اجاره جرثقیل پالفینگر

اجاره جرثقیل پالفینگر

هدف از اجاره جرثقیل پالفینگر کاهش هزینه‌ها و سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی است. این ماشین‌ها توانسته‌اند به کاهش خطرات جانی افراد در سایت‌های عمرانی باکیفیت عالی که ارائه می‌دهند، کمک شایانی نمایند. جرثقیل‌های بی‌کیفیت بارها جان متصدیان امور ساخت‌وسازی را به خطر انداخته ولی جرثقیل پالفینگر توانایی عالی در کاستن مخاطرات دارد. این کمپانی بزرگ دستگاه‌های خود را در انواع مدل‌های مختلف تولید می‌کند، ازاین‌رو تمام کسانی که به اجاره جرثقیل سبک‌وسنگین نیازمند باشند، بدون دغدغه می‌توانند به ماشین‌های ۳ تن، ۵ تن و ۱۰ تن و … این شرکت معتبر اتریشی اعتماد نمایند.

اجاره جرثقیل پالفینگر
هدف از اجاره جرثقیل پالفینگر

توضیحاتی در مورد اجاره جرثقیل پالفینگر:

کرایه جرثقیل پالفینگر مطلوب بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها است، زیرا تولیدات این برند موفق حاوی والاترین فناوری‌ها و خدمات در سطح جهان است. ازاین‌رو جرثقیل‌های این شرکت را سردمدار تمامی نمونه‌های رایج دنیا برمی‌شمارند و ازنظر کیفیت و قابل‌اطمینان بودن مهر تأیید بر آن می‌زنند. کمتر فعالی در حوزه باربری و خدمات سنگین است که با نام پالفینگر این برند جهانی آشنا نباشد. بدین ترتیب امروزه این شرکت اتریشی توانسته به یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان در عرصه سیستم‌های بلند کننده، بارگیری و جابه‌جایی تبدیل شود، بنابراین اجاره جرثقیل پالفینگر رنگی از رونق و توجه را به خود می‌بیند.

شاید برایتان جالب‌توجه باشد وقتی بفهمید که محصولات این شرکت در ۱۳۰ کشور جهان به‌وفور مورداستفاده قرار گرفته همچنین در کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی مراکز تولید و مونتاژ ثابت دارد. ازاین‌رو درحالی‌که این شرکت در ۴۵۰۰ دفتر فروش در ۵ قاره جهان دارد، حیف است که صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی از محصولات این برند موفق بی‌بهره باشند.

کرایه جرثقیل پالفینگر
توضیحاتی در مورد کرایه جرثقیل پالفینگر

جرثقیل پالفینگر چیست:

جرثقیل پالفینگر یکی از جرثقیل‌های پرقدرت برند پالفینگر بوده که توسط ریچارد پالفینگر تأسیس و اکنون در ۱۵۰ مدل مختلف تولید و روانه بازار جهانی می‌شود. ازاین‌رو به اجاره جرثقیل در هر ظرفیت و مدلی و هر سیستمی مانند بالابر هیدرولیکی، بارگیری و باربرداری که نیاز داشته باشید به حتم می‌توانید در میان محصولات این برند یک نمونه برتر را بیابید. رونق بالای تولیدات این شرکت و تلاش روزافزون مدیران آن سبب شده اکنون بیش از ۳۵ درصد سهم بازارهای جهانی از آن این برند اترشی نام‌آشنا و محبوب گردد.

اجاره انواع جرثقیل پالفینگر
نمونه ای از جرثقیل پالفینگر

مشخصات و اجزای جرثقیل پالفینگر:

مشخصات و اجزای جرثقیل پالفینگر چنان منحصربه‌فرد و عالی ظاهرشده‌اند که همگان را حیرت‌زده نموده‌اند. تولید این ماشین با ورقه‌های «هردوکس» اولین ویژگی‌ای است که علاوه بر شاخص نمودن این جرثقیل‌ها سبب قدرت و توان مضاعف این ماشین‌ها شده است. از این مورد گذشته برخورداری از سیستم ایمنی و ضد واژگونی نیز یکی دیگر از مشخصاتی است که درصد اعتماد به این جرثقیل‌ها را در سطح جهان افزوده است.

همچنین قابلیت نصب بر روی تجهیزاتی مختلفی مانند خودروبر، وینچ هیدرولیکی و شاخک لیفتراک توانایی این ماشین‌ها را چندین برابر نموده است. البته اگر به کرایه جرثقیل پالفینگر به‌منظور نصب این ماشین‌ها بر روی چنگک هیدرولیکی، بیل هیدرولیکی و سبد عایق و حفار پایه‌های برق نیز نیاز دارید، این ماشین‌ها توانایی ابراز چنین قابلیت‌هایی را دارد. ازاین‌رو کمتر کسی است که به اجاره جرثقیل نیاز داشته باشد اما به سراغ جرثقیل‌های پالفینگر نرود و از انواع مختلف آن خود را بهره‌مند نسازد.

 جرثقیل پالفینگر
مشخصات جرثقیل پالفینگر

موارد استفاده از جرثقیل پالفینگر:

فرقی نمی‌کند اجاره جرثقیل کفی از برند پالفینگر اقدام نمایید یا مطلوبتان جرثقیل‌های بازو تاشو و … این برند باشد این ماشین‌ها امکان جابه‌جایی اجسام و ابزارهای سنگین را به شما می‌دهند. برای مثال جرثقیل کفی ۱۰ تن این برند با ابعاد ۲٫۵*۶ متر قادر است، بارهایی حتی بیش از ۱۰ تن را جابه‌جا نماید زیرا کفی این ماشین‌ها به مجریان امور اجازه چنین مانوری را می‌دهند.

بدین ترتیب برای انجام کارهایی چون جابه‌جایی کانکس، ماشین‌ها، ابزارهای صنعتی، نصب چیلر و … می‌توانید به انواع مختلف این جرثقیل‌ها بسته به نوع بوم، تناژ و ظرفیت حمل این آن‌ها روی‌آورید و به بهترین شکل امور خود را سروسامان یافته ببینید. این شرکت پاسخگوی اجاره جرثقیل سبک در انواع تناژهای باربرداری ۳ تن، ۵ تن و … و نمونه‌های سنگین‌وزن مانند ۱۰ تن، ۱۵ تن و … است.

اجاره جرثقیل چپقی پالفینگر
موارد استفاده از جرثقیل پالفینگر

انواع جرثقیل پالفینگر کدام‌اند؟

اجاره جرثقیل پالفینگر در انواع مختلف خود این سردمدار فناوری‌های روز جهان در ایران برای انجام امور مختلف صورت می‌پذیرد. با نگاهی به تاریخچه و محصولات این برند آن را در حوزه جرثقیل‌های جنگلداری، جرثقیل بازیافت، سیستم‌های تعویض کانتینر جزء برترین‌های در عرصه‌های بین‌المللی می‌بینیم. البته از جرثقیل‌های قدرتمند آنکه در راه‌آهن، بازرسی پل‌ها و مزرعه‌ها کاربرد دارند نیز نمی‌توان صرف‌نظر نمود. ورود پالفینگر به عرصه مونتاژ جرثقیل‌های کشتی این برند را در تولید جرثقیل‌های دریایی و بادی نیز دارای امتیاز نموده است. البته پالفینگر کوشیده با ارائه جرثقیل‌های سوار شونده بر روی خودروهای سنگین، جرثقیل‌های بارگیری و تخلیه بار در کامیون‌ها فهرست کامل‌تری از ابزارهای تولیدی خود را به نمایش بگذارد.

اجاره جرثقیل کفی پالفینگر
یکی از انواع جرثقیل های پالفینگر

اگر به کرایه جرثقیل پالفینگر نیازمند هستید در حالت کلی می‌توان انواع محصولات این برند را بدین‌گونه برشمرد:

جرثقیل کفی پالفینگر، جرثقیل‌های پشت کامیونی پالفینگر و جرثقیل سقفی پالفینگر از بارزترین نمونه‌های موجود هستند. ولی در ادامه جرثقیل‌های چیقی پالفینگر، جرثقیل‌های لیفتراکی پالفینگر و درنهایت جرثقیل هیدرولیکی پالفینگر نیز در جهان پرطرف‌دار بوده و همین امر است که هرساله بر تعداد شعب این برند در کشورهای مختلف می‌افزاید و دامنه خدمات این شرکت را گسترده‌تر می‌سازد.

قیمت کرایه جرثقیل پالفینگر:

باوجود وسعت قابل‌توجه بین محصولات برند پالفینگر و تعدادی بالغ‌بر ۱۵۰ مدل مختلف و پوشش انواع تناژها ارائه یک قیمت مشخص را باید پس از مشاوره و ارائه مدت‌زمان موردنیازتان بابت اجاره، دریافت نمایید. پالفینگر برندی است جهانی که در ایران نیز ناآشنا نبوده و صنعت اجاره جرثقیل تا توانسته از مدل‌های مختلف آن خود را بهره‌مند ساخته است. باوجود قدرت فراوان، ایمنی عالی، طول عمر بالا و … به‌راستی قیمت کرایه جرثقیل پالفینگر از نمونه‌های رایج دیگر به‌صرفه‌تر و مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

قیمت کرایه جرثقیل پالفینگر
قیمت کرایه جرثقیل پالفینگر

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

جرثقیل تهران مجموعه‌ای توانمند است که خدماتش طیف وسیعی چون اجاره انواع جرثقیل، اجاره بالابر، اجاره لیفتراک و همچنین اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل را در برمی‌گیرد. امروزه کوشیده تا با بهره‌مندی از انواع برندهای معروف جهان مانند پالفینگر، لجور، لیبهر، هیاب و … بالاترین کیفیت را به بخش خدماتی خود وارد سازد. اکنون ماشین‌آلات این شرکت را در بالاترین سطح فناوری و برترین نکات فنی و مهندسی می‌یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 1 =

تماس سریع