اجاره جرثقیل در تهرانپارس

جرثقیل بوم خشک

اجاره جرثقیل در تهرانپارس

اجاره جرثقیل در تهرانپارس در حوزه تمامی ماشین‌آلات سبک‌وسنگین و به‌صورت شبانه‌روزی از سوی شرکت‌های مطرحی مانند جرثقیل تهران پرتوان به‌پیش می‌رود. به‌هرحال اگرچه برخی از جرثقیل‌ها مانند جرثقیل کفی به دلیل چندمنظوره بودن یا جرثقیل دکل بلند به‌خاطر توانایی پوشش ارتفاعات وسیع موردتوجه است، اما به‌هرحال ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی بسیاری هستند که به اجاره جرثقیل در انواع مختلف آن نیاز مبرم دارند.

بدین ترتیب کرایه جرثقیل در تهرانپارس بدون محدودیت و تکیه بر حوزه خاصی از جرثقیل‌ها در تناژهای ۳ تن تا ۳۶۰ تن و به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌پذیرد. البته شرکت جرثقیل تهران فعالیت خود را منوط به تهران ندانسته و در اقصا نقاط این شهر پاسخگوی پروژه‌های متعدد کوچک و بزرگ است.

اجاره جرثقیل در تهرانپارس
شرایط اجاره جرثقیل در تهرانپارس

آشنایی با انواع جرثقیل‌های فعال در حوزه بارگیری و باربرداری:

جرثقیل‌ها به دودسته کلی سبک و سنگین تقسیم‌بندی می‌شوند. به همین دلیل به‌محض نیاز به کرایه جرثقیل در تهرانپارس باید در ابتدا بدانید که ماشین موردنظر شما در چه تناژ باربری قرار دارد. سپس شناختی اجمالی در مورد انواع جرثقیل به شما کمک می‌کند، نمونه‌ای موردقبول‌تر را گزینش نمایید.

جرثقیل دکل بلند یا همان بوم بلند در صدر این دسته‌بندی جای دارد، بعدازآن می‌توان به جرثقیل کفی و خدمات وسیع آن اندیشید. البته از دیگر نمونه‌های این تجهیزات می‌توان به جرثقیل بالابر سبد دار، جرثقیل تلسکوپی، جرثقیل چیقی، جرثقیل دروازه‌ای و … نیز اشاره نمود که هر یک دنیایی از کارایی و توانایی‌های بالقوه را ارائه می‌دهند. برای آشنایی با هرکدام باید به‌صورت مفصل در جستجویی مطالب و اطلاعات جامع باب هر یک باشید.

کرایه جرثقیل در تهرانپارس
کرایه جرثقیل در تهرانپارس

مراحل تهیه جرثقیل سبک در تهرانپارس:

برای اجاره جرثقیل سبک مطابق با معیارهای پروژه خود کافی است تا اطلاعات جامعی در جهت تناژهای باربرداری موجود در سایت عمرانی‌تان کسب نمایید. گاهی با یک جرثقیل سبک بدون فشار مضاعف به بوم و دکل می‌توان وزن بارهای موجود را پوشش داد. ولی گاهی بازوهای هیدرولیکی موجود در جرثقیل سبک، توانایی ساپورت ظرفیت‌های موجود را نداشته به اجاره جرثقیل سنگین نیاز مبرم است.

به‌هرحال جرثقیل‌های سبک با انعطاف‌پذیری بیشتر، قابلیت جابه‌جایی راحت‌تر در فضاهای محدود، حفظ تعادل حتی در زمان مواجه با بارهای سنگین و … جهت کار حتی در ارتفاعات و سازه‌های بلند نیز موردتوجه هستند. البته به‌صرفه‌تر بودن قیمت اجاره جرثقیل در تهرانپارس از نوع سبک نیز سبب شده توجه کارفرمایان به سمت این نوع خاص جلب گردد.

خدمات جرثقیل در تهرانپارس
خدمات جرثقیل در تهرانپارس

خدمات جرثقیل کفی در تهرانپارس:

همان‌طور که جرثقیل دکل بلند برای پشتیبانی از ارتفاعات بسیار بالا گزینه‌ای مورد تأیید است، جرثقیل کفی نیز برای کارگاه‌های عمرانی که به حمل بارها و تجهیزات بر روی یک باربند نیاز دارند، نمونه مثال‌زدنی می‌باشد. درواقع این ماشین یک جرثقیل بوده که بر روی کامیون باربری نصب‌شده و در عین واحد توانایی انجام دو عمل متفاوت را در یک‌زمان دارد.

بدین ترتیب در فضاهایی که تریلرهای بزرگ توانایی عبور و مرور نداشته، جرثقیل کفی وارد عمل شده و با گذاشتن بار تریلرها بر روی باربند خود آنها را از مکانی به مکان دیگر جهت استفاده انتقال می‌دهند. فرقی نمی‌کند به اجاره جرثقیل سبک کفی نیاز دارید یا باید برای سازگاری با پروژه‌های خود به اجاره جرثقیل سنگین کفی بپردازید، این ماشین‌ها عکس‌العمل خوبی در امور مختلف به دلیل جک‌های هیدرولیکی قدرتمندشان از خود نشان می‌دهند و شمارا از نوع عملکرد و فعالیتی که عرضه می‌دارند، راضی می‌نمایند.

جرثقیل در تهرانپارس
جرثقیل کفی در تهرانپارس

اجاره جرثقیل سنگین در تهرانپارس:

در زمان اجاره جرثقیل سنگین در تهرانپارس طیف گسترده‌ای از این ماشین‌ها در مقابل شما قرار دارد. این جرثقیل‌ها می‌توانند از جرثقیل کفی و توانایی ارزنده آن در حمل و جابه‌جایی بارها شروع‌شده و تا جرثقیل‌های بازوئی، سقفی، دروازه‌ای، کمرشکن، کشویی و … را شامل شوند. بدین ترتیب از جابه‌جایی بارهای سنگین تا نصب ابزارهای صنعتی و سازه‌های ساختمانی و بارگیری و تخلیه بار و بسیاری فعالیت‌های دیگر را می‌توان بر شانه این ماشین‌ها گذاشت.

در اینجا فقط شرکت ارائه‌دهنده خدمات کرایه جرثقیل در تهرانپارس و میزان مسئولیت‌پذیری این مجموعه به میان آمده که به‌راستی تأثیر بسزایی در کم‌وکاست نتیجه پروژه‌ها دارد. به‌راستی شرکتی که تنها هدفش جلب رضایت مشتریان باشد و از سرویس‌های پیشرفته جرثقیل، لیفتراک، بابکت و … بهره ببرد، مسلماً مشتریانش را به بالاترین سطح خدمت‌رسانی می‌رساند.

اجاره جرثقیل سنگین در تهرانپارس
اجاره جرثقیل سنگین در تهرانپارس

کرایه جرثقیل دکل بلند در تهرانپارس:

جرثقیل دکل بلند به دلیل برخورداری از بوم و دکل بلند و وجود انواع مختلفی از آن در میان جرثقیل‌های ساختمانی و تلسکوپی به یکی از پررونق‌ترین نمونه‌های مورد اجاره جرثقیل در تهرانپارس تبدیل‌شده است. اکنون این نوع جرثقیل به دلیل مشخصات فنی و ساختاری مورد تأیید شجاعانه در عرصه‌هایی چون بارگیری‌های سنگین در کشتی‌ها، تخلیه نفت‌کش‌های عظیم، انتقال قطعات سنگین و غول‌پیکر در پروژه‌های احداث صنایع و … حضور دارد. درواقع هر زمان به اجاره جرثقیل سنگین و قدرتمند نیاز باشد، اولین اولویت با این ماشین‌های دکل بلند است.

اجاره جرثقیل دکل بلند در تهرانپارس
جرثقیل دکل بلند در تهرانپارس

اجزای اصلی و مهم جرثقیل‌ها:

جرثقیل‌ها به طور معمول از اجزای اصلی مانند یک منبع قدرت، دکل، پایه، بازو و سیستم موتور بهره‌مند هستند. البته ارائه عملکرد بهتر باید به کابل بالابر باکیفیت، سیستم وزنه تعادلی، سیستم کابل معلق، بازو متحرک یا ثابت و … نیز آراسته باشند. در غیر این صورت در انجام فعالیت‌های مربوط به خود ناتوان می‌شوند. البته این اجزا متناسب با نوع جرثقیل کم‌وبیش تغییر کرده اما در کلیت باهم مشابه هستند.

اجاره انواع جرثقیل در تهرانپارس
اجزای مهم جرثقیل ها

قیمت اجاره جرثقیل در تهرانپارس:

قیمت اجاره جرثقیل در تهرانپارس بیشتر بر نوع جرثقیل و حوزه کاری آن متمرکز است. به گونه که قیمت اجاره جرثقیل سبک مسلماً بسیار پایین‌تر از هزینه اجاره جرثقیل سنگین بوده، زیرا حوزه کاری با تناژ محدودتر را پوشش می‌دهد. بدین ترتیب هرچه بر حجم، ظرفیت و مدت‌زمان اجاره ماشین افزوده گردد، به‌تبع کرایه بهای مندرج در قرارداد نیز افزایش می‌یابد. به همین دلیل است که به وجود سنخیت کامل جرثقیل با نوع فعالیتتان تأکید می‌شود تا از هزینه‌های بی‌جهت جلوگیری شده و سرمایه کارفرمایان حفظ گردد.

قیمت اجاره جرثقیل در تهرانپارس
قیمت اجاره جرثقیل در تهرانپارس

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

مجموعه جرثقیل تهران در اجاره جرثقیل سنگین، اجاره بالابر، اجاره لیفتراک، اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بیل مکانیکی، اجاره بابکت و مینی بیل باقیمتی به‌صرفه معروف و نامی است. این شرکت در تهران و حومه این شهر همیشه با کادری مجرب و متعهد آماده انجام کلیه امور شما به صورتی کاملاً حرفه‌ای است. تمامی مدیران مجموعه‌هایی که تمایل دارند، ماشین سفارشی آنها دراسرع‌وقت حاضر و آماده کار باشد به این مجموعه و خدمات درخور ستایشش اعتماد راسخ دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 12 =

تماس سریع