اجاره جرثقیل ۷۰ تن

جرثقیل 70 تن

اجاره جرثقیل ۷۰ تن کاتو

جرثقیل ۷۰ تن با وزنی ایده‌آل و جثه‌ای متناسب توانایی انجام بسیاری از فعالیت‌های سنگین را بدون کم‌وکاست دارد. بلند کردن اجسام، حمل آنها تا مصافتی دورتر و قرار دادن آنها بر روی ماشین‌های باربری یا رساندن به ارتفاعات از عمده توانایی‌هایی بوده که اجاره جرثقیل ۷۰ تن را موردتوجه قرار داده است. اجاره جرثقیل مطلوبی بی تکرار و بی‌مانند است و طالبان آن را می‌توان به‌اندازه تمامی پروژه‌های بزرگ صنعتی، کارگاهی و عمرانی تلقی نمود.

ولی خدمات جرثقیل ۷۰ تن به دلیل تناژ متعادل آن در انواع مختلف متقاضیان بیشتری دارد. به‌منظور برآورد قیمت کرایه جرثقیل ۷۰ تن و تطابق آن با نیازتان باید بر نوع آنها آگاهی یابید. چراکه تناژ فقط یک دسته‌بندی این ماشین‌ها را از باب ظرفیتشان نشان می‌دهد. جرثقیل‌ها ازنظر نحوه عملکرد، سیستم انتقال نیرو، برند تولیدکننده و ساختار فنی باهم تفاوت‌هایی دارند که در زمان قیمت‌گذاری باید تمامی این مؤلفه‌ها بررسی و ارزیابی گردد تا نتایج به‌صورت کارشناسی به مشتریان اعلام شود.

اجاره جرثقیل 70 تن
جرثقیل ۷۰ تن کاتو

جرثقیل ۷۰ تن کاتو:

باید قبول کرد که جرثقیل ۷۰ تن کاتو یکی از نام‌آوران این عرصه است و مجریان امور باربرداری و بارگیری با این برند و محصولات باکیفیتش آشنایی دیرینه دارند. ۵۰ سال فعالیت صادقانه در عرصه‌های مختلف و همکاری با شرکت‌های بزرگ در جهت تولیداتی در سطح کیفی بالا از کاتو و جرثقیل‌های این برند نام خوش پدید آورده است. اکنون با اجاره جرثقیل سنگین این برند که از ۱۵ تن به بالا را پوشش می‌دهد، قادرید در پیشبرد اهداف کاری خود گام‌های مؤثری بردارید.

اجاره جرثقیل ۷۰ تن در تهران:

اجاره جرثقیل ۷۰ تن نیاز بسیاری از پروژه‌های عمرانی و صنعتی است و به دلیل طراحی خاص و کارایی منحصربه‌فرد این ماشین‌ها گویی نمی‌توان هیچ‌کدام از دیگر تجهیزات حوزه باربری را جایگزین آنها نمود. جرثقیل‌ها به دلیل اینکه خود به‌تنهایی و به‌عنوان یک جرثقیل ثابت و هم با نصب بر روی کامیون‌ها و کفی‌ها در قالب یک جرثقیل متحرک کارایی دارند، ابزارهایی بسیار منعطف و کارآمد هستند. بعد از اجرای تنظیمات قادر هستند تا محدوده ۳۶۰ درجه خود را به‌طور کامل پوشش دهند و در یک چرخش ۳۶۰ درجه‌ای بارهای را جابه‌جا نمایند.

اجاره جرثقیل 70 تن در تهران
اجاره جرثقیل ۷۰ تن در تهران

قیمت کرایه جرثقیل ۷۰ تن:

با توجه به اینکه اجاره جرثقیل سنگین در انواع مختلف جرثقیل دکل بلند، چیقی، موبایلی، کفی و بسیاری مدل‌های دیگر انجام می‌پذیرد. اولین مؤلفه تأثیرگذار بر قیمت کرایه جرثقیل ۷۰ تن نوع ماشین و ظرفیت باربری آن است. بعدازآن کارشناسان شرکت‌های کرایه این ماشین‌ها به محل اعزام‌شده و با رصد شرایط کاری و موقعیت مکان و کیفیت خاک، قیمت واقعی را تعیین می‌کنند. چراکه گاهی زمین‌های سست و نرم موجود در حیطه فعالیت جرثقیل، لزوم تجهیزات جانبی را جهت جلوگیری از واژگونی و ارائه یک کار بی‌نقص اثبات می‌کند. این امر بر روی قیمت کرایه جرثقیل ۷۰ تن و افزایش هزینه مشتریان بی‌تأثیر نیست.

قیمت کرایه جرثقیل 70 تن
قیمت اجاره انواع جرثقیل ۷۰ تن

جدول بار جرثقیل ۷۰ تن:

اگر جزء کسانی هستید که تا حال به اجاره جرثقیل ۷۰ تن نپرداخته و اطلاعات خوبی باب این ماشین‌ها ندارید، جدول بار حاوی مطالب جالب‌توجهی است. فرقی نمی‌کند که به جرثقیل دکل بلند یا کفی و یا حتی تاورکرین‌ها و هر مدل دیگری نیاز دارید. تمامی جرثقیل‌ها به این جدول راهنما مجهز هستند. این جداول باهدف راهنمایی و هدایت کاربران جرثقیل‌ها توسط کمپانی‌های تولیدکننده آن‌ها تهیه می‌شود تا سازگاری ماشین را در شرایط مختلف کاری به اطلاع همگان برسانند. بدین ترتیب این جدول و مقادیر و اعداد موجود در آن ثابت می‌کنند، جرثقیل شما توانایی انجام کاری که از آن انتظار دارید را خواهد داشت یا نه.

جدول بار جرثقیل 70 تن
نمونه ای از جدول بار جرثقیل ۷۰ تن

خدمات جرثقیل ۷۰ تن:

چه به حمل بلوکه های شهرداری نیاز داشته باشید و چه از متصدیان امور جاده‌سازی باشید و رویکرد کاریتان احداث جاده، راه شوسه، زیرسازی آزادراه‌ها و این‌چنین سبک فعالیت‌هایی باشد. به حتم باید جرثقیل ۷۰ تن بر سر پروژه‌های شما حاضر بوده تا کارها بر وفق مراد به‌پیش برود. حتی بدون اجاره جرثقیل ۷۰ تن شما از انجام امور دیگری چون حمل کانکس، انتقال اجسام سنگین مانند دیزل ژنراتور، کانتینرها، آهن‌آلات و ستون و تیرچه‌های ساختمانی نیز ناتوان می‌مانید. بدین ترتیب قلمروی پهناوری را می‌توان به‌عنوان عرصه فعالیت جرثقیل‌ها این شیرهای قدر حوزه باربری نام برد.

خدمات جرثقیل 70 تن
نمونه ای از خدمات جرثقیل ۷۰ تن

برندهای جرثقیل ۷۰ تن در ایران:

برندهای متفاوتی موفق شده‌اند تا نشان خوش‌رنگ تولیدکننده جرثقیل ۷۰ تن را بر سینه خود حک نمایند که در میان آنها کاتو یک سروگردن بالاتر از دیگر رقبایش می‌درخشد. آشنایی با این برندها و حوزه اختصاصی کاریشان برای دوستداران و فعالان این صنعت جالب‌توجه است.

 جرثقیل 70 تن
برندهای جرثقیل ۷۰ تن

·         برند خوش‌نام تادانو:

تادانو ژاپنی جرثقیل‌های خود را از ظرفیت ۲ تن آغاز نموده و در حال حاضر تا تناژهای ۳۶۰ تن را نیز به‌خوبی پوشش می‌دهد. ۶۰ سال سابقه کاری درخشان خود مهر تأییدی بر صحت عملکرد و کیفیت بالای محصولات این برند دارد.

·         برند پرآوازه هیاب:

هیاب یک کمپانی مقتدر سوئدی است که افتخارات خود را مدیون تولید ماشین‌آلات حوزه توزیع، نقل‌وانتقال و باربری است. با بهره‌گیری از خدمات جرثقیل ۷۰ تن این برند بازده بالا و افزایش بهره‌وری اقتصادی در انتظارتان است.

·         برند معروف هیتاچی:

کمتر کسی است که جرثقیل‌های چرخ لاستیکی و زنجیری هیتاچی را ندیده و قدرت بالای آنها را در عرصه‌های سخت‌کاری تحسین نکرده باشد. فروش بالا، فعالیت وسیع و معروفیت جهانی همگی نشانی بر این حقیقت دارد که اعتماد به این برند پشیمانی به همراه نخواهد داشت.

·         برند برتر لیبهر:

نمی‌شود از برندهای برتر تولیدکننده تجهیزات باربری یادی کرد و از لیبهر همیشه موفق فراموش کرد. شاید برتری این برند به دلیل فعالیت گسترده آن در تولید طیف وسیعی از انواع جرثقیل‌ها مانند دریایی، زنجیری، تاورکرین و بسیاری موارد دیگر باشد.

انواع جرثقیل 70 تن
اجاره جرثقیل ۷۰ تن

مجموعه جرثقیل تهران و خدمات گسترده آن:

مجموعه جرثقیل تهران یکی از نام‌آوران عرصه اجاره جرثقیل ۷۰ تن به شمار می‌رود، اما محدود کردن فعالیت این شرکت بزرگ به این تناژ و این نوع ماشین کار اشتباهی است. چراکه می‌توانید انواع ماشین‌ها را در قالب اجاره جرثقیل سنگین، اجاره بالابر، اجاره لیفتراک، اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بیل مکانیکی، اجاره بابکت و مینی بیل از این مجموعه تقاضا نمایید. بعدازآن خود به عینه خواهید دید که چگونه متصدیان این شرکت آمادگی خود را در جهت ارائه تمامی این تجهیزات ابراز می‌دارند. ماشین‌های کاتو، لیبهر، هیتاچی و بسیاری برندهای معروف دیگر انبارهای مجموعه جرثقیل تهران را پر نموده‌اند، پس با خیال آسوده به سمت این مجموعه رهسپار شوید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =

تماس سریع