اجاره نیسان بالابر

اجاره نیسان بالابر

اجاره نیسان بالابر یکی از خدماتی بوده که در بسیاری از صنایع و کارخانه‌ها مورداستفاده است. بسته به نیاز و نوع کار، می‌توان بالابرهایی با دسترسی عمودی یا عمودی – افقی اجاره کرد. البته نیسان بالابر در سه مدل هیدرولیکی، زنجیری و کابلی عرضه می‌شود تا عرصه‌های کاری وسیع‌تری را پوشش دهد. از مؤسسات مطرح در حوزه کرایه نیسان بالابر باید به مجموعه جرثقیل تهران اشاره نمود. چراکه این نهاد کوشیده با تدارک انواع بالابر، جرثقیل، لیفتراک و دیگر تجهیزات حوزه باربری و بارگیری تمامی بخش‌های نیازمند به این ابزارهای قدرتی را پوشش دهد. امروزه به‌محض نیاز به خدمات بالابر نیسان به حتم می‌توانید، بر روی این شرکت و مشاوره‌های راه‌گشای متخصصان آن حساب ویژه باز نمایید.

اجاره نیسان بالابر
اجاره نیسان بالابر

نیسان بالابر چیست:

نیسان بالابر یکی از بالابرهای پشت خودرویی است که برای حمل و جابه‌جایی اشیای سنگین و بزرگ همانند و هم‌راستا با بالابرهای پشت کامیونی استفاده می‌شود. با استفاده از نیسان بالابر، امکان جا بجایی اشیا سنگینی مانند موتورها، لوازم‌خانگی بزرگ و حتی اجسام سنگین در محیط‌های صنعتی فراهم می‌گردد. بالابر نیسان دارای امکانات ایمنی مناسبی به دلیل قرارگیری در دسته بالابرهای هیدرولیکی است که برای جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند در هنگام استفاده به کار می‌روند. بدین ترتیب استفاده از خدمات بالابر نیسان برای جابه‌جایی اشیا بزرگ و سنگین در صنایع ساختمانی، حمل‌ونقل و سایر صنایع مرتبط با حمل و جا بجایی امری ضروری و مؤثر است.

مشخصات بالابر نیسان:

نیسان بالابر دارای مشخصات منحصربه‌فردی است که آن را از سایر بالابرها متمایز می‌کند. این بالابر دارای سیستم هیدرولیکی قدرتمندی است که آن را به‌آسانی قادر به بالابردن بارهای سنگین می‌سازد. همچنین بالابر نیسان دارای پایه‌های قوی است که به ثبات و استحکام آن کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین علاوه بر به‌صرفه‌بودن قیمت اجاره نیسان بالابر باید به قابلیت تنظیم ارتفاع، سهولت استفاده، امکان دسترسی به بار و همچنین قابلیت حمل‌ونقل آسان آن اشاره کرد. به دلیل این ویژگی‌ها، خدمات بالابر نیسان، به‌عنوان یکی از بالابرهای پشت خودرویی پرطرف‌دار در بازار شناخته می‌شود.

مشخصات بالابر نیسان
مشخصات بالابر نیسان

اجاره نیسان بالابر در تهران:

کرایه نیسان بالابر در تهران که با استفاده از مکانیزم‌های آکاردئونی، مفصلی و تلسکوپی عمل کنند، بسته به ارتفاع تحت پوشش، میزان محدودیت‌های محیط و نوع بار انجام می‌پذیرد. نیسان بالابر بسته به مکانیزم خود قابلیت دسترسی به ارتفاع مشخص یا چابکی و قدرت مانور بیشتر را ارائه می‌دهند. ازاین‌رو انتخاب نوع مناسب آن‌ها باید پس از تحقیق و بررسی‌های دقیق صورت گیرد.

البته دقت داشته باشید، بالابر متناسب باآنکه بار یا نفر را حمل نماید، دارای دو نوع نفربر و باربر است که نوع نفربر شامل یک سبد برای حمل افراد می‌باشد. درهرصورت اجاره بالابر پشت خودرویی در انواع ون، کامیون، نیسان و وانت به دلیل امکان طی مسافت طولانی و حتی بین‌شهری و همچنین قابلیت کنترل بالابر به‌وسیله اپراتور دستگاه از کنار خودرو یا از درون سبد، در این حوزه پر متقاضی‌تر است.

اجاره نیسان بالابر در تهران
اجاره نیسان بالابر در تهران

مزایای کرایه بالابر نیسان:

کرایه بالابر نیسان به‌عنوان یک راه‌حل مناسب برای حمل‌ونقل نفر به دلیل مانور در حالت‌های عمودی، افقی، چرخشی و حرکت سبد، مطلوب است. یکی از مزایای اصلی استفاده از این نوع بالابر، امکان حمل و جابه‌جایی اشیا به‌سرعت و به‌راحتی است. علاوه بر این، استفاده از خدمات بالابر نیسان به دلیل برخی دیگر از ویژگی‌ها در بستر امنیتی مانند سیستم ترمز ضد قفل و کنترل استحکام بار موردتوجه است. البته دقت داشته باشید که امکان پوشش ارتفاع از ۱۰ متر تا ۱۰۰ متر، ظرفیت باربری ۲۰۰ کیلوگرم تا ۴۵۰۰ کیلوگرم، وجود جک‌ها مجهز به شیرهای قفل کننده هیدرولیکی، کلید استپ اضطراری و در تابلوهای فرمان و بسیاری مزایای دیگر نیز اجاره بالابر را در انواع مختلف آن پررونق ساخته است.

مزایای کرایه بالابر نیسان
مزایای کرایه بالابر نیسان

خدمات نیسان بالابر:

خدمات بالابر نیسان بسته به نوع آن متمایز است، به همین دلیل توسط کارشناسان این حوزه توصیه می‌شود، حتماً قبل از اجاره نیسان بالابر به نوع کار و خودروی متناسب با آن توجه اکید شود. باهم مهم‌ترین خدمات بالابرها را برحسب مکانیزم کاری‌شان بررسی می‌کنیم.

·        خدمات بالابرهای هیدرولیکی:

بالابرهای هیدرولیکی عموماً برای کارهای سبک و متوسط استفاده می‌شوند. این بالابرها با استفاده از یک سیستم هیدرولیکی قدرت می‌گیرند و به‌راحتی قابل‌تنظیم و استفاده هستند. آن‌ها دارای قابلیت حمل بارهای سنگین و قابلیت هماهنگی با سایر ماشین‌آلات و ابزارها می‌باشند.

·        خدمات بالابرهای زنجیری:

بالابر نیسان زنجیری به‌عنوان یکی از بالابرهای سنگین و قدرتمند شناخته می‌شود. این بالابرها از طریق یک زنجیر یا چرخشی که به یک پیچ متصل است، عمل می‌کنند. آن‌ها قادرند بارهای سنگین را به ارتفاع بالا برده و بر روی سطحی ثابت نگه‌دارند.

·        خدمات بالابرهای کابلی:

بالابرهای کابلی نیز برای بارهای بزرگ کارآمد هستند. این بالابرها از یک سیستم کابل و بلوک برای حرکت عمودی بارها استفاده می‌کنند. آن‌ها قابلیت حمل بارهای سنگین به همراه ایمنی بالا رادارند، به همین منظور کرایه نیسان بالابر برای کارهای ساختمانی و صنعتی تناسب بالایی دارد.

خدمات نیسان بالابر
خدمات نیسان بالابر

نمونه کارهایی که با نیسان بالابر انجام می‌گیرد:

نیسان بالابر یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در صنعت حمل‌ونقل و بالابری است، این نوع بالابرها برای انجام کارهای مختلف و پیچیده در صنایع ساختمانی، خودروسازی، نفت و گاز و سایر صنایع استفاده می‌شود. به‌عنوان‌مثال، در صنعت ساختمانی، بالابر نیسان برای جا بجایی مصالح ساختمانی مانند سیمان، بلوک ساختمانی و چوب کارآمد است. همچنین در صنعت خودروسازی، این نوع بالابرها برای جا بجایی قطعات خودرو و نصب موتورها پرکار هستند. البته در صنعت نفت و گاز، اجاره نیسان بالابر برای حمل‌ونقل تجهیزات سنگین نیز موردتوجه است.

نمونه کارهایی که با نیسان بالابر انجام می‌گیرد
نمونه کارهایی که با نیسان بالابر انجام می‌گیرد

در ادامه فهرستی از این فعالیت‌ها را آورده‌ایم.

·        کار، هرس و چیدن میوه در باغات و فعالیت روی درختان بسیار بلند

·        سرویس خطوط تلفن، تلویزیونی، تجهیزات الکتریسیته روی پست‌های برق

·        نصب ریسه و چراغانی و نصب بنرهای تبلیغاتی

·        تمیزکردن شیشه‌ ساختمان، کارهای ساخت‌وساز و عمرانی و نقاشی نماهای بیرونی

·        کار در معادن

·        کارهای آتش‌نشانی

·        قراردادن مجسمه‌های برخی از اشخاص مهم

·        نگه‌داشتن چراغ‌های بزرگ بالای مجموعه فیلم‌برداری

قیمت اجاره نیسان بالابر:

عوامل تأثیرگذار بر قیمت اجاره بالابر نیسان یکی از پرکاربردترین بالابرهای پشت خودرویی شامل مدت‌زمان استفاده، مسافت موردنیاز برای حمل‌ونقل، ظرفیت خودرو و همچنین محل استفاده می‌باشند.همچنین تعداد سفرها و حجم باری که باید توسط این خودرو جابه‌جا شود، نیز بر این مبحث تأثیرگذار است. باتوجه‌به این عوامل، قیمت کرایه بالابر نیسان ممکن است، متغیر و بسته به این موارد به‌کل متفاوت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 5 =

تماس سریع