خدمات جرثقیل ۵ تن

جرثقیل 5 تن کفی

خدمات جرثقیل ۵ تن برای انواع جا به جایی ها

قابلیت بلند کردن بار از طریق قلاب و بوم و قرار دادن آن بر روی کفی جرثقیل و امکان حمل بار تا مقصد، امتیاز با ارزشی است که جرثقیل های کفی دار از آن برخوردار هستند. این نوع از جرثقیل ها شما را برای بارگیری و انتقال محموله تا مقصد مورد نظرتان از اجاره جداگانه یک جرثقیل و یک خودروی باربر بی نیاز می کنند.

این مسئله به معنی کاهش در زمان هماهنگی و اعزام خودرو خواهد بود که منجر به کاهش زمان صرف شده برای اجرای پروژه خواهد شد و از سوی دیگر شما را از پرداخت هزینه های جداگانه برای اجاره جرثقیل و کامیون معاف می کند.

این موضوع در کنار ظرفیت قابل قبول جرثقیل های کفی سبب افزایش تقاضا برای خدمات جرثقیل ۵ تن شده است. انواع گوناگون جا به جایی های سبک و نیمه سنگین شهری توسط جرثقیل های کفی دار انجام می شود. در ادامه به بخشی از قابلیت های این نوع خاص از جرثقیل ها اشاره خواهیم داشت.

  • بارگیری و جا به جایی انواع خودرو: ظرفیت پنج تنی این نوع از جرثقیل کفی دار اجازه بلند کردن و حمل انواع خودروهای سواری و دیگر انواع خودرو تا ظرفیت پنج تن را به این جرثقیل می دهد.
  • جا به جایی انواع کانکس: با خدمات جرثقیل ۵ تن امکان بارگیری و انتقال انواع کانکس فراهم خواهد بود. ابعاد طولی و عرضی کانکس با ابعاد کفی جرثقیل باید تناسب داشته باشد تا بار به درستی در محل خود مستحکم و ثابت شود.
  • جا به جایی انواع کانتینر: بسته به ابعاد و وزن کانتینر، امکان بارگیری و انتقال آن از مبداء تا مقصد از طریق اجاره جرثقیل ۵ تن کفی دار میسر خواهد بود.
  • بارگیری و حمل انواع تجهیزات و پالت های صنعتی: تولیدات کارخانه ای و تجهیزات و دستگاه های مونتاژ شده ای که امکان تفکیک پذیری در ابعاد کوچک تر را ندارند و باید به صورت یک تکه بارگیری و حمل شوند از دیگر کاربرد های متداول در خدمات جرثقیل ۵ تن هستند.
خدمات جرثقیل 5 تن
خدمات جرثقیل ۵ تن

جرثقیل ۵ تن با انواع ارتفاع دکل

به منظور پوشش هر چه بیش تر خدمات حمل و نقل و کاربردی تر نمودن جرثقیل های کفی، دکل های سوار شده بر پشت کشنده های کامیونی در این گونه از خودرو ها در اندازه و ارتفاع مختلفی تولید و نصب می شوند. بسته به زمینه کاربردی در نظر گرفته شده برای جرثقیل کفی دار، بوم یا دکلی با ارتفاع و زاویه گردش متناسب با کارکرد آن تولید و بر روی خودرو نصب می شود.

عموما زاویه گردشی بوم در این نوع جرثقیل ها سیصد و شصت درجه بوده و زاویه بلند کردن اجسام از پنج تا هفتاد و پنج درجه در نظر گرفته می شود. محاسبه ظرفیت جا به جایی از روی جدول بار دارای اهمیت بوده و بسته به ارتفاع دکل و شعاع گردش بوم و زاویه با افق باید بررسی و محاسبه شود تا از شکستن بوم و یا واژگونی جرثقیل پنج تن کفیدار جلوگیری به عمل آید.

این نکته اهمیت استفاده از اپراتور با تجربه و متخصص برای هدایت جرثقیل را پر رنگ تر جلوه می دهد که از طریق جرثقیل ۵تن از شرکت های معتبر فعال در زمینه خدمات جرثقیل میسر می باشد.شرکت جرثقیل تهران جزو معتبرترین شرکت های اجاره جرثقیل در تهران است که با توجه به تجربه چندین ساله می تواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه دهد.

در نظر داشته باشید که عدم توانایی در کنترل جرثقیل حین عملیات کندن بار از زمین و قرار دادن آن بر روی کفی جرثقیل می تواند موجب وارد آوردن خسارت به بار شده و یا صدمات جانی را در پی داشته باشد.

جرثقیل 5 تن
جرثقیل ۵ تن با انواع دکل

نکات پیشنهادی برای دریافت خدمات جرثقیل پنج تن 

  • پیش از اقدام به اجاره جرثقیل به منظور آشنایی بیشتر با خدمات جرثقیل ۵ تن و مقایسه کیفیت انجام عملیات جا به جایی، از چند شرکت معتبر در زمینه خدمات جرثقیل اطلاعات لازم را کسب کنید.
  • اگر نوع محموله و ارزش آن به شکلی است که نیاز به بیمه نمودن دارد می توانید از دفاتر شرکت مربوطه برای مشاوره و انجام بیمه قلاب و بار کمک دریافت نمایید.
  • تا حد امکان بسته بندی و پوشش محافظ بار را محکم نمایید و از استحکام آن را در طول عملیات اطمینان حاصل کنید.
  • اگر محل پروژه در خیابان های پر تردد و شلوغ مرکز شهر قرار دارد برای اعزام و حضور جرثقیل ۵ تن کفیدار هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم را پیش از حضور جرثقیل در دستور کار قرار دهید.
  • موارد حساس در ارتباط با ایمنی جا به جایی را به اطلاع کارشناسان شرکت برسانید. فاصله محل اجرای عملیات تا شبکه انتقال برق، هرگونه گود برداری در محل و عوامل محدود کننده برای جرثقیل باید بررسی شده و برای آن راه حلی در نظر گرفته شود.
  • خدمات ارائه شده توسط شرکت های جرثقیل در حوزه خدمات فنی و تخصصی است. قویا توصیه می شود جرثقیل ۵تن و سایر خدمات مرتبط با جرثقیل را از کارشناسان متخصص و با تجربه در این زمینه دریافت کنید. از آماده سازی شرایط پیش از شروع بارگیری تا تخلیه بار در محل مورد نظر نکات فنی مهمی وجود دارد که باید از سوی اپراتور و راهنمای همراه به درستی رعایت و اجرا شود.
انواع جرثقیل 5 تن
خدمات و ویژگی های جرثقیل ۵ تن

جرثقیل تهران آمادگی ارائه بروزترین جرثقیل های موجود را دارد و شما میتوانید برای مشاوره و یا استفاده از خدمات کرایه جرثقیل با متخصصان جرثقیل تهران در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =

تماس سریع