قیمت اجاره جرثقیل

قیمت اجاره جرثقیل

قیمت کرایه جرثقیل در تهران:

قیمت اجاره جرثقیل در کنار ایمنی بالای این ابزارها از مهم‌ترین موضوعات موردتوجه برای قشر علاقه‌مند به این تجهیزات است. اهمیت این امور تا حدی است که شرکت‌های اجاره جرثقیل که بتوانند این دو مزیت را در کنار هم ارائه دهند، بالاترین سهم مشتری را از آن خود می‌سازند.

گاهی پایین‌بودن قیمت کرایه جرثقیل، به دلیل افت کیفیت این ماشین‌ها، ایمنی بار را کاهش داده و ضمانت‌های لازم را جهت این ماشین‌ها از میان برمی‌دارد. درحالی‌که هزینه اجاره جرثقیل زمانی به‌صرفه و مناسب است که بتوان، معاینات فنی و بیمه‌نامه‌های لازم را نیز در کنار این تجهیزات از متصدیان دریافت نمود. ازاین‌رو همان قدر که به فکر کاهش هزینه کرایه جرثقیل انتخابی خود هستید، جویای تعهدهای فنی، تخصصی و بیمه‌ای شرکت‌های مجری این خدمات نیز باشید.

قیمت اجاره جرثقیل
قیمت اجاره جرثقیل در تهران

جدید ترین قیمت اجاره جرثقیل در سال ۱۴۰۳:

دقت داشته باشید، جرثقیل‌ها در انواع موبایلی، کفی، بوم بلند، بازویی و بسیاری مدل‌های دیگر تولید و روانه‌های صحنه‌های کاری سهمگین شده‌اند. بدین ترتیب نمی‌توان قیمت اجاره جرثقیل اعلام شده برای یک مدل را به نمونه‌های دیگر نیز ارجاع داد. بلکه باید به‌صورت دقیق قیمت را بر اساس مدل و تناژ ماشین تعیین گردد. در ادامه برای مثال یک نمونه از جداولی که راهنمای استعلام قیمت جرثقیل در تناژهای مختلف است را برایتان آورده‌ایم.

لیست قیمت اجاره جرثقیل طبق مصوب مجمع جرثقیل داران ایران برای شهریورماه ۱۴۰۲ منتشر شد.

*قیمت درج شده به میلیون تومان است*

نوع جرثقیل (تناژ)قیمت روزانهقیمت ماهانه (26 روز یا 234 ساعت)
3 تن7500155
5 تن8500190
7 تن10220
10 تن کفی دار16310
20 تن15240
25 تن16265
30 تن16500290
35 تن17500315
40 تن19325
50 تن25410
60 تن27435
70 تن30495
80 تن35540
90 تن35560
100 تن50625
110 تن50625
120 تن55695
160 تن100865
200 تن1601000
220 تن1701020
250 تن1801320
300 تن2001380
360 تن2501440

مبالغ جدول به صورت حداقل قیمت می باشد. این قیمت برای شرایط سخت و خاص با توافق طرفین تعیین میگردد.

تعرفه اجاره جرثقیل به‌صورت روزانه:

یکی دیگر از مسائل مهم این حوزه محاسبه تعرفه اجاره جرثقیل، متناسب با مدت‌زمان موردنیاز است. مسلماً تمامی پروژه‌ها بلندمدت نبوده و مدت‌زمان و ساعات کارکرد متفاوتی دارند. بدین ترتیب برای طول زمان‌های مختلفی به خدمات این ماشین‌های عظیم و کارا نیاز دارند. خوشبختانه تعرفه کرایه جرثقیل به‌صورت روزانه کمترین هزینه ممکن را بر دوش مالکان و مهندسان پروژه‌ها می‌گذارد. چراکه مدت‌زمان یکی از معیارهای مهم و تأثیرگذار بر نرخ اجاره جرثقیل است.

بدین ترتیب اگر به یک جرثقیل ۱۵ تن برای یک روز نیاز دارید، باید به‌مراتب هزینه کمتری به نسبت یک ماه پرداخت نمایید. چراکه هرچه بر مدت‌زمان افزوده گردد، نرخ کرایه جرثقیل نیز به همان نسبت اضافه می‌شود. البته این موضوع به ظرفیت جرثقیل، فاصله محل کار تا شرکت اجاره دهنده و شیفت کاری نیز بسیار وابسته است. بدین ترتیب محاسبه قیمت موضوعی تخصصی بوده که همراهی تیم‌های کاربلد و زبده را می‌طلبد.

تعرفه اجاره جرثقیل
تعرفه اجاره جرثقیل به صورت روزانه

هزینه کرایه جرثقیل ماهانه بر چه اساسی است؟

اگر به فکر استعلام قیمت اجاره جرثقیل برای مدت‌زمان یک ماه هستید، باید بگوییم این نرخ‌نامه بر اساس معیارهای متفاوتی قیمت‌گذاری می‌شود. اگرچه زمان تأثیر فراوانی بر قیمت دارد، اما وزن بار و ارتفاع تحت پوشش نیز از معیارهای مهم در نحوه و تعیین قیمت اجاره جرثقیل به شمار می‌روند.

چراکه هرچه بر ارتفاع و وزن بار افزوده گردد، شما به جرثقیلی قدرتمندتر با ظرفیت باربری بیشتری نیاز دارید. به‌گونه‌ای که جرثقیل ۱۵ تن توان بارگیری اجسام ۲۰ تن را نداشته، حتی در ارتفاعات بسیار بالا نیز از قابلیت‌های باربرداری ۱۵ تن آن تا حد زیادی کاسته می‌شود. بدین ترتیب برای مشخص نمودن قیمت کرایه جرثقیل، اکتفاکردن به یک مؤلفه صحیح نبوده و کمک‌گرفتن از افراد خبره و کاردان را می‌طلبد.

هزینه کرایه جرثقیل
هزینه کرایه جرثقیل ماهانه

نرخ اجاره جرثقیل به‌صورت سالانه چگونه محاسبه می‌شود؟

اغلب فعالان این حوزه هزینه اجازه جرثقیل را در صورت عقد قرارداد به مدت‌زمان یک سال، شامل تخفیفات ویژه‌ای می‌دانند. بدین ترتیب پروژه‌های بلندمدت می‌توانند در سایه این تخفیفات از پرداخت هزینه کرایه جرثقیل در قیمت‌های بالا و گزاف معاف شوند. با این تمهید بدون نگرانی به اجاره این ماشین‌ها بپردازند. غالباً شیفت کاری، همراهی اپراتور، مدل، میزان کارکرد ماشین و محدوده کاری و شرایط حاکم بر آن، تعرفه اجاره جرثقیل را دستخوش تغییرات عمده‌ای می‌کند.

ولی بااین‌وجود در طی برآوردهای انجام شده، باز هم تعرفه کرایه جرثقیل برای یک سال بسیار به‌صرفه‌تر و معقولانه‌تر به نظر می‌رسد.

نرخ اجاره جرثقیل
نرخ اجاره جرثقیل به صورت سالانه

البته معمولاً متناسب با آنکه این ماشین‌ها را برای چه فعالیتی (تخلیه تریلی، حمل چیلر؛ بیل‌های مکانیکی، احداث سازه‌های خاص) تهیه می‌کنید، نرخ اجاره جرثقیل می‌تواند، تغییر کند. به همین دلیل از سوی مجمع جرثقیل‌داران ایران یک نرخ‌نامه مصوب تدوین شده تا شرکت‌های فعال در این حوزه بر اساس آن نرخ کرایه جرثقیل را به مشتریانشان اعلام نمایند. در این جدول تمامی عوامل تأثیرگذار بر قیمت موردتوجه قرار گرفته است.

نحوه استعلام قیمت هزینه جرثقیل از شرکت‌های اجاره دهنده:

اهمیت بالای استعلام قیمت اجاره جرثقیل برای کارفرمایان و مهندسان عمرانی به دلیل تأثیر این عامل بر برآورد هزینه‌های نهایی پروژه‌ها بر کسی پوشیده نیست. به‌راستی جرثقیل‌ها همان قدر که ابزارهایی ضروری در اکثر فرایندهای کاری هستند، هزینه‌های بالایی را نیز بر پروژه‌های تحمیل می‌سازند.

این موضوع زمانی اهمیت بیشتری می‌یابد که ما جرثقیلی با کارکردی اشتباه را تهیه نموده و ناچار به پرداخت هزینه‌ای دوبرابری شویم. پس طبیعی است که نگرانی باب قیمت این ماشین‌ها وجود داشته باشد. برای استعلام قیمت کرایه جرثقیل فقط کافی است با یکی از معتبرترین و منصفانه‌ترین شرکت‌های اجاره جرثقیل تماس بگیرید. با شرح کامل نیاز خود و پروژه‌تان آن‌ها قیمت نهایی را اعلام نموده و از شرایط عقد قرارداد آگاهتان می‌سازند.

استعلام هزینه اجاره جرثقیل
نحوه استعلام هزینه اجاره جرثقیل

ویژگی‌های برتر یک شرکت اجاره جرثقیل کاردان و متعهد:

به دلیل تناژهای بالای باربری که اغلب توسط جرثقیل‌ها حمل و جابه‌جا می‌شوند، نمی‌توان به هر شرکتی در این حوزه اعتماد نمود. فقط شرکت‌هایی واجد شرایط بوده و کاندیدای خوبی به شمار می‌روند که علاوه بر ارائه یک هزینه کرایه جرثقیل به‌صرفه و عادلانه به ویژگی‌هایی بدین شرح نیز آراسته باشند.

• مسئولیت‌پذیری در اتفاقات و حوادث:
یک شرکت مسئول در هر شرایطی حامی کارفرمایان خود بوده و در صورت بروز هر مشکلی تا انتها در کنار آنها باقی می‌ماند و از زیر بار مسئولیت‌های خود شانه خالی نمی‌کند.

• تأمین امنیت بالای کاری:
تأمین امنیت بالای کاری نیز یکی دیگر از رسالت‌های مهم این شرکت‌ها است که اعتمادسازی وسیعی را برای آنها فراهم می‌سازد و مشتریان را مجاب به انتخاب آن شرکت می‌نماید.

قیمت اجاره انواع جرثقیل درتهران
ویژگیهای شرکت اجاره جرثقیل

• امکان تعیین جرثقیل مناسب:
یک شرکت معتبر با اعزام نیرو و سنجش محل کار پروژه می‌تواند؛ بهترین نوع جرثقیل موردنیاز شما را تشخیص دهد. از طرفی به دلیل انبارهای بزرگ و پرو پیمان این قابلیت را دارد که از شما با انواع ماشین‌های خود پشتیبانی نماید.
• پاسخگویی شبانه‌روزی:
اعلام آمادگی در هر شیف کاری و نوبت خدمت‌رسانی نیز از مزایای شگرفی است که سبب برتری یک شرکت نسبت به رقبایش می‌شود.
• اعزام سریع نیرو و ماشین به محل:
اعزام سریع اپراتور و ماشین‌ها بدون فوت وقت و ارزش‌گذاری برای زمان پروژه‌ها نیز از دیگر شاخصه‌های یک شرکت معتبر و قابل‌اعتماد است.

سوالات متداول:

قیمت اجاره جرثقیل به چه عواملی بستگی دارد؟

جواب: هزینه اجاره جرثقیل به عوامل بسیاری زیادی بستگی دارد و نمی توان قیمت دقیقی برای آن تعیین کرد پیشنهاد ما به شما عزیزان در این مورد تماس مستقیم با مجموعه جرثقیل تهران و گرفتن استعلام از کارشناسان این مجموعه است.

اجاره جرثقیل در چه صورت مرقون به صرفه است”ساعتی، روزانه، ماهانه یا سالانه؟ 

جواب: اگر فاصله زمانی شما باشرکت اجاره دهنده جرثقیل کم باشد و در محدوده آن شرکت باشید بهترین گزینه اجاره جرثقیل ساعتی است. دومین گزینه اقتصادی اجاره طولانی مدت انواع جرثقیل است، چرا که به صورت فوق العاده محسوس در اجاره ماهیانه و سالیانه قیمت اجاره جرثقیل تنزل پیدا می کند. البته راه سومی هم برای اغلب مشتریان کرایه جرثقیل وجود دارد و آن اجاره جرثقیل به صورت روزانه است که در این روش در هر نقطه از تهران میتوانید خدمات مجموعه ما را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 4 =

تماس سریع