اجاره لیفتراک دیزلی

اجاره لیفتراک دیزلی

 

نکاتی جذاب درباره اجاره لیفتراک دیزلی

اجاره لیفتراک دیزلی در فعالیت‌هایی نیازمند به‌سرعت بالا و زمان محدود انجام می‌پذیرد. بدین ترتیب به مدد این ابزارها امور باربرداری را در کوتاه‌ترین زمان و با حداکثر سرعت به انجام می‌رسانند. لیفتراک‌ها ازنظر نوع سوخت مصرفی به برقی، فسیلی و گازی تقسیم می‌شوند. که نمونه‌هایی فسیلی چون بنزینی یا گازوئیلی کارکردی سریع‌تر را ارائه می‌دهند. ولی باید در فضاهای باز و بدون سقف به خدمت گرفته شوند. سهولت استفاده، اتاقک کاربر بزرگ، کارایی قدرتی و پوشش وزن‌های مختلف مانند ۱٫۵، ۲، ۲٫۵ و ۳ کرایه لیفتراک دیزلی را بارونق بالایی روبرو ساخته است.

ازاین‌رو انتظار می‌رود، همپای جرثقیل‌ها توان حمل بار با اوزان بسیار بالا را داشته باشند. ولی به‌هرحال محدودیت‌هایی همیشه برای لیفتراک‌ها وجود دارد. بدین ترتیب اجاره جرثقیل جایگاه خاص خود را در حمل بارهای حجیم و غول‌آسا داشته است. با این توصیفات لیفتراک‌ها حتی از نوع دیزلی پرقدرتشان توانایی همپایی با جرثقیل‌ها را ندارند.

اجاره لیفتراک دیزلی در تهران
اجاره لیفتراک دیزلی در تهران

اجاره لیفتراک دیزلی در تهران:

در لیفتراک‌هایی با موتور فسیلی به حتم لیفتراک‌های دیزلی با سوخت گازوئیلی ازنظر قدرت یک سرو گردن برتر هستند. نوع خاص احتراق درون موتور قدرت فوق‌العاده زیادی به این ماشین‌ها می‌بخشد. بدین ترتیب حتی توانی بیشتر از نوع بنزینی را از خود ارائه می‌کنند. ازاین‌رو به حتم وظیفه حمل‌ونقل بارهای فوق سنگین را به لیفتراک‌های دیزلی واگذار می‌نمایند. این لیفتراک‌ها توانایی جابه‌جایی بارهایی از ۱٫۵ تن تا ۷ تن رادارند. به همین دلیل در برخی از کارخانه‌های تولید ماشین برای حمل اتومبیل‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود. بدین ترتیب اجاره لیفتراک دیزلی در تهران برای اوزان بالا و ارتفاعات زیاد حتماً گزینه‌ای ایدئالی است.

اجاره لیفتراک دیزلی
نکاتی در مورداجاره لیفتراک دیزلی

لیفتراک دیزلی چیست؟

لیفتراک دیزلی همانند نمونه‌های دیگر این ماشین دارای ملحقاتی چون دکل و شاخک است. تنها تفاوت آن نوع موتور و سوخت مصرفی آن است. موتور دیزلی و سوخت گازوئیلی که در این لیفتراک مورداستفاده می‌باشد، به این ماشین قدرتی فراتر از نمونه‌های رایج بخشیده است. بدین ترتیب به اجاره لیفتراک از نوع دیزلی برای بارهای فوق سنگین و ارتفاعات بسیار بالا اقدام می‌کنند. به مدد این ابزار و راندمان سوخت پایین و هزینه‌های جانبی محدود و سطح بهره‌وری عالی این دستگاه، کارفرمایان صرفه اقتصادی بالایی را نصیب خود می‌سازند.

فقط نکات نگهداری خاصی چون عدم قرارگیری در هوای سرد، استفاده از ضد یخ، سوخت‌گیری به‌موقع و مصرف گازوئیل عاری از مواد آلاینده باید برای این دستگاه‌ها لحاظ گردد. بدین ترتیب کارایی مطلوبشان تا مدت‌ها تضمین می‌شود. البته به‌منظور افزایش طول عمر دستگاه در تعویض به‌موقع فیلتر روغن، کنترل نشانگر روغن، عدم استارت‌های طولانی و مکرر دقت نمایید. بدین ترتیب لیفتراک تا مدت‌ها بدون نقص فنی عملکرد بهینه‌ای را نشان می‌دهد.

اجزای لیفتراک دیزلی:

اجزای تشکیل‌دهنده لیفتراک دیزلی با دیگر نمونه‌های این ماشین تفاوت چندانی ندارد. ازاین‌رو مانند دیگر نمونه‌های لیفتراک هم در عرصه جابه‌جایی و هم بالا یا پایین بردن بارها حضوری فعال دارد. ولی در حالت کلی اجزای مهم لیفتراک‌ها شامل لاستیک که دارای دو نوع فضای داخلی و بیرونی و بدنه که شامل دکل، وزنه تعادلی، محورها و گارد بالاسری می‌شود. البته اجزای دیگری چون تکیه‌گاه بار، کابین، سیلندرهای اصلی و … نیز در این میان وجود دارند. این اجزای هرکدام به‌نوبه خود مهم بوده و در کنار الحاقیه‌ها که به‌صورت موقت یا دائم نصب می‌شوند، امر باربری را سهولت می‌بخشند.

برای حمل بارهای سنگین طبیعتاً به گیره‌ی چرخنده و چنگال‌های بزرگ‌تر نیاز است. این امر اجاره لیفتراک دیزلی را در اولویت قرار می‌دهد. در غیر این صورت دیگر لیفتراک‌ها با مصرف سوخت بالا به دلیل نصب این تجهیزات هیدرولیکی، هزینه فراوانی را به کارفرمایان خود تحمیل می‌سازند. درحالی‌که با استفاده از لیفتراک‌های دیزلی چنین نگرانی برطرف می‌شود. وجود قطعاتی چون تکیه‌گاه بار که مانع عقب رفتن بار هنگام رانندگی می‌شود، امنیت کامل در این ابزارها را برقرار ساخته است. ازاین‌رو همیشه اجاره لیفتراک مطلوب کارخانه‌هایی است که هرروزه باید حجم زیادی بارهای سنگین گاهاً حاوی مواد سمی، اسیدی، قلیایی و … را جابه‌جا نمایند.

کرایه لیفتراک دیزلی
اجزای لیفتراک دیزلی

موارد استفاده از لیفتراک دیزلی کدام است؟

باقدرت و سرعت بالایی که از لیفتراک دیزلی سراغ داریم کارکردهای متفاوتی نیز از آن انتظار می‌رود. ازاین‌رو این ماشین‌ها بسیار خوب در مقوله لجستینگ و توزیع کالا ظاهر می‌شوند. همچنین حمل‌ونقل کالاها در انبارهای وسیع گویی جزء رسالت‌های همیشگی آن‌ها است. البته از کاربرد وسیعشان در صنایع ساخت‌وساز نیز نمی‌توان گذشت. درنهایت حمل سالم ظروف حاوی مواد شیمیایی که مسلماً بسیار خطرناک است، نیز جزء فعالیت‌های روتینگ آن‌ها به شمار می‌رود.

بدین ترتیب با وسعت کارایی در کنار مزایای چون هزینه نگهداری و سرویس کم، دوران کمتر موتور و عدم فرسودگی و استهلاک زودهنگام کرایه لیفتراک دیزلی در اولویت کاری کارفرمایان و مجریان امور کارگاهی و انبارداری قرار دارد. البته مزایای دیگری مانند آماده‌به‌کار همیشگی، سوخت‌گیری سریع، امنیت بالا و سیستم پایدار حمل دیگر محدودیتی برای کارکرد این ابزار نگذاشته است.

لیفتراک دیزلی
لیفتراک دیزلی و موارد استفاده از این ماشین

قیمت کرایه لیفتراک دیزلی در تهران:

باوجوداینکه سرویس و تعمیرات دوره‌ای لیفتراک دیزلی آسان است. همچنین فاقد اتصالات سخت و تجهیزات ضعیفی می‌باشد. از این موارد گذشته راندمان کار عالی، گشتاور بالا و قطعات یدکی در دسترسی دارد. از طرفی موتور مقاوم آن به‌ندرت دچار آسیب‌دیدگی و نقص فنی می‌شود. درنهایت تاب‌آوری بالایی در شرایط آب و هوایی متنوع از خود نشان می‌دهد. تمامی این عوامل سبب شده شرکت‌های اجاره لیفتراک دیزلی قیمت‌های مناسبی را برای این ماشین دریافت نمایند. این قیمت به‌صرفه مدیران اجرایی را مجاب به استفاده از این ماشین‌های قدرتمند در هر عرصه‌ای نموده است.

قیمت کرایه لیفتراک دیزلی در تهران
قیمت کرایه لیفتراک دیزلی در تهران

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

اجاره لیفتراک دیزلی از نوع باکیفیت و مرغوب آن برای کارفرمایان دغدغه بزرگی است، زیرا حجم بالایی از کارها با حضور مقتدر آن‌ها سروسامان می‌گیرد. اگرچه اجاره جرثقیل نیز جایگاه خاص خود را دارد و مطلوبی است که هیچ‌گاه در عرصه‌های سهمگین ساختمانی و عمرانی به فراموشی سپرد نمی‌شود. ولی به‌هرحال لیفتراک‌ها نیز مانور و کارایی‌های موفق خود را عرضه می‌کنند.

هرگاه به این دو ابزار یا هم نوعان دیگرشان مانند اجاره بالابر، اجاره تریلی و اجاره کامیون نیاز داشتید، شرکت جرثقیل تهران همراه شما است. این مجموعه توانمند با پشتیبانی کامل شمارا برای تکمیل کادر باربری و خدماتی‌تان یاری می‌رساند. حتی اجاره بابکت و مینی بیل را نیز در میان خدمات این مجموعه خواهید یافت. بدین ترتیب نگرانی یافتن یک واحد متخصص و کار بلد را نداشته و به امکانات و تجهیزات این مجموعه اعتماد کامل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =

تماس سریع