اجاره لیفتراک ارزان

اجاره لیفتراک ارزان

 

لیفتراک ارزان را می‌توان در داخل یا خارج از فضای کاری به دلیل طراحی ضد آب به خدمت گرفت. علاوه بر این بدون مشکل در زمین‌های شیب‌دار و سطوح ناهموار عمل خارق‌العاده‌ای را از این ماشین‌ها شاهد بود. جرثقیل تهران مهم‌ترین رویکرد کاری خود ارائه لیفتراک‌هایی باقیمت اقتصادی اما کیفیت قابل‌قبول قرار داده است. چراکه اجاره لیفتراک ارزان که بتواند در محیط‌های کاری مختلف فعالیت نموده و باعث افزایش بازده عملیاتی به کمک فناوری پیشرفته خود شود، بسیار پر متقاضی است.

ولی به‌راستی دستیابی به خدمات لیفتراک ارزان بدون آنکه صدمات جبران‌ناپذیری را به پیکره پروژه‌ها به دلیل نقص فنی وارد سازد، مهم‌تر و ضروری‌تر می‌باشد. پس نباید باهدف کاهش قیمت اجاره لیفتراک به سمت نمونه‌های فاقد استانداردهای لازم و بازدیدهای فنی تخصصی رفت.

اجاره لیفتراک ارزان
اجاره لیفتراک ارزان

لیفتراک ارزان:

لیفتراک‌ها در اندازه‌ها و اشکال مختلفی تولید و هرکدام برای هدف خاصی ساخته می‌شوند. اجاره لیفتراک به دلیل آنکه چنین ماشین‌هایی می‌توانند، به طور مداوم در بسیاری از شیفت‌ها بدون نیاز به‌صرف زمان و فوت وقت کار کنند و فقط برای سوخت‌گیری نیاز به توقف دارند، بسیار به‌صرفه است. چراکه نتیجه کار را بهینه کرده و وقفه در عملیات مدیران پروژه‌ها را به حداقل رسانده و تعمیرات آسانی را در صورت خرابی ارائه می‌دهند. به همین دلیل کرایه لیفتراک ارزان در تهران با این مزایای برجسته پرمخاطب است.

لیفتراک ارزان
لیفتراک ارزان

نکات مهم در زمان اجاره لیفتراک ارزان در تهران:

برای‌آنکه در زمان اجاره لیفتراک ارزان به مشکلی برنخورید و پروژه شما بدون کم‌وکاست به نتیجه مطلوب خود برسد، رعایت نکاتی چند الزامی است. چراکه کرایه لیفتراک ارزان در تهران احتمال و خطر گرفتار شدن در دام نمونه‌های دست‌دوم ناکارآمد و از رده خارج‌شده را بالا می‌برد.

.        نوع لیفتراک:

هرگز باهدف دسترسی به خدمات لیفتراک ارزان از توجه به انتخاب نوع مناسب لیفتراک با فضای کاری‌تان غافل نشوید. برای نمونه لیفتراک‌ها در انواع ریچ تراک، لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه‌سوز و لیفتراک دیزلی تولید می‌شوند که نوع ریچ تراک ارزان‌ترین مدل موجود است. ولی برای حمل بارهای حجیم یا چند پالت به‌صورت هم‌زمان توانایی لازم را ندارد.

·        برند تولیدکننده:

حتی در زمان اجاره لیفتراک ارزان نیز سعی کنید، به سراغ معروف‌ترین برندهای این حوزه (تویوتا، کوماتسو، هیوندای، دوو) بروید. چراکه محصولات این برندها درصد کیفیت بالاتری داشته و حتی در پس از سال‌ها کار بازهم قابل‌اعتمادتر هستند. از طرفی قطعات یدکی آن‌ها راحت‌تر یافت شده، پس ایمنی بالاتری دارند.

·        شرایط فنی بهتر:

قیمت اجاره لیفتراک بسته به شرایط فنی ماشین در نوسان است. ولی باتوجه‌به اهمیت این مؤلفه در کیفیت، کارایی و ایمنی نباید باهدف کاهش قیمت شرایط فنی بهینه را نادیده گرفت. پس قبل از اجاره حتماً مشخصات فیزیکی و فنی لیفتراک را بررسی نمایید.

·        مدت کارکرد کمتر:

مطمئناً در زمان ارائه درخواست کرایه لیفتراک ارزان در تهران با گزینه‌های متعددی از سوی مدیران شرکت‌های عرضه‌کننده، مواجه می‌شوید. در این زمان انتخاب نمونه‌ای با حداقل کارکرد، مناسب‌تر است. کارکرد کمتر تضمین‌کننده کیفیت بهتر و عملکرد ایدئال‌تر ماشین است.

·        نگهداری و تعمیر آسان‌تر:

لیفتراک‌هایی که تعمیر، نگهداری و تعویض قطعات راحتی‌تری را ارائه می‌دهند، به دلیل صرف زمان، هزینه و انرژی محدودتر، ارزان‌تر هستند. بدین ترتیب برای کسانی که به دنبال اجاره لیفتراک ارزان هستند، گزینه‌ای عالی و منحصربه‌فرد محسوب می‌شوند.

نکات مهم در زمان اجاره لیفتراک ارزان در تهران
نکات مهم در زمان اجاره لیفتراک ارزان در تهران

مزایای کرایه لیفتراک ارزان:

مناسب‌بودن قیمت کرایه لیفتراک ارزان یکی از بزرگ‌ترین مزایای این ماشین است که سفارش آن را بسیار پرتعداد ساخته است. اگر شما برای اجاره لیفتراک ارزان و باکیفیت مردد هستید، به شما مرور این مزایای را پیشنهاد می‌دهیم تا تردیدتان برطرف گردد.

  • پایداری عالی
  • حمل‌ونقل سریع کالاهای پالت شده
  • ظرفیت باربری خوب (به‌ویژه در مورد لیفتراک‌های تعادلی)
  • استفاده نسبتاً ساده
  • لاستیک‌های پنوماتیک رزوه دار برای کشش بهتر در سطوح ناهموار
  • حمل‌ونقل سریع کالاهای سنگین در همان سایت
  • دسترسی آسان به قفسه‌های بلند
  • مناسب برای راهروهای باریک
  • شعاع چرخش کوچک
  • راهی آسان و ارزان برای جابه‌جایی کالاها
مزایای کرایه لیفتراک ارزان
مزایای کرایه لیفتراک ارزان

معایب اجاره لیفتراک ارزان:

از معایب تهیه لیفتراک ارزان، ریسک‌پذیری بالای این فرایند است که برای مدیران پروژه‌ها نگران‌کننده می‌باشد. چراکه نمی‌توان ازنظر سلامت فنی، فیزیکی و ساختاری به چنین ماشین‌هایی اعتماد صددرصدی نمود.

  • احتمال بروز خرابی‌های پیش‌بینی‌نشده در ماشین
  • هزینه‌های تعمیر فراوان به دلیل فرسودگی قطعات مختلف
  • کاهش مدت‌زمان کارکرد باهدف جلوگیری از فشار زیاد بر دستگاه
  • سخت بودن یافتن یک شرکت ارائه‌دهنده مورداعتماد
  • کاهش سرعت عمل
  • نیازمند بررسی دقیق کارشناسان فنی آموزش‌دیده بعد از هر دوره کار
  • عدم ارائه ضمانت‌نامه همراه لیفتراک

خدمات لیفتراک ارزان:

در صورت نیاز به خدمات لیفتراک ارزان حتماً از قدرت عالی عملکردی ماشین، عدم آلایندگی، بدون صدا بودن، توانایی عالی لیفتراک در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صورت نیاز به حمل‌ونقل مواد غذایی مطمئن شوید. البته استهلاک کمتر، تناسب قیمت باکیفیت و طول عمر مفید قطعات نیز برای یک انتخاب بهینه، مهم هستند. بدین ترتیب اجاره لیفتراک ارزان که از قطعات اصلی سالمی نظیر موتور، گیربکس و بردهای الکترونیکی برخوردار باشد، کاملاً به‌صرفه و مناسب است. از عمده خدمات این نوع ماشین‌های کوچک اما کاری باید به این موارد اشاره نمود:

  1.  تخلیه مواد و کالا از وسایل نقلیه ورودی و چیدن آن‌ها در مکان‌های تعیین‌شده
  2.  جابه‌جایی بسته‌ها و مواد در اطراف تأسیسات
  3.  حمل‌ونقل مواد خام به ایستگاه‌های کاری
  4.  تخلیه، بارگیری و چیدن جعبه‌ها و سایر اقلام در انبارها
  5.  جا بجایی مواد در سایت‌های ساختمانی یا صنعتی
  6.  تخلیه محصولات از کامیون‌ها یا کانتینرها
  7.  جابه‌جایی اقلام فروشگاه‌ها
  8.  انباشته کردن و برداشتن کالاها
  9.  کار در اسکله یا ایستگاه‌های بارگیری
خدمات لیفتراک ارزان
خدمات لیفتراک ارزان

اجاره انواع لیفتراک ارزان:

برای کرایه لیفتراک ارزان در تهران باید به انواع مختلف این ماشین آگاهی یابید تا مقرون‌به‌صرفه‌ترین را بیابید. روش‌های مختلفی برای دسته‌بندی لیفتراک‌ها وجود دارد که دسته‌بندی بر اساس نوع کارایی لیفتراک یکی از رایج‌ترین این روش‌ها به شمار می‌رود.

”        لیفتراک تعادلی:

از لیفتراک تعادلی بیشتر در انبارها و فضاهای سرپوشیده داخلی استفاده می‌کنند. این دستگاه معمولاً دارای چنگال در جلو و یک وزنه برای متعادل‌کردن بارها است. وظیفه این ماشین‌ها بلندکردن و جابه‌جایی بارها در مناطق ذخیره‌سازی انبارها و مانور در فضای داخلی با مساحت محدود است.

”        لیفتراک تلسکوپی:

لیفتراک تلسکوپی دارای ویژگی‌های کاربردی جرثقیل در کنار قابلیت مانور بالابر است. ازآنجایی‌که لیفتراک دارای بازویی است که در حالت جمع شده امتداد می‌یابد، با اجاره لیفتراک از نوع تلسکوپی می‌توانید، محموله را در فضاهای تنگ و در زوایای بسته تخلیه کنید.

”        لیفتراک انبار:

یک راننده لیفتراک انبار در انبارها برای بارگیری و تخلیه پالت‌های با اندازه متوسط و بارهای سنگین‌کار می‌کند. شما حتی می‌توانید از این لیفتراک‌ها برای جابه‌جایی لوازم منزل استفاده نموده یا اقلام کارخانه‌ها را در قفسه‌ها بچینید یا وسایل با ماهیت‌های مختلف را از کامیون‌های حمل‌ونقل خارج کنید.

”        لیفتراک ساختمانی:

با این لیفتراک، می‌توان در کارگاه‌های ساختمانی مشغول به کار شد. وظیفه آن‌ها بلندکردن بارها به ارتفاعات بالا و جابه‌جایی مصالح ساختمانی در اطراف سایت است. این لیفتراک برای عبور از مسیرهای غالباً ناهموار اطراف سایت‌های عمرانی نیز مشکلی ندارد.

اجاره انواع لیفتراک ارزان
اجاره انواع لیفتراک ارزان

الزامات ضروری و قانونی در مورد رانندگان لیفتراک اجاره‌ای:

ازآنجایی‌که شغل رانندگی لیفتراک شامل کار با ماشین‌آلات سنگین می‌شود، نیاز به مقداری الزامات آموزشی جهت ایمن‌سازی فرایند اجاره لیفتراک وجود دارد. باهم برخی از الزامات که تشریح کننده قوانین و مقررات کار راننده لیفتراک است را مرور می‌کنیم.

”        گواهینامه‌های راننده لیفتراک:

علاوه بر الزامات آموزشی عمومی، رانندگان لیفتراک به آموزش‌های خاص نیز نیاز دارند. این آموزش‌ها بر اساس دستورالعمل‌های ایمنی محل کار تا حدودی متفاوت خواهد بود. در برخی مناطق، رانندگان ممکن است، نیاز به قبولی در آزمون‌های کتبی، شرکت در دوره‌های آموزشی یا قبولی در آزمون رانندگی داشته باشند.

”        آموزش تخصصی:

اگر راننده با مواد شیمیایی سمی یا انواع مختلف تجهیزات خطرناک کار می‌کند، ممکن است به آموزش تخصصی نیاز داشته باشد. بیشتر رانندگان همچنین نیاز به گذراندن دوره‌های ایمنی در محل کاردارند و این آموزش‌ها به رانندگان در افزایش مهارت‌های خود کمک می‌کند. برخی از شرکت‌ها این آموزش‌ها را ارائه می‌دهند، اما اکثر آن‌ها ترجیح می‌دهند که رانندگان قبلاً گواهینامه‌های مربوطه را داشته باشند.

”        تجربه راننده لیفتراک:

تجربه برای رانندگان لیفتراک الزامی نیست، اما ترجیح داده می‌شود که تاحدامکان افراد باتجربه برای این حرفه استخدام شوند. چراکه احتمال بیشتری وجود دارد که رانندگان با سوابق بالا به مهارت‌های اضافی آراسته باشند. مشاغلی که شامل کار در ساختمان‌های بزرگ‌تر، نظارت بر سایر رانندگان یا جابه‌جایی بارهای بزرگ می‌شود، نیاز به تجربه‌دارند. راه‌های مختلفی برای به‌دست‌آوردن این تجربه وجود دارد. برخی از سازمان‌ها برای کمک به رانندگان جدید لیفتراک، دوره‌های کارآموزی و کارورزی ارائه می‌دهند.

”        مهارت‌ها و شایستگی‌ها

بسیاری از مهارت‌های لازم برای راندن لیفتراک مشابه مهارت‌های رانندگی با ماشین است و شامل مهارت‌های فیزیکی (هماهنگی بین دست و چشم)، مهارت‌های ذهنی (دانش تحلیلی اولیه) و مهارت‌های کامپیوتری (یادگیری نرم‌افزارهای استاندارد موجود) می‌شوند.

 

قیمت کرایه لیفتراک ارزان
قیمت کرایه لیفتراک ارزان

قیمت کرایه لیفتراک ارزان:

قیمت کرایه لیفتراک ارزان برحسب ساعات کارکرد و میزان استهلاک خودرو تعیین می‌شود. ولی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها هنگام تهیه این ماشین‌ها حضور راننده‌ای آشنا به موازین و آموزش‌دیده است که این مورد نیز بر قیمت اجاره لیفتراک تأثیرگذار است. باتوجه‌به مشاغل مختلف دستمزد راننده لیفتراک بسیار متغیر است. رانندگانی که در مشاغل تخصصی‌تر مانند جابه‌جایی مواد خطرناک یا شکننده کار می‌کنند، دستمزد بیشتری طلب می‌کنند.

ولی رانندگانی که کارهای ساده‌تری مانند جابه‌جایی مواد در یک فروشگاه کوچک را بر عهده می‌گیرند، با حقوق کمتر نیز راضی می‌شوند. میزان آموزش، تخصص و تجربه راننده لیفتراک نیز در میزان حق‌الزحمه وی مؤثر است. از این موارد گذشته رانندگانی که از لیفتراک‌هایی بزرگ‌تر یا پیچیده‌تر استفاده می‌کنند در مقایسه با رانندگان لیفتراک‌های ساده، حقوق بیشتری درخواست دارند. همچنین یک راننده لیفتراک درازای ساعات کار بیشتر، اضافه‌کاری در شب یا آخر هفته‌ها نیز دستمزد اضافی دریافت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − چهار =

تماس سریع