چند نکته در مورد اجاره جرثقیل

چند نکته در مورد اجاره جرثقیل

چند نکته در مورد اجاره جرثقیل

در زمان کرایه جرثقیل باید چند نکته را در نظر بگیرید. در واقع امروزه خیلی از صنعت ها به خصوص صنعت ساختمان سازی، برای بار برداری و جا به جایی اجسامی که از توان انسان‌ خارج است، از جرثقیل استفاده می کنند.

شما می توانید به موسسه ها و یا شرکت های مجاز کرایه جرثقیل رفته و بسته به نیازی که دارید، نوع مناسبی از این ماشین آلات را اجاره نمایید. ما به شما پیشنهاد می دهیم پیش از اقدام به اجاره جرثقیل، با مشاوران ‌جرثقیل تهران مشورت نمایید و محیط و شرایط انجام پروژه را برای آن ها مطرح کنید تا متناسب ترین جرثقیل را به شما پیشنهاد دهند.

چند نکته در مورد اجاره جرثقیل
دانستن چند نکته در مورد اجاره جرثقیل

لازم به ذکر است که انواع مختلفی از جرثقیل ها وجود دارند که باید بسته به نوع پروژه و عملیاتی که دارید، آن را انتخاب نمایید. هم چنین اگر نیاز شما به جرثقیل به صورت ثابت بوده و کرایه آن برای شما مقرون به صرفه نیست، می توانید جرثقیل را خریداری کنید. اما توجه کنید که‌ قیمت این ماشین آلات بسیار بالا بوده و برای هدایت و کنترل آن ها نیز باید از اپراتور متخصص و دوره دیده استفاده نمایید.

چند نکته در مورد اجاره جرثقیل
بار برداری و چند نکته در مورد اجاره جرثقیل

به چند نکته در مورد اجاره جرثقیل توجه کنید

ابتدا باید با شرکت‌ و موسسه ای که امکان اجاره دادن جرثقیل را به شما دارد، تماس حاصل نمایید. ما به شما جرثقیل تهران را معرفی می کنیم تا جهت پیش روی و مثمر ثمر بودن پروژه خود، از آن ها مشاوره بگیرید.

در نظر بگیرید که یکی از نکاتی که باید در مورد اجاره جرثقیل به آن توجه کنید، انواع مختلف جرثقیل است. هر کدام امکان بار برداری با یک تناژ باری را به شما می دهند و باید نوع مناسبی از آن ها را برای انجام پروژه و عملیات خود انتخاب نمایید. به طور مثال جرثقیل های بوم بلند فاقد کفی برای حمل و نقل بار می باشند. همین طور جرثقیل های کفی دار دارای بوم، چندان بلند نیستند.

توجه کنید که همیشه ارزان ترین، بهترین نیست. بلکه باید جرثقیلی که برای اجاره انتخاب می کنید، کارایی لازم را برای انجام پروژه و عملیات شما داشته باشد. در غیر این صورت شما متحمل صرف هزینه های اضافه و بیهوده شده اید.

چند نکته در مورد اجاره جرثقیل
رعایت چند نکته در مورد اجاره جرثقیل

پیش از آن که برای اجاره جرثقیل بوم بلند اقدام کنید، باید حتما در مورد بار ها و یا اجسامی که می خواهید به وسیله ی جرثقیل جا به جا کنید اطلاع کسب کنید. اطلاعاتی نظیر وزن بار، مقدار ارتفاعی که باید جرثقیل طی کند و… . به این ترتیب شخصی که مسئول مشاوره دادن به شما می باشد، میتواند بهترین و متناسب جرثقیل را به شما معرفی کند.

چند نکته در مورد اجاره جرثقیل
تناژ باری و چند نکته در مورد اجاره جرثقیل

هم چنین در صورتی که می خواهید جهت اجاره ‌جرثقیل کفی اقدام نمایید، باید بدانید‌ که وزن و یا ابعاد بار شما چقدر است. در این صورت مشاورین جرثقیل تهران می توانند شما را برای انتخاب و اجاره بهترین جرثقیل یاری کنند.

حتما به وزن و حجم بار و کالای خود دقت کنید. در این صورت می توانید جرثقیلی مناسب را برای بار برداری و جا به جایی آن کرایه کنید. در صورتی که اطلاعات کافی در مورد مشخصات بار و کالای خود ندارید، پیش از تماس با مشاورین اجاره جرثقیل، حتما آن ها را به دست آورید.

چند نکته در مورد اجاره جرثقیل
چند نکته در مورد اجاره جرثقیل با جرثقیل تهران

اطلاعات لوکیشن خود را تکمیل کنید. به طور مثال باید بدانید که می خواهید در چه کوچه و خیابانی از جرثقیل استفاده نمایید. هم چنین اگر می خواهید در فضایی باز این کار را انجام دهید، حتما به طور دقیق آدرس آن را بدانید.

باید بدانید که می خواهید بار را تا چه ارتفاعی توسط جرثقیل بالا ببرید. در این صورت می توانید طول بوم جرثقیل را در زمان اجاره جرثقیل مشخص نمایید.

توجه کنید که هر جرثقیل توان باربرداری تناژ مشخصی بار را دارد. در غیر این صورت در زمان بالا کشید بار و اجسام، امکان دارد که بوم جرثقیل آسیب ببیند و در مکان انجام عملیات حادثه ساز شود.

چند نکته در مورد اجاره جرثقیل
چند نکته در مورد اجاره جرثقیل با اپراتور

اگر تصمیم دارید که برای انجام پروژه و عملیات مورد نظر خود، اقدام به اجاره جرثقیل نمایید، توجه کنید که این کار را چند روز قبل از انجام پروژه انجام دهید تا انتخاب شما سر صبر باشد و با عدم زمان کافی دست و پنجه نرم نکنید.

اگر محل و لوکیشن انجام پروژه در محدوده طرح و ترافیک است، باید جرثقیلی را اجاره کنید که امکان تردد در این محدوده را داشته باشد.

در زمان اجاره جرثقیل، در نظر بگیرید که اپراتور باید کارت سلامت داشته باشد و توانایی کنترل و هدایت جرثقیل را به صورت تخصصی داشته باشد.

اگر دستگاه و یا باری که می خواهید آن را با جرثقیل جا به جا نمایید، دارای حساسیت و ارزش بالایی است، حتما آن را بیمه قلاب نمایید.

چند نکته در مورد اجاره جرثقیل
بیمه قلاب و چند نکته در مورد اجاره جرثقیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 2 =

تماس سریع