جرثقیل اس‌تی‌اس (STS)

جرثقیل اس‌تی‌اس (STS)

در مورد جرثقیل اس‌تی‌اس (STS) چه می دانید؟

جرثقیل STS به دلیل آنکه در تمامی مدل‌های آن امکان نصب سبد و سردکلی وجود داشته تا به مدد این ترفند بر ارتفاع تحت پوشش افزوده شود، محبوبیت بالایی دارد. البته قابلیت نصب سبد و سردکلی بر طبق استانداردهای لازم و شئون و قوانین جاری و دقیقاً منطبق بر نیاز مشتری صورت گرفته و از این حیث هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

از دیگر مزایای این ابزارها که سبب شده بر تعداد کرایه جرثقیل اس‌تی‌اس افزوده گردد، قابلیت نصب این ماشین‌های کارآمد بر روی ریل‌های متحرک و سکوهای ثابت کشتیرانی، بندرها و … بوده که به‌راستی بر عرصه فعالیت این جرثقیل‌ها افزوده است. اکنون انواع جرثقیل پشت کامیونی STS در تناژهای مختلف تولید و روانه بازار شده‌اند، ازاین‌رو اجاره جرثقیل ۳ تن، ۵ تن، ۱۰ تن و ۱۵ تن این برند باقیمت مناسب امکان‌پذیر است.

جرثقیل اس‌تی‌اس (STS)
نمونه ای از جرثقیل دروازه ای اس‌تی‌اس (STS)

اجاره جرثقیل اس‌تی‌اس:

باوجود سابقه و تجارت افتخارآمیز و تسلط کامل بر روند ساخت جرثقیل توسط مهندسان و متخصصان این مجموعه، طبیعی است که اجاره جرثقیل اس تی اس یکی از پر تقاضاترین محصولات حوزه باربرداری و ماشین‌آلات سنگین باشد. اعمال شرایط بهینه و بهبود مستمر نحوه و مراحل ساخت، جرثقیل‌های اس‌تی‌اس را دارای مزایایی مانند حداکثر ظرفیت باربرداری، ارتفاع بوم عالی و زاویه چرخش بی‌نهایت شاسی نموده است.

ارائه کیفیت قابل‌قبول و توجه مشتری مداری که به‌عنوان یک اصل مهم برای مدیران این جرثقیل‌های مطرح است، سبب رونق فنی و صنعتی این ماشین‌ها در طول گذر زمان شده است، به‌گونه‌ای که رعایت استانداردهای روز دنیا در تمامی مدل‌های این ابزارها مشهود می‌باشد. بدین ترتیب اگر به اجاره جرثقیل ۵ تن، ۱۰ تن، ۱۵ تن نیاز دارید، اعتماد به دست آوردهای S.T.S بهترین رویکرد ممکن است.

اجاره جرثقیل اس‌تی‌اس (STS)
جرثقیل کفی اس‌تی‌اس (STS)

انواع ماشین‌های مناسب به‌منظور نصب جرثقیل اس‌تی‌اس:

در حال حاضر می‌توان مطمئن بود که انواع جرثقیل STS در کیفیت بالا و با متریالی عالی ساخته می‌شوند. برای مثال جنس دکل اغلب این ماشین‌ها از فولاد ریزدانه با استحکام بالا تولید می‌شود، ازاین‌رو می‌توان این جرثقیل‌ها را بر انواع ماشین‌ها بدون افت کارایی نصب و اجرا نمود.

از انواع ماشین‌های مورداستفاده برای این جرثقیل‌ها کامیون‌های دو محور (شش چرخ) در انواع مختلفی مانند بنز خاور مدل‌های ۱۹۲۱، ۱۹۲۴ و ۱۹۲۹ است. البته امکان پیاده‌سازی این جرثقیل‌ها بر روی کامیون‌های سه محور مانند بنز ۲۶۲۴ و ۲۶۲۹ نیز وجود دارد به همین دلیل موردپسند بسیاری از سازمان‌ها به حیطه فعالیت متغیر هستند.

کرایه جرثقیل اس‌تی‌اس (STS)
نمونه ای از جرثقیل مفصلی 

بسیاری از مجموعه‌های فعال درزمینه‌ی اجاره جرثقیل به نصب این جرثقیل‌ها بر روی خودروهایی مانند ولو، اویکو و تریلی می‌پردازند تا در نحوه‌ی کارایی این جرثقیل‌ها تغییرات عمده‌ای ایجاد نموده از آن‌ها در قالب اجاره جرثقیل کفی نیز بهره‌مند شوند.

البته شایان‌ذکر است که جرثقیل اس‌تی‌اس قابلیت نصب بر روی کشتی و فونداسیون‌های ثابت را نیز داشته و از این حیث خللی در عملکرد این دستگاه ایجاد نمی‌شود. بدین ترتیب علاوه بر بسترهای جاده‌ای می‌توان از آنها در محوطه‌های بندری نیز استفاده نمود و قدرت فوق‌العاده عالی آن‌ها را در این صحنه سهمگین نیز به خدمت گرفت.

انواع جرثقیل اس‌تی‌اس (STS)
جرثقیل دریایی اس‌تی‌اس (STS)

آشنایی با جرثقیل دروازه‌ای اس‌تی‌اس:

اگرچه همگان در زمان اجاره جرثقیل ۱۰ تن، ۵ تن و … از نوع پشت کامیونی بیشتر به سمت برند اس تی اس مایل می‌شوند، اما جرثقیل‌های دروازه‌ای STS نیز پرآوازه هستند. این جرثقیل‌ها درواقع نوع خاصی از این ماشین‌ها بوده که برای انجام امور مربوط به کشتی و ساحل طراحی‌شده‌اند. درواقع این ماشین‌ها را می‌توان یک جرثقیل کانتینری بزرگ متصور شد که در ساحل و بندر دریا برای بلند کردن کانتینرها از کشتی‌ها و واردسازی بار به اسکله‌ها پرکاربرد هستند.

بدین ترتیب با این جرثقیل STS تخلیه بار از کشتی به اسکله یا برعکس این عمل راحت شده و بارگیری در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد. مکانیسم این نوع جرثقیل‌ها نیز بر امتداد دو ریل استوار است.

بدین ترتیب بالابر در امتداد دو ریل حرکت کرده و تیرها با ساختار دروازه‌ای که در کنار آب و زمین برپاشده‌اند به کانتینرها اجازه می‌دهند، طول کشتی و اسکله را به‌راحتی طی نمایند. با این توصیفات جرثقیل دروازه‌ای STS در مقیاس بزرگ بسیار کارآمد و هوشمندانه عمل می‌کند و امکان پوشش طول کششی تا ۷۳٫۷۵ متر و وزنی بالغ‌بر ۱۲۰ تن را دارد. ازاین‌رو پرقدرت‌ترین نوع در میان تولیدات این برند خوش‌نام و آوازه به شمار می‌رود.

جرثقیل دروازه ای اس‌تی‌اس (STS)
آشنایی با جرثقیل اس‌تی‌اس (STS)

از مزایای جرثقیل‌های دروازه‌ای STS می‌توان به این موارد خاص اشاره نمود:

  •          ورود صنعت حمل‌ونقل به برهه‌ای مدرن به مدد این جرثقیل‌ها
  •          فراهم کردن سفرهایی سریع‌تر و در مدت‌زمان کوتاه‌تر
  •          اقامت کوتاه‌تر در بندرها و جلوگیری از ازدحام در زمان بارگیری و تخلیه بار
  •          عرضه جرثقیل‌هایی قابل‌اطمینان در عرصه‌های سخت‌تر
  •          چرخش عالی کار حمل بار در بندرها
  •          ارائه بزرگ‌ترین و پرتوان‌ترین نوع جرثقیل‌های STS
  •          و …
خدمات جرثقیل اس‌تی‌اس (STS)
جرثقیل دکل بلند اس‌تی‌اس (STS)

ساختار جرثقیل STS:

با نگاهی به ساختار جرثقیل STS این ابزار را دارای بخش‌های مختلف و توانمندی می‌یابیم که سبب شده هر شرکت و سازمانی که به اجاره جرثقیل سبک ۳ تن یا ۵ تن، همچنین جرثقیل سنگین ۱۰ تن یا ۱۵ تن نیاز داشته باشد، به سراغ برند دیگری نرود. سیستم حرکت جانبی قدرتمند، ساختار پشتیبان با قاب عمودی و مهاربندها و تیر پل با مکانیزم بالابر از بخش‌های مهم و حیاتی این جرثقیل‌ها است.

البته از قلاب با پخش‌کننده مخصوص برای قفل‌کردن ظرف، کابین عملیاتی و اتاق شیشه‌ای راننده، تجهیزات ذخیره‌سازی مانند تجهیزات ایمنی و اضطراری این ماشین‌ها نیز نمی‌توان غفلت ورزید که بر کارایی بهینه این جرثقیل‌ها بی‌تأثیر نیستند. ازاین‌رو اجاره جرثقیل کفی، برجی، دروازه‌ای و … این مجموعه، به حتم سبب بهبود شرایط کاری در سایت‌های عمرانی و صنعتی می‌شود.

جرثقیل دکل بلند اس‌تی‌اس (STS)
ساختار جرثقیل اس‌تی‌اس (STS)

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

مجموعه جرثقیل تهران سال‌ها است، به‌عنوان مجری و ارائه‌دهنده انواع ماشین‌های باربرداری شناخته می‌شود، این مجموعه کارآمد با ورود به عرصه اجاره جرثقیل سنگین، اجاره بالابر، اجاره لیفتراک و همچنین اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بابکت و مینی بیل خدمات شایانی را در طی سالیان متمادی عرضه نموده است. اکنون نیز می‌تواند با ارائه انواع جرثقیل STS علاقه‌مندان به این برند و کلیه فعالان اقتصادی را نیز بهره‌مند سازد. امروزه برندهای متفاوتی به حوزه ساخت جرثقیل واردشده‌اند که هر یک دارای مزایای متعددی هستند که برای عده‌ای جذابیت دارند. ازاین‌رو مجموعه‌های معتبر و قدرتمند فعال درزمینه‌ی اجاره جرثقیل سبک و سنگین باید بتوانند، تمامی مدل‌های آن‌ها را پوشش دهند و بدین ترتیب بر اعتبار خود بی افزایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

تماس سریع