اجاره بالابر صنعتی

 اجاره بالابر صنعتی

 

در حال حاضر اجاره بالابر صنعتی به علت تنوع آن در خطوط تولید و در امور صنعتی به‌منظور هم‌سطح سازی مورداستفاده است. مکانیزم‌های بالابرنده موجود در بالابرهای صنعتی سبب تمایز ویژه آن‌ها با جرثقیل‌ها، لیفتراک‌ها و … شده است. ازاین‌رو می‌توان به این بالابرها در جهت حمل بار و نفر اعتماد نمود و از قدرت بالای آن‌ها درپوشش دهی ارتفاعات بهره جست.

اجاره بالابر صنعتی در تهران:

سازوکار متفاوت بالابر صنعتی از آن ابزاری ویژه باتحمل جابه‌جایی عالی ساخته است. اکنون شرکت‌های فعال در حوزه اجاره بالابر اشکال و اندازه‌های گوناگونی از این سازه را عرضه می‌کنند که هرکدام تحمل و توان متغیری برای حمل بارها دارند. شما می‌توانید بالابرها را با شیوه کاری متفاوت بسته به نوعشان بیابید که این امر بر روی عملکرد آن‌ها تأثیر مستقیم دارد.

 اجاره بالابر صنعتی
اجاره بالابر صنعتی در تهران

بالابر صنعتی چیست و چه تفاوتی با بقیه بالابرها دارد؟

بالابرها در حالت کلی ابزارهایی به‌منظور جابه‌جایی افراد یا لوازم و تجهیزات سنگین‌وزن و حجیم هستند. ولی بالابر صنعتی در مصارف کارگاهی، کارخانه‌ای و … به کار می‌آید و بیشتر به‌صورت کفی و در دو مدل ثابت و متحرک طراحی می‌شود. متصدیان و مجریانی که نیاز به کار در نقاط مرتفع و مناطق با ارتفاع بالا دارند به کرایه بالابر صنعتی اقدام می‌نمایند. ابعاد بزرگ‌تر، میزان باری بیشتر، تحمل ساعت کاری بالاتر و … از تفاوت‌های این نوع بالابر با نمونه‌های معمول است.

کسانی که تمایل به اجاره جرثقیل، بالابر، لیفتراک و … دارند، به‌منظور درک بهتری از تنوع کارایی این ابزارها بهتر است، شناخت خود را در مورد مکانیزم عملکردی هر یک از این لوازم صنعتی ارتقا دهند. بدین‌گونه بهتر می‌توانند ابزاری مناسب با نیازشان را خریداری نمایند، زیرا هریک از این تجهیزات نحوه عملکردی منحصر به خود دارد که با دیگری کاملاً متفاوت است.

کرایه بالابر صنعتی
تفاوت بالابر صنعتی با دیگر بالابرها

 

معرفی انواع بالابر صنعتی:

امکان استفاده از بالابرها در خطوط تولید، فروشگاه‌های بزرگ، ساختمان‌های در حال ساخت، سوپرمارکت‌ها و … سبب شده اجاره بالابر با توجه ویژه‌ای روبرو باشد. ولی تشخیص اینکه کدام‌یک از این بالابرها متناسب با نوع شغل و نیاز شما است، کاری تخصصی می‌باشد که بهتر است آن را به شرکت‌های فعال در حوزه کرایه بالابر واگذار نمایید. در اینجا برای آشنایی بیشتر سعی می‌کنیم انواع بالابرهای صنعتی را برای شما بازگو کنیم و شناختتان را در مورد این ابزار قدرتمند کمی ارتقا دهیم

قیمت اجاره بالابر صنعتی
معرفی انواع بالابر صنعتی

·         انواع بالابر صنعتی ازنظر نوع مکانیزم بالابری:

همان‌طور که اشاره نمودیم نوع مکانیزم بالابری در بالابرها به علت تأثیر مستقیم بر عملکردشان بسیار مهم است. بالابرهای صنعتی ازاین‌حیث به ۴ دسته بالابر هیدرولیکی، زنجیری، هیدرولیکی – زنجیری و کابلی تقسیم می‌شوند. شواهد نشان داده بالابرهای هیدرولیکی دوام، کارایی و عملکردی به‌مراتب موفق‌تر را در عرصه‌های سخت و سنگین صنعتی نشان داده‌اند.

·         انواع بالابر صنعتی ازنظر قابلیت حرکتی:

مهندسان، معماران، متصدیان شرکت‌ها و … که به اجاره بالابر صنعتی نیازمند هستند باید بدانند که این ماشین‌ها بر اساس قابلیت حرکتی به دودسته ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند. در زمان کرایه باید به این مبنا دقت نمایید، زیرا هرکدام از این دسته‌ها خود طیف گسترده‌ای از انواع بالابرها را درونشان جای داده‌اند. برای مثال بالابر صنعتی از نوع ثابت شامل انواع مدل‌هایی چون بالابرهای جک مستقیم، بالابرهای کابلی (زنجیری)، بالابرهای هیدرولیکی – زنجیری (کابلی)، بالابرهای ثابت آکاردئونی و درنهایت بالابر بوم لیفت ثابت می‌شود. بالابرهای متحرک نیز شامل بالابرهای سیار هیدرولیکی با دسترسی عمودی و بالابرهای سیار با دسترسی عمودی و افقی می‌باشد که در زمان کرایه بالابر صنعتی باید نوع دقیقشان ملاک انتخاب قرار گیرد.

·         انواع بالابر صنعتی ازنظر نوع برق مصرفی:

انواع بالابر صنعتی ازنظر نوع برق مصرفی نیز در دو نوع تک‌فاز و سه‌فاز عرضه می‌شود که مسلماً نمونه‌های سه‌فاز کارهای سنگین‌تر را بهتر جوابگو هستند.

·         انواع بالابر صنعتی نفربر:

این بالابرها نیز در انواع بالابرهای آکاردئونی (قیچی)، بالابرهای ستونی، بالابرهای ستونی ریلی، بالابرهای ستونی عمود بر، بوم لیفت‌های خود کششی، بالابرهای کامیونی و بالابرهای قابل یدک و درنهایت بالابرهای عنکبوتی عرضه می‌شوند. بسته به نیازتان می‌توانید یک مدل از این بالابرها را برای خود تهیه نمایید.

قیمت کرایه بالابر صنعتی
تفاوت بالابر صنعتی بابقیه بالابرها

مشخصات بالابر صنعتی:

از مشخصات بارز بالابر صنعتی می‌توان به امنیت بالا، عدم نیاز به موتورخانه و صرفه‌جویی حداکثری در مصرف برق اشاره نمود. البته این ماشین‌ها به‌خاطر ویژگی‌های دیگری مانند صدای بسیار کم، عدم لرزش، تجهیزات فرود اضطراری در زمان قطع برق و خطر نیز موردتوجه هستند.

 

اجزای بالابر صنعتی:

اغلب بالابرهای صنعتی از یک ریل، سکو، اتصالات متنوع سازه، پیستون، موتور، پمپ، سوپاپ و … تشکیل‌شده‌اند و به کمک همین اجزا می‌توانند، کارایی قدرتمندی از خود بروز دهند. در زمان اجاره بالابر توجه به سالم بودن قطعات و عدم رؤیت نقص فنی در آن‌ها ضروری است تا ایمنی کار تضمین گردد.

 

بالابر صنعتی
مشخصات و اجزای بالابر صنعتی

خرید یا اجاره بالابر صنعتی کدام‌یک صرفه اقتصادی دارد؟

تمامی مشاغلی مانند نصابان نما، فعالان حوزه تبلیغات، مسئولان برق و روشنایی معابر و … که نیاز به کار در ارتفاع داشته، اما زمان کافی برای نصب داربست و تجهیزات ایمنی ندارند، می‌توانند به کرایه بالابر صنعتی اقدام نمایند. فقط باید از گارانتی، ضمانت‌نامه، عدم نقص فنی و … ماشین مطمئن شوند. به علت کار حساس بالابر ساختمانی و نیاز مبرم به وجود راهبر دارای گواهینامه، خرید این محصول چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. در اختیار داشتن بالابر بدون فرد حرفه‌ای و کاربلد چندان کارساز نیست. ولی شرکت‌های فعال در حوزه اجاره هم‌زمان اپراتوری حرفه‌ای را نیز به شما ارائه می‌دهند. این امر در هزینه‌های نهایی شما به علت حذف حق‌الزحمه اپراتور تأثیر مثبتی دارند.

قیمت کرایه بالابر صنعتی در تهران:

قیمت اجاره بالابر صنعتی متناسب با ابعاد، شکل و مدت‌زمان اجاره دارای نوسان است. البته باید دانست بالابرهای صنعتی از نوع متحرک قیمتی به‌مراتب بیشتر از نمونه‌های ثابت دارند. همچنین نوع عملکرد بالابر نیز بر قیمت تأثیرگذار است، به گونه که در زمان برآورد، قیمت بالابرهای هیدرولیکی به نصبت نمونه‌های دیگر هزینه سنگین‌تری را به متصدیان امور تحمیل می‌سازند. ولی به علت کارایی بهتر و ایمنی بیشتر در مقایسه پرطرف‌دارتر هستند.

 اجاره انواع بالابر صنعتی
قیمت کرایه بالابر صنعتی در تهران

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

اگر به دنبال خدماتی مانند اجاره جرثقیل، اجاره بالابر، اجاره لیفتراک، اجاره تریلی و حتی اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل بوده اما یک مرکز معتبر و امن را سراغ ندارید، ما به شما شرکت جرثقیل تهران را پیشنهاد می‌دهیم. این مجموعه باسابقه کار درخشان در سایه کادری مجرب و کارآزموده در اختیارتان است تا با بالاترین سطح خدمات و پایین‌ترین قیمت، شمارا برای انجام امور خطیر حمل‌ونقل و جابه‌جایی بارها، یاری‌تان رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

تماس سریع