بیل مکانیکی بکهو

بیل مکانیکی بکهو

بیل مکانیکی بکهو ازنظر نوع عملکرد در دو نوع اتوماتیک و دستی و بر اساس سازوکار به پنج صورت بکهو ثابت، بکهو کشویی مکانیکی، بکهو گردان، بکهو کشویی هیدرولیکی و بکهولودر کمرشکن توسط برندهای سرشناسی عرضه می‌شود. به همین دلیل با اجاره بیل مکانیکی بکهو توانایی پروژه‌ها در انجام فعالیت‌های مختلف بسیار بالاتر از حد تصور خواهد شد.

قدرت بالای موتور بین ۷۵ تا ۱۵۰ اسب بخار و وجود مدل‌های ۴ یا ۶ سیلندر در دو نوع معمولی و توربو، قیمت اجاره بیل مکانیکی بکهو را کاملاً به‌صرفه و این ماشین‌ها را مناسب کارهای نیاز به توان متوسط نموده است. مجموعه جرثقیل تهران امروزه با ارائه خدمات اجاره بیل مکانیکی در انواع مدل‌ها با استانداردهای بین‌المللی، پروژه‌های شمارا تضمین و کیفیت بالای اجرایی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

آشنایی با شرکت بکهو
آشنایی با شرکت بکهو

آشنایی با شرکت بکهو:

بیل مکانیکی بکهو به دلیل ماهیت متفاوت خود که شامل یک بیل مکانیکی (لودر) در جلو و یک بیل (بکهو) در عقب است با این نام خوانده و شناخته می‌شود. برای آشنایی با شرکت تولیدکنندۀ این بیل مکانیکی باید با مجموعه‌ای از تولیدکنندگان این ماشین صنعتی قدرتمند آشنا شوید. بدین ترتیب از تولیدکنندگانی که به‌صورت عمده و جهانی به تولید این ماشین پرداخته‌اند باید به گروه منیتو، کاترپیلار، شرکت بابکت، کیس کرپوریشن، اسکورتس و فیات اتومبیلز اشاره نمود. البته در این راستا شرکت‌های دیگری مانند فورد موتور، هپکو، هیتاچی، هاید ریما، صنایع سنگین هیوندای و کوماتسو نیز به این حرفه مشغول هستند.

محصولات شرکت بکهو:

بسته به آنکه بکهو تولید کدام برند از کدام کشور باشد دارای مشخصات متمایزی است. ازاین‌رو برای اجاره بیل مکانیکی بکهو باید به نوع این ماشین دقت مضاعف نمایید. باهم برخی از مدل‌های این بیل‌ها را باهم بررسی می‌کنیم.

·        بیل مکانیکی کیس: دارای صندلی باقابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، دو اهرم برای حرکت بیل و لودر و موتور کامینز به‌منظور بهبود عملکرد

·         بیل مکانیکی کاترپیلار: مجهز به موتور قدرتمند و سنسورهای الکتریکی هوشمند برای تشخیص خودکار موقعیت مکانی

·         بیل مکانیکی چرخ زنجیری GCB ایالات کالیفرنیا آمریکا: جایگزینی تایرهای بزرگ و سنگین لاستیکی با دو جفت چرخ زنجیری

·        بیل بکهو پیکور دار (چکش‌دار): چندمنظوره، دارای قابلیت و کاربرد درخردکردنن سنگ کوه‌ها و صخره‌های بزرگ

·        بیل مکانیکی بکهو ریلی فرگوسن: تنظیم حرکت ماشین بر روی یک ریل

·        بیل مکانیکی بکهو فیات شرکت ایتالیایی فیات: باقدرت ۴۵ اسب بخار، مناسب حفاری‌های با عمق کم، حفر گودال‌ها در باغ‌ها و کار در کنار ادوات کشاورزی

·        مینی بیل بکهو ماشین‌آلات عمرانی و حفاری: به‌عنوان ماشین‌آلات کشاورزی، باغداری و مزرعه‌داری

·        بیل بکهو ۲۵۰ c 250 285 شرکت ایتالیایی FPT: دارای کیفیت بالا

محصولات شرکت بکهو
محصولات شرکت بکهو

محل استقرار شرکت بکهو:

در حال حاضر شرکت‌هایی همچون کاترپیلار، ولوو، هیتاچی، هیوندا، کوماتسو، هپکو و کاوازاکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های سازندۀ بیل مکانیکی بکهو در جهان هستند. بدین ترتیب محل استقرار شرکت بکهو را نمی‌توان به یک مکان مشخص اختصاص داد. با این توصیفات انواع مختلفی از این محصول توسط برندهای گوناگونی در جهان به‌منظور بهره‌مندی از خدمات بیل مکانیکی بکهو وجود دارند که باید باتوجه‌به نیاز پروژه‌ها یک مورد مناسب‌تر انتخاب شوند.

اجاره بیل مکانیکی بکهو در تهران:

اجاره بیل مکانیکی بکهو در تهران یکی از خدمات موردنیاز در صنعت ساخت‌وساز، حفاری و احداث است. بکهو یکی از ماشین‌آلات صنعتی است که برای حفاری و حمل بارهای سنگین استفاده می‌شود. کرایه بیل مکانیکی بکهو در تهران به‌عنوان یک راهکار اقتصادی و منعطف برای کسب‌وکارهای ساختمانی و عمرانی محسوب می‌شود. با اجاره این بیل، کسب‌وکارها قادر خواهند بود تا برای پروژه‌های خود بدون هزینه‌های بالا، ماشین‌آلات سنگین را به کار بگیرند. همچنین اجاره بیل مکانیکی بکهو به کارفرمایان تهرانی امکان می‌دهد تا در صورت نیاز به ماشین‌آلات بیشتر، به‌راحتی تعدادی از این ماشین‌های صنعتی را در اختیار داشته باشند.

اجاره بیل مکانیکی بکهو در تهران
اجاره بیل مکانیکی بکهو در تهران

مزایای کرایه بیل مکانیکی بکهو:

به‌کارگیری خدمات بیل مکانیکی بکهو یکی از راه‌های مؤثر برای انجام کارهای سنگین و ساختمانی است. با کرایه بیل مکانیکی بکهو، کارفرما نیازی به آموزش و استخدام کارگران و رانندگان متخصص ندارد، زیرا این وظایف توسط شرکت اجاره بیل مکانیکی انجام می‌شود. همچنین تعمیرات و نگهداری دوره‌ای بیل مکانیکی نیز به عهده شرکت کرایه دهنده است که این امر باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها برای کارفرما می‌گردد.

مزایای کرایه بیل مکانیکی بکهو
مزایای کرایه بیل مکانیکی بکهو

قیمت اجاره بیل مکانیکی بکهو نیز به‌صرفه بوده و در اقتصادی نمودن فرایندهای کاری نقش مهمی دارد. یکی دیگر از مزایای کرایه این بیل‌ها، انعطاف‌پذیری در انتخاب اندازه و نوع بیل مکانیکی است. باتوجه‌به نیازهای هر پروژه، می‌توان بیل مکانیکی با ظرفیت و قدرت موردنیاز را کرایه کرد. این امر به کارفرما این امکان را می‌دهد تا هزینه‌های اضافی برای خرید و نگهداری یک بیل مکانیکی باقابلیت‌های بیش از حد موردنیاز را تعدیل نماید.

بیل مکانیکی بکهو از تجهیزات پیشرفته و باکیفیتی محسوب شده که برای انجام کارهای سنگین و دشوار، بهبود میزان کارایی و کیفیت انجام پروژه و سودآوری گزینه‌ای عالی است. این تجهیزات باقابلیت‌های مختلف مانند قدرت بالا، سرعت مناسب، دقت در عملکرد و انجام کارها در شرایط جوی مختلف، به کارفرما اطمینان می‌دهند که پروژه‌ها به بهترین شکل ممکن انجام خواهند شد.

محل استقرار شرکت بکهو
محل استقرار شرکت بکهو

خدمات بیل مکانیکی بکهو در تهران:

بیل مکانیکی بکهو به دلیل دقت و قدرت بالا، در صنایع مختلفی مانند ساخت‌وساز، معدن، جاده‌سازی و ساخت تجهیزات نظامی استفاده می‌شود. باتوجه‌به کیفیت بالای و عملکرد قابل‌اعتماد اجاره بیل مکانیکی، از نوع بکهو برای مصارف مختلفی انجام می‌پذیرد. از دیگر عملیات و پروژه‌های عمرانی مختلف که توسط این بیل‌ها قابل‌انجام است باید به حفاری، خاک‌برداری، ایجاد کانال‌های مختلف برای پیاده‌سازی لوله‌های نفت و گاز و راه‌سازی اشاره نمود. البته این ماشین‌ها عرصه‌های دیگری مانند پروژه‌های کشاورزی، باغداری و مزرعه‌داری و تخریب اجسام سخت و سنگین با نصب پیکور (یک چکش هیدرولیکی قدرتمند) را نیز فتح نموده‌اند.

خدمات بیل مکانیکی بکهو در تهران
خدمات بیل مکانیکی بکهو در تهران

قیمت اجاره بیل مکانیکی بکهو:

بیل مکانیکی بکهو یکی از ابزارهای مهم و حیاتی در صنعت ساخت‌وساز و عمران است که برای انجام کارهای سنگین و پرکاربردی مانند حفاری، خاک‌برداری و حمل‌ونقل مواد به کار می‌رود. قیمت اجاره بیل مکانیکی بکهو یکی از عوامل مهم در تصمیم‌گیری برای استفاده از این ابزار است. قیمت اجاره این بیل بستگی به عوامل متعددی مانند اندازه و قدرت بیل، مدت‌زمان اجاره، مکان و شرایط کار و نوع کاربرد دارد.

قیمت اجاره بیل مکانیکی بکهو
قیمت اجاره بیل مکانیکی بکهو

در نظر داشته باشید که هزینه اجاره ممکن است، شامل هزینه نگهداری و تعمیرات دوره‌ای و همچنین هزینه‌های اضافی مانند حمل‌ونقل یا سوخت نیز باشد. بدین ترتیب در زمان کرایه بیل مکانیکی بکهو و تعیین قیمت اجاره آن، باید به‌دقت و شرایط کاری موردنظر توجه کرده و تصمیمی منطقی را اتخاذ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هجده =

تماس سریع