اجاره جرثقیل ۳۵ تن

اجاره جرثقیل 35 تن

 

اجاره جرثقیل ۳۵ تن به دلیل پوشش ظرفیت و ارتفاع بالا با دقت نظر ویژه‌ای همراه است. به صورتی که حتماً قبل از هرگونه اقدام درزمینه‌ی کرایه این ماشین‌ها باید از گذراندن معاینات فنی لازم برای آن‌ها مطمئن شد. همچنین وجود بیمه‌نامه‌ی مسئولیت حوادث مدنی نیز برای این ماشین‌های سنگین‌وزن و حجیم الزامی است. البته کادری باتجربه و آزموده نیز باید مسئولیت اپراتوری این دستگاه‌ها را بر عهده بگیرند. از واگذاری کار به افراد کم‌تجربه و فاقد گواهینامه چنین ماشین‌های به جد خودداری به عمل آید. درواقع این ماشین‌ها با ظرفیت ۳۵ تنی خود در دسته جرثقیل دکل بلند قرارگرفته و برای کارها و هرگونه عملیات سنگین موردتوجه هستند.

اجاره جرثقیل 35 تن
اطلاعاتی درباره جرثقیل ۳۵ تن

اجاره جرثقیل ۳۵ تن در تهران:

کرایه جرثقیل ۳۵ تن در تهران باوجود شرکت‌های بزرگی که چندین دهه درزمینه‌ی حمل و جابه‌جایی بار فعالیت دارند با تخصص و دانش بالایی انجام می‌پذیرد. این شرکت‌ها تضمین دهنده بهترین قیمت، بالاترین سرعت و بهترین کیفیت هستند. ناوگان این مجموعه‌های توانمند قابلیت پوشش اوزان ۳ تن به بالا را دارند. جرثقیل ۳۵ تن اگر بر روی خاور، کفی یا کامیون نصب شود، علاوه بر دکل مناسب برداشتن بار، امکان جابه‌جایی و انتقال بار را به نقطه‌ای دیگر نیز دارند. بدین ترتیب اگر دارای مجوز تردد به خارج شهر به‌صورت قانونی باشد، قابلیت حضور در جاده‌ها و حمل بار در سایت‌های عمرانی و جاده‌سازی و جابه‌جای بلوک‌های شهرداری را نیز بر عهده می‌گیرد.

کرایه جرثقیل 35 تن
اجاره جرثقیل ۳۵ تن در تهران

جرثقیل۳۵تن چیست و موارد استفاده آن کدام است؟

جرثقیل ۳۵ تن به ماشینی گفته می‌شود که با نیروی هیدرولیکی یا مکانیکی اجسام سنگین را تا وزن ۳۵ تن حمل می‌نمایند. این جرثقیل‌ها به‌صورت ثابت یا متحرک طراحی‌شده و هرکدام کاربری‌های متفاوتی را عرضه می‌کنند. برای مثال اجاره جرثقیل از نوع ثابت در صنعت ساخت‌وساز بسیار مطلوب است و نوع متحرک آن به علت قابلیت جابه‌جایی اجسام با حفظ تعادل در کارخانه‌های صنعتی، سوله‌ها، حمل نخاله‌های ساختمانی و … پرکاربرد می‌باشد. به‌هرحال جرثقیل ۳۵ تن فارغ از نوعش به سه حالت متفاوت باعث حمل و جابه‌جایی بارها می‌شود. تیغه افقی محور گونه در جرثقیل تعادلی، یک سیستم قرقره در جرثقیل آرواره‌ای و فشار روغن در جرثقیل هیدرولیکی نحوه کارایی جرثقیل‌ها را به‌صورت خلاصه بازگو می‌کند.

اجاره جرثقیل35تن
موارد استفاده از جرثقیل۳۵تن

مشخصات و اجزای جرثقیل ۳۵تن:

جرثقیل دکل بلند که شامل ظرفیت‌های فراوان و پوشش دهی ارتفاعاتی بالا است را می‌توان در امور سخت و سهمگین به‌راحتی یافت. این جرثقیل‌ها از نمونه‌های ۳ تن به بالا را شامل می‌شوند. جرثقیل ۳۵ تن توانسته در میان تمامی آن‌ها با مشخصات کاراتر، محبوب‌تر ظاهر شود. در ادامه بیشتر به این مشخصات و اجزای متنوع اشاره می‌کنیم.

 

·         بوم جرثقیل ۳۵ تن

بوم مهم‌ترین و درعین‌حال قابل‌رؤیت‌ترین جزء یک جرثقیل است. تمامی آنچه توسط ماشین‌های جرثقیل جابه‌جا و حمل می‌شوند، توسط این بخش انجام می‌پذیرد. درواقع این بوم هست که به روش آرواره‌ای، تعادلی و هیدرولیکی اجرام را از زمین بلند می‌کند.

·         آرواره جرثقیل ۳۵ تن:

آرواره سبب افزایش طول بوم شده و کمک می‌کند، جرثقیل قابلیت پوشش ارتفاعات بیشتری را داشته باشد. در زمان کرایه جرثقیل ۳۵ تن حتماً به ارتفاع بوم و آرواره دقت نمایید.

اجاره جرثقیل 35 تن در تهران
مشخصات و اجزای جرثقیل ۳۵ تن

 

·         چرخ‌دنده جرثقیل ۳۵ تن:

جرثقیل ۳۵ تن دارای چرخ‌دنده‌هایی قدرتمند در جهت چرخاندن کابین است و نیروی خود را از موتور قوی جرثقیل تأمین می‌کند.

 

·         کابین جرثقیل ۳۵ تن:

کابین محل استقرار اپراتور است. از این مکان اپراتور مدیریت حرکت بوم جرثقیل را به‌وسیله فرمان و پدال‌ها بر عهده دارد. در زمان اجاره جرثقیل ۳۵ تن انتخاب یک اپراتور آشنا به اصول حرکت این دستگاه به‌منظور برقراری امنیت ضروری است.

·         وزنه‌های تعادلی جرثقیل ۳۵ تن:

وزنه‌های تعادلی نقش بالانس نمودن جرثقیل را برعهده‌گرفته‌اند. میزان این وزنه‌ها بر اساس شعاع بوم، وزن بار و زاویه عملیاتی انتخاب می‌شوند.

 

·         جک جرثقیل ۳۵ تن:

در اجاره جرثقیل ۳۵ تن جک‌ها در اجرای صحیح و بدون نقص عملیات بلند کردن اجسام نقش تعیین‌کننده‌ای دارند. ازاین‌رو باید هر سه بخش آن چون پایه، پد و پایه دوار در کیفیت کامل و عدم نقص قرار داشته باشند.

اجاره جرثقیل 35تن
کابین جرثقیل ۳۵تن

جدول بار (Load Chart) جرثقیل ۳۵ تن:

جدول بار یکی از ابزارهای مهم در جهت کاهش حوادث حین باربرداری و لیفتینگ است. عدم آشنایی و به کار بستن آن مخاطرات جدی را برای تجهیزات باربرداری، افراد حاضر و پروژه‌های در دست احداث به همراه دارد. این جدول اطلاعات جالب‌توجهی را در زمان اجاره جرثقیل در اختیار قرار می‌دهد که در ادامه به ذکر برخی از این مؤلفه‌ها می‌پردازیم.

·         تعیین ظرفیت باربرداری در ارتفاع و شعاع‌های کاری متفاوت

·         بیان جزئیات و ویژگی‌های جرثقیل

·         نمایش چگونگی تغییر ظرفیت بالابری در صورت تغییر شعاع کاری و زاویه

·         مشخص نمودن ظرفیت‌های بالابری جرثقیل در حال حرکت و باربرداری

·         نشان دادن وزن کلی قابل‌حمل در حالت قرارگیری بر روی چرخ و در زاویه کاری ۳۶۰ درجه

·         نمایش وزن کلی مجاز در زمان چرخش جرثقیل در زاویه صفر و به‌صورت آرام

·         تعیین وزن کلی قابل‌حمل در حال حرکت با سرعت ۴ کیلومتر بر ساعت

·         مشخص نمودن شعاع کاری و بیشترین طول بوم در دو حالت حرکت و چرخش

 

اجاره جرثقیل سی و پنج تن
جدول بار جرثقیل سی و پنج تن

چند نمونه از برندهای جرثقیل ۳۵ تن:

برندهای متنوعی به تولید جرثقیل ۳۵ تن پرداخته‌اند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به شرکت آلمانی لیبهر با طیف وسیعی از محصولات مانند جرثقیل متحرک، تاورکرین، زنجیری و … اشاره نمود. بعدازآن هیتاچی توانسته با جرثقیل‌های لاستیکی ـ زنجیری خود به شهرتی جهانی نائل شود. در ادامه شرکت‌هایی مانند Manitowoc، Kobelco، Terex،Hiab، XCMG و درنهایت شرکت معروف و نام‌آشنای Tadano قرار می‌گیرند. این شرکت‌ها توانسته‌اند از ظرفیت‌های پایین ۲ تن تا ۳۶۰ تن را پوشش دهند و محصولاتشان به بهترین‌های دنیا بدل شود.

 

 

 

 

قیمت کرایه جرثقیل ۳۵ تن در تهران:

تعیین قیمت کرایه جرثقیل ۳۵ تن در تهران زمانی که تمایل به ارزیابی هزینه‌های کار نهایی قبل از هر اقدامی دارید، ضروری است. این هزینه بسته به قطعات جرثقیل، حقوق کارگر اپراتور، ارتفاع کار و مدت‌زمانی که به این ماشین‌های نیازمند هستید، متفاوت می‌باشد. از این موارد گذشته قیمت اجاره بر چهار مبنای کنتراتی، ساعتی، روزانه و ماهانه محاسبه می‌شود.

 

 جرثقیل 35 تن
قیمت کرایه جرثقیل ۳۵ تن در تهران

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

جرثقیل تهران باسابقه موفق خود امروزه به یک مرجع قابل‌اعتماد در عرصه اجاره جرثقیل بدل شده است. به‌گونه‌ای که متصدیان و مجریان پروژه‌ها کمتر به مجموعه‌ای دیگری مراجعه می‌کنند. در حال حاضر این شرکت با کلکسیونی از خدمات مانند اجاره جرثقیل سنگین، اجاره بالابر، اجاره لیفتراک، اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل گوی سبقت را از رقیبان خود در عرصه باربری و حمل بار ربوده است. به‌راستی موفقیت‌های این شرکت در این صنف زبان زد همگان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + پانزده =

تماس سریع