بالا بر آکاردئونی

بالا بر آکاردئونی

بالا بر آکاردئونی

بالا بر آکاردئونی با نام بالا بر قیچی نیز شناخته می شود. این بالا بر، بسیار پر کاربرد بوده و یک بالا بر هیدرولیکی در دنیا شناخته می شود.

این بالا بر به دلیل سازه فولادی، استحکام و مقاومت بالایی داشته و نسبت به سایر بالا بر ها، از ظرفیت بیش تری برخوردار است.

ضمن این که در زمان استفاده، تکان کم تری می خورد و به دلیل مکانیزم بالابری، ارتفاع جمع شده آن بسیار کم است. به طوری که شما پس از هر بار استفاده می توانید آن را به صورت جمع شده کنار کارگاه خود قرار دهید و مزاحم شما نباشد.

از بالا بر آکاردئونی می توانیم به عنوان یک بالا بر ایمن که در پروژه های مختلف صنعتی و عمرانی کاربرد فراوان دارد نیز یاد کنیم. ضمن این که این نوع از بالا بر ها، با داشتن سکوی کار بزرگ، امکان انجام کار چندین نفر را بر روی بالا بر فراهم کرده اند.

البته باید در نظر داشته باشید که بالا بر ها در مدل های نفر بر نیز طراحی و تولید شده اند. در صورتی که نیاز به اجاره بالابر ی دارید که چند نفر به صورت هم زمان بر روی بالا بر فعالیت داشته باشند، حتما به نوع نفر بر بودن یا نبودن بالا بر توجه کنید.

بالا بر آکاردئونی
معرفی بالا بر آکاردئونی

بالا بر آکاردئونی با چه نیرویی کار می کند؟

بالا بر آکاردئونی، در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده است. اما به طور عمده نیروی محرکه این بالا بر ها، برق، باتری و یا موتور دیزلی می باشد. شما باید با در نظر گرفتن نوع نیاز خود، نیروی محرکه مناسبی را برای بالا بر انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که شما می توانید در این زمینه با مشاوران جرثقیل تهران مشورت نمایید. در صورتی که برای محیط های کارگاهی می خواهید از بالا بر استفاده کنید، به شما نیروی محرکه الکتریکی را پیشنهاد می دهیم. همین طور اگر تصمیم دارید از بالا بر در سطوح نا هموار استفاده نمایید، به شما نوع دیزل آن را توصیه می نماییم.

موارد استفاده از بالا بر آکاردئونی

همان طور که پیش تر گفته شد، بالا بر آکاردئونی و به طور کلی بالا بر ها، مصارف مختلفی در پروژه های عمرانی و صنعتی دارند. اما لازم به ذکر است که شما می توانید از این بالا بر ها برای کار های عمومی، شست و شو، تعمیرات، نگهداری، رنگ آمیزی و… نیز استفاده نمایید.

ظرفیت بالا بر آکاردئونی چقدر است؟

بالابر های آکاردئونی در ارتفاع ۶ تا ۱۸ متر و با ظرفیت سبد از ۲۳۰ کیلو گرم تا ۹۰۰ کیلو گرم طراحی شده اند.

این دستگاه می تواند مدت زمان انجام پروژه های شما را کوتاه تر کند تا در کم ترین زمان ممکن باربرداری را در ارتفاعات ۶ تا ۱۸ متر انجام دهید. به همین خاطر باید در زمان کرایه و یا خرید بالابر، به ارتفاع مورد نیاز خود توجه کنید.

استفاده از بالا بر ها در انواع پروژه ها، می تواند مدت زمان عملیات پروژه را کوتاه تر کند. همین طور اگر از مدل هایی تهیه کنید که امکان جا به جایی چند نفر را داشته باشند، در زمان انجام کار، چندین نفر می توانند بر روی بالا بر فعالیت کنند.

امنیت و ایمنی بالا بر های آکاردئونی

بالابر های آکاردئونی یا همان بالا بر های قیچی، به دلیل سطح اتکای زیادی که دارند، مقاومت و امنیت بالایی در برابر باد و تکان در ارتفاع را دارا می باشند.

همین طور تحمل وزن بالایی داشته‌ و در صورتی که نیاز به بالا بردن چند نفر برای انجام عملیات باشد، این بالا بر ها می توانند با امنیت کامل این کار را انجام دهند.

بالا بر آکاردئونی
امنیت بالا بر آکاردئونی

مزایا و ویژگی های بالابر های آکاردئونی

بالا بر آکاردئونی
مزایای استفاده از بالا بر آکاردئونی
  1. استقرار و راه اندازی بالابر توسط یک نفر و بدون نیاز به چند نفر و یا اپراتور متخصص
  2. حفاظ استاندارد‌ کشیده شده به دور سکو برای ایمنی بیش تر کاربر بر روی ارتفاعات بالا
  3. سیستم تمام هیدرولیک و بدون استفاده از کابل و زنجیر
  4. سطح‌ وسیع و بزرگ سکو که امکان کار چند نفر را در یک زمان به کاربران می دهد.
  5. امکان کنترل از داخل سکو و از روی شاسی تعبیه شده بر روی بالا بر
  6. سازه ای از جنس فولاد‌ و استحکام و مقاومت بی نظیر در برابر تکان و باد
  7. پوشش گالوانیزه گرم برای افزایش طول عمر مفید ‌بالابر در محیط های دارای رطوبت بالا
  8. دارای سیستم ضد انفجار ‌برای کار در اماکنی که خطر انفجار در آن ها وجود دارد.
  9. قابل استفاده در شیب طولی ۳ درجه و شیب جانبی ۱٫۵ درجه
  10. استفاده از ورقه آجدار فلزی برای ساخت کف سکو جهت جلوگیری از لیز خوردن افراد بر روی سکو
  11. استفاده از جک هیدرولیک در طراحی و ساخت این بالا بر ها، جهت ایجاد فشار یکنواخت بدون تغییرات ناگهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 19 =

تماس سریع