اجاره بیل مکانیکی

اجاره بیل مکانیکی

اجاره بیل مکانیکی به علت ساختار منحصربه‌فردش مطلوب بوده و امکان نصب تجهیزات جانبی دیگر مانند مته، قیچی فلز بر، چکش، چنگک و …کارایی این ماشین را فزون‌تر نموده است. البته اگر هدفتان پوشش ارتفاعات بسیار بالا است، اجاره جرثقیل به‌صرفه‌تر و مناسب‌تر می‌نماید، زیرا امکان اجرای عملیات بر هر سطح سخت، نرم، صخره‌ای و … با جرثقیل‌ها بهتر صورت می‌گیرد. همچنین در کارهای شهری و برون‌شهری می‌توان بر روی عملکرد خوب جرثقیل‌ها بدون محدودیت حساب ویژه‌تری باز کرد.

اجاره بیل مکانیکی
نکاتی در مورد اجاره بیل مکانیکی

اجاره بیل مکانیکی در تهران:

به علت کارایی بالای بیل مکانیکی در عرصه‌های سختی مانند حفاری کانال، برش، گودبرداری، معدن کاری، تخریب، لایروبی رودخانه‌ها و …، اجاره بیل مکانیکی در تهران بارونق خوبی مواجه بوده و پروژه‌ها و عملیات عمرانی مختلف با آن به سهولت انجام می‌پذیرد. شرکت‌های فعال در حوزه کرایه تجهیزات باربری می‌توانند، انواع مختلف این ماشین کارآمد را در اختیارتان قرار دهند.

قیمت کرایه بیل مکانیکی:

قیمت کرایه بیل مکانیکی متناسب با مؤلفه‌هایی مانند قدرت موتور، نوع و مدل ماشین، وزن دستگاه، ظرفیت باکت یا جام، ارتفاع و عمق تحت پوشش و … تعیین می‌گردد. ولی در یک نگاه کلی بیل مکانیکی به علت نگهداری مقرون‌به‌صرفه‌تری که ارائه می‌دهد، اغلب قیمت کرایه چندان گزافی نداشته، ازاین‌رو بسیاری از شرکت‌ها تمایل فراوانی به تهیه آن نشان می‌دهند.

برای اجاره بیل مکانیکی باید چه کارکرد؟

برای اجاره بیل مکانیکی فقط کافی است، ابتدا شناخت خود را در مورد انواع این ابزار صنعتی بالابرده، سپس نمونه موردنظر خود را از شرکت‌ها مجری درخواست نمایید. درنهایت با دریافت مشاوره از این مجموعه‌های متخصص از هماهنگی عملکرد بیل مکانیکی با نوع فعالیت و عملیات عمرانی خود اطمینان کسب کنید.

انواع بیل مکانیکی کدام است؟

بیل مکانیکی بر اساس ساختار و نوع حفاری به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی شده و در انواع گوناگونی عرضه می‌شود. ازاین‌رو باید متناسب با نوع کار مدنظر به اجاره بیل مکانیکی پرداخت تا کارایی مورد قبولی را دریافت نماییم. در ادامه انواع این ماشین‌آلات را بر اساس دو دسته‌بندی ذکرشده شرح می‌دهیم.

کرایه بیل مکانیکی
کرایه بیل مکانیکی در تهران
  1.    انواع بیل مکانیکی ازنظر ساختار:

انواع بیل مکانیکی ازنظر ساختار و تجهیزات تشکیل‌دهنده، دارای تنوع قابل قبولی بوده که هرکدام به‌گونه‌ای نیاز صنعتگران و مدیران اجرایی پروژه‌ها را برآورده می‌سازند.

  •    بیل مکانیکی چرخ لاستیکی:

چرخ‌های لاستیکی به این ماشین امکان سرعت گرفتن و انجام امور در سرعتی بالاتر را داده است. ازاین‌رو کرایه بیل مکانیکی از نوع چرخ لاستیکی در عملیات ساختمان‌سازی و راه‌سازی که به‌سرعت بالا نیاز است، برای کشیدن و جابه‌جایی مصالح در فواصل طولانی پرکاربرد می‌باشد.

  •    بیل مکانیکی چرخ زنجیری:

اگرچه این ماشین در دسته ابزارها با سرعت پایین به دلیل چرخ‌های زنجیری پهنش قرار می‌گیرد، اما امکان مانور و تعویض راحت دنده در صحنه‌های شیب‌دار، مرتفع و لغزنده از آن ماشینی قدرتمند ساخته است که در امور سهمگینی چون حفاری‌های عظیم، انجام امور بر سطح خاک‌های نرم، انتقال تجهیزات، عملیات خاک‌برداری و گودبرداری‌های بزرگ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

  •        بیل مکانیکی بکهولودر:

به‌منظور افزایش کارایی بیل‌های مکانیکی، به ترکیب این ماشین‌ها با لودرها پرداخته‌اند و بیل مکانیکی بکهولودر را در انواع مختلف ثابت، گردان و کشویی طراحی و عرضه نموده‌اند. با اجاره بیل مکانیکی از نوع بکهولودر می‌توان عملیات مختلفی مانند خاک‌برداری، برداشتن موانع، لوله‌گذاری و … را به‌صورت هم‌زمان به دلیل وجود یک لودر در جلو و یک بیل مکانیکی در عقب خودرو انجام داد.

  •       بیل مکانیکی کششی:

بیل مکانیکی از نوع کششی به‌خاطر دو مدل متفاوت جام پهن و جام با عرض کم که توانایی کار در عرصه‌های سخت و آسان را می‌دهد، پرطرف‌دار است. با تعویض جام این بیل‌های مکانیکی عرصه کاربری به‌راحتی تغییر هویت داده و نیازی به اجاره بیل مکانیکی از نوع دیگر نیست.

اجاره انواع بیل مکانیکی
یکی از انواع بیل زنجیری
  •        بیل مکانیکی عنکبوتی:

به دلیل هزینه‌بر بودن تولید، رانندگی سخت و شرایط نگهداری نامعقول، بیل مکانیکی عنکبوتی طرف‌داران زیادی نداشته و عملکرد ضعیف آن نیز مزید علت شده و تهیه آن را غیرمنطقی نموده است.

  •       بیل مکانی کامیونی:

در دسته دیگر بیل مکانیکی کامیونی قرارگرفتن که ساختار آن متشکل از یک کابین است که بر پشت کامیون نصب‌شده و با حرکت فرمان خودرو، کابین قابلیت چرخش خود را به نمایش می‌گذارد.

  •     بیل مکانیکی با سیستم کابلی:

شما می‌توانید، بیل مکانیکی از نوع کابلی را در دو نوع مکانیکی و هیدرولیکی بیابید و به دلیل اتاقک گردانش هر نوع عملیاتی را با آن پوشش دهید. توانایی قابل‌قبول این ماشین زبان زد بوده و در اکثر سایت‌های عمرانی حضوری فعال دارد.

 

  •       بیل مکانیکی منقاری:

امروزه اجاره جرثقیل به‌منظور انجام امور سخت عمرانی موردتوجه است، اما بیل‌های مکانیکی نیز در همین راستا مصارف مختلفی را پوشش می‌دهند. اکنون بیل مکانیکی منقاری را می‌توان در حین انجام اموری مانند لای‌روبی، حفاری‌های قائم، حمل‌ونقل‌های قائم و … یافت. همان‌طور که جرثقیل‌ها در انواع مختلفی عرضه می‌شوند، بیل‌های مکانیکی منقاری نیز نسبت به نمونه‌های مشابه تنوع بیشتری را ارائه داده‌اند. به‌گونه‌ای که انواع مختلف این ماشین ازنظر سیستم هدایت شامل کابلی، هیدرولیکی و … از باب شاسی شامل چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری و بر اساس جام به چنگک کاکتوس، چنگک شن و … تقسیم‌بندی می‌شوند.

 

  •       بیل مکانیکی شاول:

این ماشین‌ها بدون محدودیت توانایی حرکت و مانور در ارتفاع رادارند و در حفاری زمین‌های سخت که دیگر ماشین‌ها قدرت حضور را ندارند، این بیل‌های مکانیکی به انجام امور و حتی بارگیری کامیون‌ها می‌پردازند. اگر محیط شما به‌گونه‌ای است که باید ارتفاعات را پوشش دهید، شاول ها در نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی گزینه‌های ایده‌آلی هستند.

۲٫  انواع بیل مکانیکی ازنظر ساختار:

بیل مکانیکی ازنظر ساختار نیز دارای انواع گوناگونی چون جام جلو، کج‌بیل و … می‌باشد که هر یک برای مصاف در عرصه‌ای خاص طراحی‌شده‌اند. یکی برای بارگیری ماشین‌آلات مناسب است و دیگری سطوح بالای زمین را بهتر پوشش می‌دهد.

 

 بیل مکانیکی
بیل مکانیکی کامیونی

برندهای بیل مکانیکی در ایران برای اجاره چیست؟

با بررسی برندهای تولیدکننده، نمونه‌های مشترک بسیاری بین برندهای عرضه‌کننده بیل مکانیکی و جرثقیل‌ها مشاهده می‌کنیم. برای مثال در زمان اجاره جرثقیل می‌توان بر روی برند کوماتسو و هیتاچی حساب بازنمود و در همین راستا از بیل‌های مکانیکی این دو شرکت نیز بهره‌مند شد. از دیگر برندهای فعال در حوزه تولید بیل مکانیکی می‌توان به کاترپیلا، صنایا، دوسان، چنگدو شنانگ، ولوو و … نیز اشاره نمود که هر یک در این حوزه جزء نامداران جهانی محسوب می‌شوند.

 

قیمت اجاره بیل مکانیکی
برندهای بیل مکانیکی در ایران

جرثقیل تهران و خدمات این مجموعه:

جرثقیل تهران مفتخر بوده که به‌عنوان یکی از برترین مجموعه‌های در حوزه اجاره جرثقیل و انواع بالابر سابقه درخشانی را در طی سال‌های متمادی فعالیتش از خود نشان داده است. اگر هدفتان از تهیه ماشین‌آلات صنعتی و سنگین باربری اجاره ماشین‌هایی مانند لیفتراک، اجاره تریلی، اجاره کامیون، اجاره بیل مکانیکی، اجاره بابکت و مینی بیل است، این شرکت باکمال میل حاضر به عقد قرارداد با انواع سازمان‌های حقیقی و حقوقی می‌باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + یازده =

تماس سریع