کرایه جرثقیل خاور

کرایه جرثقیل خاور

کرایه جرثقیل خاور

اگر تصمیم دارید از جرثقیل برای مسافت های طولانی استفاده کنید، به شما کرایه جرثقیل خاور را پیشنهاد می دهیم. به این علت که ابعاد کوچکتری نسبت به سایر جرثقیل ها دارد و هم چنین می تواند در مسیر های طولانی حرکت کرده و در محل عملیات سریعا مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر تصمیم دارید که برای انجام عملیات و پروژه های خود از جرثقیل خاور استفاده کنید با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهیم.

کرایه جرثقیل خاور
کرایه جرثقیل خاور و انجام عملیات

تاریخچه جرثقیل خاور

استفاده از جرثقیل خاور، از سال ۱۹۴۷ میلادی آغاز گردید. اولین جرثقیل خاور، Hiab نام داشت که توسط شخصی سوئدی ساخته شد.

در جرثقیل خاور، امکان جا به جایی خود جرثقیل وجود دارد و همین طور از دسته جرثقیل های ثابت است که نقش اهرم و بازو ها را ایفا می کند. به همین خاطر گزینه مناسبی برای جا به جایی و بلند نمودن محموله ها و اجسام به شمار می آید.

جرثقیل های خاور به راحتی بر روی ماشین های کامیونی و یا خاور سوار می شوند و در دو نوع سیار و متحرک موجود هستند. هم چنین به علت نصب بر روی کامیون یا خاور، می توانند به راحتی در جاده و سایر مسیر ها تردد داشته باشند.

در صورتی که تصمیم دارید برای انجام پروژه های خود از جرثقیل خاور استفاده نمایید، می توانید در این زمینه با متخصصین جرثقیل تهران مشورت نمایید.

کرایه جرثقیل خاور
دلایل کرایه جرثقیل خاور

قابلیت های جرثقیل خاور

جرثقیل‌ خاور در ظاهر همان جرثقیل سیار است که بر پشت خاور قرار گرفته و در مسافت های طولانی و همین طور مسیر های کوتاه شهری، به ما امکان حمل و نقل و جا به جایی اجسام و محموله ها را می دهد. قابلیت های جرثقیل خاور بسیار گوناگون است. اگر تصمیم به کرایه جرثقیل خاور دارید، با ما همراه باشید. 

کرایه جرثقیل خاور
خاور و کرایه جرثقیل خاور
  • جرثقیل خاور، یک جرثقیل سیار است که بر پشت خاور و یا کامیون نصب می شود. به همین خاطر می توان از آن هم به عنوان خاور و هم به عنوان جرثقیل استفاده نمود.
  • ظرفیت جرثقیل خاور متغیر است. اما به طور کلی شما می توانید از این جرثقیل برای بار برداری ۳ تن تا ۱۵ تن استفاده نمایید.
  • جرثقیل خاور، در مدل های معمولی قابلیت‌چرخش ۱۸۰ درجه را دارا می باشند.
  • این جرثقیل در نوع پیشرفته خود، امکان و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را فراهم کرده است.
  • شما می توانید از جرثقیل خاور برای جا به جایی محموله و اجسام مختلفی که ابعاد و اندازه کوچک و متوسط دارند، استفاده نمایید.
  • جرثقیل نام برده شده، در حرکت سرعت کمی دارد، اما توان وقابلیت های قابل توجهی در زمان انجام عملیات های مختلف عمرانی متفاوت از خود نشان می دهد.
  • جرثقیل خاور، امکان کشیدن و همین طور حفر کردن را برای شما میسر می کند. به طور مثال شما می توانید برای کشیدن کانتینر و یا حفر چاه های کشاورزی از آن استفاده نمایید.
  • این نوع از جرثقیل ها، در زمان حرکت، می توانند مانند یک خاور عمل نمایند و در زمان انجام عملیات هم چون جرثقیلی ثابت به انجام بار برداری و جا به جایی اجسام مشغول شوند.
  • از جمله ویژگی بارز این جرثقیل، کاربری آسان آن است. به طوری که شما می توانید به راحتی در زمان انجام عملیات و پروژه های مختلف از آن استفاده نمایید.

 

کرایه جرثقیل خاور
مزایای استفاده از کرایه جرثقیل خاور

جرثقیل چیست؟

جرثقیل در واقع نوعی از ماشین است که به وسیله طناب و قرقره برای بار برداری، بالا کشیدن و یا پایین آوردن اجسام و اشیا، در انجام انواع پروژه های مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماشین می تواند بار ها و اجسامی که از توان یک انسان عادی خارج است را به راحتی جا به جا نماید.

جرثقیل دارای تناژ باری های مختلف و همین طور مدل های متنوعی است که هر کدام برای انجام یک پروژه و عملیات مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که تصمیم به کرایه جرثقیل دارید، به شما توصیه می کنیم که حتما با مشاوران و متخصصین جرثقیل تهران مشورت نمایید تا جرثقیلی متناسب با نوع پروژه خود کرایه نمایید.

کرایه جرثقیل خاور
درباره کرایه جرثقیل خاور

در زمان استفاده از جرثقیل خاور به نکات زیر توجه کنید:

  • حتما از نصب صحیح و بی نقص جرثقیل بر پشت خاور و یا کامیون اطمینان خاطر کسب کنید. چرا که در صورت کوچک ترین ایراد می تواند جان افرادی را به خطر بی اندازد.
  • استحکام طناب و سیم را با اهرم جرثقیل، چک کنید. در صورت عدم استحکام کافی و یا عدم سلامت، می تواند در زمان انجام عملیات و همین طور بار برداری و جا به جایی اجسام، برای شما دردسر ساز شود.
  • حتما از اپراتور متخصص و دوره دیده برای کنترل جرثقیل خاور استفاده کنید. در صورتی که در کنترل آن تخصص و مهارت کافی را ندارید، از کنترل آن به شدت خودداری کنید.
  • اتصال دقیق و بی نقص قلاب را با طناب بررسی کنید. در غیر این صورت، بار برداری حادثه آفرین می شود.
کرایه جرثقیل خاور
کرایه جرثقیل خاور از جرثقیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

تماس سریع