اجاره جرثقیل کابین دار

اجاره جرثقیل کابین دار

جرثقیل کابین دار به دلیل تجهیز به فناوری لیفتینگ (Lifting Technologies)، سبد با طیف وسیعی از اندازه‌ها، وجود پیکربندی‌های مختلف سبد (گرد، مربع و مستطیل) و گزینه‌های سربار و غیر سربار بسیار کاربردی است. البته اجاره جرثقیل کابین دار به دلیل امنیت کابین‌های ساخته‌شده از لوله‌های فولادی با استحکام بالا و سیستم وزن آزمایشی نیز بسیار موردتوجه است. خدمات جرثقیل در کنار این سازه‌ها امروزه پررونق شده و در تمامی عرصه‌ها نیازمند به پوشش ارتفاعات، به کار گمارده می‌شوند. در این مطلب بیشتر در مورد این ماشین، عوامل تأثیرگذار بر قیمت اجاره جرثقیل کابین‌دار و انواع این سازه‌ها صحبت خواهیم کرد

اجاره جرثقیل کابین دار
اجاره جرثقیل کابین دار

جرثقیل کابین دار:

سبد طراحی‌شده، برای جرثقیل کابین دار دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را به ابزاری امن و عالی در عرصه باربری تبدیل نموده است. به همین دلیل اجاره جرثقیل کابین دار در تهران برای مصارف مختلفی موردتوجه است. باهم برخی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم.

• ریل‌های جانبی: این ریل‌ها برای ایمن نگه‌داشتن کارگران طراحی‌شده‌اند. این ابزار‌ها تضمین می‌کند که کارگران از سبدها حتی در هنگام عدم تعادل احتمالی پرت نشده و به پایین سقوط نکنند.

• درب‌های چرخشی: درب‌های چرخشی به کارگران این امکان را می‌دهند که در حین کار به‌سرعت به داخل سبد سوار یا از آن پیاده شوند. این موضوع کار را برای کارکنان آسان‌تر می‌کند.
• پین‌های قفلی: این پین‌ها برای ایمنی کابین‌ها بسیار مهم هستند، زیرا آن‌ها را به بوم جرثقیل محکم می‌کنند. وظیفه اصلی این پین‌ها نگه‌داشتن سبدها در جای خود به صورتی اصولی است.
• نقاط قلاب مهار: این نقاط برای حمل متعادل کابین استفاده می‌شوند. نقاط قلاب وزن سبدها را به طور مساوی تقسیم می‌کنند و سبد را متعادل نگه می‌دارند. هنگامی‌که قرار است، سبدها توسط جرثقیل بلند شوند، این نقاط قلاب مفید هستند.

• صفحات ضربه‌گیر: از صفحات ضربه‌گیر برای محافظت از سبدها در برابر آسیب احتمالی استفاده می‌شود.

جرثقیل کابین دار
جرثقیل کابین دار

از جرثقیل کابین‌دار برای انجام چه اموری استفاده می‌شود؟

انواع جرثقیل کابین‌دار برحسب نوع کابین خدمات وسیعی را ارائه می‌دهند که حیرت‌آور است. برای‌آنکه به عرصه کاربری‌های متنوعی که با اجاره جرثقیل سبد دار می‌توان در آن‌ها سهولت و ایمنی را تجربه نمود، آشناتر شوید. به کاربری‌های متنوع این جرثقیل‌های کارآمد اشاره می‌کنیم.

  •  اولین کاربری جرثقیل کابین دار: نجات پرسنل

جرثقیل کابین دار درزمانی که یک کارگر در محل کار مجروح و در نقطه‌ای دور از دسترس محصورشده، مورداستفاده است. کرایه جرثقیل کابین دار فرایندی بسیار مؤثر، ایمن و مطمئن برای بیرون آوردن مصدوم از محل خطر است. به‌عنوان‌مثال، سبد نجات بیمارستانی محکم و سنگین برای جابه‌جایی برانکارد آمبولانس و حمل‌ونقل اضطراری طراحی‌شده است.

سبد شامل چهار نقطه اتصال برای ایمن نگه‌داشتن برانکارد و نقاط قلاب بند برای پرسنل اورژانس در صورت نیاز است. نیمه پایینی کابین محصورشده تا به حفظ محتویات داخلی در حین حمل‌ونقل کمک کند، درحالی‌که نیمه‌باز بالا به پرسنل اورژانس اجازه می‌دهد تا به‌راحتی به بیمار دسترسی داشته باشند.

  •  دومین کاربری جرثقیل کابین‌دار: ساخت‌وساز و نگهداری

از خدمات جرثقیل کابین‌دار ساختمانی می‌توان برای بلندکردن ایمن پرسنل در هوا یا انتقال بار به ارتفاعات استفاده کرد. انواع جرثقیل کابین دار سوار بر خودروهای مختلف اغلب به‌عنوان جرثقیل زمین ناهموار برای پروژه‌های صنعتی یا ساختمانی در فضای باز استفاده می‌شوند. آن‌ها دارای چرخ‌های بزرگ بر روی یک شاسی سنگین هستند.

با یک بوم تلسکوپی ضخیم که اغلب تا حدود ۵۰ فوت می‌رسد، اجسام و افراد به ارتفاعات بلند، منتقل می‌شوند. بدین ترتیب از کاربردهای متداول جرثقیل کابین دار در عرصه ساخت‌وساز می‌توان به انجام پروژه‌های عمرانی تجاری و مسکونی، احداث پل و روگذر، بازرسی و نگهداری، رنگ‌آمیزی تجاری، شستشوی تحت‌فشار نمای ساختمان‌ها اشاره نمود.

اجاره انواع جرثقیل کابین دار
موارد استفاده از جرثقیل کابین دار
  •  سومین کاربری جرثقیل کابین دار: عرصه صنعتی

طیف گسترده‌ای از کاربردهای صنعتی و معدنی وجود دارد که در آن‌ها یکی از انواع جرثقیل کابین دار ایمن برای کار، بسیار مناسب هستند. سبدهای حمل انسانی سنگین با پشتیبانی از جرثقیل‌های قدرتی به‌عنوان سکوهای معلق حمل پرسنل در صنایع شناخته می‌شوند. بدین ترتیب سکوهای معلق پرسنل برای رسیدن به مناطق کار مرتفع که نردبان، داربست، راه‌پله، بالابرهای هوایی و بالابرهای پرسنل به طور ایمن قابل‌استفاده نیستند، بسیار مناسب می‌باشند.

آن‌ها مشمول قوانین سخت‌گیرانه OSHA و سایر قوانین ایمنی حاکم بر استفاده از این تجهیزات بوده و باید قبل از هر بار کاربری به‌دقت بررسی و آزمایش شوند تا از ایمنی پرسنلی اطمینان حاصل شود. به همین دلیل است که ادعا می‌شود، قیمت اجاره جرثقیل کابین دار در صنایع مختلف به‌صرفه است.

  •  چهارمین کاربری جرثقیل کابین‌دار: لیفتینگ عمومی

اجاره جرثقیل کابین دار در تهران برای موقعیت‌های غیرقابل‌دسترس که باید حتماً توسط جرثقیل‌ها پوشش داده شود، نیز مورداستفاده است. در یک کارگاه، کارخانه یا انبار، گاهی دسترسی پرسنل به محل‌هایی مانند بالای قفسه‌ها بدون جرثقیل امکان‌پذیر نیست. در اینجا کرایه جرثقیل کابین دار راه‌گشا است.

بدین ترتیب یک جرثقیل کابین دار می‌تواند، توسط کارگران برای انجام بسیاری از وظایف مختلف در یک انبار یا سایت صنعتی، ازجمله تحویل سفارش‌ها، نگهداری موجودی، تعویض لامپ یا وسایل برقی، انجام تعمیرات انبار، رنگ‌آمیزی سقف یا دیوارها، نصب طبقات فلزی استفاده شود. البته لوله‌کشی و بسیاری از وظایف دیگر، بسته به نوع سبد و کاری که برای آن در نظر گرفته‌شده، جزء خدمات جرثقیل کابین دار محسوب می‌شود. سبدها می‌توانند یک یا چند کارگر و مصالح کاری موردنیازشان را به‌راحتی در خود جای دهند.

کرایه جرثقیل کابین دار
آشنایی با کارکرد جرثقیل کابین دار

انواع جرثقیل کابین‌دار:

انواع جرثقیل کابین دار بر اساس مؤلفه‌های خاصی دسته‌بندی می‌شوند. به همین دلیل است، کاربری‌های وسیعی را از این محصول سنگین صنعتی شاهد هستیم. برای آشنایی بیشتر شما با این تنوع موجود از مؤلفه‌های تأثیرگذار بر تنوع جرثقیل سبد دار فهرستی آورده‌ایم.

• شکل ظاهری کابین (گرد، مربع و مستطیل)
• ابعاد و گنجایش کابین
• نوع ماشین کشنده خاور، وانت، کامیون
• ظرفیت خودرو کشنده
• نوع کارایی و عرصه کاربری جرثقیل

اجاره جرثقیل کابین دار در تهران:

اگر هدفتان انجام فعالیت‌هایی مانند کابل‌کشی، کار در سوله، ساخت نمای ساختمان، نصب دوربین‌های مداربسته و فعالیت‌هایی با چنین ماهیتی بوده که در آن‌ها حمل متخصصان و تجهیزات آن‌ها به ارتفاعات ملاک مهمی است. مطمئناً اجاره جرثقیل سبد دار بهترین رویکرد می‌باشد. قیمت اجاره جرثقیل کابین دار به نسبت خدمات ارزنده‌اش به‌صرفه و حیطه کاری این ماشین ورای تصور می‌باشد. به همین دلیل اجاره جرثقیل کابین دار در تهران می‌تواند، باهدف تسریع خدمت‌رسانی کالاها و فرایندها عالی باشد.

اجاره جرثقیل کابین دار در تهران
یکی از انواع جرثقیل های کابین دار

خدمات جرثقیل کابین‌دار:

دسترسی به سازه‌های مرتفع به صورتی ایمن به دلیل چالش‌های مختلف در مورد پایداری و عدم امکان پیش‌بینی‌ آن، تقریباً غیرممکن است. احداث داربست تا این اندازه حجیم یکی از سخت‌ترین و گران‌ترین کارها است. بااین‌حال، کارکنان نیاز دارند تا برای پوشش اهداف ساخت‌وساز خود به بالای ساختمان‌های بلند برسند. یک پیمانکار نیز باید تیم کارگران خود را به ارتفاعات برای پروژه‌های ساختمانی پیچیده برساند و داربست به دلیل هزینه گران و عدم ایمنی کافی، راه‌حل ایدئالی نیست. کرایه جرثقیل کابین دار از شرکت‌های جرثقیل برای بالابردن کارمندان از سطح زمین بهترین راه برای دسترسی به ارتفاعات است. این کابین‌ها به جرثقیل قلاب شده و فقط اپراتورهایی که دارای گواهینامه بوده برای کار با سبدها مجاز هستند.

کدام نوع از جرثقیل‌های کابین دار برای پروژه من مناسب است؟

برای‌آنکه جرثقیل کابین دار انتخابی شما دقیقاً متناسب با نیاز پروژه‌تان باشد، ابتدا به ارتفاع کار خود دقت نمایید. بعد توجه کنید که چه تعداد پرسنل یا چه حجم بار را قرار است به ارتفاعات منتقل نمایید. در این زمان شاید متوجه شوید، کرایه جرثقیل کابین دار از نوع نیسانی به‌هیچ‌وجه برایتان مناسب نباشد و به نمونه‌های کامیونی با ظرفیت بالا به‌منظور ممانعت از واژگونی ماشین نیاز داشته باشید. توجه نمایید کابین‌ها در ارتفاع اگر بیش از اندازه سنگین شوند، سبب برهم‌خوردن تعادل کلی جرثقیل و بروز خسارات هولناکی می‌شوند.

خدمات جرثقیل کابین دار
انتخاب جرثقیل کابین دار برای پروژه من

مزایای کرایه جرثقیل کابین دار:

خدمات جرثقیل کابین دار در سایت‌های ساختمانی، پروژه‌های معدنی و در کارهای نظافتی نمای ساختمان‌های بزرگ مشهور و معروف است. چراکه این ماشین‌ها مزایای متعددی را بدین شرح ارائه می‌دهند.

• سهل سازی کار:

جرثقیل کابین دار، کار را بسیار آسان می‌کند. تحرک کارگران ایمن‌تر و کارآمدتر می‌شود. این ماشین‌ها یک آیتم عالی برای استفاده به‌جای آسانسور موقت که گاهی اوقات ایمنی کارگران را به خطر می‌اندازند، محسوب می‌شوند. آن‌ها نه‌تنها شمارا حرفه‌ای جلوه می‌دهند، بلکه اعتمادبه‌نفس کارگران برای فعالیت در ارتفاع را نیز بالا می‌برند.

• استفاده در خدمات متنوع:

جرثقیل‌های کابین دار گاهی اوقات به دلیل ماهیت امنشان برای خدمات نجات نیز استفاده می‌شوند. به‌عنوان‌مثال، آن‌ها اغلب برای نجات افراد از یک ساختمان ویران‌شده و آسیب‌دیده استفاده می‌شوند. این نشان می‌دهد که این ماشین‌ها را می‌توان برای کارهای مختلف مورداستفاده قرارداد. آن‌ها صرفاً به استفاده در مشاغل ساختمانی محدود نمی‌شوند.

• کاهش زمان پروژه‌ها:

آن‌ها گزینه‌ای بسیار برتر از نردبان، داربست و لیفتراک هستند. بالارفتن از نردبان یا داربست زمان می‌برد. پس اگر به یک سرویس در ارتفاعات نیاز دارید، کرایه جرثقیل کابین دار بهترین رویکرد است.

قیمت اجاره جرثقیل کابین دار
قیمت اجاره جرثقیل کابین دار

قیمت اجاره جرثقیل کابین دار:

تناژ جرثقیل، نوع ماشین، کیفیت کابین، نوع کار مدنظر و مدت‌زمان اجاره هر یک به صورتی بر قیمت اجاره جرثقیل کابین دار تأثیر می‌گذارند. به دلیل حساسیت‌های بالای این نوع ماشین بهتر است، قبل از کرایه از متخصصان مشورت بگیرید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

تماس سریع