که انتخاب نموده، توانسته چشم‌اندازی عالی را از لوگوی خود به نمایش بگذارد.

کرایه بیل مکانیکی کوماتسو
بیل مکانیکی زنجیری کوماتسو

ویژگی‌های بارز بیل مکانیکی کوماتسو:

ویژگی‌های ارزنده بسیاری سبب شده که مهندسان و تکنسین‌های امور صنعتی کرایه بیل مکانیکی کوماتسو را بر هر برند دیگری ترجیح دهند. معرفی این ویژگی‌ها شمارا در شناخت مؤلفه‌های برتر موجود در محصولات کوماتسو یاری می‌رساند.

 

  •          ریخته‌گری منحصربه‌فرد:

فرایند ساخت کلاس جهانی که بر تولیدات کوماتسو اعمال می‌شود در کنار طراحی ریخته‌گری منحصربه‌فرد سبب شده، بیل مکانیکی کوماتسو دارای نکات فنی و سازه‌ای عالی و مورد تأیید سازمان‌های بین‌المللی باشد.

  •          مقاومت در برابر سخت‌ترین شرایط کاری:

در سخت‌ترین شرایط کاری نیز می‌توان بر فعالیت خوب و عملکرد بی‌نقص تولیدات کوماتسو اعتماد داشت. بیل‌های هیدرولیکی این مجموعه‌آزمون‌های متعدد خود را در عرصه‌های سهمگین به‌خوبی پس داده و اکنون آماده فعالیت در حادترین شرایط کاری هستند.

 

  •          حرکات چندمنظوره سهل:

فناوری‌های متعدد و ساختی بر اساس اصول و تکنیک‌های مهندسی سبب شده، انواع بیل مکانیکی کمپانی کوماتسو مورد قبول و محبوب ساخت‌وسازها و هرگونه عملیات عمرانی باشند. با نگاهی به این دستگاه‌ها زمان چرخه سریع، حرکات چندمنظوره بی‌دردسر و درنهایت قابلیت بالابری عالی از مشخصه‌های ذاتی آن‌ها به شمار می‌رود.

 

  •          طراحی بهترین و راحت‌ترین کابین اپراتور:

کوماتسو می‌کوشد تا بیل‌های خود را از همان ابتدا بر مبنای راحتی اپراتور طراحی نماید. بدین ترتیب بهترین شرایط برای نشستن اپراتور در این ماشین‌ها مهیا است و راننده بالاترین راحتی را حین کار تجربه می‌کند.

ویژگیهای بیل مکانیکی کوماتسو
ویژگیهای بیل مکانیکی کوماتسو

اجاره بیل مکانیکی کوماتسو:

سال‌ها اجاره جرثقیل مطلوب مهندسان پروژه‌های عظیم و سازه‌های ساختمانی غول‌پیکری است که تمایل دارند، کارها بدون نقص و دراسرع‌وقت به سرانجام برسد. ولی به‌راستی از مانور عالی بیل‌ها با ابعاد مناسب و جثه منعطفشان نیز نمی‌توان گذشت و اجاره بیل مکانیکی کوماتسو را به‌عنوان راهکاری سودمند برای مکان‌هایی که ابعاد اجازه ورود ماشین‌های بزرگ و حجیم را نمی‌دهد، موردتوجه قرار نداد. به‌راستی نیروی هیدرولیکی که این ماشین‌ها عرضه می‌کنند، برنامه‌های حفاری، جابه‌جایی و نقل بارها، برش و تکه‌تکه کردن و بسیاری از فعالیت‌های دیگر را سهل نموده و کارها را در کسری از ثانیه به نتیجه کاملی می‌رسانند.

اجاره بیل مکانیکی کوماتسو
اجاره بیل مکانیکی کوماتسو

برنامه‌های کاربردی بیل مکانیکی کوماتسو:

اجاره بیل مکانیکی کوماتسو در برنامه کاربردی بسیاری مانند محوطه‌سازی، تخریب سازه‌ها و ازبین‌بردن آوار و صنایع معدن به کار می‌آید. امروزه بسیاری از کارایی‌های بیل‌های مکانیکی غافل بوده و اجاره جرثقیل را بر هر دستگاه دیگری ترجیح می‌دهند. ولی با نگاهی به توانایی‌های این ماشین‌ها در حفر پایه‌ها، چاله‌ها، سنگرها، حمل مواد سنگین، جای‌گذاری لوله‌های سنگین نفت و گاز و صدها فعالیت دیگر به‌راستی درمی‌یابیم که اعتماد نکردن به این ابزارها کار اشتباهی است.

برنامه های بیل مکانیکی کوماتسو
بیل مکانیکی کوماتسو و برنامه های کاربردی آن

مزایای مختلف بیل مکانیکی کوماتسو:

حال تا حد زیادی با بیل مکانیکی کوماتسو آشنا شده‌اید در این بخش مزایای پرتعداد این ماشین‌ها را نیز باهم بررسی کرده و به ذکر چندین مورد از این مزیت‌ها به‌صورت فهرست‌وار می‌پردازیم.

 

  •          قدرت نیروی حفاری بسیار بالا و راندمان عملکرد مورد تأیید
  •          توانایی بالابری سنگین مواد
  •          مصرف سوخت کم
  •          عملکرد چرخشی عالی
  •          پایداری خوب ماشین به دلیل سیستم لغزش درشیب
  •          امکان حداکثر بهره‌وری از ظرفیت سطل بزرگ
  •          بارگیری آسان
  •          دو حالت کار مجزا به‌منظور مطابقت با دور موتور، دور پمپ و فشار مختلف
  •          هزینه‌های نگهداری محدود
  •          وجود ویژگی OPG برای کابین به‌منظور ایمنی بیشتر و محافظ بهتر
  •          طراحی شیشه دوجداره با نورگیر عالی و دید رو به بالای خوب
مزایای بیل مکانیکی کوماتسو
مزایای بیل مکانیکی کوماتسو

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

امروزه شرکت‌های مجری و فعال بسیاری در حوزه اجاره جرثقیل فعالیت می‌کنند که در میان آن‌ها مجموعه جرثقیل تهران به دلیل ارائه خدماتی منحصربه‌فرد و باقیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر، پرآوازه‌تر است. فقط کافی است یک‌بار به اجاره جرثقیل سنگین، اجاره بالابر یا اجاره لیفتراک از این مجموعه بپردازید تا خود به صدق این ادعا پی ببرید. البته اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل نیز در همین راستا مشمول چنین مؤلفه‌هایی بوده، ازاین‌رو کاملاً اقتصادی پروژه‌های شمارا به سرانجام خود می‌رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 8 =

تماس سریع