اجاره لیفتراک ۳ تن

اجاره لیفتراک 3 تن

اجاره لیفتراک ۳ تن

برای این که اجاره لیفتراک ۳ تن را انجام دهیم، در ابتدا لازم است تا با تمامی لیفتراک ها و همین طور کاربرد آن ها آشنا شویم. در این مطلب جرثقیل تهران، نکاتی را در رابطه با کرایه لیفتراک ۳ تن برای شما درج کرده است، با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع لیفتراک های ۳ تن

لیفتراک های مختلفی امروزه طراحی و تولید شده اند که هر کدام کارایی منحصر به فردی داشته و برای محیطی مشخص و انجام بار برداری و جا به جایی کالا، مورد استفاده قرار می گیرند. بهتر است پیش از این که اقدام به اجاره لیفتراک کنید، با انواع آن ها آشنا شوید.

لیفتراک ها، به طور کلی در سه دسته دیزلی، بنزینی، گاز و بنزینی و نیروی الکتریکی تقسیم بندی می شوند.

لیفتراک های دیزلی برای استفاده در محیط های باز بسیار گزینه مناسبی می باشد. چرا که بخار اگزوز و ذرات دیزل در فضای باز بهتر پراکنده می شوند و مشکلات بهداشتی و زیست محیطی را با خود به همراه نخواهند داشت. هم چنین لیفتراک های دیزلی از ایمنی بیش تری در محیط های باز برخوردار می باشند.

لیفتراک های دوگانه سوز که از دو سوخت بنزین و گاز برای فعالیت خود استفاده می کنند، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند. همین طور می توان از آن ها در محیط های باز و بسته به راحتی استفاده نمود. موتور این نوع از لیفتراک ها مشتقی از موتور دو گانه سوز در خودرو ها می باشد. به همین خاطر قطعات آن ها نسبت به سایر لیفتراک ها، در دسترس تر می باشد.

لیفتراک های برقی یا همان لیفتراک های الکتریکی، از آن جایی که صرفا با نیروی الکتریکی کار می کنند، کاملا با محیط زیست سازگاری دارند. هم چنین هیچ صدایی از خود تولید نمی کنند و هیچ گونه آلایندگی مضری ندارند. این دسته از لیفتراک ها به دلیل وزن سبکی که دارند از باتری خود به عنوان وزنه تعادل استفاده می کنند. البته لازم است بدانید که هزینه شارژ باتری لیفتراک های الکتریکی نسبت به سایر سوخت ها ارزان تر می باشد.

انتخاب نوع لیفتراک ۳ تن برای هر پروژه چگونه است:

به طور معمول در زمان اجاره لیفتراک ۳ تن، باید معیار ها و المان های مختلفی در پروژه مورد بررسی قرار بگیرد. به طور مثال اگر تصمیم به کرایه لیفتراک ۳ تن دارید باید ابتدا محیط را بررسی کنید. چرا که اگر تصمیم دارید برای محیط کارگاهی مانند سوله اقدام به اجاره لیفتراک ۳ تن کنید، باید به سراغ مدل های الکتریکی و یا دوگانه سوز بروید. چرا که مدل های دیزلی، همان طور که پیش تر گفته شد، دود زیادی را از خود تولید می کنند و برای محیط های سر بسته مناسب نمی باشند.

اجاره لیفتراک 3 تن
برای اجاره لیفتراک ۳ تن، کدام نوع لیفتراک را انتخاب کنیم؟

مشخصات ظاهری و فنی لیفتراک ۳ تن:

  • دارای دکل سه مرحله ای
  • ارتفاع بالابری ۴٫۵ متر
  • موتور چهار سیلندر با تکنولوژی Ricardo انگلیس
  • دارای شیر کنترل بالابر و هیدرولیک در جهت افزایش راندمان و راحتی راننده
  • دارای پنل جلویی برای اعلام اطلاعات کامل از وضعیت کاری دستگاه
  • فضای مناسب در محدوده کابین برای راننده همراه با پروفیل های محکم برای حفظ ایمنی راننده
  • دارای سیستم پیشرفته خارج کننده گیربکس از مدار حرکت در زمان فعال سازی ترمز
  • مجهز به سیستم خنک کننده و دارای رادیاتور آب و روغن برای کمک به پروانه موتور، گیر بکس و موتور تا به صورت هم زمان خنک شوند.
  • فرمان تمام هیدرولیک همراه با قابلیت رگلاژ فرمان به وسیله اپراتور
  • دارای سیستم روشنایی که شامل چراغ های جلو، چراغ های راهنما جلو و عقب، چراغ ترمز و چراغ و بوق و آژیر دنده عقب می باشد.
  • دارای اکسل فرمان دو تیکه با اتصال چهار شاخه

آیا لیفتراک اجاره ای ۳ تن توجیه اقتصادی دارد؟

اجاره لیفتراک ۳ تن، اغلب زمانی نیاز می شود که بخواهیم در محیط های کارگاهی مانند انبار و یا ساختمان سازی، کالا و یا بار را جا به جا کنیم و برای جا به جا نمودن بار نیاز به ماشین آلاتی داشته باشیم که بتوانند در ارتفاعات این بار برداری را انجام دهند. اجاره لیفتراک ۳ تن می تواند به دلیل عدم نیاز به نگهداری و مراقبت مداوم از دستگاه، کاملا مقرون به صرفه باشد. هم چنین شما دیگر مجبور نیستید فردی را به عنوان راننده لیفتراک استخدام کنید و حقوقی ثابت و مشخص شده برای او در نظر بگیرید. بلکه می توانید به کمک شرکت های فعال در زمینه کرایه لیفتراک، اجاره لیفتراک سه تن را انجام دهید.

اجاره لیفتراک 3 تن
آیا اجاره لیفتراک ۳ تن از صرفه اقتصادی برخوردار می باشد؟

قیمت کرایه لیفتراک ۳ تن در تهران بر چه اساس می باشد؟

معیار های مختلفی در زمان اجاره لیفتراک ۳ تن در نظر گرفته می شوند. به طور مثال نوع لیفتراک می تواند بر روی قیمت کرایه لیفتراک ۳ تن تاثیر بگذارد. لازم به ذکر است که پیش از اقدام به کرایه لیفتراک ۳ تن، تمامی جوانب را مورد بررسی  قرار دهید. مثلا چه مدت زمانی نیاز به استفاده از لیفتراک اجاره ای دارید؟ قطعا مدت زمانی که می خواهید از لیفتراک اجاره شده استفاده کنید، می تواند بر روی قیمت اجاره لیفتراک ۳ تن تاثیر بگذارد. هم چنین می توانید از مشاورین جرثقیل تهران در مورد شرایط و هزینه های اجاره لیفتراک ۳ تن سوالات خود را بپرسید.

اجاره لیفتراک 3 تن
قیمت اجاره لیفتراک ۳ تن در تهران چه قدر است؟

مجموعه جرثقیل تهران و خدمات گسترده آن:

جرثقیل تهران، یکی از شرکت های خدمات دهی در زمینه اجاره جرثقیل، اجاره لیفتراک ۳ تن، اجاره مینی بیل مکانیکی، کرایه بالابر، تریلی، کامیون، بابکت و… می باشد. این شرکت تا به امروز توانسته است بر اساس نیاز مشتریان و با به کار گیری مشاورین و کارشناسان کار بلد در زمینه استفاده از ماشین آلات صنعتی و سنگین، بهترین مشاوره را در زمینه اجاره و کرایه انواع آن ها بدهد. همین طور یکی از شناخته شده ترین مراکز برای اجاره انواع لیفتراک و جرثقیل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 6 =

تماس سریع